Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:46 uur
Wat is het toch een mooi toernooi, nu weer de mooiste slotfase van een wedstrijd.
Natuurlijk is Turkije terecht door, Kroatie had de wedstrijd anders maar eerder moeten beslissen.
Natuurlijk is Turkije terecht door, Kroatie had de wedstrijd anders maar eerder moeten beslissen.
0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:47 uur
Spijtoptant schreef:
Nou ja, maar iedereen viert het toch op zijn eigen manier. Wij gaan volgende week maandag bovenop woonboten in Amsterdam dansen. Dat vinden ze in Istanbul dan weer raar.
(quote)
Nou ja, maar iedereen viert het toch op zijn eigen manier. Wij gaan volgende week maandag bovenop woonboten in Amsterdam dansen. Dat vinden ze in Istanbul dan weer raar.
Dat kan ik ook best begrijpen. Maar dat is meer een gebeurtenis waar ze allemaal samen zijn. Hier zitten ze allemaal in hun eigen auto. Lijkt me gewoon minder gezellig. (al is dat niet aan al het getoeter te horen
)
0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:49 uur
Ja ik dacht al waar blijft ie maar hij zit natuurlijk in een BMW rond te toeteren

0
eazyfan
geplaatst: 20 juni 2008, 23:49 uur
Ze komen eigenlijk wel samen hoor, door hun auto's op straat 

0
Ruby1966
geplaatst: 20 juni 2008, 23:50 uur
Stapler schreef:
Ja ik dacht al waar blijft ie maar hij zit natuurlijk in een BMW rond te toeteren
(quote)

Hij hoeft nu waarschijnlijk morgen niet te werken

0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:55 uur
die turken zijn inmiddels in ieder geval europees kampioen terugkomen
0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:56 uur
Ik zit momenteel in Duitsland (Karlsruhe) en daar is het nu groot feest. Duitsland 1 tegen Duitsland 2 in de halve finale, wordt hier gezegd.
Van de landen die ik de titel gun, zijn er nu nog maar twee over (Spanje en, uiteraard, Nederland). Voor mijn gevoel zijn gisteren en vandaag twee van de vier beste landen uit het toernooi gevlogen.
Gisteren kon ik het overigens echt niet opbrengen om samen met de Duitsers hun overwinning te vieren. Ik studeer weliswaar Duits, maar ik gun de Duitsers op voetbalgebied echt geen overwinning (dat zal wel een persoonlijke zwakte zijn
).
En nu maar hopen, dat de EK-finale niet Duitsland tegen Italië wordt.
Van de landen die ik de titel gun, zijn er nu nog maar twee over (Spanje en, uiteraard, Nederland). Voor mijn gevoel zijn gisteren en vandaag twee van de vier beste landen uit het toernooi gevlogen.
Gisteren kon ik het overigens echt niet opbrengen om samen met de Duitsers hun overwinning te vieren. Ik studeer weliswaar Duits, maar ik gun de Duitsers op voetbalgebied echt geen overwinning (dat zal wel een persoonlijke zwakte zijn
). En nu maar hopen, dat de EK-finale niet Duitsland tegen Italië wordt.

0
Spijtoptant
geplaatst: 20 juni 2008, 23:58 uur
De eerste twee groepswinnaars liggen er uit... snel afkloppen op ongelakt hout.
0
Ruby1966
geplaatst: 20 juni 2008, 23:59 uur
Sgt. Revolver schreef:
Ik help het je hopen, maar ik ben bang dat dat toch echt de finale zal worden...
0
geplaatst: 21 juni 2008, 00:04 uur
Duitsland-Italië.. ik heb het verdomme voorspeld ook nog vantevoren..
Duitsland zit nu al in de finale, dat lijkt me duidelijk (tegen Kroatië trouwens ook). Het is een kwestie van tijd voordat de Italianen ons met penalties gaan kloppen...
Duitsland zit nu al in de finale, dat lijkt me duidelijk (tegen Kroatië trouwens ook). Het is een kwestie van tijd voordat de Italianen ons met penalties gaan kloppen...
0
Spijtoptant
geplaatst: 21 juni 2008, 00:04 uur
orbit schreef:
Italië moet eerst maar eens de horde Spanje nemen. Italië heeft me nog geen seconde overtuigd, Spanje wel.
0
Ruby1966
geplaatst: 21 juni 2008, 00:08 uur
Dat hebben we meer gezien, een overtuigend Spanje in de voorrondes en een zwaar tegenvallend Italië...
dat zegt dus niet zoveel..
0
Spijtoptant
geplaatst: 21 juni 2008, 00:10 uur
Ruby1966 schreef:
Dat hebben we meer gezien, een overtuigend Spanje in de voorrondes en een zwaar tegenvallend Italië...
Absoluut, maar de Italianen staan in elk geval nog twee wedstrijden van de finale af.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 00:11 uur
Ruby1966 schreef:
En wat spijtoptant zegt:
Spijtoptant schreef:
De eerste twee groepswinnaars liggen er uit....
De eerste twee groepswinnaars liggen er uit....
0
geplaatst: 21 juni 2008, 00:15 uur
deric raven schreef:

0
geplaatst: 21 juni 2008, 00:15 uur
ik krijg hier de indruk dat Turkije een walk-over wordt voor de Duitsers.
Dat moet nog maar blijken, die Turken hebben de geest en die Duitsers hebben pas één opleving getoond.
Dat moet nog maar blijken, die Turken hebben de geest en die Duitsers hebben pas één opleving getoond.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 00:21 uur
Het is hier opvallend stil. Dat was toch heel anders bij het spektakel tegen Tsjechie.
0
Spijtoptant
geplaatst: 21 juni 2008, 00:21 uur
dix schreef:
Nou ja, echt hoogstaand was het vandaag allemaal niet. De Duitsers hebben me gisteren meer overtuigd.
Maar walk-overs in deze fase zijn zeldzaam.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 00:29 uur
Stapler schreef:
(quote)

Karizma zit vanavond in het vliegtuig naar Turkije, postte hij al eerder. Misschien heeft ie de wedstrijd niet eens gezien.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 00:31 uur
Ik denk trouwens niet dat Turkije veel kans maakt tegen Duitsland. Duisland heeft wel iets betere spitsen rondlopen dan Kroatie en Turkije weet zelf amper een aanvallende vuist te maken.
Ik zeg:
Duitsland - Turkije: 3-0
(en betuig alvast mijn medeleven aan Karizma cs.)
Ik zeg:
Duitsland - Turkije: 3-0
(en betuig alvast mijn medeleven aan Karizma cs.)
0
Spijtoptant
geplaatst: 21 juni 2008, 00:41 uur
Heeft die eerste doelman van de Turken eigenlijk één wedstrijd aan zijn broek gekregen, zodat die er weer bij is tegen de Duitsers ?
0
Ruby1966
geplaatst: 21 juni 2008, 00:42 uur
Spijtoptant schreef:
Heeft die eerste doelman van de Turken eigenlijk één wedstrijd aan zijn broek gekregen, zodat die er weer bij is tegen de Duitsers ?
ik hoop 2

0
Spijtoptant
geplaatst: 21 juni 2008, 00:43 uur
Ruby1966 schreef:
ik hoop 2
(quote)
ik hoop 2

Ja, ik had het beter kunnen opzoeken dan vragen. Ben er nu achter dat het inderdaad 2 wedstrijden zijn.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 01:08 uur
De Duitsers overtuigen nooit, maar zij halen steeds de finale in een tornooi. Dat zal deze keer niet anders zijn.
0
Spijtoptant
geplaatst: 21 juni 2008, 01:09 uur
LucM schreef:
De Duitsers overtuigen nooit, maar zij halen steeds de finale in een tornooi.
De Duitsers overtuigen nooit, maar zij halen steeds de finale in een tornooi.
Nou nou....
0
geplaatst: 21 juni 2008, 01:48 uur
Turkije heeft in het hele toernooi slechts 9 minuten de leiding gehad in z'n 4 wedstrijden !!!
0
geplaatst: 21 juni 2008, 03:45 uur
Dat is nog 's een bizarre statistiek.
Verloren van Portugal en nu drie keer achter elkaar in het slot van de wedstrijd toeslaan...
Verloren van Portugal en nu drie keer achter elkaar in het slot van de wedstrijd toeslaan...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.