Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Sheplays
geplaatst: 21 juni 2008, 09:02 uur
Ruby1966 schreef:
Dat vermaak wil ik ook, het is hier doodstil
Rüstü

Dat vermaak wil ik ook, het is hier doodstil

Rüstü

Rüstü

Het werd hier al snel een dolle boel
. Ik denk dat het een leuke lange nacht is geworden voor de amsterdamse mensen met turkse roots. De prinsemarij reed ook rond met gillende sirenes 
Het Mercatorplein vannacht
Tebrikler, Türkiye!
Spijtoptant schreef:
...Wij gaan volgende week maandag (lees: over tien dagen) bovenop woonboten in Amsterdam dansen. Dat vinden ze in Istanbul dan weer raar.
...Wij gaan volgende week maandag (lees: over tien dagen) bovenop woonboten in Amsterdam dansen. Dat vinden ze in Istanbul dan weer raar.
1988
1988 (begint op 1,5 min.)
0
geplaatst: 21 juni 2008, 10:43 uur
Spijtoptant schreef:
Ja, ik had het beter kunnen opzoeken dan vragen. Ben er nu achter dat het inderdaad 2 wedstrijden zijn.
(quote)
Ja, ik had het beter kunnen opzoeken dan vragen. Ben er nu achter dat het inderdaad 2 wedstrijden zijn.
Een wedstrijd voor de overtreding en één wedstrijd voor het plaatsnemen in de dugout (terwijl hij naar de tribune moest)
.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 21 juni 2008, 11:29 uur
Ik heb de wedstrijd hier, in Istanbul, toch kunnen kijken.
Wat een mayhem hier! Echt, Istanbul stond op springen!
Sjonge jonge.
Turkije heeft echt geluk gehad, niet normaal! Mooie doelpunt van Semih weer en Rüstü laat weer eens zien dat hij er wat van kan, wel jammer van de uitloopfout.
Beyaz! Kırmızı! En büyük! Türkiye!
Sjonge jonge.Turkije heeft echt geluk gehad, niet normaal! Mooie doelpunt van Semih weer en Rüstü laat weer eens zien dat hij er wat van kan, wel jammer van de uitloopfout.

0
Spijtoptant
geplaatst: 21 juni 2008, 11:45 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Sjonge jonge.
Turkije heeft echt geluk gehad, niet normaal! Mooie doelpunt van Semih weer en Rüstü laat weer eens zien dat hij er wat van kan. Wel jammer van de uitloopfout.
Sjonge jonge.Turkije heeft echt geluk gehad, niet normaal! Mooie doelpunt van Semih weer en Rüstü laat weer eens zien dat hij er wat van kan. Wel jammer van de uitloopfout.

Geweldig voor je, Karizma. Eigenlijk was ik een beetje voor Kroatië, maar na de goal van hen en toen die gelijkmaker.... Dat is het vechtvoetbal, dat is het onvoorstelbare. Heel mooi. Topamusement!
0
geplaatst: 21 juni 2008, 12:00 uur
TUR-KIJ-E!!! Kan ik mooi de volgende wedstrijd weer met mijn galatasaray-sjaal kijken. Helaas de verlenging niet meer gezien (stappen had mijn eerste prioriteit). Vond het maar magere 90 minuten, maar de verlenging moet spectaculair zijn geweest.
Gefeliciteerd Karizma.
Gefeliciteerd Karizma.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 12:04 uur
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 21 juni 2008, 12:17 uur
herman schreef:
Karizma zit vanavond in het vliegtuig naar Turkije, postte hij al eerder. Misschien heeft ie de wedstrijd niet eens gezien.
De tijden waren veranderd (ivm de wedstrijd, geloof ik?). Ik vertrok 10uur 's ochtends ipv 8uur 's avonds. Karizma zit vanavond in het vliegtuig naar Turkije, postte hij al eerder. Misschien heeft ie de wedstrijd niet eens gezien.

herman schreef:
Ik denk trouwens niet dat Turkije veel kans maakt tegen Duitsland. Duisland heeft wel iets betere spitsen rondlopen dan Kroatie en Turkije weet zelf amper een aanvallende vuist te maken.
Ik zeg:
Duitsland - Turkije: 3-0
Sluit ik me bij aan. Al zie ik wel liever Turkije - Nederland in de finale. Ik denk trouwens niet dat Turkije veel kans maakt tegen Duitsland. Duisland heeft wel iets betere spitsen rondlopen dan Kroatie en Turkije weet zelf amper een aanvallende vuist te maken.
Ik zeg:
Duitsland - Turkije: 3-0

(en betuig alvast mijn medeleven aan Karizma cs.)
Bedankt, heel aardig van je. 
0
Spijtoptant
geplaatst: 21 juni 2008, 12:23 uur
Rhythm & Poetry schreef:
TUR-KIJ-E!!! Kan ik mooi de volgende wedstrijd weer met mijn galatasaray-sjaal kijken. Helaas de verlenging niet meer gezien (stappen had mijn eerste prioriteit).
TUR-KIJ-E!!! Kan ik mooi de volgende wedstrijd weer met mijn galatasaray-sjaal kijken. Helaas de verlenging niet meer gezien (stappen had mijn eerste prioriteit).
'Voor het zingen de moskee uit'.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 13:39 uur
Prachtig van de Turken. Wat een spanning en ontlading. Maar ik vrees dat de Duitsers weer eens in de finale staan, zonder echt een moeilijke tegenstander gehad te hebben (op Portugal na dan).....nou ja, dan krijgen zij maar een voetballes van Oranje.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 13:39 uur
0
geplaatst: 21 juni 2008, 14:17 uur
Nederland 3-2 Rusland (na 90 minuten staat het 1-1)
Klopt.
Misschien daarom dat ik nu net 1 puntje achter 'Raymond Papenburg' sta in de achterste regionen van de Poel

Paap_Floyd schreef:

(quote)
Ik ben niet de enige geweest hoor 
Klopt.
Misschien daarom dat ik nu net 1 puntje achter 'Raymond Papenburg' sta in de achterste regionen van de Poel

Social_Mask schreef:
Nou, ze speelden fraai de eerste 2 wedstrijden. Een genot om te kijken.
Nou, ze speelden fraai de eerste 2 wedstrijden. Een genot om te kijken.

0
Social_Mask
geplaatst: 21 juni 2008, 15:24 uur
Hahaha, ongelovelijk!!!!!! Ik hoorde vanochtend dat Turkije gewonnen had, maar ik had na de 1-0 van Kroatië de TV uitgezet !! 
Ik kan het niet geloven echt niet!!! Dit is ook waarom ik van Turkije houd, ze geven maar niet op!!!!!!!! I LOVE TURKIJE!!!!!
Maar tegen Duitsland gaan ze eruit..

Ik kan het niet geloven echt niet!!! Dit is ook waarom ik van Turkije houd, ze geven maar niet op!!!!!!!! I LOVE TURKIJE!!!!!

Maar tegen Duitsland gaan ze eruit..
0
geplaatst: 21 juni 2008, 15:40 uur
4-0 voor nederland
het kan zijn dat we eruit vliegen, maar niet vanavond
het kan zijn dat we eruit vliegen, maar niet vanavond
0
geplaatst: 21 juni 2008, 15:44 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
... en Rüstü laat weer eens zien dat hij er wat van kan, wel jammer van de uitloopfout.
... en Rüstü laat weer eens zien dat hij er wat van kan, wel jammer van de uitloopfout.
Als hij die uitloopfout niet had gemaakt, was het 0-0 gebleven.
zou best kunnen dat dan Kroatië bij de les was gebleven tijdens de pingels.
0
Spijtoptant
geplaatst: 21 juni 2008, 15:59 uur
4-0
De Russen zijn minder dan Fransen, Italianen of Roemenen.
De Russen zijn minder dan Fransen, Italianen of Roemenen.
0
Spijtoptant
geplaatst: 21 juni 2008, 17:44 uur
Joy4ever schreef:
Volgens mij kijken Spijtoptant en ik naar een ander EK
(quote)
Volgens mij kijken Spijtoptant en ik naar een ander EK

Ik ben er van overtuigd dat zowel de Fransen als de Italianen als de Roemenen in elke andere poule gemakkelijk de kwartfinale zouden bereikt hebben. De rest van de ploegen valt me vies tegen, behalve Spanje, en van Kroatië was ik ook bang, maar die vielen dan gisteren weer door de Turkse mand.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 17:51 uur
Het is maar net welke wedstrijd je gezien hebt van de Russen. Tegen Zweden speelden ze echt wel heel goed, nog mooier aanvalsspel dan Nederland bij vlagen.
Maar toch denk ik ook dat Nederland wel gaat winnen.
0
Spijtoptant
geplaatst: 21 juni 2008, 17:53 uur
herman schreef:
Het is maar net welke wedstrijd je gezien hebt van de Russen. Tegen Zweden speelden ze echt wel heel goed, nog mooier aanvalsspel dan Nederland bij vlagen.
Ik onderschat de Russen natuurlijk schromelijk. Heerlijk. Daar geniet ik van.

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 21 juni 2008, 19:32 uur
Ik las net dat de dochtertje van Boulahrouz is overleden. 
http://www.ek-wk.nl/nieuws/Drama-voor-Boulahrouz/560

http://www.ek-wk.nl/nieuws/Drama-voor-Boulahrouz/560
0
Spijtoptant
geplaatst: 21 juni 2008, 19:48 uur
Ik zag net op tv een heel plein oranjegeklede mensen, waarvan velen met bier in de pens en de hand, 'You'll never walk alone' brullen.
Ongetwijfeld goed bedoeld, maar ik heb een heel vreemd gevoel daarover, echt waar.
Ongetwijfeld goed bedoeld, maar ik heb een heel vreemd gevoel daarover, echt waar.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 20:20 uur
Spijtoptant schreef:
Ik zag net op tv een heel plein oranjegeklede mensen, waarvan velen met bier in de pens en de hand, 'You'll never walk alone' brullen.
Goed bedoeld idd, maar smakeloos.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 21:11 uur
Guus die goat noar huus olé olé!
moet het nog zien... gaat niet goed zo
0
geplaatst: 21 juni 2008, 21:32 uur
herman schreef:
Het is maar net welke wedstrijd je gezien hebt van de Russen. Tegen Zweden speelden ze echt wel heel goed, nog mooier aanvalsspel dan Nederland bij vlagen
Het is maar net welke wedstrijd je gezien hebt van de Russen. Tegen Zweden speelden ze echt wel heel goed, nog mooier aanvalsspel dan Nederland bij vlagen
Volgens mij mogen we van geluk spelen dat ze niet zo goed spelen als tegen Zweden.

0
geplaatst: 21 juni 2008, 21:33 uur
Ik hoor de hele tijd zeggen dat er niet zo goed word gespeeld als de voorrondes, maar is iemand Frankrijk vergeten ofzo?Dat is ook niet van een leien dakje gegaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.