MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Het zou natuurlijk goed zijn, als Roemenië van ons zou winnen, maar niet erg geloofwaardig, gezien het niveau van Oranje!

Heemskerktollie schreef:
4-1.... Ik heb er geen woorden meer voor. Die goal van Robben!
Inderdaad! Hoe krijgt die gozer 'm erin?! Die van Sneijder was ook een schoonheid!!!

Hhistorie ten top!Gefelici allemaal jongens!!!

pffffff.. wat een ongelooflijke wedstrijd. whoehoe!!!

Al was de eerste helft wel matigjes dit keer. Maar goed, niet te veel zeuren...

Beste man van het veld: Ooijer!

Zelfs ik als Belg ben hier letterlijk dronken van , Provinciestad.

edit: Ik bedoel Proficiat

artemio
rrrrrrrrrrrrobben

nederland
italie jammer
frankrijk daaaaaaag

Jesusfreen schreef:
Zelfs ik als Belg ben hier letterlijk dronken van , Provinciestad.

edit: Ik bedoel Proficiat

Dank voor je televisatie!

Van der Sar, van der Sar, van der Sar. Wat een topkeepert!!!! De man van deze fantastische wedstrijd. Zeker weten!!!

artemio schreef:
rrrrrrrrrrrrobben

nederland
italie jammer
frankrijk daaaaaaag

Kunnen die Roemenen straks ook niet in het blauw spelen, en elke daaropvolgende tegenstander. Dat schijnt als een stier op een rode doek te trekken voor die Oranje-spelers (spelen tegen blauw).

Adieu Les Bleus

aslan (crew)
proficiat noorderbuurtjes... wát een team!!! het overkomt me zelden maar dit was zalig genieten van voetbal!!

Reijersen schreef:
Van der Sar, van der Sar, van der Sar. Wat een topkeepert!!!! De man van deze fantastische wedstrijd. Zeker weten!!!

Dat was ook mijn gedachte tijdens de wedstrijd, wat heeft die man een hoop ballen gestopt, petje af, man of the match!

aslan schreef:
... wát een team!!!

En dat is dan hét sterke punt van dit Oranje: het is een team!

artemio
Reijersen schreef:
(quote)

En dat is dan hét sterke punt van dit Oranje: het is een team!

Yep, maar teamgeest is vaak inherent aan succes. Draai het eens om. Stel dat de eerste wedstrijd met drie nul verloren was gegaan. Dan is het maar de vraag hoe hier mee wordt omgegaan. Kleine irritaties liggen dan snel op de loer.

kArIzMa_TuRk
Mooie wedstrijd, joh! Had Frankrijk wel wat doelpunten gegund.

kArIzMa_TuRk schreef:
Had Frankrijk wel wat doelpunten gegund.

Je bent opnieuw de enige.

Superbeertje
GEKKENHUIS.

kArIzMa_TuRk schreef:
Mooie wedstrijd, joh! Had Frankrijk wel wat doelpunten gegund.

Flappie

eazyfan
Nee hoor, ik hoopte zelf dat Frankrijk zou winnen Ik heb niks tegen Nederland, welverdiende en mooie zege voor Oranje, maar Frankrijk is mijn grote favoriet.

Henry had zijn eerste kans niet moeten missen, die bij de vrije trap ook niet.

Ik hoop ergens wel, en ik denk het ook, dat Nederland dit EK gaat winnen Ik gun het jullie

Superbeertje
Ben net terug uit de stad, iedereen oranje, toeters, vuurwerk en politie...

Superbeertje
Maar even over onze jongens, 2de wedstrijd dat ik zo hard heb gejuicht, Wenen Here We Come!

De laatste wedstrijd tussen Frankrijk en Italie gaat er wel om spannen. Als Roemenie nu verliest van Nederland dan gaat alsnog 1 van die 2 landen door. Hoe onverdiend....

Tegen wie komt Nederland nu uit in de kwartfinale?

WernerGSF
Tegen de nummer 2 van Poule A, B of D...

Volgens mij Spanje of Zweden.

Fantastische uitslag 4-1!!! Maar ze speelden niet heel erg goed. Op een gegeven moment durfden ze niet meer te voetballen leek wel. Wedstrijd is gewonnen door teamgeest, individuele kwaliteiten/acties en Van der Sar. Er is voor Van Basten nog wel wat werk aan de winkel. Maar het positieve is dat ze de kwaliteit in huis hebben. Het moet kunnen. Oranje is nu toch wel een terechte favoriet voor de titel (met Portugal en misschien Spanje):......3-0 en dan 4-1....maakt toch echt diepe indruk (wat Rafael77 er ook van vindt).

musicfriek schreef:
De laatste wedstrijd tussen Frankrijk en Italie gaat er wel om spannen. Als Roemenie nu verliest van Nederland dan gaat alsnog 1 van die 2 landen door. Hoe onverdiend....

Tegen wie komt Nederland nu uit in de kwartfinale?

Hoeft niet. Als Frankrijk en Italië gelijkspelen, volstaat het voor Roemenië om met minder dan 3 doelpunten verschil te verliezen.

artemio
Chameleon Day schreef:
Volgens mij Spanje of Zweden.

Ja, vermoed zweden, en dat wordt een inkoppertje (voor dirkie).
Rusland zou ook nog wel kunnen, en dat is dan wel weer leuk vanwege hiddink.
Maar ook dat wordt een inkoppertje (voor dirkie))

artemio schreef:
Ja, vermoed zweden, en dat wordt een inkoppertje.

En dat is nu precies het gevaar wat loert voor Nederland. Men wordt zo arrogant en gemakzuchtig, zul je zien dat ze die verliezen.

musicfriek schreef:
(quote)

En dat is nu precies het gevaar wat loert voor Nederland. Men wordt zo arrogant en gemakzuchtig, zul je zien dat ze die verliezen.

Toch heb ik het gevoel dat het nu wel wat beter zit tussen de oren van de heren voetbalgoden.....maar het is wel een Nederlands kwaaltje idd.

musicfriek schreef:
(quote)

Precies. Kan me niet herinneren dat er ooit een team heeft gewonnen dat in de groepsfase indruk maakte...Maar goed, ondertussen heb ik al twee top avonden gehad en da's twee meer dan ik gedacht had

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:58 uur

geplaatst: vandaag om 12:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.