Genres / Rock / The Beatles vs. The Stones
zoeken in:
0
geplaatst: 19 april 2006, 11:09 uur
Deep Purple?? We hebben het hier over The Stones. Maar ik begrijp dat je nog met volle teugen van The Stones geniet?? Veel muzikaal plezier dan, beste vriend!
Heb je al kaarten voor het Arena concert??
En zo ja, hoeveel € was je kwijt als ik vragen mag?
En heb je al een verrekijkert? 
0
geplaatst: 19 april 2006, 13:53 uur
Om Boudewijn Buch te citeren:
wie ooit een Beatlesplaat op z'n platenspeler heeft gedraaid kan daarna z'n speler beter meteen weggooien, want je kunt daar nooit meer met goed fatsoen een plaat op afspelen, uitgesloten, laat staan een schitterende Stonesplaat.
The Beatles suck!
wie ooit een Beatlesplaat op z'n platenspeler heeft gedraaid kan daarna z'n speler beter meteen weggooien, want je kunt daar nooit meer met goed fatsoen een plaat op afspelen, uitgesloten, laat staan een schitterende Stonesplaat.
The Beatles suck!

0
Marcel²
geplaatst: 19 april 2006, 15:14 uur
Bob Cremers schreef:
Ik volg avdj ook andere groepen wil ik luisteren.
Ik volg avdj ook andere groepen wil ik luisteren.
30 seconden zeker bij Bol.com.

0
tondeman
geplaatst: 19 april 2006, 15:15 uur
Thunderball schreef:
The Beatles suck!
The Beatles suck!

Boudewijn Buch was dan ook een onwaarschijnlijke fantast

0
geplaatst: 19 april 2006, 21:22 uur
Wanneer je niets aan de Stones vindt ga dan bij een Beatles plaat zitten zeuren hoe fantastisch het allemaal is, want zoals iedereen weet: Beatlesfans vinden altijd aaaaaaaaalles mooi van hun favorieten!
"Wow! een hele soloplaat vol met vals gedrum van Ringo! SCHITTEREND!"

0
geplaatst: 19 april 2006, 22:51 uur
Vals drummen? Zou kunnen in theorie, maar lijkt me met ringo zeer onwaarschijnlijk. Nu ben ik natuurlijk een groot Beatles-fan maar niet eentje die aaaaaaaaaalles geweldig vindt, zeker niet hun oudere werk. Oja, ik mag ook graag naar de Stones luisteren en doe niet aan Beatles of Stones kampen; ook al vind ik de Beatles beter dan de Stones. 

0
geplaatst: 19 april 2006, 22:56 uur
0
geplaatst: 20 april 2006, 00:40 uur
O nee Ringo kan immers helemaal niet drummen!
Sorry foutje, mijn excuses!
Sorry foutje, mijn excuses!

0
geplaatst: 20 april 2006, 06:14 uur
0
geplaatst: 20 april 2006, 06:39 uur
Thunderball schreef:
Beatlesfans vinden altijd aaaaaaaaalles mooi van hun favorieten!
Beatlesfans vinden altijd aaaaaaaaalles mooi van hun favorieten!
Inderdaad!
Maar The Beatles hebben dan ook alleen maar heel goede platen gemaakt. 
0
geplaatst: 20 april 2006, 06:51 uur
De Stones ook wel Hans vooral in de jaren zeventig en begin 80! Let it Bleed, Sticky Fingers En Exile on main Street bv !
Allemaal sterke albums !
Allemaal sterke albums !
0
geplaatst: 20 april 2006, 14:24 uur
Weet ik wel The Viking. Alleen de Stones beschouw ik als één van de velen terwijl The Beatles m.i. uniek zijn! Persoonlijk vind ik Goats Head Soup de allerbeste Stones cd.
0
geplaatst: 20 april 2006, 15:19 uur
Wat doen jullie dan hier? Ga bij Beatles platen zitten kwijlen!
OK ik zit ook maar wat te stangen hoor!
De Beatles waren uniek maar ik vind ze tegenwoordig gewoon gedateerd, in ieder geval het meesten, ik houd niet van die melodieachtige songs.
De Stones knallen nog steeds veneinig uit de speakers, nr's als JJF, Satisfaction, Streetfighting man, Brown Sugar etc etc klinken, ook live, nog steeds geweldig goed.
En de Stones zijn helemaal niet een van de velen, slaat echt nergens op die opmerking, van de andere kant: wanneer je Goats head soup de beste plaat vindt zegt dat genoeg, ga maar snel weer op een stoffig zoldertje Beatles plaatjes draaien.
OK ik zit ook maar wat te stangen hoor!
De Beatles waren uniek maar ik vind ze tegenwoordig gewoon gedateerd, in ieder geval het meesten, ik houd niet van die melodieachtige songs.
De Stones knallen nog steeds veneinig uit de speakers, nr's als JJF, Satisfaction, Streetfighting man, Brown Sugar etc etc klinken, ook live, nog steeds geweldig goed.
En de Stones zijn helemaal niet een van de velen, slaat echt nergens op die opmerking, van de andere kant: wanneer je Goats head soup de beste plaat vindt zegt dat genoeg, ga maar snel weer op een stoffig zoldertje Beatles plaatjes draaien.

0
geplaatst: 20 april 2006, 18:38 uur
0
geplaatst: 20 april 2006, 19:12 uur
Technisch of solo stellen de beatles maar weinig voor, dat weet het kleinste kind. Ik ben beatlesfan maar luister nooit naar de soloplaten, buiten de eerste van Lennon en de eerste van Harrison. Maar alle vier samen waren ze geweldig.
En dat gedoe van Stones vs Beatles is op zich een beetje kinderachtig, ze hadden meer gemeenschappelijke kenmerken dan verschillen, en ze hebben beiden hun klassiekers gemaakt, en mindere nummers. De Stones hebben de laatste dertig jaar nog maar bitter weinig interessants uitgebracht, maar bij de Beatles zou dat juist hetzelfde geval geweest zijn.
En dat gedoe van Stones vs Beatles is op zich een beetje kinderachtig, ze hadden meer gemeenschappelijke kenmerken dan verschillen, en ze hebben beiden hun klassiekers gemaakt, en mindere nummers. De Stones hebben de laatste dertig jaar nog maar bitter weinig interessants uitgebracht, maar bij de Beatles zou dat juist hetzelfde geval geweest zijn.
0
geplaatst: 21 april 2006, 15:00 uur
Charlie Watts is een veel betere drummer dan maffe Ringo, de Stones hebben maanden moeten zeuren of hij alsjeblieft bij hen wilde komen drummen, omdat hij gewoon de beste was.
Ook in jazzkringen wordt hij zeer gewaardeerd en hij heeft goede kritieken gekregen op zijn soloplaten (hoewel ik daar persoonlijk niks aan vind).
Ringo daar en tegen wordt algemeen als een showdrummer gezien wiens muzikale kwaliteiten sterk in twijfel worden getrokken. Buiten en na de Beatles heeft hij muziekaal niets gepresteerd.
Hij lijkt me een zeer sympathieke gast (de Stones zijn wat dat betreft juist zeer egocentrisch en niet bepaald fanvriendelijk), maar een goede en betere drummer dan Watts, lijkt me van niet.
Ook in jazzkringen wordt hij zeer gewaardeerd en hij heeft goede kritieken gekregen op zijn soloplaten (hoewel ik daar persoonlijk niks aan vind).
Ringo daar en tegen wordt algemeen als een showdrummer gezien wiens muzikale kwaliteiten sterk in twijfel worden getrokken. Buiten en na de Beatles heeft hij muziekaal niets gepresteerd.
Hij lijkt me een zeer sympathieke gast (de Stones zijn wat dat betreft juist zeer egocentrisch en niet bepaald fanvriendelijk), maar een goede en betere drummer dan Watts, lijkt me van niet.
0
geplaatst: 21 april 2006, 20:54 uur
Thunderball schreef:
The Beatles suck!
The Beatles suck!

ik heb nog nooit van die vent gehoord. Dat zegt dus genoeg over die gast. waarschijnlijk een IQ van een pot konfituur.
0
geplaatst: 21 april 2006, 20:55 uur
Thunderball schreef:
Wanneer je niets aan de Stones vindt ga dan bij een Beatles plaat zitten zeuren hoe fantastisch het allemaal is, want zoals iedereen weet: Beatlesfans vinden altijd aaaaaaaaalles mooi van hun favorieten!

ik ben ook zo niet! en een grote beatlesfan. Dan vraag ik mij af vanwaar je die stelling hebt. "Men" zegt dat of gewoonweg ter plekke uit uw mouw geschud?
0
geplaatst: 21 april 2006, 20:57 uur
Hans Brouwer schreef:
.... de Stones beschouw ik als één van de velen terwijl The Beatles m.i. uniek zijn!
.... de Stones beschouw ik als één van de velen terwijl The Beatles m.i. uniek zijn!
Dit is misschien wel me meest wijze uitspraak van heel het forum...
0
geplaatst: 21 april 2006, 21:25 uur
Nog nooit van die vent gehoord? Tja wanneer je nooit geen boeken leest...!?
Moet ook niet te veel van Beatlefans verwachten natuurlijk.
De Stones zijn the greatest rock 'n' roll band in the world en de Beatles zijn passe....
en doe het hier maar mee!
Ciao!
Moet ook niet te veel van Beatlefans verwachten natuurlijk.
De Stones zijn the greatest rock 'n' roll band in the world en de Beatles zijn passe....
en doe het hier maar mee!
Ciao!
0
geplaatst: 21 april 2006, 21:42 uur
O nog even dit:
wel typisch dat ik van jullie bijdehanterikken geen reaktie krijg op waarom Watts een betere drummer is dan Ringo, want jullie weten deep down dat ik gelijk heb!
De Stones zijn voor echte mannen, de Beatles zijn voor mietjes!
Ciao!
wel typisch dat ik van jullie bijdehanterikken geen reaktie krijg op waarom Watts een betere drummer is dan Ringo, want jullie weten deep down dat ik gelijk heb!
Ciao!

0
geplaatst: 22 april 2006, 11:05 uur
Thunderball schreef:
O nog even dit:
Ciao!
O nog even dit:
Ciao!

* denotes required fields.