MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Akonner
Nieuwe uitshirt Ajax:

http://shirt.ajax.nl/

Ik vind hem erg mooi, graag eerlijk oordelen en niet omdat je supporter van bijv. de boeren of de kakkies bent shirt gaan afkraken. Shirt van dit jaar was wel wat mooier.

Kakkies: Wat een lelijke gozer zeg die Huntelaar.

Ik ben supporter van de boeren en vind het een redelijk mooi shirt. Die Klaas-Jan Huntelaar trekt alleen altijd zo'n raar bekje.

Dat motiefje zit ook op ons wc papier van de aldi

Mmm, niet écht een bijzonder shirt vind ik: 2,5*

VanDeGriend schreef:
Dat motiefje zit ook op ons wc papier van de aldi

Nicolage Rico schreef:
Kakkies: Wat een lelijke gozer zeg die Huntelaar.

Na het auto-ongeluk van vanmiddag zal hij er zeker niet knapper uit zien

Akonner
Whahaha 2honden vechten om een been gaat de derde ermee heen, wat een idiote competitie zeg. PSV zo goed als kampioen verspelen ze het tegen fc utrecht. Ajax had tegen RKC moeten winnen dan hadden ze nu eerste gestaan en dat rare az doet het gewoon super de laatste wedstrijden en zo staan ze ineens bovenaan. Hoop volgende week maar op een monsterzege van Ajax op Willem 2, als het 9-0 wordt is de kans wel aanwezig dat ajax alsnog kampioen wordt. Blijf hopen (dromen).

Mojo Pin

Ajax coach Henk ten Cate liet na afloop weten dat Ajax kampioen zal gaan worden volgende week. "Wij worden in de laatste wedstrijd kampioen tegen Willem II. Ik weet zeker dat Ton Lokhoff zijn sportieve plicht zal doen met Excelsior. Excelsior hield PSV op 0-0 en gaat dat ook met AZ doen. Daar ben ik van overtuigd."

Wat een mannetje is het ook hè

Henk ten Cate heeft een bord voor z'n kop. Maar ja dan ben blijkbaar altijd nog beter dan Slopersbedrijf gebr. Koeman.

De vraag is nu hoe gaat vGaal dit managen?

Mojo Pin