MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Akonner
Nieuwe uitshirt Ajax:

http://shirt.ajax.nl/

Ik vind hem erg mooi, graag eerlijk oordelen en niet omdat je supporter van bijv. de boeren of de kakkies bent shirt gaan afkraken. Shirt van dit jaar was wel wat mooier.

Kakkies: Wat een lelijke gozer zeg die Huntelaar.

Ik ben supporter van de boeren en vind het een redelijk mooi shirt. Die Klaas-Jan Huntelaar trekt alleen altijd zo'n raar bekje.

Dat motiefje zit ook op ons wc papier van de aldi

Mmm, niet écht een bijzonder shirt vind ik: 2,5*

VanDeGriend schreef:
Dat motiefje zit ook op ons wc papier van de aldi

Nicolage Rico schreef:
Kakkies: Wat een lelijke gozer zeg die Huntelaar.

Na het auto-ongeluk van vanmiddag zal hij er zeker niet knapper uit zien

Akonner
Whahaha 2honden vechten om een been gaat de derde ermee heen, wat een idiote competitie zeg. PSV zo goed als kampioen verspelen ze het tegen fc utrecht. Ajax had tegen RKC moeten winnen dan hadden ze nu eerste gestaan en dat rare az doet het gewoon super de laatste wedstrijden en zo staan ze ineens bovenaan. Hoop volgende week maar op een monsterzege van Ajax op Willem 2, als het 9-0 wordt is de kans wel aanwezig dat ajax alsnog kampioen wordt. Blijf hopen (dromen).

Mojo Pin

Ajax coach Henk ten Cate liet na afloop weten dat Ajax kampioen zal gaan worden volgende week. "Wij worden in de laatste wedstrijd kampioen tegen Willem II. Ik weet zeker dat Ton Lokhoff zijn sportieve plicht zal doen met Excelsior. Excelsior hield PSV op 0-0 en gaat dat ook met AZ doen. Daar ben ik van overtuigd."

Wat een mannetje is het ook hè

Henk ten Cate heeft een bord voor z'n kop. Maar ja dan ben blijkbaar altijd nog beter dan Slopersbedrijf gebr. Koeman.

De vraag is nu hoe gaat vGaal dit managen?

Mojo Pin
AZ gaat Excelsior verpulveren, daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. Een kans als deze laten ze echt niet liggen. Aan de andere kant is dit natuurlijk wel een krankzinnig seizoen.

Zal me niks verbazen als ze alledrie volgende week verliezen.

Social_Mask
PSV gaat het volgens mij verknoeien, Ajax misschien, maar AZ niet. AZ veelste ehm goed daarvoor

Mojo Pin
PSV heeft het al verknoeid.

Mojo Pin schreef:
PSV heeft het al verknoeid.

oei oei oei... ik kom me bed niet meer uit tot het begin van de competitie volgend jaar

Social_Mask
Laat me raden..PSV fan?
Maar je zag het al aankomen, PSV speelde al een tijdje erg slecht. It was just a matter of time.

Kos
PSV heeft het echt dom aangepakt.

Social_Mask
Ben wel blij dat ze niet landskampioen gaan worden. Wordt eens tijd voor een nieuw kampien. Mijn voorkeur gaat naar AZ.

Mojo Pin
Kos schreef:
PSV heeft het echt dom aangepakt.

Het is allemaal de schuld van Truus dat Louis zo gemeen doet tegen Koetje!

Wat een spannend einde zeg Plaats 1 tot en met 3 en plaats 5 en 8 nog in het geding op de laatste wedstrijddag. Top. Met drie volwassen kleuters in de hoofdrol. Ik kan niet wachten op de persconferenties van volgende week.

Ik ben bang dat Feyenoord 8e gaat worden. Een dieptepunt in de Feyenoordgeschiedenis. Dan halen ze ook geen Europees voetbal. Feyenoord is steeds slechter gaan voetballen en dat mag je Koeman toch aanreken.

Ik hoop dat AZ kampioen wordt. Gaat ook gebeuren. Ajax kan dan met 7-0 winnen van Willem II. Ik zie AZ ook met 5-0 winnen van Excelsior.

12 punten verspelen. Ronald Koeman mag ook op zoek gaan naar een andere club.

Talpa

Spannendste seizoen sinds tijden en krijgen we eerst geneuzel van twente, rkc, ado heracles roda en ander oninteressant gedoe om plaats weet ik wat

Feyenoord moet winnen en dat zie ik ze in de huidige staat idd niet doen. Als ze 8-ste worden hoef ik volgend jaar niet meer te wachten to 2015. Dan wordt er op tv geopend met de wedstijd Feyenoord - Heracles. Trek ik me daar wel aan op.

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
Ik ben bang dat Feyenoord 8e gaat worden. Een dieptepunt in de Feyenoordgeschiedenis. Dan halen ze ook geen Europees voetbal. Feyenoord is steeds slechter gaan voetballen en dat mag je Koeman toch aanreken.

Ik hoop dat AZ kampioen wordt. Gaat ook gebeuren. Ajax kan dan met 7-0 winnen van Willem II. Ik zie AZ ook met 5-0 winnen van Excelsior.

Jij was toch voor Ajax Rico?

VanDeGriend schreef:
ado heracles roda

interessante fusieclub

Toch vind ik, hoe beroerd Feyenoord ook speelde dit seizoen, dat ze er niet eens zo beroerd voor staan in de ranglijst: ze doen nog steeds mee voor de strijd om de Play-Offs! Gek genoeg heb ik het gevoel dat ze wel eens voor een verassing kunnen zorgen in Heerenveen...

Maar wat ik vooral kwijt wil: AZ!

Kos
Nicolage Rico schreef:

Dan hadden ze hem de versterkingen die hij wilde maar moeten geven.

Kos schreef:
(quote)
Dan hadden ze hem de versterkingen die hij wilde maar moeten geven.

Wie? Ronaldinho, Messi en Kaka?

Serieus, dit mag je Koeman echt wel aanrekenen. 19 punten uit 39 wedstrijden. Het kan niet alleen aan het gemis van Alex liggen.

Kos
Nee, een fatsoenlijke aanvaller die hij in de winterstop wilde halen.

En als ze die 19 punten voorsprong door hem zijn kwijtgeraakt hadden ze die eerst wel door hem opgebouwd.

Die nieuwe aanvaller op wie hij een oogje had (naam even ontschoten) wilde zelf niet op het laatste moment. Maar goed, ondanks dat had Koeman er meer uit kunnen halen. Ze zijn niet meer het zelfverzekerde team als voor de winterstop.

Jornaquin
Oh, Rico is dus voor Psv.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:14 uur

geplaatst: vandaag om 04:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.