Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Social_Mask
geplaatst: 21 juni 2008, 23:46 uur
herman schreef:
Arshavin krijgt een 9,03 bij BBC Sport. Zo hoog heb ik het nog niet gezien...
Trouwens:
Edwin van der Sar ga ik echt wel missen.
(quote)
Arshavin krijgt een 9,03 bij BBC Sport. Zo hoog heb ik het nog niet gezien...
Trouwens:
Edwin van der Sar ga ik echt wel missen.

Jah, ik ook.. Vind het toch een geweldige speler, en hij was zo goed bezig. Voor mij de beste keeper!
En die Arshavin was idd heel erg sterk vandaag. Tegen Rusland voetballen lijkt me zowiezo moeilijk, je weet gewoon niet wat ze gaan doen.
0
Social_Mask
geplaatst: 21 juni 2008, 23:47 uur
aERodynamIC schreef:
Ongelooflijk maar waar: toeterende auto's voor de deur.
Russen?? Nee die hebben geen turkse vlaggen
Ongelooflijk maar waar: toeterende auto's voor de deur.
Russen?? Nee die hebben geen turkse vlaggen

Nou, misschien waren het Turkse Russische fans, maar hadden ze alleen Turkse vlaggen

0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:00 uur
De Russen waren vandaag beter dan onze jongens. Ik heb hier in Duitsland zelfs Russen gefelicteerd (op een serieuze manier; ze zaten aan dezelfde tafel als mij). Dacht ik een goede daad te doen, wilden ze gelijk knokken. Ik ben gelukkig net op tijd wegkomen. 
Wanneer Spanje morgen verliest, ga ik echt huilen, want dan zijn de vier beste teams eruit. Volgens mij wordt dit een toernooi, waarin de landen, die het niet verdienen, uiteindelijk de winnaar zijn.

Wanneer Spanje morgen verliest, ga ik echt huilen, want dan zijn de vier beste teams eruit. Volgens mij wordt dit een toernooi, waarin de landen, die het niet verdienen, uiteindelijk de winnaar zijn.

0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:06 uur
ik geloof niet dat het inbrengen van Heitinga goed heeft uitgepakt.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:08 uur
Ik verwachtte, dat Van Basten Robben zou brengen (een beetje creativiteit konden we namelijk wel gebruiken). Het inbrengen van Heitinga vond ik ook onbegrijpelijk, dix.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:09 uur
Sgt. Revolver schreef:

Je kan toch niet zeggen dat Rusland onterecht in de halve finale zit. En vooral sinds de terugkeer van Arshavin horen de Russen zeker tot de beste ploegen van dit EK.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:10 uur
Urbanoetang schreef:
Je kan toch niet zeggen dat Rusland onterecht in de halve finale zit. En vooral sinds de terugkeer van Arshavin horen de Russen zeker tot de beste ploegen van dit EK.
(quote)
Precies, als ze zo blijven voetballen maken ze een grote kans op de titel.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:10 uur
Sgt. Revolver schreef:
Ik verwachtte, dat Van Basten Robben zou brengen (een beetje creativiteit konden we namelijk wel gebruiken). Het inbrengen van Heitinga vond ik ook onbegrijpelijk, dix.
Robben was geblesseerd. Hetzelfde schijnt voor Boularuz te hebben gegolden, maar stel 'm dan niet op.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:11 uur
dix schreef:
Idd, ik dacht dat hij wel wat meer zou inbrengen maar helaas, mss niet goed in het team ingespeeld ofzo.
VD Vaart zei trouwens dat er dingen waren gebeurd afgelopen dagen waardoor de felheid ed er niet meer was, ik neem aan dat hij doelt op die verschrikkelijke toestand met Boulahrouz.
Bij deze nogmaals, gecondoleerd Boulahrouz en mevrouw.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:16 uur
dix schreef:
Robben was geblesseerd. Hetzelfde schijnt voor Boularuz te hebben gegolden, maar stel 'm dan niet op.
(quote)
Geloof ik helemaal niets van (Boulahrouz). Volgensmij kwam hij gewoon later erachter dat dit een enorm slechte wissel en de heer van Basten is de laatste die een fout zal toegeven. Geen enkel moment heb ik hem last zien hebben van een blessure. Hij zal hem wel in bescherming genomen hebben tegen zichzelf (na die gele kaart).
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:16 uur
Chameleon Day schreef:
(quote)
Laten ze deze vorm in godesnaam hebben tegen Duitsland!! Dan heeft Guus zijn eerste titel binnen als bondscoach en Duitsland niet hun 12e erbij ofzo..

0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:17 uur
Nederland is geen moment in de wedstrijd geweest. Rusland was duidelijk de betere ploeg. Wederom complimenten voor Guus Hiddink. Rusland in deze vorm is zeker titelkandidaat. Maar ja, dat dacht men ook van Nederland en in mindere mate Portugal. Bizar EK.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:17 uur
Blessures, verdriet, gemis aan felheid; wat maakt het uit.
De betere ploeg heeft gewonnen. Liever zo dan door penalties.
Ik kan hier vrede mee hebben.
En mijn steun hebben ze voor de rest van het tournooi.
0
Spijtoptant
geplaatst: 22 juni 2008, 00:18 uur
schizodeclown schreef:
Idd, ik dacht dat hij wel wat meer zou inbrengen maar helaas, mss niet goed in het team ingespeeld ofzo.
VD Vaart zei trouwens dat er dingen waren gebeurd afgelopen dagen waardoor de felheid ed er niet meer was, ik neem aan dat hij doelt op die verschrikkelijke toestand met Boulahrouz.
(quote)
Vind ik erg gemakkelijk excuus. Misschien klink ik hard hoor, maar dan hadden ze maar helemaal niet moeten spelen, maar zo iets als excuus insinueren is niet netjes.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:19 uur
schizodeclown schreef:
VD Vaart zei trouwens dat er dingen waren gebeurd afgelopen dagen waardoor de felheid ed er niet meer was.
VD Vaart zei trouwens dat er dingen waren gebeurd afgelopen dagen waardoor de felheid ed er niet meer was.
Uit de manier waarop ze hun doelpunt vierden bleek wel anders, slap excuus dus.
Rusland was gewoon sterker, op alle fronten. Maar ze speelden niets anders dan de vorige twee wedstrijden, geen verrassing dus, het had vooral te maken met de angst in de benen bij Nederland. Verdiende winnaar dus, Rusland. En ik ben toch meer van Andrey Tarkovsky dan Paul Verhoeven.

0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:20 uur
Eens met Spijtoptant!
Ik vond Boulah zelf trouwens totaal niet scherp of gehaaid ogen. Die had van meet af aan op de bank moeten beginnen. Marco heeft zich teveel aan een wonder vastgeklampt ipv de werkelijkheid.
Ik vond Boulah zelf trouwens totaal niet scherp of gehaaid ogen. Die had van meet af aan op de bank moeten beginnen. Marco heeft zich teveel aan een wonder vastgeklampt ipv de werkelijkheid.
0
Feeder
geplaatst: 22 juni 2008, 00:21 uur
Om het even welke rechtsback had vandaag niet het verschil kunnen maken. Nederland heeft gewoon de wedstrijd in de eerste 10 minuten weggegeven, zo simpel is het.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:24 uur
Ik weet ook niet zeker of Raffael daarop doelde, maar kan ook niet anders eigenlijk wat anders?
En ja neem aan als het waar is dat je niet zoiets gruwelijks als excuus gaat nemen.
In ieder geval is het wel een verkeerde inschatting dan in dit geval, maar ja zoals Orbit zegt was er mss toch teveel zelfingenomenheid, meer dan ze zelf hadden gewild mss.
En ja neem aan als het waar is dat je niet zoiets gruwelijks als excuus gaat nemen.
In ieder geval is het wel een verkeerde inschatting dan in dit geval, maar ja zoals Orbit zegt was er mss toch teveel zelfingenomenheid, meer dan ze zelf hadden gewild mss.
0
artemio
geplaatst: 22 juni 2008, 00:25 uur
Oldfart schreef:
ik miste bij Nederland de combinaties, die Rusland wel in huis had.
Waar het aan ligt blijft een raadsel.
Onxe "mindere" vedediging werd door het middenveld hopeloos in de steek gelaten, waardoor het vroeg of laat fout moest gaan.
grrrr.... Ga ik weer eens buiten de deur kijken, verliezen ze.
Geen feestende nieuwmarkt.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:27 uur
Urbanoetang schreef:
Geloof ik helemaal niets van (Boulahrouz).
(quote)
Geloof ik helemaal niets van (Boulahrouz).
Van Basten deelde dat zelf mee.
Van Basten had het ook over vermoeidheid.
Toch merkwaardig, ze hadden een week rust gehad. Wellicht iets té veel rust.
0
artemio
geplaatst: 22 juni 2008, 00:28 uur
Joy4ever schreef:
Forza Italia!!
Forza Italia!!
Eerdere prestaties in het toernooi zeggen toch niets
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:35 uur
Feeder schreef:

(quote)

Misschien een idee voor een nieuw topic trouwens: verzin je eigen onbekende Oost-Europese voetballers. Zeer succesvol toepasbaar op Russen. Uit de losse pols:
Rusland: Witlov, Kolstov, Korpsjev, Slarotdimov, Onderkin, Opzenslov, Jehov (zijn vrouw heet Jehova)
Roemenie: Emcazetcu
Georgie: Superspidze, Ksaljemadze, Tietehadze, Metschwalbevili
Polen: Waterski, Langlaufski
Servie: Kindervic, Ligvic, Watervic
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:35 uur
Het gaat erom dat je er staat als het moet: het moment dat de prijzen verdeeld worden. Daar zijn Duitsers en Italianen meesters in.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.