Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Superbeertje
geplaatst: 22 juni 2008, 20:12 uur
En komt er nou trouwens een troostfinale of is dat alleen bij het WK?
0
geplaatst: 22 juni 2008, 20:17 uur
Alleen bij het WK, inderdaad.
Ik heb als Finale Duitsland - Spanje, goede gok blijkbaar
.
Italianen zonder Gattuso en Pirlo, vooral Pirlo gaan ze missen denk ik. Als fan van de Spanjaarden (België laat het toch al lang afweten) hoop ik natuurlijk op een mooie overwinning.
Trouwens, Turkije heeft nog 14 spelers in hun kern. De reservedoelman zou gebruikt worden als veldspeler...
Ik heb als Finale Duitsland - Spanje, goede gok blijkbaar
.Italianen zonder Gattuso en Pirlo, vooral Pirlo gaan ze missen denk ik. Als fan van de Spanjaarden (België laat het toch al lang afweten) hoop ik natuurlijk op een mooie overwinning.
Trouwens, Turkije heeft nog 14 spelers in hun kern. De reservedoelman zou gebruikt worden als veldspeler...
0
Social_Mask
geplaatst: 22 juni 2008, 21:35 uur
Spits lijkt me wel lachen 
Leuke eerste helft trouwens, Spanje speelt knap en Italië staat als een huis. Jammer dat die scheids zo weinig laat spelen.. en volgens mij is nu dezelfde commentator die zo positief was over Nederland
.

Leuke eerste helft trouwens, Spanje speelt knap en Italië staat als een huis. Jammer dat die scheids zo weinig laat spelen.. en volgens mij is nu dezelfde commentator die zo positief was over Nederland
.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 21:38 uur
Ik kon dit weekend niet op internet, dus naar aanleiding van gisteravond:
AAAAAAAARGGGGGGGGGGGGH!!!!!!

0
geplaatst: 22 juni 2008, 22:01 uur
Nicolage Rico schreef:

Nou dat lucht even op.....toe maar, laat het maar gaan....het was idd vreselijk.

0
geplaatst: 22 juni 2008, 22:04 uur
Rusland tikte Oranje helemaal weg. Ongelooflijk. Nederland zat geen moment in de wedstrijd, dat vooral te maken heeft met de tactiek. Alleen v/d Sar haalde zijn niveau, voor de rest hebben ze allen lamlendig gespeeld. Het blijkt maar weer eens waar te zijn: je bent zo goed als je laatste wedstijd.
In de eerste 2 wedstrijden steeg Oranje boven zichzelf uit en gisteren hadden ze een off-day, zo zie ik het maar. Uiteraard had die off-day ook te maken met het spel van Rusland. Hiddink - van Basten: geen wedstrijd.
In de eerste 2 wedstrijden steeg Oranje boven zichzelf uit en gisteren hadden ze een off-day, zo zie ik het maar. Uiteraard had die off-day ook te maken met het spel van Rusland. Hiddink - van Basten: geen wedstrijd.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 22:06 uur
1 voordeel, scheelt me komende halve finale en finale wel weer geld aan drugs,junkfood en hoerruuhhh 

0
Superbeertje
geplaatst: 22 juni 2008, 22:32 uur
Nicolage Rico schreef:
Rusland tikte Oranje helemaal weg. Alleen v/d Sar haalde zijn niveau.
Rusland tikte Oranje helemaal weg. Alleen v/d Sar haalde zijn niveau.
Ik denk dat iedereen het er mee eens is dat van der Sar de beste keeper van de wereld is, en als we Edwin er niet bij hadden gehad, waren de wedstrijden tegen Frankrijk, en Rusland heel anders gelopen. Misschien een gelijkspel of verlies tegen Frankrijk, en een nog grotere afstraffing van Rusland... Maar de beste wedstrijd van dit EK is voor mij al lang gespeeld. Het vernederen van de Italianen was geeeeweeeldigg!

0
Superbeertje
geplaatst: 22 juni 2008, 22:34 uur
Omdat er een zoveelste Turkse speler is uitgevallen met een blessure, zal de 3de keeper idd als Spits gaan functioneren. Maar of hij in een halve finale gaat spelen?

0
Spijtoptant
geplaatst: 22 juni 2008, 22:35 uur
Ik zat me te bedenken dat Nederland toch wel erg slecht is in K.O. wedstrijden.
Sinds we in '88 kampioen werden hebben we aan 9 eindtoernooien meegedaan en telkens de K.O. fase bereikt, en in totaal maar 4 keer een K.O. wedstrijd via speldoelpunten weten te winnen. Verder nog één keer tegen Zweden met penaltieschieten.
5 gewonnen K.O.-wedstrijden, waarvan 1 via penalties, in 9 K.O.-fases. Dat is wel redelijk mager eigenlijk.
Sinds we in '88 kampioen werden hebben we aan 9 eindtoernooien meegedaan en telkens de K.O. fase bereikt, en in totaal maar 4 keer een K.O. wedstrijd via speldoelpunten weten te winnen. Verder nog één keer tegen Zweden met penaltieschieten.
5 gewonnen K.O.-wedstrijden, waarvan 1 via penalties, in 9 K.O.-fases. Dat is wel redelijk mager eigenlijk.
0
Superbeertje
geplaatst: 22 juni 2008, 22:50 uur
Spanje en Italië gaan het denk ik ook uitvechten met Penalties. Of David Villa, Fernando Torres en Silva, moeten met een individuele actie komen.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 22:53 uur
De wedstrijd is wel erg voorspelbaar tot nu toe. Spanje betere ploeg, maar straks tranen met tuiten...
0
Superbeertje
geplaatst: 22 juni 2008, 22:56 uur
Toch gek dat alle groepswinnaars er in de Kwartfinales uitliggen...
0
geplaatst: 22 juni 2008, 23:24 uur
Op Spanje na ja. En terecht dat dat slappe Italiaanse optreden op dit EK is beëindigd!
0
geplaatst: 22 juni 2008, 23:27 uur
Gelukkig geen Italie - Duitsland in de finale. En dit Spanje moet ook wel te doen zijn voor Rusland.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 23:28 uur
Gelukkig liggen die laffe hazen eruit. Spanje maakte trouwens ook totaal geen indruk. Als Rusland het niveau van de wedstrijd van gisteren kan vasthouden kan Spanje het wel schudden.
0
Spijtoptant
geplaatst: 22 juni 2008, 23:29 uur
En de 'poule des doods' is als eerste geheel uit het toernooi weg.
We hadden gewoon geluk met een makkelijke poule-indeling.
We hadden gewoon geluk met een makkelijke poule-indeling.

0
Social_Mask
geplaatst: 22 juni 2008, 23:29 uur
Spanje had geen tempo in hun spel, maar alles zag er erg verzorgd uit en vond ik leuk om te zien. Gelukkig dat Italië eruit ligt jah, ik was bang dat het Italië - Duitsland zou worden. Nu hoop ik dat Rusland zal winnen, al mag Spanje van mij ook wel door. Turkije moet stunten tegen Duitsland, maar dat wordt wel moeilijk.
0
DutchViking
geplaatst: 22 juni 2008, 23:32 uur
De scheidsrechter was vanavond de beste man op het veld, dat was voor mij wel duidelijk.
Als Spanje zo speelt tegen Rusland, krijgen ze het nog knap moeilijk. Ik heb ze weinig echt goede kansen zien crëeren, meestal waren het individuele acties die voor weinig gevaar zorgden. Als ik ergens van genoten heb, was het wel van de onverzettelijkheid van de sterke Italiaanse verdediging onder leiding van Chiellini. Goed verdedigen is ook een vak, een vak waar in Nederland vaak te weinig waardering voor bestaat.
Nu Italië er niet meer bij is, mogen de Duitsers van mij wel winnen
Als Spanje zo speelt tegen Rusland, krijgen ze het nog knap moeilijk. Ik heb ze weinig echt goede kansen zien crëeren, meestal waren het individuele acties die voor weinig gevaar zorgden. Als ik ergens van genoten heb, was het wel van de onverzettelijkheid van de sterke Italiaanse verdediging onder leiding van Chiellini. Goed verdedigen is ook een vak, een vak waar in Nederland vaak te weinig waardering voor bestaat.
Nu Italië er niet meer bij is, mogen de Duitsers van mij wel winnen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.