MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Italië - Roemenië 2-0
Nederland - Frankrijk 2-1

DutchViking
Mijn voorspelling:

Nederland - Frankrijk 1-1
Met Henry (die naar alle waarschijnlijkheid zal spelen) erbij i.p.v. Anelka is Frankrijk ineens een stuk sterker. Ik ben echter vooral bevreesd voor de dribbels van Ribery. Ik hoop niet dat Nederland te laconiek aan de wedstrijd begint, n.a.v. de euforiestemming die sinds de voorbije dagen heerst.

Italie - Roemenie 3-0
Ik heb vernomen dat Del Piero in de basis begint en dat is een goed teken. Ik zou ook De Rossi opstellen als ik coach was, geweldige speler op het middenveld. De Italianen zullen gaan bewijzen dat de nederlaag tegen Nederland een incident was. Overigens denk (en hoop) ik dat Nederland samen met Italie de poule zal overleven.

Italië - Roemenië 2-1
Nederland - Frankrijk 0-1

Italië - Roemenië 1-1
Nederland - Frankrijk 2-1

Nederland - Frankrijk 1-1
Italië - Roemenië 1-0

pretfrit
Nederland - Frankrijk 2 - 2
Italie - Roemenië 1-0

DutchViking schreef:
Ik heb vernomen dat Del Piero in de basis begint

Nederland - Frankrijk = 2-1 (maar kan ook weer 3-0 worden)
Italië - Roemenië = 2-0

raffael77 schreef:
(quote)

Idd. Vergeet niet dat Italianen altijd slordig voetballen in de eerste rondes van EK/WK.

Ook een uitspraak op zo'n nl site:

De nederlanders zullen de italianen wel even voetbal les geven.
Pure nonsens.

De Italianen hebben nog steeds 4 sterren op hun shirt staan en Nederland geen 1. Ze speelde slecht. Het eerste doelpunt was zo vaag dat ze het niet meer konden opbrengen om goed te voetballen.

Jammer dat ze Di Natale eruit halen maarja zal er wel later inkomen.

Nu nederland met 3-0 gewonnen heeft denken ze dat ze de hele wereld aan kunnen maar ik ga laggen als ze vanavond een grote tegeslag krijgen.

Wat mij zo irriteerd is dat nederlanders altijd zo'n grootspraak hebben van te voren. Ik spreek uit ervaring want mijn hele leven hoor ik al van dat soort beledigingen en kut reclames waar ze Italianen dissen.

1 overwinning zegt niets tegenover 4 voudig wereld kampioen.

Forza Italia

La Squadra Azzuri Numero Uno

Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar Nederland speelde toch alles behalve slecht en dat hoor je mij ook nergens zeggen. Ik zeg alleen dat niet alles te danken is aan ons goede spel, maar ook door het slechte spel van de italianen, maar dat veel nederlanders dat niet durven toe te geven.

O ja. Landverrader

DonDijk schreef:
Wow zeg, deze mevrouw heeft beloofd voor de Italiaanse selectie te gaan strippen als ze winnen:

(afbeelding)

is er iemand die dit ook voor Oranje kan betekenen?

Kijk, dat is nog eens motiveren!

Nederland - Frankrijk 2-0
Italie - Roemenie 2-0

raffael77
Chameleon Day schreef:
Nou dan weten ze wat ze te laggen....euh wachten....staat.

Ik was ff te snel met tiepen sorry mensen voordat niemand mij begrijpt.

Dat antwoordt dat je net gaf dat is nou precies wat ik bedoel.
GROOTSPRAAK.

Italie is nooit echt geweldig geweest bij EK's klopt.

Maar het zogenaamde oranje legioen oeps waar hebben zie die naam nou van gejat mag pas praten als ze alles hebben gewonnen.

Ik praat wel verder over 40 jaar en eens kijken of HOLLAND dan vier sterren heeft hahahahahahaha.

raffael77 schreef:
(quote)

GROOTSPRAAK.

Maar het zogenaamde oranje legioen oeps waar hebben zie die naam nou van gejat mag pas praten als ze alles hebben gewonnen.

Ik praat wel verder over 40 jaar en eens kijken of HOLLAND dan vier sterren heeft hahahahahahaha.

Schop je kleine zusje is van je account of iets.

raffael77 schreef:
(quote)

GROOTSPRAAK.

raffael77
Urbanoetang.

Als je op mij doelde met land verrader heb je het mooi mis.

Ben geen hollander en wil het nooit worden ook.

Ga dan lekker naar www.musicmeter.it

Wat doe je hier dan? Je hebt toch een nederlands paspoort? Daarmee ben je gewoon een nederlander. Zo niet, word het dan niet tijd om weg te gaan?

PS: Dit gaat veel te offtopic. Laatste vraag dus. Hierna gewoon weer over voetbal.

Spijtoptant
Sport verbroedert.

Ruby1966
Spijtoptant schreef:
Sport verbroedert.

raffael77 schreef:

Het gaat er toch om hoe er op DIT EK gepresteerd wordt???.....de frustratie zit echt diep bij je....waarom ga je tijdens dit EK niet gewoon even naar Italië.....beter voor je bloeddruk!

Ruby1966
Mijn poolstanden:

Italië - Roemenië 1-1
Nederland - Frankrijk 0-2

Spijtoptant
raffael77 schreef:
[

Supporters mogen altijd praten en opscheppen, anders is er geen lol meer aan, en dat we nog nooit wereldkampioen zijn geworden is een mirakel, daar we sinds 1974 ALTIJD het beste elftal hebben gehad.

DonDijk
raffael77 schreef:

Ik praat wel verder over 40 jaar

Spijtoptant schreef:
(quote)

Supporters mogen altijd praten en opscheppen, anders is er geen lol meer aan, en dat we nog nooit wereldkampioen zijn geworden is een mirakel, daar we sinds 1974 ALTIJD het beste elftal hebben gehad.

Spijtoptant schreef:
....daar we sinds 1974 ALTIJD het beste elftal hebben gehad.

Nou....dat is wel een erg subjectieve beoordeling......maar het niveau van Oranje 1974 heeft Italie nooit gehaald, ook al zijn ze 4x wereldkampioen geweest.

Het niveau heeft hier nooit bijzonder hoog gelegen, maar zit inmiddels op een heel bedenkelijk peil zeg.

max en joep
raffael77 schreef:

Ben geen hollander en wil het nooit worden ook.

waarom blijf je dan nog in NL?

DonDijk
rayman schreef:
Het niveau heeft hier nooit bijzonder hoog gelegen, maar zit inmiddels op een heel bedenkelijk peil zeg.

Maar goed dat jij er nu bent om het niveau op te krikken!

En we hebben zin in het EK ole ole!!

max en joep schreef:

Die avatar

Chameleon Day schreef:
(quote)

Nou....dat is wel een erg subjectieve beoordeling......maar het niveau van Oranje 1974 heeft Italie nooit gehaald, ook al zijn ze 4x wereldkampioen geweest.

Dat was de grap uiteraard...

Maar Oranje heeft vanaf de jaren '70 - op de beginjaren 80 na misschien - altijd wel een goed elftal gehad.

DonDijk schreef:
(quote)

Maar goed dat jij er nu bent om het niveau op te krikken!
Don, mijn waarde. Je denkt toch zeker niet dat ik me ga mengen in die zwakzinnige moddersmijters hier.
Een welgemeend doei.

max en joep
Paap_Floyd schreef:
(quote)

Die avatar

mooi he?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:07 uur

geplaatst: vandaag om 18:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.