MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Social_Mask

RUSLAND!!!!!!!!!!!!!! Ohw, wat heb ik toch geweldige dagen beleefd: Portugal eruit, Turkije en Rusland door, en hoe! Ik heb het spel van de Russen altijd al fantastisch gevonden, sinds de komst van Hiddink, geniale man is het! Maar ik vind het wel jammer van Nederland, al begon ik al dat "Nederland is zus en zo", "We zijn niet te stoppen" blablabla echt zat te worden. Maar ik zou het wel mee willen maken, Nederland kampioen.. Maar dat komt wel. Rusland verdiend gewonnen, Nederland wist niet wat te doen. Hiddink

Bij ons in de straat hebben net een paar idioten (?) hun net gekochte voorraad vuurwerk tóch maar wel afgestoken

Er was voor Nederland nog hoop na de 1-1. Totdat de verlenging begon, toen was het voor mij duidelijk: Nederland wint enkel en alleen met penalty's.
Verdiende overwinning voor Rusland, en het is bewezen: spelers rust geven verstoort slechts het ritme.

Social_Mask
Ik hoop trouwens niet dat de finale: Duitsland - Italië wordt.. Maar ik ben bang van wel.

Lin
freitzen schreef:
Bij ons in de straat hebben net een paar idioten (?) hun net gekochte voorraad vuurwerk tóch maar wel afgestoken

hier ook ja

Spijtoptant
Dit schreef ik vanmorgen, elders op internet. Hoe waar.

De klasse van Guus is natuurlijk dat hij niet alleen zo slim is om ploegen
te kiezen waar wat te halen valt, maar dat hij erg vaak MEER uit zo'n ploeg
haalt dan verwacht wordt.

Hij gaat naar Zuid Korea, hij weet dat hij daar als gastland vast voor het
eerst een WK-wedstrijd mee kan winnen, wellicht zelfs kan doorstoten naar de
KO-fase: succes ! In praktijk haalt hij (met geluk van scheidsen en zo,
maar dat is zijn pakkie-an niet) de halve finale.
Hij gaat naar PSV (de tweede keer), men verwacht dat hij ze kampioen maakt,
maar en passant haalt hij ook de halve finale CL, buiten verwachting.
Hij leidt Australië niet alleen naar het WK, dat was de verwachting, maar
hij loodst ze ook nog eens door de poulefase heen.

Met Rusland was nu het halen van het EK het doel, maar na de 4-1 nederlaag
tegen Spanje, flikt hij het hem toch maar om de kwartfinale te halen...

Vergelijk dat bijvoorbeeld met Leo Beenhakker: die haalt wel het WK, met T &
T, maar dan is de koek op. Nou ja, een potje winnen, maar toch na de poule
naar huis. Beenhakker haalt het EK met Polen, leuk, daar wassie voor
aangenomen, maar meer zat er ook niet in.

Beenhakker wordt kampioen met Real Madrid, maar de EC1 ? Nee, daarin
worden ze uitgeschakeld door een Europese B-ploeg uit Holland. Getraind door
???

Zoals Cruijff laatst over Kuyt zei, dat zijn kwaliteit de actie *na* de
actie is, zo geldt dat ook voor Hiddink: hij weet als hij de verwachtingen
heeft ingelost vrijwel steeds nog even een schepje er bovenop te doen.

Dat is ondertussen geen toeval meer, maar meesterschap.

raffael77
Chameleon Day schreef:
(quote)

NED-RUS: 3-1

Halve finale: NED-ITA: 7-0

Niet huilen he.

handsome_devil
freitzen schreef:

ik geniet hier ook nog van de vuurpijlen ja

Social_Mask
Ik heb directe uitzicht op de huiskamer van onze overburen.. Ze hebben een immens grote TV en ze zaten allemaal (stuk of 8 man) de wedstrijd te kijken. Na afloop doen ze direct de TV uit .

Ik hoop trouwens niet dat de finale: Duitsland - Italië wordt.. Maar ik ben bang van wel
Nou, dit Rusland kan ook van Spanje of Italie winnen.

handsome_devil schreef:
(quote)

ik geniet hier ook nog van de vuurpijlen ja

idem.....

Lin
frustraties afreageren zal t wel zijn

Ik denk dat Karizma trouwens nu tranen heeft van het lachen. Niet omdat hij het leuk vind dat Nederland eruit is, maar omdat iedereen hier (ook ik) Turkije zo laag had zitten, en toch verder komt dan Nederland die iedereen hier (ook ik) als titelkandidaat zag.

Social_Mask
Ik moest ook hard lachen! Iedereen denkt Nederland gaat winnen etc. en dan komt Turkije verder en verliest van Rusland..verliest? Wordt weggespeeld!

Lin
lachen moest ik niet maar kan er ook niet rouwig om zijn verder eigenlijk

Ik had hier al rekening mee gehouden, want ja cliche, maar het blijft voetbal.

Werd trouwens wel moe van die afstandsschoten van Oranje op gegeven moment, gewoon blijven proberen erdoorheen te gaan door die rekening als je het mij vraagt, maar dat gebeurde zowiezo zelden, russische verdediging stond wel zeg.

Social_Mask
Wat ik nog kwijt wil: wat is die Van der Sar toch een geweldie keeper! Telkens als ik dacht "die zit!", komt hij weer. Maar die Russen hebben ook talloze kansen gehad en die moesten ze benutten!

Lin
van der sar kan inderdaad niet meer stuk

Social_Mask
Stopt hij nu met het nationale team? Zou wel jammer zijn..

Social_Mask schreef:
Wat ik nog kwijt wil: wat is die Van der Sar toch een geweldie keeper! Telkens als ik dacht "die zit!", komt hij weer. Maar die Russen hebben ook talloze kansen gehad en die moesten ze benutten!

Samen met Arshavin de beste op het veld.

Social_Mask schreef:
Stopt hij nu met het nationale team? Zou wel jammer zijn..

Ja, en wat zal ik hem missen. Wie moet er dan in godsnaam op doel staan?

DutchViking
DutchViking schreef:
Ik tref liever Zweden dan Rusland, ondanks het stugge spelconcept zijn ze namelijk zeker niet onverslaanbaar.

Arshavin is er de volgende wedstrijd weer bij en dat is toch wel een lepe spits, waartegen ook de Nederlandse verdedigers het moeilijk zouden kunnen krijgen.

Dit schreef ik vorige week vrijdag, de dag voor Zweden – Rusland. Dit voorgevoel is helaas realiteit gebleken.

Zeer terechte overwinning trouwens voor de Russen, oranje werd echt op alle fronten afgetroefd. Van het mooie combinatiespel van de voorgaande wedstrijden was weinig meer over. Nederland maakte op mij een onthutsende indruk en toonde weinig vechtlust, bezieling of passie, zoals de Turken dat gisteren wel deden. Had het misschien te maken met onderschatting?

In eerste instantie dacht ik nog aan het aloude gegeven dat wij Nederland geen toernooivoetballers zijn (in tegenstelling tot Italië en Duitsland), maar hier was veel meer aan de hand dan alleen dat. Het was voor mij duidelijk dat Hiddink zich volledig op de tegenstander had ingesteld, daar waar bij Nederland een tactisch plan leek te ontbreken. Achteraf gezien mogen we nog blij zijn met 1-3.

Ik verwacht overigens dat de Russen het tegen Italië of Spanje een stuk moeilijker gaan krijgen, wellicht zijn die teams wel in staat het hoofd koel te houden en Arshavin en co uit te schakelen.

Ongelooflijk maar waar: toeterende auto's voor de deur.
Russen?? Nee die hebben geen turkse vlaggen

raffael77 schreef:
(quote)

Niet huilen he.

Spanje-Italië: 7-0

pretfrit
jammer dat we het niet tot de panaltys hebben weten te rekken. dan had van de Sar mischien......

Rusland lijkt mij de terechte winaar, spannnende wedstrijd, mooi spel.

Lin
aERodynamIC schreef:
Ongelooflijk maar waar: toeterende auto's voor de deur.
Russen?? Nee die hebben geen turkse vlaggen

misschien hebben ze zich gewoon een dag vergist, of de wedstrijd van gisteren opgenomen

Samen met Arshavin de beste op het veld.

Arshavin krijgt een 9,10 bij BBC Sport. Zo hoog heb ik het nog niet gezien...

Trouwens:

Edwin van der Sar ga ik echt wel missen.

Ruby1966
Lin schreef:
(quote)

misschien hebben ze zich gewoon een dag vergist, of de wedstrijd van gisteren opgenomen

Lin schreef:
(quote)

Trage satellietverbinding misschien?

Lin
tja, niet gelijk het slechtste van onze turkse medemens denken, bijvoorbeeld dat ze zich laten meeslepen door leedvermaak... tuurlijk niet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:54 uur

geplaatst: vandaag om 19:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.