Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Der Effe
geplaatst: 2 september 2008, 14:00 uur
Uh wat is dat nou weer voor kromme redenatie. Als Manchester dus 50 miljoen voor Berbatov had betaald had het dus opeens wel gekund 
Edit: Is Pavluychenko niet de vervanger van Robbie Keane?

Edit: Is Pavluychenko niet de vervanger van Robbie Keane?
0
geplaatst: 2 september 2008, 14:08 uur
Dat ik niet denk dat Manchester City 40 miljoen over zou hebben voor Huntelaar. Aan de andere kant strooien ze daar met geld.
0
geplaatst: 2 september 2008, 14:19 uur
Blij dat Huntelaar nog even blijft.. van schele Suarez moeten we het niet hebben
Tegen de tijd van de winterstop als Ajax ergens op de 6e plek staat zal Hunt wel worden weggekaapt denk ik.
Tegen de tijd van de winterstop als Ajax ergens op de 6e plek staat zal Hunt wel worden weggekaapt denk ik.
0
Der Effe
geplaatst: 2 september 2008, 14:30 uur
Schele Suarez heeft anders vorig seizoen wel 16 doelpunten gemaakt en had veruit de meeste assists van iedereen bij Ajax. Suarez 

0
geplaatst: 2 september 2008, 14:38 uur
Hij heeft inderdaad kortstondig even gedraaid ja.. maar afgelopen wedstrijd zat hij weer lekker voor zichzelf te pingelen en schoot alles naast. Een mankement waarvan ik bang ben dat het nooit weg zal gaan bij die jongen, erg slim is ie volgens mij niet namelijk..
0
Der Effe
geplaatst: 2 september 2008, 14:40 uur
Haha ik weet niet of jij de voorbereiding van Ajax een beetje gevolgd hebt maar daarin was hij veruit de beste speler. 1 mindere wedstrijd en hij kan er natuurlijk niks meer van 

0
geplaatst: 2 september 2008, 14:45 uur
De beste speler in een gezelschap van kneuzen ja.. heel ajax heeft een dramatische voorbereiding gehad, dus wat zegt mij dat?
0
geplaatst: 2 september 2008, 14:59 uur
Ik mag me toch wel ergeren aan het feit dat hij weer eens als een kip zonder kop in het doelgebied rond liep te zwieberen?
Als hij een beetje draait en oog heeft voor zijn medespelers (zoals halverwege vorig seizoen) is het een leuke speler om te zien, maar hij valt wel erg snel terug als het even niet loopt.
Als hij een beetje draait en oog heeft voor zijn medespelers (zoals halverwege vorig seizoen) is het een leuke speler om te zien, maar hij valt wel erg snel terug als het even niet loopt.
0
Der Effe
geplaatst: 2 september 2008, 15:01 uur
Hij ziet Huntelaar 2x niet lopen en hij opeens de schuldige. Als Huntelaar 2x een kans mist is hij toch ook niet opeens een kutspits?
0
geplaatst: 2 september 2008, 15:10 uur
Zoals je weet mist Huntelaar vrijwel nooit, zeker niet op goed aangeven.. daarom zoek ik de fout inderdaad bij Suarez. Maar het is te simpel om te stellen dat het daaraan lag zaterdag. Ik vreet me gewoon net wat meer op bij Suarez als bij andere spelers, noem het selectieve ergernis 

0
geplaatst: 2 september 2008, 15:11 uur
Der Effe schreef:
Schele Suarez heeft anders vorig seizoen wel 16 doelpunten gemaakt en had veruit de meeste assists van iedereen bij Ajax. Suarez

0
geplaatst: 2 september 2008, 15:16 uur
Der Effe schreef:
Hij ziet Huntelaar 2x niet lopen en hij opeens de schuldige. Als Huntelaar 2x een kans mist is hij toch ook niet opeens een kutspits?
Ach ja, sommige mensen hebben het afzeiken tot kunst verheven. Als ie dit weekend goed speelt is alles weer hosanna. Typisch Nederlands om bij het minste geringste spelers zo af te zeiken.
0
geplaatst: 2 september 2008, 15:19 uur
herman schreef:
Ach ja, sommige mensen hebben het afzeiken tot kunst verheven. Als ie dit weekend goed speelt is alles weer hosanna. Typisch Nederlands om bij het minste geringste spelers zo af te zeiken.
(quote)
Onzin, ik ergerde me vorig seizoen ook vaak aan hem.. je kunt het beter een optelsom noemen van gebreken die je bij iemand ziet. Ik hoopte dat hij het zou hebben afgeleerd, maar hij maakt weer dezelfde fouten als vorig seizoen.
0
geplaatst: 2 september 2008, 15:25 uur
En toch zorgt Suarez er in zijn eentje voor dat Ajax nog iets creëerde tegen Willem II. Huntelaar heeft aanvoer nodig, Suarez kan uit het niets een kans creëren. Erg belangrijke eigenschap.
Maargoed, het probleem van Ajax ligt niet echt in de voorhoede, maar achterin.
Maargoed, het probleem van Ajax ligt niet echt in de voorhoede, maar achterin.
0
Ace
geplaatst: 2 september 2008, 15:26 uur
Hey, onze vriend is ook weer onder zijn VI vandaan gekomen. Ik durf te stellen dat Suarez de beste speler van Ajax is. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar zo negatief over een speler die vorig seizoen vaak scoorde en vaak de aflegger was en tegenwoordig zelfs van zijn irritante valpartijtjes af lijkt te zijn, gaat me een beetje te ver.
Die Tom met zijn vooruitziend vermogen. Een nederlaag en de conclusies zijn alweer getrokken. We zullen zien jongens, het seizoen is nog lang.
Joy4ever schreef:
(quote)
Ik denk alleen dat Huntelaar daar zelf anders over denkt. Weer een verloren jaar. Geen CL en geen kampioen worden. Ik weet niet of hij super gemotiveerd zal zijn.Die Tom met zijn vooruitziend vermogen. Een nederlaag en de conclusies zijn alweer getrokken. We zullen zien jongens, het seizoen is nog lang.
0
geplaatst: 2 september 2008, 15:36 uur
Ace schreef:
Die Tom met zijn vooruitziend vermogen. Een nederlaag en de conclusies zijn alweer getrokken. We zullen zien jongens, het seizoen is nog lang.
Ik had voor de wedstrijd tegen Willem II al geroepen dat Ajax geen kampioen wordt. Wel scherp blijven Elard. Ajax heeft zich weliswaar goed versterkt maar ik heb nog steeds mijn twijfels over de capaciteiten van de heer van Basten. Zijn reactie na afloop van de wedstrijd zaterdag sprak wat dat betreft boekdelen.Die Tom met zijn vooruitziend vermogen. Een nederlaag en de conclusies zijn alweer getrokken. We zullen zien jongens, het seizoen is nog lang.
0
Ace
geplaatst: 2 september 2008, 15:51 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Ik had voor de wedstrijd tegen Willem II al geroepen dat Ajax geen kampioen wordt. Wel scherp blijven Elard. Ajax heeft zich weliswaar goed versterkt maar ik heb nog steeds mijn twijfels over de capaciteiten van de heer van Basten. Zijn reactie na afloop van de wedstrijd zaterdag sprak wat dat betreft boekdelen.Ik roep ook niet dat Ajax per definitie kampioen wordt. Toch heb ik er vertrouwen in, al is de start nou niet echt overtuigend
Ik heb wel vertrouwen in de capaciteiten van de heer Van Basten en daarom gun ik hem wat tijd. Toen hij bij het NL elftal zat heb ik ook weleens mijn bedenkingen gehad en die heb ik nu nog steeds. Toch denk ik dat het op de lange termijn de juiste man op de juiste plaats is, ware het niet omdat hij in ieder geval zijn eigen koers vaart en niet teert op namen en andere gekkigheid. Zijn reactie is me overigens een beetje ontgaan, dus die moet ik nog eens even nazoeken.
0
geplaatst: 2 september 2008, 15:54 uur
Ace schreef:
Hey, onze vriend is ook weer onder zijn VI vandaan gekomen.
Hey, onze vriend is ook weer onder zijn VI vandaan gekomen.
Je bent natuurlijk diehard hoolie als je met de regelmaat van de klok hier op MuMe post..
0
geplaatst: 2 september 2008, 15:55 uur
Ik vond zijn reactie niet zo raar eigenlijk. Hij was duidelijk teleurgesteld, maar moet ie dan met de vuist op tafel slaan? Hij had ook kunnen klagen over die absurde kaart van Sno, maar daar zei ie helemaal niets over.
0
Der Effe
geplaatst: 2 september 2008, 15:57 uur
Joy4ever schreef:

(quote)

Wat is daar zo
Tom? Heb je ruzie met je vrouw?
0
geplaatst: 2 september 2008, 16:10 uur
Vanmorgen nog niet 
Ik begrijp gewoon niet dat je gaat
voor iemand als Suarez.

Ik begrijp gewoon niet dat je gaat
voor iemand als Suarez.
0
Ace
geplaatst: 2 september 2008, 16:21 uur
orbit schreef:
Je bent natuurlijk diehard hoolie als je met de regelmaat van de klok hier op MuMe post..
(quote)
Verklaar je nader... Ik beweer namelijk nergens dat ik diehard hoolie ben en die link met mume zie ik al helemaal niet. Het viel me meer op dat je hier een tijdje niet was en me blijkbaar toch weer komt verblijden met je stelselmatige onzin. Gezellig hoor, daar niet van

@Joy: ik begrijp dat wel... Zoals eerder gezegd, beter hebben we ze niet in Amsterdam en in Nederland weet ik er ook niet veel. Het is geen Messi, maar Ajax is ook geen Barcelona.
0
Der Effe
geplaatst: 2 september 2008, 16:22 uur
Haha. Het is gewoon een erg goede voetballer, vandaar die 

0
DonDijk
geplaatst: 2 september 2008, 16:32 uur
Ok, ik ben geen Ajax-liefhebber maar Suarez is toch wel een van de spelers waar ik nog van kan genieten hoor. Als ie maar wel steeds zn acties besluit met egoistische gedachten en zodoende steeds naast of over schiet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.