MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
herman schreef:
(quote)

Volgens mij mogen we van geluk spelen dat ze niet zo goed spelen als tegen Zweden.

En hier was iedereen dus ook zo bang voor, dat Oranje niet die niveau weet vast te houden als ze lieten zien

Ruby1966

Spijtoptant
Slechte commentator.

"De beste kansen waren voor de Russen."

Welnee, de twee beste kansen waren voor Nederland. Die ene van Ruud van Nistelrooy en die andere van Ruud van Nistelrooy.

4-0

Idd niet altijd even goede commentaar, die was dus degene die zei dat NL constant goed speelde in de voorrondes.

Ach, ik had ook niet verwacht dat elke wedstrijd zo makkelijk zou gaan. In de volgende ronde winnen we gewoon weer met 3-0, vanavond is het even wat lastiger inderdaad.

Jeroen Gruter die nu het commentaar doet heeft nog niet eerder het commentaar gedaan voor NL, dus het klopt niet wat je zegt, Schizo.

Spijtoptant
Er is nog nooit een land kampioen geworden zonder een slechte wedstrijd. Het gaat erom dat je je slechte wedstrijd wint.

herman schreef:

Jeroen Gruter die nu het commentaar doet heeft nog niet eerder het commentaar gedaan voor NL, dus het klopt niet wat je zegt, Schizo.

Ja ik had het alleen over de commentaar die hij deze wedstrijd doet.

Social_Mask
Waarschijnlijk krijg ik nu een ban...maar ik ben voor Rusland...

Lekker naief blijken bijna alle Nederlandse supporters geweest in hun verwachtingen. Als Nederland een slechte dag heeft krijg je dit. Ik denk nog wel dat ze een 1-1 kunnen maken maar daarna zal het ronduit een loterij zijn.

Ik denk juist dat Rusland 2-0 maakt in de laatste minuten.

Ruby1966
Guus gaat nog niet naar huus..

Nog lange niet nog lange niet.

edit:

Ruby1966

Zozo, spannend hoor. Worden de Russen nou nog een keer moe of hoe zit dat ?!?

update:
RUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!

Zigstar
WAT EEN MATCH!

Die gele kaart ove"rigens terecht niet gegeven, niet omdat ie over de lijn was (want dat was ie niet), maar dat was echt helemaal geen fout!

Nee maar die bal was wel binnen, dus ik weet niet wat die grensrechter opheeft, hij kon het blijkbaar het beste zien?

Social_Mask schreef:
Waarschijnlijk krijg ik nu een ban...maar ik ben voor Rusland...

Leg 's uit als je durft?

Die gele kaart ove"rigens terecht niet gegeven, niet omdat ie over de lijn was (want dat was ie niet), maar dat was echt helemaal geen fout!

Geen bewuste fout, maar wel te laat op de bal waardoor ie de man meenam. Maar goed, terug naar de wedstrijd.

Spijtoptant
Samengeknepen billen.

Succes mensen !

Van 't Schip nog nooit zo uitbundig zien juichen trouwens.

Ruby1966
Spijtoptant schreef:
Samengeknepen billen.

Succes mensen !

Ik ga mijn duimen eraf draaien...

zenuwentoestand

Wat is die Van der Sar toch een topper.

Gelukkig staan er veel mensen in het Nederlands elftal die een strakke penaltie kunnen nemen als ze rustig blijven. Van der Vaart, Sneyder, Heitinga, Van Persie, Van Nistelrooy. En we hebben een goede keeper. Ook heeft Nederland mentaal voordeel met het eruit slepen van de verlenging. Maar Rusland blijft natuurlijk vanuit de underdog positie opereren, dat en deze wedstrijd als geheel geven hun mentaal voordeel. Maargoed, hopelijk is Nederland ze al voor het einde van de tweede verlenging te slim af.

Spijtoptant
We leven nog...

als ze rustig blijven

Ik hoop het maar.

Ja erg belangrijk. Kroatie bleef gisteren balen, dat is heel stom, je moet je geest zuiver houden.

Ruby1966
Spijtoptant schreef:
We leven nog...

niet meer

Nederland eruit

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:30 uur

geplaatst: vandaag om 21:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.