MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
En aangezien de wedstrijd van gisteren van psv-zijde een parodie op voetbal was slaat de tekst de plank raak.

die Lange
damn stelletje zeikerds hier. Psv verliest kansloos, maar ik mag daarom niet eens een paar positieve dingen zien of ik word alweer belachelijk gemaakt.

Tuurlijk mag je altijd proberen ergens iets poitiefs uit te halen!
Zolang het niet naief wordt. Het nederlandse clubvoetbal is dramatisch weggezakt op europees niveau. Daar helpt geen moedertje lief tegen. En het dieptepunt is nog niet bereikt.
En als je jezelf belachelijk vindt gemaakt dan zegt dat meer iets over jou hoor.

Er wordt toch niets belachelijk gemaakt? Met alle eerlijkheid, denk (weet) ik dat psv kansloos was op Anfield Road. Ze mogen blij zijn dat het niet erger werd dan de 3-1. Elke Nederlandse club zou daar kansloos zijn, zoals tegen elke topclub, ben ik bang.

Help. Rico is het eens met me.

die Lange
Het nederlandse voetbal is af aan het zakken. En iedereen legt zich er maar bij neer. Iedereen doet alsof het schip al gezonken is en al 10 jaar op de bodem van de zee ligt te rotten, terwijl het schip volgens mij nog steeds aan het zinken is. En zolang dat zo is, kan er altijd nog wat aan gedaan worden.

DonDijk
Het léék inderdaad alsof PSV aardig mee deed, maar zo'n Torres trekt 1 sprintje alsof die PSV-verdediger er niet staat en de bal ligt in het netje.
PSV kon de bal lekker tikken, maar eigenlijk voornamelijk op eigen helft. Heb geen minuut in een eventuele verassing gelooft.

DonDijk
die Lange schreef:
En zolang dat zo is, kan er altijd nog wat aan gedaan worden.

Bijvoorbeeld positief over het Nederlands voetbal praten op Musicmeter!

Ace
Steve Gerrard, Gerrard! He's big and he's fucking hard! He kicks them from 40 yards! Steve Gerrard, Gerrard!

rayman schreef:
Help. Rico is het eens met me.

Nee, jij bent het eens met mij, Ray

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Nee, jij bent het eens met mij, Ray
Nietes.

DonDijk
Ace schreef:
Steve Gerrard, Gerrard! He's big and he's fucking hard! He kicks them from 40 yards! Steve Gerrard, Gerrard!

Steven Gerrard, WannabeLiverpoolhoolie....Ken je klassiekers

Ace
rayman schreef:

Net als alle andere nederlandse clubs tegen een ploeg van een beetje formaat.

Amen! Neem nou Kalmar FF!

DonDijk schreef:
(quote)

Steven Gerrard, WannabeLiverpoolhoolie....Ken je klassiekers

Je bent er duidelijk nog nooit geweest! Hij is de held van Abbey Road!

Ace schreef:
Kopenhagen, Dinamo Zagreb, Hapoel Tel Aviv..

Ace schreef:
(quote)

En Feyenoord en ajax waren gelijkwaardig.

Der Effe
Haha, ik lees net dat er een paar van die 010'ertjes in elkaar gemept zijn door IFK Gothenburg hooligans. Volgens de Zweedse politie een georganiseerde aanval van de IFK Gothenburg hooligans op 010 aanhang . Ik dacht dat er in Gothenburg alleen lekkere wijven liepen

Nicolage Rico schreef:
(quote)

En Feyenoord en ajax waren gelijkwaardig.

In Europees verband overduidelijk niet.

Ace schreef:

Je bent er duidelijk nog nooit geweest! Hij is de held van Abbey Road!

Abbey Road..

Ace schreef:
Neem nou Kalmar FF!
Die liggen eruit!

Feyenoord

edit: NEC ook door

Knap van beide, Heerenveen gaat ook door.

Ajax - Borac zal de geschiedenis in gaan als een wedstrijd die niet de geschiedenis in zal gaan (snel, héél snel vergeten).

dix
wanneer was dat ?

Twente ook door.
En Standard gooit Everton eruit. Knap.

rayman schreef:
Twente ook door.
En Standard gooit Everton eruit. Knap.
Zeker weten. Wat een weelde: vijf clubs naar de poulefase. NEC - AC Milan is wel een mooi affiche.

Ace
orbit schreef:
(quote)

Abbey Road..

Lang verhaal, moet je bijgeweest zijn

Der Effe schreef:
Haha, ik lees net dat er een paar van die 010'ertjes in elkaar gemept zijn door IFK Gothenburg hooligans. Volgens de Zweedse politie een georganiseerde aanval van de IFK Gothenburg hooligans op 010 aanhang . Ik dacht dat er in Gothenburg alleen lekkere wijven liepen

Kein geloel, fussbal spielen.

En zo staat Van der Sar gewoon weer in de goal bij het Nederlands elftal.

lebowski schreef:
En zo staat Van der Sar gewoon weer in de goal bij het Nederlands elftal.
Welke keepers uit Nederland zijn nou goed genoeg voor oranje?Op dit moment kom ik alleen op Piet Velthuizen.

Belachelijk dat ze hem gevraagd hebben. Hij heeft aangegeven niet meer voor het Nederlands Elftal uit te willen komen. Respecteer dat dan. Dat we in Nederland een keepersprobleem hebben, als dat al zo is, is niet het probleem van Edwin.

DonDijk
Stelletje kutzakken, ze kunnen Vorm toch op doel zetten of die Velthuizen? Vroeger zouden ze nooit bang zijn geweest voor IJsland ofzo, hadden ze zelfs een kabouter als Overmars nog in het doel gezet. Lamlullen.

Waarom stellen ze Rob van Dijk niet op?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:19 uur

geplaatst: vandaag om 22:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.