Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2008, 20:48 uur
Het maakt nu niet veel uit wie er wint. Duitsland wint over 4 dagen hoogstwaarschijnlijk toch wel van Oostenrijk. Dat van vandaag gebeurt geen 2 keer lijkt me.
Hoewel, als Polen vandaag wint, en dan ook tegen Kroatie wint over 4 dagen, dan eindig je met 3 ploegen met 6 punten. Belooft wat.
Hoewel, als Polen vandaag wint, en dan ook tegen Kroatie wint over 4 dagen, dan eindig je met 3 ploegen met 6 punten. Belooft wat.
0
geplaatst: 12 juni 2008, 20:49 uur
Spijtoptant schreef:
Polen gaat de Oostenrijkers opvreten. Laat Don Leo maar schuiven.
Polen gaat de Oostenrijkers opvreten. Laat Don Leo maar schuiven.
Niets is zeker. Is vanmidag opnieuw bewezen

Duitsland verliest van Kroatie, wie had dat nou gedacht!
0
geplaatst: 12 juni 2008, 21:29 uur
Nou ik heb Duitsland eens bekeken vandaag en ben zeer zeer positief verrast. Niet alleen een fraaie nederlaag maar wat me het meest heeft plezierd is dat van die geroemde Duitse mentaliteit helemaal niets terug te zien was.
Voorheen werd bij 2-0 achter de mouwen opgestroopt en werd het uiteindelijk minstens 2-2. Nu werd er gemekkerd, frustratiekaarten binnen gehaald (oa. de "grote" Ballack) en, buiten een geluksdoelpunt, geen enkele overtuiging in het spel gelegd. Lamgeslagen werd er wat plichtmatig gebald en nog maar een rood frustratiekaartje gescoord. Het deed me vooral denken aan voorheen Joegoslavie die je alleen maar even op achterstand hoefde te zetten waarna je wist dat je de wedstrijd in je zak had. Heerlijk om te zien
Voorheen werd bij 2-0 achter de mouwen opgestroopt en werd het uiteindelijk minstens 2-2. Nu werd er gemekkerd, frustratiekaarten binnen gehaald (oa. de "grote" Ballack) en, buiten een geluksdoelpunt, geen enkele overtuiging in het spel gelegd. Lamgeslagen werd er wat plichtmatig gebald en nog maar een rood frustratiekaartje gescoord. Het deed me vooral denken aan voorheen Joegoslavie die je alleen maar even op achterstand hoefde te zetten waarna je wist dat je de wedstrijd in je zak had. Heerlijk om te zien

0
geplaatst: 12 juni 2008, 21:36 uur
Als je sinds 1974 eindtoernooien met Duitsland bewust hebt mee mogen maken, dan is mijn reactie toch niet meer dan logisch 
Die Oostenrijkers vergaten er ook een paar zeg
, Goeie genade. Hopelijk winnen ze nog, dan wordt Oostenrijk-Duitsland wel echt een beladen potje.

Die Oostenrijkers vergaten er ook een paar zeg
, Goeie genade. Hopelijk winnen ze nog, dan wordt Oostenrijk-Duitsland wel echt een beladen potje.
0
geplaatst: 12 juni 2008, 21:41 uur
VanDeGriend schreef:
Als je sinds 1974 eindtoernooien met Duitsland bewust hebt mee mogen maken, dan is mijn reactie toch niet meer dan logisch

Dan weet je dus neem ik aan ook dat de Duitsers minimaal in de halve finale staan, ook dit toernooi.
0
geplaatst: 12 juni 2008, 21:52 uur
lebowski schreef:
Dan weet je dus neem ik aan ook dat de Duitsers minimaal in de halve finale staan, ook dit toernooi.
Mja..ik vertrouw het idd ook nog niet echt. Ze zullen wel doorkomen maar dan wacht waarschijnlijk Portugal. Op basis van wat ik gezien heb, erg pittig. Maar goed, ik gun je, en mezelf, een finale NL -Duitsland van harte maar voorlopig was dit wel even goed om te zien. Niks om bang van te zijn denk ik zo.(quote)
0
geplaatst: 12 juni 2008, 22:37 uur
Neeeee!!! 
Nu wint mijn moeder thuis alweer!
Zij had al eerder 1-1 gezegd namelijk..
En ik 1-0.

Nu wint mijn moeder thuis alweer!
Zij had al eerder 1-1 gezegd namelijk..
En ik 1-0.
0
geplaatst: 12 juni 2008, 22:44 uur
Wat een verschrikkelijke beslissing zeg. Bah! Bedankt hoor heren van de UEFA.
0
geplaatst: 12 juni 2008, 22:45 uur
Aah, die Oostenrijkers waren anders ook zo zielig. Ik begon het ze te gunnen in de laatste minuten, en de scheidsrechter blijkbaar ook. (Voor mijn ekpoel is het trouwens minder, maar dat staat toch op de tweede plaats.)
0
geplaatst: 12 juni 2008, 22:47 uur
Inderdaad. Dit is toch niets? Hier moest gewoon een winst uit komen van welke partij dan ook. Stel je voor: Oostenrijk/Polen naar de kwartfinales, en Duitsland niet. Dat zou toch fantastisch zijn?
0
geplaatst: 12 juni 2008, 22:50 uur
Urbanoetang schreef:
Inderdaad. Dit is toch niets? Hier moest gewoon een winst uit komen van welke partij dan ook. Stel je voor: Oostenrijk/Polen naar de kwartfinales, en Duitsland niet. Dat zou toch fantastisch zijn?
(quote)
Mja, Polen wint niet van Kroatië en Oostenrijk niet van Duitsland vrees ik toch...
0
geplaatst: 12 juni 2008, 22:53 uur
Je weet het nooit 
Ik zie Oostenrijk nooit van Duitsland winnen. Polen tegen Kroatie zou toch mogelijk moeten zijn.

Ik zie Oostenrijk nooit van Duitsland winnen. Polen tegen Kroatie zou toch mogelijk moeten zijn.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 12 juni 2008, 23:08 uur
Der Effe schreef:
Moet je teleurstellen. Jij bent namelijk de eerste.(quote)
Ik hoop dat je jezelf ook niet volgtwant zoiets ridicuuls heb ik nog nooit gelezen.
Je beweerd dus dat het niet zo is?Zelfs hier niet.
Wat? Ben jij ineens te hoog gegrepen voor de mensen hier? Je vindt jezelf echt de man, hé? Wellicht iemand die de eed van Hippocrates heeft afgelegd.We mogen nerveus gelach niet uitsluiten.

0
artemio
geplaatst: 12 juni 2008, 23:17 uur
herman schreef:
Dikke kans op Portugal - Duitsland nu in de kwartfinales.
Dag Duitsland.
Ze speelde veel te laks, geef mij maar de hartstochtelijke Kroaten.
En Kroatie tegen Turkije/Tsjechie in de andere kwartfinale. Ook mooi.
Dikke kans op Portugal - Duitsland nu in de kwartfinales.
Dag Duitsland.
Ze speelde veel te laks, geef mij maar de hartstochtelijke Kroaten.En Kroatie tegen Turkije/Tsjechie in de andere kwartfinale. Ook mooi.
Ja, lachen portugal duitsland al in de 1/4 finale i.p.v 1/2 finale.
Kan Duitsland theoretisch nog eerste eindigen in de poule??
Wordt bij gelijk aantal punten eerste naar doelsaldo gekeken of onderling resultaat???
0
geplaatst: 12 juni 2008, 23:19 uur
artemio schreef:
Wordt bij gelijk aantal punten eerste naar doelsaldo gekeken of onderling resultaat???
(quote)
Dat kan nog makkelijk ja. Als Kroatie verliest en Duitsland wint is het volgensmij al bijna zeker dat Duitsland als eerste eindigd.
0
geplaatst: 12 juni 2008, 23:26 uur
Kroatië zal wel eerste willen worden hoor, en dat is een erg sterke ploeg, kijk er de laatste 12 jaar maar op terug.. een echte toernooifighter! Dus Duitsland vs Portugal is behoorlijk reëel. Maar met het ouderwetse geluk van de Duitsers.. 

0
geplaatst: 12 juni 2008, 23:38 uur
Ik zeg dan ook nadrukkelijk: ouderwetse
Maar met deze poule komen ze alsnog niet in de problemen ben ik bang..
Maar met deze poule komen ze alsnog niet in de problemen ben ik bang..
0
geplaatst: 12 juni 2008, 23:41 uur
Sander slaat een gat! En ik ben inmiddels op plek 40 beland 
1. Sander Brouwer 36
2. Edward YaYa 29
Timo Koren 29
4. Elard de Raad 28
Sjaak Piest 28
herman nijhuis 28
7. David heb ik niet 27
Arthur van Eerd 27
Andre van der Wal 27
Diego Maradona 27
11. Marten Becker 26
12. Koen de Rooij 25
Marc Knip 25
Jorn de Raad 25
Roeb 66 25
16. Timon van Honk 24
Danny van der Schaaf 24
Rob van den Aker 24
Arno De Wispelaere 24
20. David Vlieger 23
Joy 4ever 23
Steven De Witte 23
Pieter Reijven 23
Lukas van der Storm 23
25. Rico Hop 22
Kimo Adam 22
ruud koster 22
28. Pi Qi 21
Daniël Reijersen 21
tom smit 21
31. Tibor Bunt 20
Kos gaat winnen 20
33. Erminio Kegels 19
Raymond Laarhoven 19
Eelco Duin 19
Jens Vercammen 19
roel ydema 19
Bart Heuvel 19
39. Teun Romme 18
40. Rob van de Griend 17
Martin van Dijk 17
Raymond Papenburg 17
maarten hornstra 17
44. hans de vries 16
Frank Vrieling 16
Heiko Tit 16
47. The Queen Is Dead 13
Marc van Ingen 13
Piet Lut 13
50. Frank Benneker 12
Nevyn Panda 12
52. Henri Klumpie 11
53. Charles Beterams 10
54. David Goudart 0
Wouter Dijk 0
Werner Beerman 0
Sten Lemmens 0

1. Sander Brouwer 36
2. Edward YaYa 29
Timo Koren 29
4. Elard de Raad 28
Sjaak Piest 28
herman nijhuis 28
7. David heb ik niet 27
Arthur van Eerd 27
Andre van der Wal 27
Diego Maradona 27
11. Marten Becker 26
12. Koen de Rooij 25
Marc Knip 25
Jorn de Raad 25
Roeb 66 25
16. Timon van Honk 24
Danny van der Schaaf 24
Rob van den Aker 24
Arno De Wispelaere 24
20. David Vlieger 23
Joy 4ever 23
Steven De Witte 23
Pieter Reijven 23
Lukas van der Storm 23
25. Rico Hop 22
Kimo Adam 22
ruud koster 22
28. Pi Qi 21
Daniël Reijersen 21
tom smit 21
31. Tibor Bunt 20
Kos gaat winnen 20
33. Erminio Kegels 19
Raymond Laarhoven 19
Eelco Duin 19
Jens Vercammen 19
roel ydema 19
Bart Heuvel 19
39. Teun Romme 18
40. Rob van de Griend 17
Martin van Dijk 17
Raymond Papenburg 17
maarten hornstra 17
44. hans de vries 16
Frank Vrieling 16
Heiko Tit 16
47. The Queen Is Dead 13
Marc van Ingen 13
Piet Lut 13
50. Frank Benneker 12
Nevyn Panda 12
52. Henri Klumpie 11
53. Charles Beterams 10
54. David Goudart 0
Wouter Dijk 0
Werner Beerman 0
Sten Lemmens 0
0
Der Effe
geplaatst: 12 juni 2008, 23:50 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
We mogen nerveus gelach niet uitsluiten.
(quote)
Moet je teleurstellen. Jij bent namelijk de eerste.(quote)
Je beweerd dus dat het niet zo is?(quote)
Wat? Ben jij ineens te hoog gegrepen voor de mensen hier? Je vindt jezelf echt de man, hé? Wellicht iemand die de eed van Hippocrates heeft afgelegd.We mogen nerveus gelach niet uitsluiten.

Je lult gewoon grote onzin, hoef je opeens niet zo wijs te gaan lopen doen. Als iemand iets negatiefs over Turkije zegt reageer je als een kind van 2. En even over die onnavolgbare kansloze opmerking over die tactiek van je. Je kan iemand in principe wegspelen op de counter en 3-0 winnen terwijl je maar 30% balbezit hebt. Het belangrijkste is hoeveel functioneel balbezit je hebt. Al kijk je bijvoorbeeld naar het aantal kansen hadden de Zwitsers er ook veel meer. Maar goed, dit is in principe slechts een voorbeeld en doet er verder ook niet zoveel toe.
0
geplaatst: 13 juni 2008, 00:28 uur
orbit schreef:
Wat een stelletje gore rascisten hier zeg!! Turkijë wordt gewoon wereldkampioen!
Wat een stelletje gore rascisten hier zeg!! Turkijë wordt gewoon wereldkampioen!
Op het ek uiteraard!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.