Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juni 2008, 16:24 uur
Het lijkt me dat na dit toernooi een hoop van de oude garde afzwaait. Kunnen ze mooi gaan bouwen aan een nieuw team.
0
Spijtoptant
geplaatst: 11 juni 2008, 16:31 uur
Ace schreef:
Ik ga mijn campagne nog even wat uibreiden: Griekenland moet met Rusland mee naar huis! Kunnen ze nog een stukkie met elkaar meerijden ook, in het kader van de kosten,
Ik ga mijn campagne nog even wat uibreiden: Griekenland moet met Rusland mee naar huis! Kunnen ze nog een stukkie met elkaar meerijden ook, in het kader van de kosten,
De Russen gaan jou nog doen verbazen, Aas.
0
geplaatst: 11 juni 2008, 16:32 uur
Mijn pronostiek :
Tsjechië - Portugal 0-2
Zwitserland - Turkije 1-1
Tsjechië - Portugal 0-2
Zwitserland - Turkije 1-1
0
geplaatst: 11 juni 2008, 16:43 uur
Ace schreef:
Overigens deel ik de hiervoor genoemde sympathie voor Tsjechen, maar ik denk dat de koek daar een beetje op. Het wordt tijd voor wat nieuw talent en ik denk dat zoiets alleen te realiseren is met een nieuwe coach. De beste Bruckner zit er toch zeker al een jaar of 10?
Ik begreep dat het Tsjechië dat Duitsland in eigen land compleet wegspeelde een sterk verjongd elftal was. Maar Bruckner durft het op het EK niet aan. Ik ben overigens totaal geen fan van Tsjechië en hoop dat ze compleet worden weggevaagd door Portugal. Dat is dan wel weer een land waar ik graag naar kijk. By the way: ik mis Engeland wel hoor Overigens deel ik de hiervoor genoemde sympathie voor Tsjechen, maar ik denk dat de koek daar een beetje op. Het wordt tijd voor wat nieuw talent en ik denk dat zoiets alleen te realiseren is met een nieuwe coach. De beste Bruckner zit er toch zeker al een jaar of 10?

0
Zigstar
geplaatst: 11 juni 2008, 16:50 uur
Bon.
Tsjechië - Portugal: 2 - 1
Zwitserland - Turkije: 0 - 1
Tsjechië - Portugal: 2 - 1
Zwitserland - Turkije: 0 - 1
0
geplaatst: 11 juni 2008, 16:52 uur
Dat viel wel mee hoor. Grofweg hetzelfde team waarmee Tsjechie nu speelt. Duitsland had zich ook net gekwalificeerd, dus die zullen wel niet meer zo gemotiveerd zijn geweest.
Engeland mis ik ook wel, maar als je een poule met Kroatie en Rusland al niet doorkomt... LucM heeft er trouwens verstand van als ik naar zijn voorspellingen kijk.
Engeland mis ik ook wel, maar als je een poule met Kroatie en Rusland al niet doorkomt... LucM heeft er trouwens verstand van als ik naar zijn voorspellingen kijk.

0
geplaatst: 11 juni 2008, 16:55 uur
Hij zit goed in de buurt, maar Portugal maakt volgens hem een doelpuntje te weinig 

0
geplaatst: 11 juni 2008, 17:28 uur
Amicus schreef:
Ehhh, volgens mij deden ze niet mee, maar Zweden schat ik hoger in dan Rusland en die kwamen er amper doorheen....
Ehhh, volgens mij deden ze niet mee, maar Zweden schat ik hoger in dan Rusland en die kwamen er amper doorheen....
Dat bedoel ik maar.. het heilige vuur is wel een beetje uitgedoofd in het antivoetbal van Rehhagel.
0
geplaatst: 11 juni 2008, 17:42 uur
Ace schreef:
Al is het alleen maar om die verafgoding van Hiddink wat te temperen.... Jaja, ik blijf campagne voeren. Niet tegen de beste man, maar tegen het idiote gedrag van mijn landgenoten.
Al is het alleen maar om die verafgoding van Hiddink wat te temperen.... Jaja, ik blijf campagne voeren. Niet tegen de beste man, maar tegen het idiote gedrag van mijn landgenoten.
Achter een campagne zit in het beste geval een idee. Heb jij al eens uitgelegd wat je probleem is met de verering van Guus Hiddink? Mag een man met zo'n conduitestaat niet bewonderd en vereerd worden? En als het om het idiote gedrag van je landgenoten gaat mag Nederland zeker naar huis. Twee bossen wortelen aan je helm

0
Ace
geplaatst: 11 juni 2008, 17:50 uur
lebowski schreef:
Achter een campagne zit in het beste geval een idee. Heb jij al eens uitgelegd wat je probleem is met de verering van Guus Hiddink? Mag een man met zo'n conduitestaat niet bewonderd en vereerd worden? En als het om het idiote gedrag van je landgenoten gaat mag Nederland zeker naar huis. Twee bossen wortelen aan je helm
(quote)

Meerdere malen, maar blijkbaar lees jij maar 1 pagina ver. Het is niet zo zeer mijn probleem en ik overdrijf graag als ik iets duidelijk probeer te maken, maar ik blijf het vreselijk vervelend vinden. Guus verdient credits, maar zodra iedereen opeens Rusland aan gaat zit te moedigen, wordt het toch een beetje lachwekkend. En tja, die wortelen... Dat hoeft van mij ook niet zo, maar aan de andere kant reis ik ook ieder jaar de rivier even over om als een halve zool tussen de brabo's een weekendje feest te vieren in een raar pak. Ik wist ook best dat die opmerking ging komen, maar die Oranje-gekte strookt in ieder geval nog met Oranje, de kleur van het land waar je vandaan komt en het land waar je best een beetje trots op mag zijn.
0
geplaatst: 11 juni 2008, 17:52 uur
Ace schreef:
Meerdere malen, maar blijkbaar lees jij maar 1 pagina ver.
Meerdere malen, maar blijkbaar lees jij maar 1 pagina ver.
Je hebt helemaal gelijk, ben lui vandaag.
Ace schreef:
Ik wist ook best dat die opmerking ging komen, maar die Oranje-gekte strookt in ieder geval nog met Oranje, de kleur van het land waar je vandaan komt en het land waar je best een beetje trots op mag zijn.
Ik wist ook best dat die opmerking ging komen, maar die Oranje-gekte strookt in ieder geval nog met Oranje, de kleur van het land waar je vandaan komt en het land waar je best een beetje trots op mag zijn.
Het land waar Hiddink vandaan komt

0
Ace
geplaatst: 11 juni 2008, 17:55 uur
lebowski schreef:
(quote)

Jazeker, maar ik ontken ook nergens dat de man wat in zijn mars heeft, bewondering verdient en knappe prestaties verricht met middelmatige middelen: korea, rusland, australie, psv... Het gaat me alleen om die massahysterie die zich in nederland ontwikkelt wanneer hij weer eens een land een ronde verder heeft. Ze lopen nog net niet met een bontmuts op naar het stadion, maar het scheelt niet veel.
Zo, ik ga even naar de supermarkt. Wortelen kopen, morgen naar Bern! Tot zo

0
geplaatst: 11 juni 2008, 17:58 uur
Neem een bosje voor mij mee, ga zondag naar Bern

Merk trouwens niets van enige hysterie rond de Russen in Nederland. Merk zelf wel dat ik ze graag een ronde verder zie, zeker als je de rest van de groep bekijkt. Griekenland is een aanfluiting en een schande, de Zweden zijn sympathiek maar spelen een kleurloos concept, los van Zlatan uiteraard. In het Russische team zitten tenminste nog wat creatieve voetballers.
0
geplaatst: 11 juni 2008, 18:08 uur
Die actie van te voren hier bij portugal was wel erg mooi!(bij de goal)
0
geplaatst: 11 juni 2008, 19:00 uur
Tweede helft nog een keer 1-1, en dan heb ik met mijn 2-2 het volle pond binnen 

0
Ace
geplaatst: 11 juni 2008, 19:19 uur
lebowski schreef:
Merk trouwens niets van enige hysterie rond de Russen in Nederland. Merk zelf wel dat ik ze graag een ronde verder zie, zeker als je de rest van de groep bekijkt. Griekenland is een aanfluiting en een schande, de Zweden zijn sympathiek maar spelen een kleurloos concept, los van Zlatan uiteraard. In het Russische team zitten tenminste nog wat creatieve voetballers.
(quote)

Wat ga je daar doen? Rusland kijken?

Nee, het valt nog mee, maar dat komt dus doordat ze verloren hebben, om het maar met een understatement te zeggen... Totdat ze de volgende ronde halen, daar begint de ellende. Griekenland is echt vreselijk en Zweden is ook niet je van het. Toch denk en hoop ik dat Portugal en Zweden door gaan. Zweden, dat vind ik altijd leuk volk. Waarom? Geen idee...
Nu nog even 1-1 blijven in Geneve en Ace pakt wederom de volle punten.
Edit: beetje te vroeg gejuicht...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.