MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Het kan alleen maar beter gaan... Of...

Vier punten kunnen de komende weken altijd nog vijf punten worden...

010 nu echt afgezakt naar de absolute bodem.. ieder jaar denk ik weer dat het niet slechter met ze kan, maar elk jaar daarop bewijzen ze het tegendeel

DonDijk schreef:
Absoluut, dat is een beetje hoe Ajax tegenwoordig denkt. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Maar terecht denkwerk is het wel, aangezien 3 punten natuurlijk het hoofddoel is. Maakt niet uit hoe.

Maar toch zegt het wel veel.

Zo denkt Rotterdam al jaren hoor..
Al die 1-0tjes van PSV nagaand, Eindhoven ook trouwens

DonDijk
orbit schreef:
(quote)

Zo denkt Rotterdam al jaren hoor..
Al die 1-0tjes van PSV nagaand, Eindhoven ook trouwens

Zelfkritiek is uw vreemd, beste Ajacied?

orbit schreef:
010 nu echt afgezakt naar de absolute bodem.. ieder jaar denk ik weer dat het niet slechter met ze kan, maar elk jaar daarop bewijzen ze het tegendeel
Gelukkig is een gedeelde 8e plaats met ADO Den Haag en Willem II een stuk beter

Nicolage Rico schreef:

Het kan alleen maar beter gaan... Of...
Tis nou wel heel matig. Eerste helft was echt te droevig. Tweede helft was een doelpunt (of wat) overigens wel op zijn plaats geweest. Er gloort dus hoop

Hoe rap het kan gaan, daar weten ze in Alkmaar alles van.
Vanuit het nietige niets naar plek drie.
Zoiets zie ik zo snel niet gebeuren in Rotterdam, want daar is de selectie niet zo breed.

Nee denk t ook niet al zullen ze ongetwijfeld hoger gaan eindigen dan waar ze nu staan. Alles verliest punten bij de vleet dus een inhaal race is nog wel mogelijk.

Zag van NAC trouwens de eerste helft en dat zag er zeer behoorlijk uit. Beter dan wat ik van Groningen heb gezien eigenlijk. Tweede helft was kennelijk minder maar toen stond Paul de Leeuw op die ik overigens weer minder vond dan NAC in de eerste helft

Linkerrijtje zou moeten kunnen.
Als ze na donderdag nog het veld mogen betreden.

Het kan overigens nog slechter.
Ik noem een Spurs!!!!
Mijn hemel, wat daar loos is zeg.

Hebben ze nu alwéér verloren ?
Straks gaat mijn favoriete Engelse ploeg nog degraderen

Juventus ook niet al te goed bezig; na 7 matchen nog maar 9 punten. Van't weekend verloren met 2-1 op Napoli.. zou niet mogen !

Racing Genk wel goed bezig; laat Standard Luik maar komen.

2-1 van Stoke.
Twee rode kaarten, zware blessure voor Corluka. (bewusteloos en aan het zuurstof op het veld)
Niet best allemaal.

Die situatie met Corluka zag er behoorlijk eng uit, spel heeft best wel een tijdje stil gelegen.

Overigens staat AS Roma momenteel met 0-4 achter tegen Inter, drie goals in het eerste kwartier na rust.

Joy4ever schreef:
(quote)
Gelukkig is een gedeelde 8e plaats met ADO Den Haag en Willem II een stuk beter

10 punten of 4 vind ik nogal een verschil ja.. maar misschien reken je niet zo best meer.

DonDijk schreef:
(quote)

Zelfkritiek is uw vreemd, beste Ajacied?

Nee beste noorderling, maar ik heb u dan ook nog nooit kunnen betrappen op enige kritiek behalve die op Ajax

orbit schreef:
(quote)

10 punten of 4 vind ik nogal een verschil ja.. maar misschien reken je niet zo best meer.
Het was een compliment hoor

orbit schreef:
.. ieder jaar denk ik weer dat het niet slechter met ze kan, maar elk jaar daarop bewijzen ze het tegendeel
Op zich doet Ajax ook best wel zijn best deze trend te volgen

DonDijk
orbit schreef:

Nee beste noorderling, maar ik heb u dan ook nog nooit kunnen betrappen op enige kritiek behalve die op Ajax

Dan bij deze, beste Orbit: Ik vond Groningen zeeer tegenvallen, tegen zo'n ploeg hadden ze niet hoeven te verliezen. Wat VdG ook zei: NAC maakte een betere indruk dan Groningen, hoewel het niet te vergelijken is waarschijnlijk; NAC-thuis en Groningen-uit.

Superbeertje schreef:
Feyenoord 15de..
Mogen ze in Rotterdam nog blij zijn dat Roda en Vitesse punten hebben verspeeld, anders stonden ze nog 17e ook

DonDijk schreef:
(quote)

Dan bij deze, beste Orbit: Ik vond Groningen zeeer tegenvallen, tegen zo'n ploeg hadden ze niet hoeven te verliezen. Wat VdG ook zei: NAC maakte een betere indruk dan Groningen, hoewel het niet te vergelijken is waarschijnlijk; NAC-thuis en Groningen-uit.

Ik vond Groningen ook niet zo sterk, alhoewel Ajax ook behoorlijk tegenviel (hoezo geen zelfkritiek ). Ze waren alleen niet zo rampzalig slecht als tegen Heerenveen, maar een kloppend elftal heb ik nog niet waargenomen

Neemt niet weg dat allerlei andere clubs al helemaal catastrofaal zijn (010 dus).. het enige punt dat ik maakte overigens.

Kos
En dan volgende week ook nog thuis op de broek tegen NEC. .

DonDijk
Kos, jij moet een geweldig weekend hebben gehad!

Kos
Yup, al was de wedstrijd niet echt geweldig en speelde wij zo'n beetje de slechtste pot van het seizoen.

Maar gelukkig waren die van boven de rivier zo onhandig de wedstrijd helemaal uit handen te geven.

Kos schreef:
En dan volgende week ook nog thuis op de broek tegen NEC. .

Hmm, ik denk dat ik in ieder wél weet wie op de broek krijgt en teller 4 blijft staan na een bezoek van Heerenveen aankomend weekend

Ik vind het wel interessant wat er met Feyenoord gebeurd. Ik denk dat Verbeek het uiteindelijk wel op de rails krijgt. Dit is in ieder geval beter dan de afgelopen seizoenen, waarin redelijk tot goed werd begonnen en er na de winterstop geen punten meer gehaald werden. Dan kun je het beter andersom doen, me dunkt...

herman schreef:
Ik vind het wel interessant wat er met Feyenoord gebeurd. Ik denk dat Verbeek het uiteindelijk wel op de rails krijgt. Dit is in ieder geval beter dan de afgelopen seizoenen, waarin redelijk tot goed werd begonnen en er na de winterstop geen punten meer gehaald werden. Dan kun je het beter andersom doen, me dunkt...

Misschien wel, al komen er nu wel veel negatieve dingen aan bod. Ik ben benieuwd hoelang de supporters zich koest houden. Uiteraard zal Feyenoord punten gaan pakken, maar op deze manier wordt de druk nog groter.

NAC staat voor een week bovenaan! Download ook de NAC cover van BN De Stem: http://angel.bndestem.nl/bndestem/pdf/NAC_1.pdf

En volgende week moeten we naar Utrecht en daar gaat het barslecht, dus die winnen we gewoon ook. Ik gok dan ook dat we kampioen worden met ruime voorsprong op provincieclub PSV en vergane glorie Ajax.

DonDijk
Doelsaldo Groningen

gemaster schreef:
NAC staat voor een week bovenaan! Download ook de NAC cover van BN De Stem: http://angel.bndestem.nl/bndestem/pdf/NAC_1.pdf

En volgende week moeten we naar Utrecht en daar gaat het barslecht, dus die winnen we gewoon ook. Ik gok dan ook dat we kampioen worden met ruime voorsprong op provincieclub PSV en vergane glorie Ajax.

FC Utrecht is onvoorspelbaar. NAC verliest daar vrees ik voor je.

Superbeertje
Vanavond Juventus - Real Madrid Ben blij om de oude dame weer terug te zien in de CL.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:02 uur

geplaatst: vandaag om 11:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.