Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Spijtoptant
geplaatst: 22 juni 2008, 14:10 uur
Zo, vanavond een mooie emotionele Mediterrane pot. Natuurlijk hoop ik dat de Spanjaarden winnen, want ik kom liever niet weer tegen de Italianen uit. Het kan niet altijd 3-0 worden.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 14:13 uur
Nou Dondijk, dat is dus drastisch overdreven, helaas. Daar was het geluk dat we telkens op voorsprong kwamen. Maar tegen Frankrijk hebben we eigenlijk geen seconde geweldig gespeeld (wel beter dan gisteren), daar hadden iets meer geluk gehad, speelden we tegen een iets zwakkere ploeg en was het dus, zoals ik zei, erg belangrijk dat we daar zo snel op voorsprong kwamen.
Dat het tegen Roemenië niet geweldig was, lijkt me duidelijk. Tegen Italië was het goed, erg goed soms zelfs, maar hadden we én over geluk niet te klagen én kwamen we weer vroeg op voorsprong.
De verdediging heeft eigenlijk geen goede wedstrijd gespeeld, met gisteren als absoluut dieptepunt. Heitinga kende een ongelofelijk ongelukkige invalbeurt, Mathijsen dekt zijn man nooit en Ooijer ging bij de 2-1 en 3-1 opzichtig de fout in.
Het middenveld was ook niet veel. Engelaar heeft na de eerste wedstrijd geen bal meer geraakt, van der Vaart was dramatisch (en tot overmaat van ramp scoorde zijn mannetje nog de 2-1), van Persie en Afellay brachten er ook niks van terecht. Sneijder ging er gisteren nog wel voor, maar was wat ongelukkig. De Jong vond ik eigenlijk erg goed spelen! Zijn beste wedstrijd van het toernooi
Dat het tegen Roemenië niet geweldig was, lijkt me duidelijk. Tegen Italië was het goed, erg goed soms zelfs, maar hadden we én over geluk niet te klagen én kwamen we weer vroeg op voorsprong.
De verdediging heeft eigenlijk geen goede wedstrijd gespeeld, met gisteren als absoluut dieptepunt. Heitinga kende een ongelofelijk ongelukkige invalbeurt, Mathijsen dekt zijn man nooit en Ooijer ging bij de 2-1 en 3-1 opzichtig de fout in.
Het middenveld was ook niet veel. Engelaar heeft na de eerste wedstrijd geen bal meer geraakt, van der Vaart was dramatisch (en tot overmaat van ramp scoorde zijn mannetje nog de 2-1), van Persie en Afellay brachten er ook niks van terecht. Sneijder ging er gisteren nog wel voor, maar was wat ongelukkig. De Jong vond ik eigenlijk erg goed spelen! Zijn beste wedstrijd van het toernooi

0
geplaatst: 22 juni 2008, 14:14 uur
Spijtoptant schreef:
Zo, vanavond een mooie emotionele Mediterrane pot. Natuurlijk hoop ik dat de Spanjaarden winnen, want ik kom liever niet weer tegen de Italianen uit. Het kan niet altijd 3-0 worden.
Nederland is er al uit hoor.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 14:18 uur
DonDijk schreef:
Dat we geweldige potten voetbal hebben gezien!
(quote)

Realistischer is het om te zeggen dat het "bij vlagen" geweldig voetbal was. Het feit dat Van der Sar bij de zo'n beetje elke wedstrijd tot een van de beste spelers wordt uitgeroepen, toont toch aan dat het ook erg vaak slecht ging.
De 3-0, 4-1 en 2-0 waren toch wel geflatteerde cijfers. De euforie versluierde het werkelijke beeld. De Italianen waren zeer slecht in hun eerste wedstrijd. De Fransen speelden minstens een half uur Nederland bijna weg. Veel reddding kwam van Van der Sar. Daarbij kwam dat zeker de Fransen het geluk niet meehadden, terwijl het geluk voor Nederland meezat. Zo'n doelpunt als Sneijder tegen Italie en Frankrijk en Robben tegen Frankrijk hadden ook naast, over of gestopt kunnen zijn. En over de Roemenen maar te zwijgen. Die waren totaal lamlendig. Daar kwam helemaal niets uit.
De Russen waren zeer goed. Nu toch wel een favoriet voor de titel. Maar ondanks dat was het toch een beschamende vertoning van Nederland. Ze kwamen er de gehele wedstrijd niet aan te pas. Veel te traag spel, niet zuiver, niet scherp, niet inventief, geen beweging etc. Dat mag met de kwaliteiten die ze hebben toch niet gebeuren.
Oke, dat je verliest van een fantastisch spelend Rusland is op zich geen schande, maar het feit dat je zelf niets, maar dan ook helemaal niets hebt ingebracht is diep beschamend......toch echt een Nederlandse kwaal vrees ik.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 14:22 uur
thomzi50 schreef:
(quote)
Nee hoor, heb je niet gezien dat in de herhalingen van de wedstrijd tegen Zweden de shirts van de Russische spelers oranje kleurden.
0
DonDijk
geplaatst: 22 juni 2008, 14:24 uur
thomzi50 schreef:
Nou Dondijk, dat is dus drastisch overdreven, helaas. Daar was het geluk dat we telkens op voorsprong kwamen. Maar tegen Frankrijk hebben we eigenlijk geen seconde geweldig gespeeld..blablabla..
Nou Dondijk, dat is dus drastisch overdreven, helaas. Daar was het geluk dat we telkens op voorsprong kwamen. Maar tegen Frankrijk hebben we eigenlijk geen seconde geweldig gespeeld..blablabla..
Hoe kan ik nou op tegen zo'n weinig vernufte, slecht op emotie- en teleurstelling-gebaseerde reactie als deze?
Wij hebben met 3-0 gewonnen tegen Italie! Met 4-1 tegen Frankrijk! Hosanna, hoe dan ook.
Mocht Nederland kampioen zijn geworden, had het beperkt denkende Oranje legioen als volgt reageert:,,Fantastisch, een beetje geluk in de groepsfase maar we hebben wél steeds verdiend gewonnen. En dat siert een kampioen bla bla bla..''
En nu? Nu is zélfs de groepsfase niks meer geweest? Mensen, blijf geloofwaardig!
0
Spijtoptant
geplaatst: 22 juni 2008, 14:29 uur
Chameleon Day schreef:
Realistischer is het om te zeggen dat het "bij vlagen" geweldig voetbal was. Het feit dat Van der Sar bij de zo'n beetje elke wedstrijd tot een van de beste spelers wordt uitgeroepen, toont toch aan dat het ook erg vaak slecht ging.
(quote)
Dat toont vooral aan dat Frankrijk en Italië toplanden zijn. Natuurlijk creëren die kansen.
De 3-0, 4-1 en 2-0 waren toch wel geflatteerde cijfers.
Alleen de 4-1 was geflatteerd, die andere twee uitslagen niet.
De euforie versluierde het werkelijke beeld. De Italianen waren zeer slecht in hun eerste wedstrijd.
Welnee, niet top, maar zeker niet zeer slecht.
De Fransen speelden minstens een half uur Nederland bijna weg. Veel reddding kwam van Van der Sar.
En waarom denk je dat elk elftal gebruik maakt van de mogelijkheid een doelman op te stellen ?
Daarbij kwam dat zeker de Fransen het geluk niet meehadden, terwijl het geluk voor Nederland meezat.
bla di bla.... zonder geluk vaart niemand wel. Maar geluk werd wel afgedwongen tegen de Fransen, doordat we snel en aanvallend speelden. Kansen moet je creëren, en als je er maar genoeg creëert, dan valt er een goal. Zag je gisteren ook.
Zo'n doelpunt als Sneijder tegen Italie en Frankrijk en Robben tegen Frankrijk hadden ook naast, over of gestopt kunnen zijn.
Dit is toch niet meer serieus te nemen. Ze werden NIET gestopt en gingen NIET naast. Zo kun je elk doelpunt wel wegrelativeren.
En over de Roemenen maar te zwijgen. Die waren totaal lamlendig. Daar kwam helemaal niets uit.
En, lag dat aan Oranje ?
De Russen waren zeer goed.
Huh ? Maar die doelpunten van ze hadden toch ook naast kunnen gaan ? Of gestopt kunnen worden ?
Nu toch wel een favoriet voor de titel. Maar ondanks dat was het toch een beschamende vertoning van Nederland.
Welnee, als je goede resultaten neerlegt, niet lafjes de derde poulewedstrijd gaat verliezen, en dan door een beter elftal verslagen wordt, is dat niets om je voor te schamen. Ik ben trots op wat we lieten zien, ook al was de laatste wedstrijd niet de beste van het kwartet.
Ze kwamen er de gehele wedstrijd niet aan te pas. Veel te traag spel, niet zuiver, niet scherp, niet inventief, geen beweging etc. Dat mog met de kwaliteiten die ze hebben toch niet gebeuren.
Voetbal is geen exacte wetenschap. Het ongrijpbare element 'vorm' telt zeker mee. En die was er gisteren niet. Jammer.
Uiteindelijk worden 15 landen uitgeschakeld, maar niet allemaal met opgeheven hoofd zoals wij.
Oke, dat je verliest van een fantastisch spelend Rusland is op zich geen schande, maar het feit dat je zelf niets, maar dan ook helemaal niets hebt ingebracht is diep beschamend.
.....toch echt een Nederlandse kwaal vrees ik.
Ja, alle andere landen winnen grote voetbaltoernooien aan de lopende band. Alleen Nederland komt nooit verder dan de KO-fase. Besef je wel hoe knap het is dat Nederland, als relatief klein land, voor de zoveelste keer zich voor een toernooi geplaatst heeft en de groepsfase heeft overleeft ?
We hebben een mooie twee weken gehad, en van prachtig voetbal kunnen genieten, maar de azijnzeikerds zijn nu weer aan de beurt. Die hebben twee weken aan de zijlijn moeten knarsetanden maar we liggen er gelukkig eindelijk uit.
Hup Holland !!!
0
geplaatst: 22 juni 2008, 14:30 uur
En nu? Nu is zélfs de groepsfase niks meer geweest? Mensen, blijf geloofwaardig!
Ach, het is toch bekend dat de voetbalwereld opportunisme ten top is?
0
geplaatst: 22 juni 2008, 14:31 uur
Ik ga alleen in op de uitspraken dat we geweldige potten voetbal hebben gezien, en dat lijkt me behoorlijke scoreboordjournalistiek. En mijn reactie heeft niks met teleurstelling te maken, want 24 uur geleden dacht ik er precies hetzelfde over.
0
Spijtoptant
geplaatst: 22 juni 2008, 14:38 uur
Ik erger me vooral aan dat nu net wordt gedaan of we tegen Frankrijk geluk hebben gehad en alles aan Van der Sar te danken hebben. Alsof Van der Sar onze 4 doelpunten in die wedstrijd gescoord heeft.
Als je tegen Frankrijk 4 keer scoort, win je niet door een goede doelman, maar door een goede voorhoede.
Als je tegen Frankrijk 4 keer scoort, win je niet door een goede doelman, maar door een goede voorhoede.
0
DonDijk
geplaatst: 22 juni 2008, 14:39 uur
thomzi50 schreef:
Ik ga alleen in op de uitspraken dat we geweldige potten voetbal hebben gezien, en dat lijkt me behoorlijke scoreboordjournalistiek. En mijn reactie heeft niks met teleurstelling te maken, want 24 uur geleden dacht ik er precies hetzelfde over.
Tja, en toch neem ik je niet serieus
0
DonDijk
geplaatst: 22 juni 2008, 14:40 uur
Spijtoptant schreef:
Ik erger me vooral aan dat nu net wordt gedaan of we tegen Frankrijk geluk hebben gehad en alles aan Van der Sar te danken hebben. Alsof Van der Sar onze 4 doelpunten in die wedstrijd gescoord heeft.
Helemaal mee eens. Welkom bij het klein groepje niet-voetbal-leken op deze site. Ik ben voorzitter.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 14:46 uur
Natuurlijk moeten jullie, Hollanders, nog trots zijn op de prestaties tegen Frankrijk & Italië !
Wij Belgen moeten ons nog steeds troosten met de 10-1 tegen San Marino (hattrick van Bob Peeters
) van een stuk of 6 jaar geleden 
Wij Belgen moeten ons nog steeds troosten met de 10-1 tegen San Marino (hattrick van Bob Peeters
) van een stuk of 6 jaar geleden 
0
DonDijk
geplaatst: 22 juni 2008, 14:52 uur
Ik bedoel maar 
Jij, als Belg zijnde, kijkt vast enigszins er een beetje raar van op dat Holland eerst een geweldige groepsfase heeft doorgemaakt en nu opeens alleen maar geluk heeft gehad en de tegenstanders pech en dat we alleen maar door de groep zijn gekomen door Van Der Sar (ja, Italie heeft immers geen Buffon ofzo).
OOh ja en de doelen waren ook een paar centimeter hoger dan normaal ofzo, want dat doelpunt van Sneijder kón ook over gaan hoor! Was niet goed geschoten, welnee...púúr mazzel.

Holland, van mij hoef je geen kampioentje te spelen.
Jullie hebben mij laten genieten, net als zovelen.

Jij, als Belg zijnde, kijkt vast enigszins er een beetje raar van op dat Holland eerst een geweldige groepsfase heeft doorgemaakt en nu opeens alleen maar geluk heeft gehad en de tegenstanders pech en dat we alleen maar door de groep zijn gekomen door Van Der Sar (ja, Italie heeft immers geen Buffon ofzo).
OOh ja en de doelen waren ook een paar centimeter hoger dan normaal ofzo, want dat doelpunt van Sneijder kón ook over gaan hoor! Was niet goed geschoten, welnee...púúr mazzel.

Holland, van mij hoef je geen kampioentje te spelen.
Jullie hebben mij laten genieten, net als zovelen.

0
geplaatst: 22 juni 2008, 14:54 uur
Heeft San Marino ooit gescoord dan? 
Wedstrijd tegen Frankrijk blijft me gelukkig toch nog wel bij, heerlijke sfeer in de kroeg.

Wedstrijd tegen Frankrijk blijft me gelukkig toch nog wel bij, heerlijke sfeer in de kroeg.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 22 juni 2008, 14:57 uur
Sheplays schreef:
Zeg ik dat dan?(quote)
Is dat anders in Turkije dan?Nederland had vol vertrouwen in Oranje. Niemand had ooit gedacht dat Guus Hiddink de puntjes op de i zou zetten.
0
Spijtoptant
geplaatst: 22 juni 2008, 15:00 uur
Rhythm & Poetry schreef:
.
.De snelste goal in een WK-kwalificatiewedstrijd ooit viel na 8,3 seconden in de wedstrijd San Marino - Engeland. En dat was geen Engelse goal...
0
geplaatst: 22 juni 2008, 15:07 uur
thomzi50 schreef:
Nou Dondijk, dat is dus drastisch overdreven, helaas. Daar was het geluk dat we telkens op voorsprong kwamen. Maar tegen Frankrijk hebben we eigenlijk geen seconde geweldig gespeeld (wel beter dan gisteren), daar hadden iets meer geluk gehad, speelden we tegen een iets zwakkere ploeg en was het dus, zoals ik zei, erg belangrijk dat we daar zo snel op voorsprong kwamen.

Helemaal mee eens .

Gisteren heb ik weer een Nederlands elftal gezien zoals de laatste 2 jaar voor het EK .
Waardeloos .
Van Basten verklaarde dat wij wilden voetballen , er is een verschil tussen Willen en Kunnen .
`N hoop spelers moeten zich nu maar eens bedanken voor het Nationale team , zoals .
Van Nistelrooy .
Mathijssen .
Bronckhorst .
Engelaar .
Ooyer .
Veel werk aan de winkel voor Van Marwijk .
0
geplaatst: 22 juni 2008, 15:09 uur
DonDijk schreef:
(quote)

Dat klopt , maar we hebben niks gewonnen en doen dat de eerste 20 jaar ook niet meer .
Op zo`n EK of WK telt alleen de 1ste plaats .
0
Spijtoptant
geplaatst: 22 juni 2008, 15:10 uur
rudiger schreef:
Helemaal mee eens .
Gisteren heb ik weer een Nederlands elftal gezien zoals de laatste 2 jaar voor het EK .
Waardeloos ..
(quote)
Helemaal mee eens .

Waardeloos ..
Tegen een fantastisch spelend Rusland, dat inderdaad de hele wedstrijd beter was, vlak voor tijd een verlenging afdwingen is NIET waardeloos, maar toont veerkracht en vechtlust.
Zoals de Roemenen bijvoorbeeld tegen ons speelden, *dat* is waardeloos voetbal.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 15:13 uur
Tegen Frankrijk waren ze trouwens ook niet altijd oppermachtig, ik weet niet of iedereen zich die wedstrijd herinnert of alleen het resultaat?
0
Donny Tourette
geplaatst: 22 juni 2008, 15:16 uur
Op alle fronten afgetroefd. Weinig beweging voorin, een Engelaar die het spel constant vertraagt, een haperende verdediging en slechte wissels (waarom Heitinga voor Boulahrouz en niet Melchiot?). Het is helaas niet anders.
0
Spijtoptant
geplaatst: 22 juni 2008, 15:23 uur
schizodeclown schreef:
Tegen Frankrijk waren ze trouwens ook niet altijd oppermachtig, ik weet niet of iedereen zich die wedstrijd herinnert of alleen het resultaat?
Ik geloof dat ik nog niemand heb gehoord die beweert dat we tegen Frankrijk oppermachtig waren. Wel is het zo dat wij in die wedstrijd voldoende kansen creëerden om vier keer te scoren, en die kansen creëerden we tegen een sterk spelend Frankrijk. Dat lukt niet veel elftallen tegen Frankrijk, dus het is best een prestatie om trots op te zijn.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 15:32 uur
Spijtoptant schreef:
Dat toont vooral aan dat Frankrijk en Italië toplanden zijn. Natuurlijk creëren die kansen.
(quote)
Ja en het is dus onzin om te stellen, zoals in de pers is gebeurd, dat Oranje deze teams zou hebben "verpletterd". Cijfermatig wel, maar kwalitatief niet (zeker tegen Frankrijk). Dit neemt natuurlijk niet weg dat ze bij vlagen subliem gespeeld hebben en zonder meer terecht die wedstrijden hebben gewonnen.
(quote)
Alleen de 4-1 was geflatteerd, die andere twee uitslagen niet.
(quote)
Welnee, niet top, maar zeker niet zeer slecht.
(quote)
En waarom denk je dat elk elftal gebruik maakt van de mogelijkheid een doelman op te stellen ?
De frequentie waarmee de doelman moet optreden zegt niet alleen iets over de kwaliteit van je tegenstander, maar ook iets over de kwaliteiten van je verdediging. In ieder geval past het niet om te zeggen dat de Fransen zijn weggespeeld, ook al lijken de cijfers dat te suggereren.
(quote)
bla di bla.... zonder geluk vaart niemand wel. Maar geluk werd wel afgedwongen tegen de Fransen, doordat we snel en aanvallend speelden. Kansen moet je creëren, en als je er maar genoeg creëert, dan valt er een goal. Zag je gisteren ook.
Geluk afdwingen is flauwekul. Geluk heb je of heb je niet. Het kan wel voor zelfvertrouwen zorgen. Maar als de Fransen snel gelijk gekomen waren, hetgeen gezien hun spel goed mogelijk was geweest, was de wedstrijd wellicht heel anders verlopen. Ook dit neemt echter niet weg dat Oranje tegen Frankrijk bij vlagen fantastisch heeft gespeeld. Maar superieur?
(quote)
Dit is toch niet meer serieus te nemen. Ze werden NIET gestopt en gingen NIET naast. Zo kun je elk doelpunt wel wegrelativeren.
Ja geweldige doelpunten, maar niet echt uitgespeeld. Ook veel mazzel. Prachtig, maar om alleen daar aan op te hangen dat Oranje de tegenstander wegspeelde voert te ver.
(quote)
En, lag dat aan Oranje ?
Nee, maar betekent dat dus dat Oranje in die wedstrijd superieur spel heeft laten zien? Ook hier zijn superlatieven nmm niet op zijn plaats.
(quote)
Huh ? Maar die doelpunten van ze hadden toch ook naast kunnen gaan ? Of gestopt kunnen worden ?
En dat gebeurde dan ook. Het had met gemak 7-1 kunnen zijn.
(quote)
Welnee, als je goede resultaten neerlegt, niet lafjes de derde poulewedstrijd gaat verliezen, en dan door een beter elftal verslagen wordt, is dat niets om je voor te schamen. Ik ben trots op wat we lieten zien, ook al was de laatste wedstrijd niet de beste van het kwartet.
Dit kun je niet menen! De laatste wedstrijd was gewoon zeer slecht. Het had beter gekund en gemoeten.
(quote)
Voetbal is geen exacte wetenschap. Het ongrijpbare element 'vorm' telt zeker mee. En die was er gisteren niet. Jammer.
Uiteindelijk worden 15 landen uitgeschakeld, maar niet allemaal met opgeheven hoofd zoals wij.
Ik zou zeggen: een half opgeheven hoofd. Daarvoor was het gisteren te bar.
(quote)
Dus wij moeten ons schamen voor het geweldige spel van Rusland ?(quote)
Ja, alle andere landen winnen grote voetbaltoernooien aan de lopende band. Alleen Nederland komt nooit verder dan de KO-fase. Besef je wel hoe knap het is dat Nederland, als relatief klein land, voor de zoveelste keer zich voor een toernooi geplaatst heeft en de groepsfase heeft overleeft ?
We hebben een mooie twee weken gehad, en van prachtig voetbal kunnen genieten, maar de azijnzeikerds zijn nu weer aan de beurt. Die hebben twee weken aan de zijlijn moeten knarsetanden maar we liggen er gelukkig eindelijk uit.
Hup Holland !!!
Mijn conclusie is nog steeds: het spel van Oranje was "bij vlagen" subliem. De superlatieven zijn overtrokken. Maar ook ik heb genoten van de euforie, daar niet van hoor.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 15:36 uur
Spijtoptant schreef:
Ik geloof dat ik nog niemand heb gehoord die beweert dat we tegen Frankrijk oppermachtig waren. Wel is het zo dat wij in die wedstrijd voldoende kansen creëerden om vier keer te scoren, en die kansen creëerden we tegen een sterk spelend Frankrijk. Dat lukt niet veel elftallen tegen Frankrijk, dus het is best een prestatie om trots op te zijn.
Dat wel maar dominant voetballen was er toen ook niet bij, net als tegen Rusland nu, iedereen denkt bij voorbaat dat Oranje dominant zou zijn, maar dat was dus ook de les dat we in de wedstrijd tegen Frankrijk hadden moeten leren.
Ik denk omdat we niet de hele tijd in balbezit waren er reden tot paniek was, V Basten zei ook iedereen was bang aan de bal, precies net als tegen Frankrijk!
0
geplaatst: 22 juni 2008, 15:37 uur
Spijtoptant schreef:
Wel is het zo dat wij in die wedstrijd voldoende kansen creëerden om vier keer te scoren, en die kansen creëerden we tegen een sterk spelend Frankrijk. Dat lukt niet veel elftallen tegen Frankrijk, dus het is best een prestatie om trots op te zijn.
Wel is het zo dat wij in die wedstrijd voldoende kansen creëerden om vier keer te scoren, en die kansen creëerden we tegen een sterk spelend Frankrijk. Dat lukt niet veel elftallen tegen Frankrijk, dus het is best een prestatie om trots op te zijn.
Dat ben ik met je eens hoor. Ik denk dat met wat schaafwerk er voor het WK een nog beter elftal zal staan (en voor de Russen geldt dat ook).
0
geplaatst: 22 juni 2008, 15:46 uur
Bij al dat geanaliseer wordt denk ik steeds vergeten wat er zich de dagen voorafgaand aan de westrijd zich binnen die groep heeft afgespeeld.
Je hoeft toch geen masters in psychologie te hebben om te begrijpen dat een dergelijke gebeurtenis net het verschil maakt tussen scherp zijn, er volledig voor gaan, of spelen zoals ze deden.
Ik denk dat er gisteren daardoor gewoon niet meer inzat.
En op een bijzondere manier moet je daar misschien zelfs wel bij om zijn; werk blijft werk, er zijn ook nog andere dingen in het leven.
Voetballers blijken toch gewone mensen.
Je hoeft toch geen masters in psychologie te hebben om te begrijpen dat een dergelijke gebeurtenis net het verschil maakt tussen scherp zijn, er volledig voor gaan, of spelen zoals ze deden.
En op een bijzondere manier moet je daar misschien zelfs wel bij om zijn; werk blijft werk, er zijn ook nog andere dingen in het leven.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 15:49 uur
Oldfart schreef:
Bij al dat geanaliseer wordt denk ik steeds vergeten wat er zich de dagen voorafgaand aan de westrijd zich binnen die groep heeft afgespeeld.
Mee eens
0
geplaatst: 22 juni 2008, 15:49 uur
Oldfart schreef:
Daar heb je mss een punt. Maar of dat de hele verklaring is? Het was wel erg mager.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.