Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 19 oktober 2008, 18:27 uur
Nicolage Rico schreef:
Het kan alleen maar beter gaan... Of...
(quote)
Het kan alleen maar beter gaan... Of...
Vier punten kunnen de komende weken altijd nog vijf punten worden...
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 20:08 uur
010 nu echt afgezakt naar de absolute bodem.. ieder jaar denk ik weer dat het niet slechter met ze kan, maar elk jaar daarop bewijzen ze het tegendeel 

0
geplaatst: 19 oktober 2008, 20:10 uur
DonDijk schreef:
Absoluut, dat is een beetje hoe Ajax tegenwoordig denkt. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Maar terecht denkwerk is het wel, aangezien 3 punten natuurlijk het hoofddoel is. Maakt niet uit hoe.
Maar toch zegt het wel veel.
Absoluut, dat is een beetje hoe Ajax tegenwoordig denkt. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Maar terecht denkwerk is het wel, aangezien 3 punten natuurlijk het hoofddoel is. Maakt niet uit hoe.
Maar toch zegt het wel veel.
Zo denkt Rotterdam al jaren hoor..
Al die 1-0tjes van PSV nagaand, Eindhoven ook trouwens
0
DonDijk
geplaatst: 19 oktober 2008, 20:34 uur
orbit schreef:
(quote)
Zelfkritiek is uw vreemd, beste Ajacied?
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 21:03 uur
orbit schreef:
010 nu echt afgezakt naar de absolute bodem.. ieder jaar denk ik weer dat het niet slechter met ze kan, maar elk jaar daarop bewijzen ze het tegendeel
Gelukkig is een gedeelde 8e plaats met ADO Den Haag en Willem II een stuk beter 010 nu echt afgezakt naar de absolute bodem.. ieder jaar denk ik weer dat het niet slechter met ze kan, maar elk jaar daarop bewijzen ze het tegendeel

0
geplaatst: 19 oktober 2008, 21:05 uur
Tis nou wel heel matig. Eerste helft was echt te droevig. Tweede helft was een doelpunt (of wat) overigens wel op zijn plaats geweest. Er gloort dus hoop 

0
geplaatst: 19 oktober 2008, 21:15 uur
Hoe rap het kan gaan, daar weten ze in Alkmaar alles van.
Vanuit het nietige niets naar plek drie.
Zoiets zie ik zo snel niet gebeuren in Rotterdam, want daar is de selectie niet zo breed.
Vanuit het nietige niets naar plek drie.
Zoiets zie ik zo snel niet gebeuren in Rotterdam, want daar is de selectie niet zo breed.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 21:20 uur
Nee denk t ook niet al zullen ze ongetwijfeld hoger gaan eindigen dan waar ze nu staan. Alles verliest punten bij de vleet dus een inhaal race is nog wel mogelijk.
Zag van NAC trouwens de eerste helft en dat zag er zeer behoorlijk uit. Beter dan wat ik van Groningen heb gezien eigenlijk. Tweede helft was kennelijk minder maar toen stond Paul de Leeuw op die ik overigens weer minder vond dan NAC in de eerste helft
Zag van NAC trouwens de eerste helft en dat zag er zeer behoorlijk uit. Beter dan wat ik van Groningen heb gezien eigenlijk. Tweede helft was kennelijk minder maar toen stond Paul de Leeuw op die ik overigens weer minder vond dan NAC in de eerste helft
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 21:23 uur
Linkerrijtje zou moeten kunnen.
Als ze na donderdag nog het veld mogen betreden.
Als ze na donderdag nog het veld mogen betreden.

0
geplaatst: 19 oktober 2008, 21:32 uur
Het kan overigens nog slechter.
Ik noem een Spurs!!!!
Mijn hemel, wat daar loos is zeg.
Ik noem een Spurs!!!!
Mijn hemel, wat daar loos is zeg.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 21:34 uur
Hebben ze nu alwéér verloren ? 
Straks gaat mijn favoriete Engelse ploeg nog degraderen
Juventus ook niet al te goed bezig; na 7 matchen nog maar 9 punten. Van't weekend verloren met 2-1 op Napoli.. zou niet mogen !
Racing Genk wel goed bezig; laat Standard Luik maar komen.

Straks gaat mijn favoriete Engelse ploeg nog degraderen

Juventus ook niet al te goed bezig; na 7 matchen nog maar 9 punten. Van't weekend verloren met 2-1 op Napoli.. zou niet mogen !
Racing Genk wel goed bezig; laat Standard Luik maar komen.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 21:37 uur
2-1 van Stoke.
Twee rode kaarten, zware blessure voor Corluka. (bewusteloos en aan het zuurstof op het veld)
Niet best allemaal.
Twee rode kaarten, zware blessure voor Corluka. (bewusteloos en aan het zuurstof op het veld)
Niet best allemaal.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 21:49 uur
Die situatie met Corluka zag er behoorlijk eng uit, spel heeft best wel een tijdje stil gelegen.
Overigens staat AS Roma momenteel met 0-4 achter tegen Inter, drie goals in het eerste kwartier na rust.
Overigens staat AS Roma momenteel met 0-4 achter tegen Inter, drie goals in het eerste kwartier na rust.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 22:14 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
Gelukkig is een gedeelde 8e plaats met ADO Den Haag en Willem II een stuk beter 
10 punten of 4 vind ik nogal een verschil ja.. maar misschien reken je niet zo best meer.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 22:15 uur
Nee beste noorderling, maar ik heb u dan ook nog nooit kunnen betrappen op enige kritiek behalve die op Ajax

0
geplaatst: 19 oktober 2008, 22:48 uur
orbit schreef:
10 punten of 4 vind ik nogal een verschil ja.. maar misschien reken je niet zo best meer.
Het was een compliment hoor (quote)

0
geplaatst: 19 oktober 2008, 22:58 uur
orbit schreef:
.. ieder jaar denk ik weer dat het niet slechter met ze kan, maar elk jaar daarop bewijzen ze het tegendeel
Op zich doet Ajax ook best wel zijn best deze trend te volgen .. ieder jaar denk ik weer dat het niet slechter met ze kan, maar elk jaar daarop bewijzen ze het tegendeel

0
DonDijk
geplaatst: 20 oktober 2008, 08:43 uur
orbit schreef:
Nee beste noorderling, maar ik heb u dan ook nog nooit kunnen betrappen op enige kritiek behalve die op Ajax

Dan bij deze, beste Orbit: Ik vond Groningen zeeer tegenvallen, tegen zo'n ploeg hadden ze niet hoeven te verliezen. Wat VdG ook zei: NAC maakte een betere indruk dan Groningen, hoewel het niet te vergelijken is waarschijnlijk; NAC-thuis en Groningen-uit.
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 10:52 uur
Superbeertje schreef:
Feyenoord 15de..
Mogen ze in Rotterdam nog blij zijn dat Roda en Vitesse punten hebben verspeeld, anders stonden ze nog 17e ook Feyenoord 15de..

0
geplaatst: 20 oktober 2008, 11:35 uur
DonDijk schreef:
Dan bij deze, beste Orbit: Ik vond Groningen zeeer tegenvallen, tegen zo'n ploeg hadden ze niet hoeven te verliezen. Wat VdG ook zei: NAC maakte een betere indruk dan Groningen, hoewel het niet te vergelijken is waarschijnlijk; NAC-thuis en Groningen-uit.
(quote)
Ik vond Groningen ook niet zo sterk, alhoewel Ajax ook behoorlijk tegenviel (hoezo geen zelfkritiek
). Ze waren alleen niet zo rampzalig slecht als tegen Heerenveen, maar een kloppend elftal heb ik nog niet waargenomen 
Neemt niet weg dat allerlei andere clubs al helemaal catastrofaal zijn (010 dus).. het enige punt dat ik maakte overigens.
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 12:24 uur
Yup, al was de wedstrijd niet echt geweldig en speelde wij zo'n beetje de slechtste pot van het seizoen.
Maar gelukkig waren die van boven de rivier zo onhandig de wedstrijd helemaal uit handen te geven.
Maar gelukkig waren die van boven de rivier zo onhandig de wedstrijd helemaal uit handen te geven.
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 12:31 uur
Hmm, ik denk dat ik in ieder wél weet wie op de broek krijgt en teller 4 blijft staan na een bezoek van Heerenveen aankomend weekend

0
geplaatst: 20 oktober 2008, 12:37 uur
Ik vind het wel interessant wat er met Feyenoord gebeurd. Ik denk dat Verbeek het uiteindelijk wel op de rails krijgt. Dit is in ieder geval beter dan de afgelopen seizoenen, waarin redelijk tot goed werd begonnen en er na de winterstop geen punten meer gehaald werden. Dan kun je het beter andersom doen, me dunkt...
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 14:17 uur
herman schreef:
Ik vind het wel interessant wat er met Feyenoord gebeurd. Ik denk dat Verbeek het uiteindelijk wel op de rails krijgt. Dit is in ieder geval beter dan de afgelopen seizoenen, waarin redelijk tot goed werd begonnen en er na de winterstop geen punten meer gehaald werden. Dan kun je het beter andersom doen, me dunkt...
Misschien wel, al komen er nu wel veel negatieve dingen aan bod. Ik ben benieuwd hoelang de supporters zich koest houden. Uiteraard zal Feyenoord punten gaan pakken, maar op deze manier wordt de druk nog groter.
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 14:38 uur
NAC staat voor een week bovenaan! Download ook de NAC cover van BN De Stem: http://angel.bndestem.nl/bndestem/pdf/NAC_1.pdf
En volgende week moeten we naar Utrecht en daar gaat het barslecht, dus die winnen we gewoon ook. Ik gok dan ook dat we kampioen worden met ruime voorsprong op provincieclub PSV en vergane glorie Ajax.
En volgende week moeten we naar Utrecht en daar gaat het barslecht, dus die winnen we gewoon ook. Ik gok dan ook dat we kampioen worden met ruime voorsprong op provincieclub PSV en vergane glorie Ajax.
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 21:20 uur
gemaster schreef:
NAC staat voor een week bovenaan! Download ook de NAC cover van BN De Stem: http://angel.bndestem.nl/bndestem/pdf/NAC_1.pdf
FC Utrecht is onvoorspelbaar. NAC verliest daar vrees ik voor je.
0
Superbeertje
geplaatst: 21 oktober 2008, 17:38 uur
Vanavond Juventus - Real Madrid
Ben blij om de oude dame weer terug te zien in de CL.
Ben blij om de oude dame weer terug te zien in de CL.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.