MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
gemaster schreef:
NAC staat voor een week bovenaan! Download ook de NAC cover van BN De Stem: http://angel.bndestem.nl/bndestem/pdf/NAC_1.pdf

En volgende week moeten we naar Utrecht en daar gaat het barslecht, dus die winnen we gewoon ook. Ik gok dan ook dat we kampioen worden met ruime voorsprong op provincieclub PSV en vergane glorie Ajax.

Uit betrouwbare bron weet ik dat Van Hanegem opdracht geeft aan Van Loen om dit citaat vergroot te printen en op te hangen in de de kleedkamer in de Galgewaard.

BTW: NAC doet het trouwens erg goed, internationaal.

Inderdaad; zal de 1ste match zijn die ik helemaal zal volgen denk ik
Ik vrees er wel een beetje voor. Na hun verlies weer dit weekend, mede dankzij veel blessures, denk ik dat ze niet sterk genoeg gaan zijn voor Real, maar toch; komop Juvé !

Mjuman schreef:

Uit betrouwbare bron weet ik dat Van Hanegem opdracht geeft aan Van Loen om dit citaat vergroot te printen en op te hangen in de de kleedkamer in de Galgewaard.

BTW: NAC doet het trouwens erg goed, internationaal.

Uit betrouwbare bron weet ik dat Van Hanegem analfabeet is en Van Loen heel erg lelijk.

En internationaal doet NAC het altijd goed. Dit seizoen zijn we zelfs internationaal ongeslagen in Breda.

Juventus leidt momenteel met 1-0 tegen Real Madrid dankzij een goal van Del Piero

En niet zomaar een goal.
Een welgemeende goal

gemaster schreef:
Uit betrouwbare bron weet ik dat Van Hanegem analfabeet is en Van Loen heel erg lelijk.

En internationaal doet NAC het altijd goed. Dit seizoen zijn we zelfs internationaal ongeslagen in Breda.

Van Hanegem doet geen media (=internet); Van Loen kon vroeger goed keepers bang maken.

En Dickoh (de keurslager van de Galgenwaard) heeft inmiddels een foto van Amoah. Els heeft jouw foto, dus ontvangst zit wel snor ("what's in a word?") en ze heeft ook een pakje tissues + het nummer van slachtofferhulp (je snapt wel waarvoor). Kortom niets staat een fijne wedstrijd in de weg!

En meteen al 2-0 in het begin van de tweede helft.

Edit: 2-1

Eindstand Juventus - Real Madrid: 2-1

release schreef:
Eindstand Juventus - Real Madrid: 2-1
YES!!!! Juventus Del Piero

36 goals in acht CL wedstrijden, wtf

edris.
Nu ben ik heel erg benieuwd naar hetgeen waar je het over hebt.

edris. schreef:
Nu ben ik heel erg benieuwd naar hetgeen waar je het over hebt.
Wat is er niet duidelijk aan

edris.
O, never mind, ik snap het al.

Dat wordt vanavond samenvattingen kijken tot een uur of drie.

DonDijk
Wat werd Juve overklast zeg, ik vind het toch maar een vrij matig team eigenlijk.

DonDijk schreef:
Wat werd Juve overklast zeg, ik vind het toch maar een vrij matig team eigenlijk.
Tuurlijk Don, droom lekker verder.

DonDijk
Nou, ik heb dan alleen de 2e helft gezien, toegegeven. Maar ik heb ze niet langer dan 10 seconden in balbezit gezien. Bovendien zijn ze wel érg oud met zn allen, volgens mij moeten ze een week herstellen van gisteren.

Kos
DonDijk schreef:
Nou, ik heb dan alleen de 2e helft gezien, toegegeven. Maar ik heb ze niet langer dan 10 seconden in balbezit gezien. Bovendien zijn ze wel érg oud met zn allen, volgens mij moeten ze een week herstellen van gisteren.

alleen Del Piero en Nedved zijn volgens mij dertigers.

DonDijk
Maar dan wel 37 En Salihamidzic en die Oostenrijkse keeper. Maar ik weet niet, de 2e helft stonden ze alleen maar die bal naar voren te rossen ja

Zegt meer iets over die over het paard getilde miljardenploeg uit Madrid die met nog geen honderd nederlanders in de selectie één hecht team zullen vormen Zowel Real als Juve denk ik een kort beschoren toekomst in de CL toe. Het zal weer een Brit worden die de CL wint dit jaar. Hopelijk deze keer Arsenal.

Ik zie Internazionale en Barcelona eigenlijk als de enige teams die de Engelse hegemonie kunnen doorbreken. Real Madrid komt normaal gesproken niet verder dan de kwartfinale.

herman schreef:
Real Madrid komt normaal gesproken niet verder dan de kwartfinale.

Lijkt me onzin. Clubs kunnen ook nog groeien. Bovendien heeft Real genoeg kwaliteit.

Kos
herman schreef:
Ik zie Internazionale en Barcelona eigenlijk als de enige teams die de Engelse hegemonie kunnen doorbreken. Real Madrid komt normaal gesproken niet verder dan de kwartfinale.

Ik vind Real anders een heel wat sterkere indruk dan Barcelona maken.

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)
Tuurlijk Don, droom lekker verder.

Op basis van de volledige 2e helft droomt hij volgens mij niet...

Ace schreef:
(quote)

Op basis van de volledige 2e helft droomt hij volgens mij niet...
Ik heb die hele wedstrijd niet eens gezien Ik vind het wel erg knap dat ze hebben gewonnen. Juventus is toch meer een team in opbouw. Daarnaast hebben ze een waardeloze coach. Ik begrijp nog steeds niet waarom ze hem hebben aangesteld destijds. Ik zie Juventus dit seizoen de CL nog niet winnen maar ze kunnen zeker ver komen. Zelfde geldt natuurlijk voor Real Madrid. Onzin om ze nu al af te schrijven.

DonDijk
Joy4ever schreef:
(quote)
Ik heb die hele wedstrijd niet eens gezien

Enfin, Beckham een half jaartje naar Ac Milan, wat moet je daar nou weer van denken.

DonDijk schreef:
(quote)

Enfin, Beckham een half jaartje naar Ac Milan, wat moet je daar nou weer van denken.
Geweldig toch. Beckham is een briljante voetballer. En in Amerika ligt de competitie toch stil tot april geloof ik. Ik had hem alleen liever naar Turijn zien gaan.

Wat is / zijn jullie favoriete club(s) in het buitenland?

Duitsland:
Engeland:
Italië:
Spanje:
Overig:

Joy4ever schreef:
(quote)
Geweldig toch. Beckham is een briljante voetballer. En in Amerika ligt de competitie toch stil tot april geloof ik. Ik had hem alleen liever naar Turijn zien gaan.

Ik weet niet of Beckham nog zo briljant is. In Amerika is hij vast al een tikkeltje afgebouwd.

Duitsland: Schalke '04, Hertha BSC, Rotweiss Erfurt.
Engeland: de grote 4 allemaal wel eigenlijk, vroeger Man City, maar dat is nu wel over
Italie: -
Spanje: Villareal, Deportiva la Coruna, Barcelona
Overigen: Alania Vladikavkaz, Dinamo Kiev, Saint Etienne

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:48 uur

geplaatst: vandaag om 07:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.