Genres / Rock / The Beatles vs. The Stones
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2006, 21:34 uur
-Da's echt belachelijk hoe we nu bezig zijn 
-Daarmee verschil ik van jou. Als je enkel jou mening hebt, hoe leer je dan? Sluit je boeken filosofie dan maar al en geef je examen pro forma af.

-Daarmee verschil ik van jou. Als je enkel jou mening hebt, hoe leer je dan? Sluit je boeken filosofie dan maar al en geef je examen pro forma af.
0
geplaatst: 19 juni 2006, 22:26 uur
Lennonlover schreef:
Ik sta open voor andere meningen en ik wil mijn meningen heus wel veranderen en verbeteren als ik er betere tegenkom, maar als ik zie dat ik een bepaalde mening maar niks vind ga ik er tegen in.

0
geplaatst: 20 juni 2006, 02:12 uur
ik lees net jullie discussie hier boven, best interessant eigenlijk, maar iemands muziekkennis halen jullie dus uit zijn stemgedrag.
Klopt niet altijd natuurlijk!
Ik zelf ben bijvoorbeeld een hele luie stemmer. Heb bv op mijn eigen Rolling Stones naar verhouding nog niet veel gestemd.
Een week of wat geleden kreeg ik een eens zin om op Bondsoundtracks te stemmen en heb er toen een boel achter elkaar gedaan. Maar dan krijg je natuurlijk wel een heel eenzijdig beeld van iemand. Dat ik de hele dag alleen maar naar bv John Barry zit te luisteren (over invloeden gesproken: bij hem is duidelijk een grote jazz invloed te horen).
Je kan bv ook muziek gewoon leuk of mooi vinden, maar er niet veel verder over weten te zeggen. Ik stem in principe alleen maar op platen nadat ik er ook mijn mening bij heb gegeven.
Klopt niet altijd natuurlijk!
Ik zelf ben bijvoorbeeld een hele luie stemmer. Heb bv op mijn eigen Rolling Stones naar verhouding nog niet veel gestemd.
Een week of wat geleden kreeg ik een eens zin om op Bondsoundtracks te stemmen en heb er toen een boel achter elkaar gedaan. Maar dan krijg je natuurlijk wel een heel eenzijdig beeld van iemand. Dat ik de hele dag alleen maar naar bv John Barry zit te luisteren (over invloeden gesproken: bij hem is duidelijk een grote jazz invloed te horen).
Je kan bv ook muziek gewoon leuk of mooi vinden, maar er niet veel verder over weten te zeggen. Ik stem in principe alleen maar op platen nadat ik er ook mijn mening bij heb gegeven.
0
Joy
geplaatst: 20 juni 2006, 10:19 uur
-Ik wil nog even dit zeggen: ik heb een hekel aan mensen die altijd zeggen 'ieder zijn mening' of 'smaken verschillen nu eenmaal'. Dat is echt de foute ingesteldheid. Je moet er gewoon van uit gaan dat jouw mening de enige goede is en die moet je met hand en tand verdedigen .-
wat een gelul zeg
als ik de doors te gek vind en een ander niet, dan is dat simpelweg zo, en daar valt niets aan te verdedigen, en het heeft ook helemaal geen zin om dat te doen, dat is dus WEL simpelweg een kwestie van smaak
amen
joy
wat een gelul zeg
als ik de doors te gek vind en een ander niet, dan is dat simpelweg zo, en daar valt niets aan te verdedigen, en het heeft ook helemaal geen zin om dat te doen, dat is dus WEL simpelweg een kwestie van smaak
amen
joy
0
geplaatst: 20 juni 2006, 13:43 uur
Joy schreef:
-Ik wil nog even dit zeggen: ik heb een hekel aan mensen die altijd zeggen 'ieder zijn mening' of 'smaken verschillen nu eenmaal'. Dat is echt de foute ingesteldheid. Je moet er gewoon van uit gaan dat jouw mening de enige goede is en die moet je met hand en tand verdedigen .-
wat een gelul zeg
amen
joy
wat een gelul zeg
amen
joy
Dan zullen we de MuMe forums maar verwijderen, aangezien er toch niet meer gediscussieerd kan worden want overal is het antwoord: 'het is een kwestie van smaak'. Bullshit.
En Joy, jij hoeft hier niet op te reageren, want mijn mening is ook maarr mijn mening en dus een kwestie van smaak, jij moet mijn mening maar respecteren en niet tegen in gaan (zoals je zelf zegt), dus deze discussie is al weer afgelopen.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 16:08 uur
Ik ben ook een luie stemmer. Maar gisteren heb ik gestemt op een paar albums van verschillende groepen en artiesten onder druk van Toon 

0
geplaatst: 20 juni 2006, 16:10 uur
Tijd te veel Thunderball?

Ik beoordeel iemands smaak en muziekkennis ook absoluut op basis van zijn stemmen.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 16:18 uur
Lennonlover schreef:
Ik beoordeel iemands smaak en muziekkennis ook absoluut op basis van zijn stemmen.
(quote)

Tja, we kunnen ook moeilijk op een andere manier beoordelen, iemand's top-10 en stemmen op MuMe is het enige wat we voorhanden hebben
. Dat sprak toch eigenlijk wel een beetje voor zich dacht ik dat ik me daar op baseer.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 16:32 uur
ja sprak voor zich maar is niet accuraat daar er een paar luie stemmers rondlopen, hier 

0
Joy
geplaatst: 21 juni 2006, 08:02 uur
Toon1 schreef:
Dan zullen we de MuMe forums maar verwijderen, aangezien er toch niet meer gediscussieerd kan worden want overal is het antwoord: 'het is een kwestie van smaak'. Bullshit.
En Joy, jij hoeft hier niet op te reageren, want mijn mening is ook maarr mijn mening en dus een kwestie van smaak, jij moet mijn mening maar respecteren en niet tegen in gaan (zoals je zelf zegt), dus deze discussie is al weer afgelopen.
(quote)
slaat ook nergens op, je kunt toch discussieren over het hoe en waarom je bepaalde muziek wel of niet goed vind zonder een ja/nee - ik wel - jij niet discussie te krijgen?
0
geplaatst: 21 juni 2006, 13:12 uur
Ik ga stoppen met de discussie hier want het is het eerlijk gezegd niet waard. 

0
geplaatst: 22 juni 2006, 17:46 uur
vluchtgedrag. Misschien wel maar da's gewoon omdat we een beetje genoeg van elkaar hadden 

0
Joy
geplaatst: 23 juni 2006, 18:00 uur
niet dat er iets mis is met vluchtgedrag, was slechts een constatering:)
0
geplaatst: 23 juni 2006, 18:13 uur
Joy schreef:
Dat is jou mening dan
.
0
geplaatst: 23 juni 2006, 21:11 uur
Beste Lennonlover, jullie vergeten: dit is het forum the Beatles versus de Stones!
maw het is mijn taak om de Beatles de grond in te borren en jullie om daar tegen in te gaan, want anders moeten we de naam van dit forum veranderen of hem opheffen!
dit is Thunderball humor!
maw het is mijn taak om de Beatles de grond in te borren en jullie om daar tegen in te gaan, want anders moeten we de naam van dit forum veranderen of hem opheffen!
dit is Thunderball humor!

0
geplaatst: 24 juni 2006, 15:36 uur
Thunderball heeft gelijk.
The Stones sacken hard, héél hard!!! en the beatles zijn gewoonweg de beste ever!
The Stones sacken hard, héél hard!!! en the beatles zijn gewoonweg de beste ever!

0
geplaatst: 24 juni 2006, 16:14 uur
Lennonlover schreef:

geen idee wat sacken is
, maar ik vin de Stones wel leuk.
0
Joy
geplaatst: 24 juni 2006, 22:54 uur
k stel voor dat we bij deze beslissen wie de beste is van de 2 bands, aan de hand van nog levende leden
stones dus winnaar (ervan uitgaande dat richards niet al 16 keer is overleden maar die tunnel niet in mocht - en dannog zijn stones in levende meerderheid)
probleem opgelost
doei lennonluvver
stones dus winnaar (ervan uitgaande dat richards niet al 16 keer is overleden maar die tunnel niet in mocht - en dannog zijn stones in levende meerderheid)
probleem opgelost
doei lennonluvver
* denotes required fields.