Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2008, 23:29 uur
Het zou natuurlijk goed zijn, als Roemenië van ons zou winnen, maar niet erg geloofwaardig, gezien het niveau van Oranje!
0
geplaatst: 13 juni 2008, 23:32 uur
Heemskerktollie schreef:
4-1.... Ik heb er geen woorden meer voor. Die goal van Robben!
Inderdaad! Hoe krijgt die gozer 'm erin?! Die van Sneijder was ook een schoonheid!!!4-1.... Ik heb er geen woorden meer voor. Die goal van Robben!
0
geplaatst: 13 juni 2008, 23:46 uur

Al was de eerste helft wel matigjes dit keer. Maar goed, niet te veel zeuren...

Beste man van het veld: Ooijer!
0
geplaatst: 13 juni 2008, 23:52 uur
Zelfs ik als Belg ben hier letterlijk dronken van , Provinciestad.
edit: Ik bedoel Proficiat

0
artemio
geplaatst: 13 juni 2008, 23:54 uur
rrrrrrrrrrrrobben

nederland

italie
jammer
frankrijk
daaaaaaag 

nederland

italie
jammer
frankrijk
daaaaaaag 
0
geplaatst: 13 juni 2008, 23:54 uur
Jesusfreen schreef:

Dank voor je televisatie!
0
geplaatst: 14 juni 2008, 00:12 uur
Van der Sar, van der Sar, van der Sar. Wat een topkeepert!!!! De man van deze fantastische wedstrijd. Zeker weten!!!

0
geplaatst: 14 juni 2008, 00:14 uur
0
geplaatst: 14 juni 2008, 00:16 uur
Kunnen die Roemenen straks ook niet in het blauw spelen, en elke daaropvolgende tegenstander. Dat schijnt als een stier op een rode doek te trekken voor die Oranje-spelers (spelen tegen blauw).
Adieu Les Bleus
Adieu Les Bleus

0
aslan (crew)
geplaatst: 14 juni 2008, 00:18 uur
proficiat noorderbuurtjes... wát een team!!! het overkomt me zelden maar dit was zalig genieten van voetbal!!
0
geplaatst: 14 juni 2008, 00:21 uur
Reijersen schreef:
Van der Sar, van der Sar, van der Sar. Wat een topkeepert!!!! De man van deze fantastische wedstrijd. Zeker weten!!!

Dat was ook mijn gedachte tijdens de wedstrijd, wat heeft die man een hoop ballen gestopt, petje af, man of the match!
0
geplaatst: 14 juni 2008, 00:21 uur
0
artemio
geplaatst: 14 juni 2008, 00:34 uur
Reijersen schreef:
En dat is dan hét sterke punt van dit Oranje: het is een team!
(quote)
En dat is dan hét sterke punt van dit Oranje: het is een team!
Yep, maar teamgeest is vaak inherent aan succes. Draai het eens om. Stel dat de eerste wedstrijd met drie nul verloren was gegaan. Dan is het maar de vraag hoe hier mee wordt omgegaan. Kleine irritaties liggen dan snel op de loer.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 14 juni 2008, 00:39 uur
Mooie wedstrijd, joh! Had Frankrijk wel wat doelpunten gegund. 

0
geplaatst: 14 juni 2008, 00:53 uur
0
eazyfan
Nee hoor, ik hoopte zelf dat Frankrijk zou winnen
Ik heb niks tegen Nederland, welverdiende en mooie zege voor Oranje, maar Frankrijk is mijn grote favoriet.
Henry had zijn eerste kans niet moeten missen, die bij de vrije trap ook niet.
Ik hoop ergens wel, en ik denk het ook, dat Nederland dit EK gaat winnen
Ik gun het jullie 
Ik heb niks tegen Nederland, welverdiende en mooie zege voor Oranje, maar Frankrijk is mijn grote favoriet.Henry had zijn eerste kans niet moeten missen, die bij de vrije trap ook niet.
Ik hoop ergens wel, en ik denk het ook, dat Nederland dit EK gaat winnen
Ik gun het jullie 
0
Superbeertje
Ben net terug uit de stad, iedereen oranje, toeters, vuurwerk en politie... 

0
Superbeertje
geplaatst: 14 juni 2008, 00:54 uur
Maar even over onze jongens, 2de wedstrijd dat ik zo hard heb gejuicht, Wenen Here We Come! 

0
geplaatst: 14 juni 2008, 00:59 uur
De laatste wedstrijd tussen Frankrijk en Italie gaat er wel om spannen. Als Roemenie nu verliest van Nederland dan gaat alsnog 1 van die 2 landen door. Hoe onverdiend....
Tegen wie komt Nederland nu uit in de kwartfinale?
0
geplaatst: 14 juni 2008, 01:03 uur
Volgens mij Spanje of Zweden.
Fantastische uitslag 4-1!!! Maar ze speelden niet heel erg goed. Op een gegeven moment durfden ze niet meer te voetballen leek wel. Wedstrijd is gewonnen door teamgeest, individuele kwaliteiten/acties en Van der Sar. Er is voor Van Basten nog wel wat werk aan de winkel. Maar het positieve is dat ze de kwaliteit in huis hebben. Het moet kunnen. Oranje is nu toch wel een terechte favoriet voor de titel (met Portugal en misschien Spanje):......3-0 en dan 4-1....maakt toch echt diepe indruk (wat Rafael77 er ook van vindt).

Fantastische uitslag 4-1!!! Maar ze speelden niet heel erg goed. Op een gegeven moment durfden ze niet meer te voetballen leek wel. Wedstrijd is gewonnen door teamgeest, individuele kwaliteiten/acties en Van der Sar. Er is voor Van Basten nog wel wat werk aan de winkel. Maar het positieve is dat ze de kwaliteit in huis hebben. Het moet kunnen. Oranje is nu toch wel een terechte favoriet voor de titel (met Portugal en misschien Spanje):......3-0 en dan 4-1....maakt toch echt diepe indruk (wat Rafael77 er ook van vindt).

0
geplaatst: 14 juni 2008, 01:06 uur
musicfriek schreef:
De laatste wedstrijd tussen Frankrijk en Italie gaat er wel om spannen. Als Roemenie nu verliest van Nederland dan gaat alsnog 1 van die 2 landen door. Hoe onverdiend....
Hoeft niet. Als Frankrijk en Italië gelijkspelen, volstaat het voor Roemenië om met minder dan 3 doelpunten verschil te verliezen.
0
artemio
geplaatst: 14 juni 2008, 01:08 uur
Chameleon Day schreef:
Ja, vermoed zweden, en dat wordt een inkoppertje (voor dirkie).
Rusland zou ook nog wel kunnen, en dat is dan wel weer leuk vanwege hiddink.
Maar ook dat wordt een inkoppertje (voor dirkie))
0
geplaatst: 14 juni 2008, 01:08 uur
artemio schreef:
Ja, vermoed zweden, en dat wordt een inkoppertje.
Ja, vermoed zweden, en dat wordt een inkoppertje.
En dat is nu precies het gevaar wat loert voor Nederland. Men wordt zo arrogant en gemakzuchtig, zul je zien dat ze die verliezen.
0
geplaatst: 14 juni 2008, 01:12 uur
musicfriek schreef:
En dat is nu precies het gevaar wat loert voor Nederland. Men wordt zo arrogant en gemakzuchtig, zul je zien dat ze die verliezen.
(quote)
Toch heb ik het gevoel dat het nu wel wat beter zit tussen de oren van de heren voetbalgoden.....maar het is wel een Nederlands kwaaltje idd.
0
geplaatst: 14 juni 2008, 01:12 uur
musicfriek schreef:
Precies. Kan me niet herinneren dat er ooit een team heeft gewonnen dat in de groepsfase indruk maakte...Maar goed, ondertussen heb ik al twee top avonden gehad en da's twee meer dan ik gedacht had(quote)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.