Genres / Rock / Queen vergeleken met andere bands
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2008, 12:04 uur
Jawel, veel meer verrassing. Fans van Dylan mogen dan zijn beperkingen verheerlijken, ik stoor me er aan.
0
lambf
geplaatst: 6 juni 2008, 12:06 uur
Hoe weet je dat, jij hebt niet al die 100 opnames van Dylan gehoord.
0
geplaatst: 6 juni 2008, 12:08 uur
lambf schreef:
Hoe weet je dat, jij hebt niet al die 100 opnames van Dylan gehoord.
Hij zingt zelfs al zijn studionummers op dezelfde manier in....Hoe weet je dat, jij hebt niet al die 100 opnames van Dylan gehoord.
0
lambf
geplaatst: 6 juni 2008, 12:10 uur
*zucht*
Eerst begin jij dat de onofficieële Queen-opname's een stuk beter zijn dan de officieele en dus mag je alleen een conclusie trekken bij onofficieële opnames. Maar voor Dylan geld dit niet? Doe niet zo verwaand joh.
Eerst begin jij dat de onofficieële Queen-opname's een stuk beter zijn dan de officieele en dus mag je alleen een conclusie trekken bij onofficieële opnames. Maar voor Dylan geld dit niet? Doe niet zo verwaand joh.
0
geplaatst: 6 juni 2008, 12:11 uur
0
geplaatst: 6 juni 2008, 12:17 uur
Queenlive schreef:
(quote)
Jawel, veel meer verrassing. Fans van Dylan mogen dan zijn beperkingen verheerlijken, ik stoor me er aan.Fans van Queen mogen hun beperkingen verheerlijken... juist ja. Wie de bal kaatst...
0
MICKJES
geplaatst: 6 juni 2008, 12:50 uur
Komop zeg ga je Queen met Dylan vergelijken???
en wat is het nou weer voor argument dat Queen beter is dan dylan omdat dylan Bohmemian Rhapsody niet zou kunnen zingen??
Bedenk ff hoet het zo klinken als Freddy Mercury Blowing in the wind zou zingen???
Queen is totaal verschillend aan Bob Dylan en Queen heeft ook beperkingen
en Bob Dylan is niet een Artiest die het van zijn Zang moet hebben maar toch Heeft hij Muziek die heel veel mensen aanspreekt
en wat is het nou weer voor argument dat Queen beter is dan dylan omdat dylan Bohmemian Rhapsody niet zou kunnen zingen??
Bedenk ff hoet het zo klinken als Freddy Mercury Blowing in the wind zou zingen???
en Bob Dylan is niet een Artiest die het van zijn Zang moet hebben maar toch Heeft hij Muziek die heel veel mensen aanspreekt
0
MICKJES
geplaatst: 6 juni 2008, 12:53 uur
Queenlive schreef:
Je bent 100% Queen vrij maar hebt ze nog nooit terdege beluisterd. Je kent zeker niet meer van het oevre van Queen als ik van dat van Dylan. Je geeft in 1 van je bovenstaande posts zelfs aan dat je weigert de eerste Queen albums te beluisteren. Er zou een wereld voor je kunnen opengaan. Een wereld die je nooit zal verkennen aangezien je er niet voor openstaat. Ik heb geprobeerd naar Dylan te luisteren zoals ik dat met zoveel muziek probeer.
Natuurlijk mag je zeggen dat je liever spaghetti dan spruiten mag. Dat is puur een kwestie van smaak. Bij muziek is het toch wel iets belangrijker binnen de genres te blijven. Dylan en Queen zijn wel erg verschillend. Moeilijk vergelijken dus en al helemaal belachelijk overtuigd te zijn van het grote gelijk dat Dylan avontuurlijker is dan Queen. Met zijn stem kan hij maar op 1 manier zingen, laat staan meerdere stijlen.
Van liev optredens ken je duidelijk absoluut niets. Je weet amper waar de live band Queen voor staat, dat is duidelijk. ze hebben een hele evolutie doorgemaakt. Wat Queen doet tijdens hun live-optredens is een vorm van kunst.enkel zij kunnen het op dat niveau en enkel freddie weet een publiek zo in de ban te houden.
Ik heb opnames waar dit op blijkt. 50 000 argentijnen die zot worden. Dat is heel intens materiaal hoor. Veel meer power dan een man op een gitaartje die wat door zijn neus zingt. veel experimenteler ook. Trouwens, zeppelin een andere band die je verafschuwt is ook een geniale live band. Geweldig creatief en experimenteel, als je het daar dan toch over wil hebben.
De echte kennis over muziek zit trouwens op fora waar mensen discussieren over live opnames. daar druipt de puurheid vanaf.
Je bent ervan overtuigd dat mijn kennis beperkt is want in jouw redenering is iemand met kennis van zaken iemand die nooit Queen nog goed zal vinden. Dat vind ik inderdaad verwaand en narcistisch. Dat is jezelf boven anderen plaatsen.
Ik wil niet veel zeggen maar Argentijnen zijn van zich zelf al heel enthousaist dat zijn ze bij andere bands ookJe bent 100% Queen vrij maar hebt ze nog nooit terdege beluisterd. Je kent zeker niet meer van het oevre van Queen als ik van dat van Dylan. Je geeft in 1 van je bovenstaande posts zelfs aan dat je weigert de eerste Queen albums te beluisteren. Er zou een wereld voor je kunnen opengaan. Een wereld die je nooit zal verkennen aangezien je er niet voor openstaat. Ik heb geprobeerd naar Dylan te luisteren zoals ik dat met zoveel muziek probeer.
Natuurlijk mag je zeggen dat je liever spaghetti dan spruiten mag. Dat is puur een kwestie van smaak. Bij muziek is het toch wel iets belangrijker binnen de genres te blijven. Dylan en Queen zijn wel erg verschillend. Moeilijk vergelijken dus en al helemaal belachelijk overtuigd te zijn van het grote gelijk dat Dylan avontuurlijker is dan Queen. Met zijn stem kan hij maar op 1 manier zingen, laat staan meerdere stijlen.
Van liev optredens ken je duidelijk absoluut niets. Je weet amper waar de live band Queen voor staat, dat is duidelijk. ze hebben een hele evolutie doorgemaakt. Wat Queen doet tijdens hun live-optredens is een vorm van kunst.enkel zij kunnen het op dat niveau en enkel freddie weet een publiek zo in de ban te houden.
Ik heb opnames waar dit op blijkt. 50 000 argentijnen die zot worden. Dat is heel intens materiaal hoor. Veel meer power dan een man op een gitaartje die wat door zijn neus zingt. veel experimenteler ook. Trouwens, zeppelin een andere band die je verafschuwt is ook een geniale live band. Geweldig creatief en experimenteel, als je het daar dan toch over wil hebben.
De echte kennis over muziek zit trouwens op fora waar mensen discussieren over live opnames. daar druipt de puurheid vanaf.
Je bent ervan overtuigd dat mijn kennis beperkt is want in jouw redenering is iemand met kennis van zaken iemand die nooit Queen nog goed zal vinden. Dat vind ik inderdaad verwaand en narcistisch. Dat is jezelf boven anderen plaatsen.
0
edris.
geplaatst: 6 juni 2008, 13:05 uur
Queenlive schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=O6mZvsWHs4M
Moest Dylan Bohemian Rhapsody hebben gezongen:-)
Met de Dylanstem vind ik het eigenlijk beter.
0
pretfrit
geplaatst: 6 juni 2008, 13:10 uur
Je kunt zeggen wat je wil , maar Queen zorgt in ieder geval voor een hoop vermaak in de vorm van (een oeverloze) discussie inzake "gevoel" en "rede" Twee persoonlijke eigenschappen die naar mijn idee in een goede balans dienen te zijn om tot een waardevolle beoordeling te kunnen komen van ....o.a. muziek
Liefhebbers van zowel Dylan als Queen laten hun gevoel over het algemeen (althans naar mijn bevindingen) overdreven zwaar meetellen bij hun "fan" zijn. Om hun keuze van "fan" zijn te verdedigen (en dat moeten ze nogal eens) gooien ze met z.g. feiten die natuurlijk onvermijdelijk ingekleurd zijn door datzelfde "fan"zijn...
Als buitenstaander (ben van beiden geen groot liefhebber) kom ik tot de conclusie dat beiden artiesten meesters zijn in het opblazen en expoiteren van de voor hun specifieke kenmerken.Daardoor/mee bereiken beide artiesten een groot publiek Om het even direct te zeggen: Ook personen met een minder "fijn" muzikaal denkvermogen en/of emotionele ontwikkeling kunnen "inloggen"op het door deze artiesten geboden entertainment.(lees en begrijp, voordat iemand zich nu zwaar persoonlijk aangevallen voelt...) Het aanvaardbaar maken voor een groot en breed publiek hoeft "kwalitiet" niet in de weg te staan.
De keuze tussen beide artiesten hangt af van persoonlijkheid, milieu en verwachtingen....zaken die weinig met rede van doen hebben maar alles met "smaak" Deze discussie trachten te "beslissen" met cijfers (techniek) en of "verplichte" luisterbeurten is onzin
Muziekbeleving heeft alles van doen met emotie. Discussies inzake muziekbeleving begeven zich daarom altijd vroeg of laat op het persoonlijke vlak....dan wordt het pijnlijk als je het niet eens kunt zijn.
Terwijl ik dit typ luister ik overigens naar Jacques Brel Een artiest die naar mijn idee met gemak Queen alsook Dylan op (emotionele en rationele) punten weet te verslaan (ga maar na: showelement tekstuele inhoud, vernieuwing, invloed...Daarnaast weet hij MIJ emotioneel meer te raken.
Dus zowel Queen als Dylan "sucks" vergeleken bij Brel.
Ik heb overigens totaal geen zin en/of behoefte deze artiest op mume te "bewijzen" Ik zoek hier geen persoonlijke bevestiging.
hoewel ??.......
Liefhebbers van zowel Dylan als Queen laten hun gevoel over het algemeen (althans naar mijn bevindingen) overdreven zwaar meetellen bij hun "fan" zijn. Om hun keuze van "fan" zijn te verdedigen (en dat moeten ze nogal eens) gooien ze met z.g. feiten die natuurlijk onvermijdelijk ingekleurd zijn door datzelfde "fan"zijn...
Als buitenstaander (ben van beiden geen groot liefhebber) kom ik tot de conclusie dat beiden artiesten meesters zijn in het opblazen en expoiteren van de voor hun specifieke kenmerken.Daardoor/mee bereiken beide artiesten een groot publiek Om het even direct te zeggen: Ook personen met een minder "fijn" muzikaal denkvermogen en/of emotionele ontwikkeling kunnen "inloggen"op het door deze artiesten geboden entertainment.(lees en begrijp, voordat iemand zich nu zwaar persoonlijk aangevallen voelt...) Het aanvaardbaar maken voor een groot en breed publiek hoeft "kwalitiet" niet in de weg te staan.
De keuze tussen beide artiesten hangt af van persoonlijkheid, milieu en verwachtingen....zaken die weinig met rede van doen hebben maar alles met "smaak" Deze discussie trachten te "beslissen" met cijfers (techniek) en of "verplichte" luisterbeurten is onzin
Muziekbeleving heeft alles van doen met emotie. Discussies inzake muziekbeleving begeven zich daarom altijd vroeg of laat op het persoonlijke vlak....dan wordt het pijnlijk als je het niet eens kunt zijn.
Terwijl ik dit typ luister ik overigens naar Jacques Brel Een artiest die naar mijn idee met gemak Queen alsook Dylan op (emotionele en rationele) punten weet te verslaan (ga maar na: showelement tekstuele inhoud, vernieuwing, invloed...Daarnaast weet hij MIJ emotioneel meer te raken.
Dus zowel Queen als Dylan "sucks" vergeleken bij Brel.
Ik heb overigens totaal geen zin en/of behoefte deze artiest op mume te "bewijzen" Ik zoek hier geen persoonlijke bevestiging.
hoewel ??.......
0
geplaatst: 6 juni 2008, 13:12 uur
Queenlive schreef:
Het moet gezegd:

0
geplaatst: 6 juni 2008, 16:54 uur
MICKJES schreef:
Komop zeg ga je Queen met Dylan vergelijken???
Ik ben hier niet mee begonnen. Ik heb hoger al aangegeven dat beide te verschillend zijn ome ze te vergelijken. Komop zeg ga je Queen met Dylan vergelijken???
Maar dan kwam Toon vertellen dat er een rangorde is in muziek waarbij het ene meer waard is dan het andere. daar verzet ik me tegen en dat zal zo blijven. Je kan unieke artiesten heel moeilijk tegen elkaar afwegen. Toon kiest ervoor gemakkelijkheidshalve de sterke punten van een ander te ontkennen.
In hetgeen preftfrit schrijft, kan ik me veel meer vinden. Hoewel we verschillende smaak hebben, hij raakt enkele terechte punten aan.
Daarom noem ik toon ook verwaand, omdat hij zijn smaak boven die van andere plaatst. Hij haalt daarvoor de mening van een recensent aan.
Ik beweer nergens dat Queen enkel goed is. Maar eigenlijk heeft het weinig zin dat ik kritiek geef op Queen. Een persoon als Toon kijkt er gewoon op neer 'want zijn smaak is toch beter'. Gitaarsolo's, energie in muziek, mensen doen swingen,.... Dat is ook een kunst. Een hit schrijven met tal van leuke vondsten in is ook een kunst.
0
geplaatst: 6 juni 2008, 16:59 uur
MICKJES schreef:
Queen trad in 1981 op in Argentinië. toen deden westerse rock bands daar geen tournees. queen was de eerste. Die mensen voelden zich toen bevestigd in hun eigenheid. en dat hoor je in die opnames.(quote)
Ik wil niet veel zeggen maar Argentijnen zijn van zich zelf al heel enthousaist dat zijn ze bij andere bands ookU2 in 3D is ook gefilmd in Argentinië maar het enthousiasme van dat publiek is klein bier vergeleken met wat Queen voor zich kreeg. En helemaal zot werden ze toen Maradona op het podium kwam als 21jarige knul om enkele woorden te zeggen.
Tv-programma's werden onderbroken om te berichten over Queen en op de luchthaven speelde Queenmuziek toen ze toekwamen. Dat is echt een geweldige tournee.
Trouwens, het enthousiaste publiek zijn de Nederlanders. Die zingen alles mee!!
0
geplaatst: 6 juni 2008, 17:03 uur
Lukas schreef:
Fans van Queen mogen hun beperkingen verheerlijken... juist ja. Wie de bal kaatst...
Hier zitten mensen die vinden dat Queen geen sterktes heeft of er meewarig over doen('wat zij kunnen is niets waard') want waar zij naar luisteren is superieur. Ik heb problemen met mensen die in zulke termen denken.(quote)
Fans van Queen mogen hun beperkingen verheerlijken... juist ja. Wie de bal kaatst...
0
geplaatst: 6 juni 2008, 17:06 uur
Queenlive schreef:
Toon kiest ervoor gemakkelijkheidshalve de sterke punten van een ander te ontkennen.
Toon kiest ervoor gemakkelijkheidshalve de sterke punten van een ander te ontkennen.
Ik heb al honderd keer de sterke punten van Queen aangehaald en toegegeven
(al vanaf mijn eerste post). Ik vrees dat je me niet goed begrijpt. Veel succes nog met je Queen-adoratie en al die live-opnames. Alleen dat selecte groepje Queen-freaks die honderd live-opnames hebben gehoord mogen oordelen over Queen. Om ff wat olie op het vuur te gooien: Ik erken ook dat het mooi is dat Frans Bauer een hele arena kan entertainen en laten meezingen en dansen met zijn liedjes. Betekent niet dat ik de brave man daarom op dezelfde hoogte moet zetten als andere artiesten. De fan van Frans Bauer zou dan ook zeggen: Je kan Bauer niet vergelijken met andere artiesten.
Zij vinden blijkbaar andere kwaliteiten belangrijk in muziek en willen lekker geëntertaind worden. Andere mensen zien muziek dan weer als iets kunstvormiger.
0
geplaatst: 6 juni 2008, 17:06 uur
Spijtoptant schreef:

Zeer juist.
Ik hoor zowel Queen als Brel graag. het een hoeft het ander niet uit te sluiten.(quote)

Zeer juist.
0
geplaatst: 6 juni 2008, 17:10 uur
Toon1 schreef:
Ik vrees dat je me niet goed begrijpt. Veel succes nog met je Queen-adoratie en al die live-opnames. Alleen dat selecte groepje Queen-freaks die honderd live-opnames hebben gehoord mogen oordelen over Queen. 
Ik begrijp je heel goed. (quote)
Ik vrees dat je me niet goed begrijpt. Veel succes nog met je Queen-adoratie en al die live-opnames. Alleen dat selecte groepje Queen-freaks die honderd live-opnames hebben gehoord mogen oordelen over Queen. 
en trouwens, je erkent de kwaliteiten van Queen. vervolgens zeg je dat die in het niets vallen bij de kwaliteiten van jouw favoriete artiesten. je maakt een rangorde. en dat is het probleem dat ik heb met mensen die muziek benaderen op de manier dat jij dat doet.
Als je over andere zaken op dezelfde manier oordeelt....
En je moet niet alle live opnames gehoord hebben. Gewoon ervoor openstaan is genoeg. Dat doe jij niet. al je hoge woorden ten spijt. Dat is pas echt triestig.
Heb de nummers van Queen nog eens beluisterd, als die alle 7 voor jou hetzelfde klinken, zit het probleem bij jou. Niet bij die nummers. Dan meot je je misschien wat meer verdiepen in de classic rock die je minacht maar waar je blijkbaar niets zinnig over kan zeggen.
0
geplaatst: 6 juni 2008, 17:12 uur
Toon1 schreef:
(al vanaf mijn eerste post). Ik vrees dat je me niet goed begrijpt. Veel succes nog met je Queen-adoratie en al die live-opnames. Alleen dat selecte groepje Queen-freaks die honderd live-opnames hebben gehoord mogen oordelen over Queen.
Om ff wat olie op het vuur te gooien: Ik erken ook dat het mooi is dat Frans Bauer een hele arena kan entertainen en laten meezingen en dansen met zijn liedjes. Betekent niet dat ik het daarom op dezelfde hoogte moet zetten als andere artiesten. De fan van Frans Bauer zou dan ook zeggen: Je kan Bauer niet vergelijken met andere artiesten.
Ik denk dat die Queen freaks en grotere groep uitmaken dan de mensen die naar jouw muziek luisteren (quote)
(al vanaf mijn eerste post). Ik vrees dat je me niet goed begrijpt. Veel succes nog met je Queen-adoratie en al die live-opnames. Alleen dat selecte groepje Queen-freaks die honderd live-opnames hebben gehoord mogen oordelen over Queen. Om ff wat olie op het vuur te gooien: Ik erken ook dat het mooi is dat Frans Bauer een hele arena kan entertainen en laten meezingen en dansen met zijn liedjes. Betekent niet dat ik het daarom op dezelfde hoogte moet zetten als andere artiesten. De fan van Frans Bauer zou dan ook zeggen: Je kan Bauer niet vergelijken met andere artiesten.

0
geplaatst: 6 juni 2008, 17:15 uur
Toon1 schreef:
(al vanaf mijn eerste post). Ik vrees dat je me niet goed begrijpt. Veel succes nog met je Queen-adoratie en al die live-opnames. Alleen dat selecte groepje Queen-freaks die honderd live-opnames hebben gehoord mogen oordelen over Queen.
Om ff wat olie op het vuur te gooien: Ik erken ook dat het mooi is dat Frans Bauer een hele arena kan entertainen en laten meezingen en dansen met zijn liedjes. Betekent niet dat ik de brave man daarom op dezelfde hoogte moet zetten als andere artiesten. De fan van Frans Bauer zou dan ook zeggen: Je kan Bauer niet vergelijken met andere artiesten.
Zij vinden blijkbaar andere kwaliteiten belangrijk in muziek en willen lekker geëntertaind worden. Andere mensen zien muziek dan weer als iets kunstvormiger.
je laatste paragraaf is je gewoonlijke non-argument. Ik denk wel dat de meeste mensen op dit forum voldoende slim zijn om in te zien dat het om een drogreden gaat. Als je wil, kan ik wel even mijn boekje argumentatieleer opzoeken om de juiste naam van je denkfout op te zoeken.(quote)
(al vanaf mijn eerste post). Ik vrees dat je me niet goed begrijpt. Veel succes nog met je Queen-adoratie en al die live-opnames. Alleen dat selecte groepje Queen-freaks die honderd live-opnames hebben gehoord mogen oordelen over Queen. Om ff wat olie op het vuur te gooien: Ik erken ook dat het mooi is dat Frans Bauer een hele arena kan entertainen en laten meezingen en dansen met zijn liedjes. Betekent niet dat ik de brave man daarom op dezelfde hoogte moet zetten als andere artiesten. De fan van Frans Bauer zou dan ook zeggen: Je kan Bauer niet vergelijken met andere artiesten.
0
geplaatst: 6 juni 2008, 17:15 uur
Queenlive schreef:
Heb de nummers van Queen nog eens beluisterd, als die alle 7 voor jou hetzelfde klinken, zit het probleem bij jou. Niet bij die nummers. Dan meot je je misschien wat meer verdiepen in de classic rock die je minacht maar waar je blijkbaar niets zinnig over kan zeggen.
Tuurlijk klinken ze niet precies hetzelfde voor mij. Maar wat mij betreft blijft het mooi binnen de lijntjes van de classic rock zonder echt eens spannend of anders te worden.
0
geplaatst: 6 juni 2008, 17:17 uur
Queenlive schreef:
Heb de nummers van Queen nog eens beluisterd, als die alle 7 voor jou hetzelfde klinken, zit het probleem bij jou. Niet bij die nummers.
Heb de nummers van Queen nog eens beluisterd, als die alle 7 voor jou hetzelfde klinken, zit het probleem bij jou. Niet bij die nummers.
Man, ik word zo verschrikkelijk moe van je...
Voor jou klinken nummers van Dylan als een pot nat. Voor Toon klinken nummers van Queen als een pot nat. Logisch, want als je een artiest niet tof vindt, hoor je ook vaak niet de verscheidenheid in het oeuvre terug. Die ontluikt vaak pas bij meerdere beluisteringen.
Dat Toon een rangorde aanbrengt in artiesten is zijn goed recht. Hij zegt toch nergens dat je gek bent? Alleen dat ie Dylan hoger aanslaat dan Queen.
Vervolgens blijf jij blijkbaar in je frustratie hangen dat je hem niet weet te overtuigen ofzo. Dat je hier stelselmatig vijf reply's achtereen post om als een stier op elke rode lap te reageren, spreekt volgens mij boekdelen.
Ik zou zeggen, maak wat van je dag en ga lekker Queen (of iets anders luisteren)... Of wacht je tot iedereen hier plechtig komt melden dat je het helemaal bij het juiste eind hebt? Wil ik ook best even doen hoor

0
geplaatst: 6 juni 2008, 17:18 uur
Toon1 schreef:
Tuurlijk klinken ze niet precies hetzelfde voor mij. Maar wat mij betreft blijft het mooi binnen de lijntjes van de classic rock zonder echt eens spannend of anders te worden.
Stuur me anders eens een lijst van muziek die ik volgens jou zou moeten beluisteren. Dan kan ik doorheen de zomer mijn mening geven over deze muziek.(quote)
0
geplaatst: 6 juni 2008, 17:20 uur
Queenlive schreef:
Ik denk dat die Queen freaks en grotere groep uitmaken dan de mensen die naar jouw muziek luisteren
Ik denk dat die Queen freaks en grotere groep uitmaken dan de mensen die naar jouw muziek luisteren

En sinds wanneer heeft de massa gelijk? Dan zou U2 de beste band ter wereld zijn, 'De Da Vinci Code' het beste boek en 'Titanic' de beste film. Gelukkig niet

0
geplaatst: 6 juni 2008, 17:24 uur
Lukas schreef:
Voor jou klinken nummers van Dylan als een pot nat. Voor Toon klinken nummers van Queen als een pot nat. Logisch, want als je een artiest niet tof vindt, hoor je ook vaak niet de verscheidenheid in het oeuvre terug. Die ontluikt vaak pas bij meerdere beluisteringen.
Dat Toon een rangorde aanbrengt in artiesten is zijn goed recht. Hij zegt toch nergens dat je gek bent? Alleen dat ie Dylan hoger aanslaat dan Queen.
Vervolgens blijf jij blijkbaar in je frustratie hangen dat je hem niet weet te overtuigen ofzo. Dat je hier stelselmatig vijf reply's achtereen post om als een stier op elke rode lap te reageren, spreekt volgens mij boekdelen.
Ik zou zeggen, maak wat van je dag en ga lekker Queen (of iets anders luisteren)... Of wacht je tot iedereen hier plechtig komt melden dat je het helemaal bij het juiste eind hebt? Wil ik ook best even doen hoor
Een poging om me het zwijgen op te leggen?(quote)

Dat zal niet lukken, jongeman!

Ik mag toch wel reageren op de posts die hier gezet worden.
Vele posts zijn trouwens reacties op wat ik schreef

0
geplaatst: 6 juni 2008, 17:24 uur
Lukas heeft het weer mooi verwoord 
Je moet absoluut niet naar mijn muziek gaan luisteren (al houd ik je niet tegen natuurlijk
). Luister gewoon naar wat jezelf graag wil. Als jij graag naar Queen luistert dan moet je dat gewoon blijven doen. Ik heb gewoon even mijn mening gegeven. Verder zitten we hier op een muzieksite dus dit is een mooie plek om nieuwe muziek te ontdekken uit alle soorten genres en stijlen, hopelijk met openheid en zonder blinde adoratie. 

Queenlive schreef:
Stuur me anders eens een lijst van muziek die ik volgens jou zou moeten beluisteren. Dan kan ik doorheen de zomer mijn mening geven over deze muziek.
Stuur me anders eens een lijst van muziek die ik volgens jou zou moeten beluisteren. Dan kan ik doorheen de zomer mijn mening geven over deze muziek.
Je moet absoluut niet naar mijn muziek gaan luisteren (al houd ik je niet tegen natuurlijk
). Luister gewoon naar wat jezelf graag wil. Als jij graag naar Queen luistert dan moet je dat gewoon blijven doen. Ik heb gewoon even mijn mening gegeven. Verder zitten we hier op een muzieksite dus dit is een mooie plek om nieuwe muziek te ontdekken uit alle soorten genres en stijlen, hopelijk met openheid en zonder blinde adoratie. 
0
geplaatst: 6 juni 2008, 17:25 uur
Queenlive schreef:
Dat zal niet lukken, jongeman!
(quote)
Een poging om me het zwijgen op te leggen?Dat zal niet lukken, jongeman!

Ik bedoel meer dat je je tijd zit te verdoen omdat deze discussie nogal oeverloos aan het worden is...
0
pretfrit
geplaatst: 6 juni 2008, 17:26 uur
Lukas schreef:
(quote)
Niemand verplicht je om aan deze discussie mee te doen
0
geplaatst: 6 juni 2008, 17:26 uur
Toon1 schreef:
En sinds wanneer heeft de massa gelijk? Dan zou U2 de beste band ter wereld zijn, 'De Da Vinci Code' het beste boek en 'Titanic' de beste film. Gelukkig niet
Ik zeg nergens dat de massa gelijk heeft, lieve vriend. Ik zeg enkel dat het selecte groepje waar jij het over hebt nog redelijk omvangrijk is. Dat is alles.(quote)

* denotes required fields.