MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ruby1966
en terecht..

Jazekers, wou ik net zeggen.

Okee, het hing in de lucht en op basis van het aantal kansen en het vertoonde spel wint Rusland volkomen verdiend.

Hier was dus vier jaar naar toe gewerkt, drie briljante wedstrijden spelen om in de kwartfinale volkomen niet thuis te geven
Te veel mensen in Oranje waren vandaag de weg kwijt en grote meneren als Wesley Sneyder blonken vooral uit in mekkeren.
Maar wel heel goed voor mijn pool, want ik had Rusland als dark horse in de halve finale tegen Italië

Zo, en nu naar de kroeg, het zal er lekker rustig zijn.

wie is er gewonnen ?

Lin
Inderdaad terecht...maar ook wel jammer natuurlijk, kunnen mn welpies allemaal de deur uit

Degenen die op Rusland hebben gewed zullen nu wel miljonair zijn.

SelmaDuim
Hè wat jammer nou! Ik begon net te wennen aan al dat oranje.

Zeer sterke taktiek van Hiddink en Nederland niet helemaal hun dag, dat is duidelijk.

Lin
absoluut hun dag niet, veel balverlies, geen goede afstemming op elkaar... verdiend gewonnen, de russen

Ze hadden op het verkeerde moment hun slechte wedstrijd in het toernooi blijkbaar, Hiddink blijkt wel weer een heeeel sterke tacticus.

verdiend verloren, vanaf minuut 1 was Rusland beter.
Hiddink weer de meester tacticus.......

Rusland superieur, Nederland onthutsend zwak.. geen enkele verrassing in hun spel, geen koelbloedigheid. We hebben ons gewoon het spel van de Russen laten opleggen. Die eerste drie wedstrijden waren we goed omdat we de underdog waren, nu blijkt dat de andere kant op dit elftal bitter weinig voorsteld. Jammer voor Ruud en Edwin vooral.

Meer dan terecht verloren, is een les voor o.a. de polonaise-aanhang.

schizodeclown schreef:
Degenen die op Rusland hebben gewed zullen nu wel miljonair zijn.

Ik heb ze in een andere poule zelfs in de finale staan.

Het moet gezegd: op basis van de laatste 2 wedstrijden is Arshavin toch wel de speler van het toernooi.

Maar o-o-o wat had ik me verheugd op een dagje A'dam, de 30ste...

Lin
Iemand die europees kampioen wil worden kan zich dit soort wedstrijden niet veroorloven, dan mág je geen slechte wedstrijd hebben... het is helaas wel het bekende beeld wat ik van nederland onder druk ken...

Spijtoptant
Ik moet zeggen dat het me niet eens heel zwaar valt. We waren gewoon de mindere, de hele wedstrijd (ongeacht wat ik in de rust blufte).

Maar als ik die Russische jongens en Hiddink zie.... dat is ook wel weer mooi.

Over twee jaar weer een kans, voor nu: HUP HIDDINK HUP !

perfume
Hoe is het mogelijk!

Ik word ook zo moe van die kutjosti's in hun oranje klompen en brulshirts.. heb het geluid afgezet en me puur op de wedstrijd zelf geconcentreerd. Dat was verhelderend. Josti's bij mij om de hoek zaten al te juichen bij iedere corner van Oranje Publiek wat eens in de twee jaar wel eens naar voetbal kijkt

Lin schreef:
Iemand die europees kampioen wil worden kan zich dit soort wedstrijden niet veroorloven, dan mág je geen slechte wedstrijd hebben... het is helaas wel het bekende beeld wat ik van nederland onder druk ken...

Nou... 3 van de 4 1/2-finalisten hebben toch wel minstens 1 rotslechte match gespeeld in de groepsronde. Dus lijkt me dat dat best kan, enkel beter plannen

Spijtoptant schreef:
Ik moet zeggen dat het me niet eens heel zwaar valt. We waren gewoon de mindere, de hele wedstrijd (ongeacht wat ik in de rust blufte).

Maar als ik die Russische jongens en Hiddink zie.... dat is ook wel weer mooi.

Over twee jaar weer een kans, voor nu: HUP HIDDINK HUP !

Helemaal mee eens. Die mooie wedstrijd kunnen de geschiedenisboeken in. Tegen wie beginnen we de WK-kwalificatie?

Nou... 3 van de 4 1/2-finalisten hebben toch wel minstens 1 rotslechte match gespeeld in de groepsronde. Dus lijkt me dat dat best kan, enkel beter plannen

Inderdaad... Als Italie morgen wint hebben alle halve finalisten een wedstrijd verloren. Dat lijkt me ook wel een unicum.

Je kan dus ook uit een toernooi groeien...

Een favoriet eruit, een nieuwe favoriet door!.....De Russen waren veel en veel beter. Erg mooi aanvalsspel. Ik geef ze goede kansen.

Lin
Waldo Jeffers schreef:
(quote)

hahaha, tja, dat plannen is dan nog een leerdoel

Ruby1966
itchy schreef:
Je kan dus ook uit een toernooi groeien...

Lin schreef:

Wauw! Een zinnig commentaar van een meisje Maar exact! Dit is een o zo bekend beeld van het Nederlands elftal wat gewoon op durf en inzet wordt afgetroeft. Iedereen was na Italië en Frankrijk de voorrondes al vergeten geloof ik. Of de statistieken, die toch uitwijzen dat we er mininmaal bij de halve finales uitliggen de laatse 20 jaar.

Ik hoop alleen nog steeds niet dat mijn prognose van Italië - Duitsland (Duitsland wint door een penalty van Schweinsteiger) gaat kloppen, wat een sof wordt dit toernooi dan weer

Lin
orbit schreef:
(quote)

Wauw! Een zinnig commentaar van een meisje Maar exact!

verrassend he, slimme vrouwen met een soort van verstand van andere dingen dan koken enzo

Tussen het balen door eigenlijk best wel genoten van de Russen, speelden erg positief. Moeten nu ook maar kampioen worden. Ze verdienen het.
Tegen Duitsland nu?

lambf
jeuj, Rusland gewonnen Wat een slechte scheids Maargoed, Nederland viel erg tegen. Vooral de 1e helf was erg treurig, maar dat hadden we al eerder gezien. WatNederland het meeste miste was snelheid en reageerde te vaak veels te laat op de tegenstander. Nu hopen dat Rusland het WK gaat winnen

Wat zijn Pavlyuchenko, Zhirkov en vooral Arshavin toch geweldige voetballers.

Oldfart schreef:
Tussen het balen door eigenlijk best wel genoten van de Russen, speelden erg positief. Moeten nu ook maar kampioen worden. Ze verdienen het.
Tegen Duitsland nu?

Rusland moet tegen de winnaar van Italie vs. Spanje.

Wat mij betreft worden ze ook kampioen inderdaad. Arshavin

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:54 uur

geplaatst: vandaag om 19:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.