MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / The Beatles vs. The Stones

zoeken in:
-Da's echt belachelijk hoe we nu bezig zijn

-Daarmee verschil ik van jou. Als je enkel jou mening hebt, hoe leer je dan? Sluit je boeken filosofie dan maar al en geef je examen pro forma af.

Lennonlover schreef:

-Daarmee verschil ik van jou. Als je enkel jou mening hebt, hoe leer je dan? Sluit je boeken filosofie dan maar al en geef je examen pro forma af.

Ik sta open voor andere meningen en ik wil mijn meningen heus wel veranderen en verbeteren als ik er betere tegenkom, maar als ik zie dat ik een bepaalde mening maar niks vind ga ik er tegen in.

oké de mijne dus

ik lees net jullie discussie hier boven, best interessant eigenlijk, maar iemands muziekkennis halen jullie dus uit zijn stemgedrag.

Klopt niet altijd natuurlijk!
Ik zelf ben bijvoorbeeld een hele luie stemmer. Heb bv op mijn eigen Rolling Stones naar verhouding nog niet veel gestemd.

Een week of wat geleden kreeg ik een eens zin om op Bondsoundtracks te stemmen en heb er toen een boel achter elkaar gedaan. Maar dan krijg je natuurlijk wel een heel eenzijdig beeld van iemand. Dat ik de hele dag alleen maar naar bv John Barry zit te luisteren (over invloeden gesproken: bij hem is duidelijk een grote jazz invloed te horen).

Je kan bv ook muziek gewoon leuk of mooi vinden, maar er niet veel verder over weten te zeggen. Ik stem in principe alleen maar op platen nadat ik er ook mijn mening bij heb gegeven.

Joy
-Ik wil nog even dit zeggen: ik heb een hekel aan mensen die altijd zeggen 'ieder zijn mening' of 'smaken verschillen nu eenmaal'. Dat is echt de foute ingesteldheid. Je moet er gewoon van uit gaan dat jouw mening de enige goede is en die moet je met hand en tand verdedigen .-

wat een gelul zeg

als ik de doors te gek vind en een ander niet, dan is dat simpelweg zo, en daar valt niets aan te verdedigen, en het heeft ook helemaal geen zin om dat te doen, dat is dus WEL simpelweg een kwestie van smaak

amen

joy

Joy schreef:
-Ik wil nog even dit zeggen: ik heb een hekel aan mensen die altijd zeggen 'ieder zijn mening' of 'smaken verschillen nu eenmaal'. Dat is echt de foute ingesteldheid. Je moet er gewoon van uit gaan dat jouw mening de enige goede is en die moet je met hand en tand verdedigen .-

wat een gelul zeg

als ik de doors te gek vind en een ander niet, dan is dat simpelweg zo, en daar valt niets aan te verdedigen, en het heeft ook helemaal geen zin om dat te doen, dat is dus WEL simpelweg een kwestie van smaak

amen

joy

Dan zullen we de MuMe forums maar verwijderen, aangezien er toch niet meer gediscussieerd kan worden want overal is het antwoord: 'het is een kwestie van smaak'. Bullshit.

En Joy, jij hoeft hier niet op te reageren, want mijn mening is ook maarr mijn mening en dus een kwestie van smaak, jij moet mijn mening maar respecteren en niet tegen in gaan (zoals je zelf zegt), dus deze discussie is al weer afgelopen.

hahahahaha! Da's wel heel bijdehand!

Ik ben ook een luie stemmer. Maar gisteren heb ik gestemt op een paar albums van verschillende groepen en artiesten onder druk van Toon

Thunderball schreef:

ik lees net jullie discussie hier boven

Tijd te veel Thunderball?

Ik beoordeel iemands smaak en muziekkennis ook absoluut op basis van zijn stemmen.

Lennonlover schreef:
(quote)

Tijd te veel Thunderball?

Ik beoordeel iemands smaak en muziekkennis ook absoluut op basis van zijn stemmen.

Tja, we kunnen ook moeilijk op een andere manier beoordelen, iemand's top-10 en stemmen op MuMe is het enige wat we voorhanden hebben . Dat sprak toch eigenlijk wel een beetje voor zich dacht ik dat ik me daar op baseer.

ja sprak voor zich maar is niet accuraat daar er een paar luie stemmers rondlopen, hier

Joy
Toon1 schreef:
(quote)

Dan zullen we de MuMe forums maar verwijderen, aangezien er toch niet meer gediscussieerd kan worden want overal is het antwoord: 'het is een kwestie van smaak'. Bullshit.

En Joy, jij hoeft hier niet op te reageren, want mijn mening is ook maarr mijn mening en dus een kwestie van smaak, jij moet mijn mening maar respecteren en niet tegen in gaan (zoals je zelf zegt), dus deze discussie is al weer afgelopen.

slaat ook nergens op, je kunt toch discussieren over het hoe en waarom je bepaalde muziek wel of niet goed vind zonder een ja/nee - ik wel - jij niet discussie te krijgen?

een nietes-welles spel noemen ze dat, Joy.

Ik ga stoppen met de discussie hier want het is het eerlijk gezegd niet waard.

idd maar twas toch plezant

Lennonlover schreef:
idd maar twas toch plezant

Dat wel.

Joy
vluchtgedrag

Joy schreef:
vluchtgedrag

Waarom verwachtte ik zo'n post

vluchtgedrag. Misschien wel maar da's gewoon omdat we een beetje genoeg van elkaar hadden

maar wacht eens even:
vergeten jullie niet iets?????????

vertel... wat vergeten wij????? :S

Joy
niet dat er iets mis is met vluchtgedrag, was slechts een constatering:)

Joy schreef:
niet dat er iets mis is met vluchtgedrag, was slechts een constatering:)

Dat is jou mening dan .

Beste Lennonlover, jullie vergeten: dit is het forum the Beatles versus de Stones!

maw het is mijn taak om de Beatles de grond in te borren en jullie om daar tegen in te gaan, want anders moeten we de naam van dit forum veranderen of hem opheffen!

dit is Thunderball humor!

Die Thunderball toch

Thunderball heeft gelijk.

The Stones sacken hard, héél hard!!! en the beatles zijn gewoonweg de beste ever!

Lennonlover schreef:
Thunderball heeft gelijk.

The Stones sacken hard, héél hard!!! en the beatles zijn gewoonweg de beste ever!

geen idee wat sacken is , maar ik vin de Stones wel leuk.

sacken = sucken

jaja, ze zijn wel te pruimen, inderdaad...

Mag ik dat quoten?

Joy
k stel voor dat we bij deze beslissen wie de beste is van de 2 bands, aan de hand van nog levende leden

stones dus winnaar (ervan uitgaande dat richards niet al 16 keer is overleden maar die tunnel niet in mocht - en dannog zijn stones in levende meerderheid)

probleem opgelost

doei lennonluvver

Gast
geplaatst: vandaag om 00:09 uur

geplaatst: vandaag om 00:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.