MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Zelfs al wint Frankrijk, staat Frankrijk op 4 punten. Wint Italie daarna van Frankrijk, dan staat Italie boven Frankrijk doordat onderling resultaat voor gaat. Een vereiste voor Italie is dat Nederland wint van Roemenie. Het resultaat tussen Frankrijk - Nederland maakt voor hen eigenlijk vrij weinig uit nu.

DutchViking
De Italianen zijn twee keer genaaid vandaag. Eerst werd het doelpunt van Toni onterecht afgekeurd (geen buitenspel) en vervolgens een erg makkelijk gegeven strafschop aan de Roemenen. Die speler had vanuit die positie nooit kunnen scoren. Wat is het toch dat scheidsrechters nu bij het minste of geringste fysieke contact (zoals ook gisteren bij de Polen) een penalty geven? Ik hoop niet dat het dit toernooi een trend gaat worden.

DutchViking schreef:
Wat is het toch dat scheidsrechters nu bij het minste of geringste fysieke contact (zoals ook gisteren bij de Polen) een penalty geven? Ik hoop niet dat het dit toernooi een trend gaat worden.

Ik ben bang van wel. Net als gisteren schold ik de longen uit mijn lijf.

kArIzMa_TuRk
herman schreef:
Zullen we weer aardig tegen elkaar gaan doen? Het wordt nogal vervelend onderhand.
Moet snel nog even iets kwijt, als het mag..
Der Effe schreef:
Hahahah, mijn weekend kan niet beter beginnen
Wie reageert er nu als een kind van 2? Je bent jammer genoeg echt kansloos, man.

@Urbanoetang: Je bericht kwam gewoon over als een haatbericht. Anyway, ik las dat je het niet zo bedoelde, da's mooi.

Jammer van Italië, trouwens.

Jammer dat de Italianen er niet zijn uitgekegeld.
Hopen dat Holland nu zal winnen.. dan kan Roemenië zonder veel erg winnen van Holland & liggen Frankrijk & Italië eruit

2/20 in de laatste 4 wedstrijden op ek-poel

pretfrit
1-0

Zo zeg!

Wat een gezeur steeds over mensen die niet het volkslied zingen, lekker belangrijk

eazyfan
Ik denk dat Nederland gewonnen is - Nou alvast proficiat

Het is niet best vandaag. Engelaar, v.d. Vaart, Mathijsen en Sneijder verdienen een wissel. Gelukkig zijn die Fransen ook niet zo best.

Ik hoop toch ook wel dat Nederland dit wint, en dan mag Roemenie van mij ook verder.

Engelaar valt mij ook tegen. Boulahrouz is wel erg goed.

Helaas verloopt het EK niet vlekkeloos zoals we na Italie hoopten, eigenlijk heeft Frankrijk ons toch wel een beetje voetballes gegeven zo lijkt het deze helft(op het begin na).
Engelaar stelt zwaar teleur moet ik zeggen,dacht dat hij de revelatie zou worden na vorige wedstrijd, maar ja verder kijken nou dus.

WernerGSF
Dit moet toch genoeg zijn?

Edit:

Boulahrouz

HAHA DENK ET OOK
CA VA? KUS ME KONT FRANCOIS

WernerGSF

Spijtoptant
Robben !

4-1!!!

Spijtoptant
Wat zijn we goed zeg. Geweldig !

eazyfan
4-1! Mooi -

Toch eventjes VoetbalMeter

Wow 4-1... gefeliciteerd

Robben

Lin
Potverdikke, zelfs Linnie is nu besmet met het voetbalvirus, ben gewoon schor van het juichen

Ruby1966

Status Seeker schreef:
(quote)

Met 3-0... Dan kunnen die Fransen en Italianen tijdens hun wedstrijd lekker na gaan denken wat ze het best kunnen doen bij een gelijke stand en verliest Nederland in de laatste minuut van Roemenië .

1-1 en 4-1 zijn natuurlijk ook goed. Ik zal Marco een mailtje sturen .

Heemskerktollie
4-1.... Ik heb er geen woorden meer voor. Die goal van Robben!

DutchViking schreef:
een erg makkelijk gegeven strafschop aan de Roemenen. Die speler had vanuit die positie nooit kunnen scoren. Wat is het toch dat scheidsrechters nu bij het minste of geringste fysieke contact (zoals ook gisteren bij de Polen) een penalty geven? Ik hoop niet dat het dit toernooi een trend gaat worden.

Als de aanvaller toch nooit kan scoren, kan de verdediger er ook best van afblijven.

Maar ehhh...
HOLLAND

DutchViking
Fantastische prestatie van onze jongens, ik ben enorm trots op jullie!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:40 uur

geplaatst: vandaag om 14:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.