Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Omayyad
geplaatst: 13 mei 2007, 09:50 uur
Toon1 schreef:
Hopelijk kan Anderlecht volgend jaar in Europa ook eindelijk eens tonen dat het een erg sterke ploeg heeft, want die ploeg is echt evengoed als pakweg PSV of Ajax.
Hopelijk kan Anderlecht volgend jaar in Europa ook eindelijk eens tonen dat het een erg sterke ploeg heeft, want die ploeg is echt evengoed als pakweg PSV of Ajax.
Een paar jaar geleden had ik je gelijk gegeven, maar nu dus niet.
0
geplaatst: 13 mei 2007, 10:27 uur
Wat bezielt je om zoiets te doen?

Bizar. Aan het begin van de competitie ga ik het ook proberen...
0
geplaatst: 13 mei 2007, 10:59 uur
Omayyad schreef:
(quote)
Mwuah, een PSV zonder Alex en Cocu wil ik weleens zien in Europa. Met die 2 was PSV natuurlijk wel dik sterker als Anderlecht. Kijk maar naar het aantal behaalde punten van Anderlecht en PSV de laatste 3 jaar in de CL.
0
Akonner
geplaatst: 13 mei 2007, 17:54 uur
4-0 lekkere overwinning van Ajax speelde goed met uitblinkende Sneijder. Feyenoord uit de play-offs zorgt voor een nog bredere glimlach op mijn gezicht. Westham United staat met 1-0 voor tegen Manchester U.
Mijn dag kan niet meer stuk!
Edit: Sheffield gedregadeerd komen 1 doelpunt te kort. Vreemd dat doet me toch ergens aan denken.
Mijn dag kan niet meer stuk!
Edit: Sheffield gedregadeerd komen 1 doelpunt te kort. Vreemd dat doet me toch ergens aan denken.

0
geplaatst: 13 mei 2007, 17:57 uur
Klumpie schreef:
Heerenveen hoeft maar 1 keer te scoren en het boek kan gesloten worden voor de Amsterdammers.
(quote)
Heerenveen hoeft maar 1 keer te scoren en het boek kan gesloten worden voor de Amsterdammers.
Volgens mij zat je hier toch een beetje mis.

0
geplaatst: 13 mei 2007, 18:11 uur
herman schreef:
(quote)

Een klein beetje maar.
Er staat in ieder geval een mooie finale te wachten. En Feyenoord niet Europa in, pijnlijk.
0
geplaatst: 13 mei 2007, 20:23 uur
Mooie wedstrijd van Ajax.. wat zullen we Sneijder missen straks! Gelukkig blijft Babel nog wel een jaartje of twee..
0
geplaatst: 14 mei 2007, 12:55 uur
De 2 smaakmakers van de Nederlandse competitie mogen weer tegen elkaar (voor de 4e en 5e keer dit seizoen) Een beter play-off finale was er eigenlijk niet in te denken.
Als Ajacied vind ik het jammer te zien dat Feyenoord het niet heeft gehaald. Feyenoord is toch een grote club met een grote historie. Een club die bij de top 4 hoort. Jammer dat ze het niet gehaald hebben.
Als Ajacied vind ik het jammer te zien dat Feyenoord het niet heeft gehaald. Feyenoord is toch een grote club met een grote historie. Een club die bij de top 4 hoort. Jammer dat ze het niet gehaald hebben.
0
Ace
geplaatst: 14 mei 2007, 13:06 uur
Reijersen schreef:
Ik vind het hilarisch

0
geplaatst: 14 mei 2007, 13:24 uur
Ik kijk ook nog altijd graag naar de DVD van het eeuwfeest van Ajax
. Chivu die voor de zoveelste keer op zijn hotelkamer zit en zich afvraagt waarom hij weer rood ontvangen heeft, kinderen van 12 die verrot gescholden worden door hun trainer
.
. Chivu die voor de zoveelste keer op zijn hotelkamer zit en zich afvraagt waarom hij weer rood ontvangen heeft, kinderen van 12 die verrot gescholden worden door hun trainer
.
0
Ace
geplaatst: 14 mei 2007, 16:02 uur
Ik vind dat, terwijl ik objectief probeer te zijn, best een aardige film...
0
geplaatst: 14 mei 2007, 16:07 uur
0
geplaatst: 14 mei 2007, 16:10 uur
Is dat de film waarbij ze ook in de kleedkamer filmen toen Jan Wouters nog trainer was en Aron Winter van de partij was? Een keer een stuk van gezien op TV, erg fascinerend.
0
Ace
geplaatst: 14 mei 2007, 16:15 uur
Ja, het ding heet 'Daar hoorden ze engelen zingen'. Best leuk om eens achter de schermen te kijken...
0
geplaatst: 14 mei 2007, 16:39 uur
Ace schreef:
Ik vind het hilarisch
(quote)
Ik vind het hilarisch

Ik ook
Met hun zogenaamde hondstrouwe publiek, waarvan nog eenderde niet aanwezig was.. kakkerlakken 
0
Akonner
geplaatst: 14 mei 2007, 17:03 uur
Hasselbaink moet weg bij Charlton, misschien iets voor Feyenooit?
0
geplaatst: 14 mei 2007, 17:09 uur
Lijkt me geen onaardige speler voor Feyenoord inderdaad.
Maar misschien is Salmon van NAC ook een optie. Zijn contract loopt dit seizoen af, dus ze zouden hem transfervrij kunnen halen...
Maar misschien is Salmon van NAC ook een optie. Zijn contract loopt dit seizoen af, dus ze zouden hem transfervrij kunnen halen...
0
geplaatst: 14 mei 2007, 17:10 uur
Zo zo Ajax heeft ook weer eens meegestreden om de titel en een potje van Heerenveen gewonnen. 
only sing when you're winning

0
geplaatst: 14 mei 2007, 17:13 uur
orbit schreef:
Ik ook
Met hun zogenaamde hondstrouwe publiek, waarvan nog eenderde niet aanwezig was.. kakkerlakken 
(quote)
Ik ook
Ik vind het al aardig trouw dat er dit seizoen gemiddeld meer dan 40.000 man in de kuip zat, terwijl er niks te genieten viel. Dat zou bij 020 niet gebeuren, Orgebit.
0
Akonner
geplaatst: 14 mei 2007, 17:38 uur
Klumpie schreef:
Zo zo Ajax heeft ook weer eens meegestreden om de titel en een potje van Heerenveen gewonnen.

Volgens mij ben je in de war met psv. Ajax supportes (vak410) hebben Ajax dit jaar wel degelijk goed gesteund ook bij achterstand en bij moeilijke momenten in de wedstrijd. Kun je trouwens ook niet van de spreekkoren en spandoeken van Feyenoord zeggen. Bij Psv is er totaal geen sfeer.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 14 mei 2007, 18:24 uur
Achja hoor, Akon zogenaamd de voetbalkenner. Ik spuug op jou man met je zogenaamde 'objectieve' analyses, terwijl je - misschien onbewust - altijd ajax verdedigd. Ik weet dat het gevoel bij je ligt, maar jou mening komt mij de strot uit. Ga lekker met je 'vriendje' orbit praten ...
0
Akonner
geplaatst: 14 mei 2007, 18:28 uur
Jo, heb nooit gezegd dat ik objectief ben. Ben zwaar Ajax supporter dus ik zal ze altijd verdedigen.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 14 mei 2007, 18:31 uur
Mooi zo, als je niet objectief naar voetbal (probeert) te kijken heb je hier niks meer te zoeken, case closed.
0
Omayyad
geplaatst: 14 mei 2007, 19:14 uur
Akonner schreef:
Bij Psv is er totaal geen sfeer.
Bij Psv is er totaal geen sfeer.
Kijk eens aan! Een échte kenner... Ik heb ze bij PSV nog nooit horen klagen dat er bij die club geen sfeer is, wat ik van Ajax-supporters niet kan zeggen. Die verlangen vrijwel allemaal terug naar "De Meer" en ik geef ze geen ongelijk moet ik zeggen.
0
Omayyad
geplaatst: 14 mei 2007, 19:18 uur
Akonner schreef:
Ben zwaar Ajax supporter dus ik zal ze altijd verdedigen.
Ben zwaar Ajax supporter dus ik zal ze altijd verdedigen.
Da's heel fijn en dat siert je ook, maar kom dan ook met feiten wanneer je de behoefte hebt een andere club 'aan te vallen'.
Is het zo moeilijk om gewoon van eigen club te genieten en/of supporteren zonder de (supporters van) andere clubs door het slijk te halen. Dat is toch nergens voor nodig? Vergeet niet dat zelfs een club als Ajax die andere clubs nodig heeft.
Kijk... hier en daar een beetje plagen kan mijns inziens natuurlijk geen kwaad, maar het 'moet' wel leuk blijven.
0
Akonner
geplaatst: 14 mei 2007, 19:27 uur
Je kunt toch moeilijk zeggen dat het een feestbende bij de Psv supporters is. Zijn vrijwel de gehele wedstrijd stil. Hebben een assortiment van 2 liedjes: Boeren en het wie niet springt die is een jood (hoe origineel). Die brenge ze gedurende de wedstrijd in de competitie maximaal 5 minuten te gehore (m.u.v. de Championsleauge waar ze Psv aanmoedigen bij een gelijke stand of een voorsprong en dan bij voorkeur de laatste paar minuten en het begin van de wedstrijd). Ajax is een club met zeer critische supporters. De f-side kan ik dan ook moeilijk een sfeervak noemen. Echter heeft Ajax met vak 410 (die helaas de play-offs boycotte) een goed sfeervak die ajax door moeilijke periodes sleept. Ja en wie verlangd er nou niet terug naar de Meer? Zoiezo een gezelliger stadion dan de 'kille' Arena. Toegegeven in een groot stadion als dat van Ajax en van Psv is het moeilijker om sfeer te creeren dan in een stadion als dat van Twente, groningen, utrecht en FCDB etc..
0
Omayyad
geplaatst: 14 mei 2007, 19:31 uur
Akonner schreef:
Je kunt toch moeilijk zeggen dat het een feestbende bij de Psv supporters is. Zijn vrijwel de gehele wedstrijd stil. Hebben een assortiment van 2 liedjes: Boeren en het wie niet springt die is een jood (hoe origineel). Die brenge ze gedurende de wedstrijd in de competitie maximaal 5 minuten te gehore (m.u.v. de Championsleauge waar ze Psv aanmoedigen bij een gelijke stand of een voorsprong en dan bij voorkeur de laatste paar minuten en het begin van de wedstrijd).
Je kunt toch moeilijk zeggen dat het een feestbende bij de Psv supporters is. Zijn vrijwel de gehele wedstrijd stil. Hebben een assortiment van 2 liedjes: Boeren en het wie niet springt die is een jood (hoe origineel). Die brenge ze gedurende de wedstrijd in de competitie maximaal 5 minuten te gehore (m.u.v. de Championsleauge waar ze Psv aanmoedigen bij een gelijke stand of een voorsprong en dan bij voorkeur de laatste paar minuten en het begin van de wedstrijd).
Het moge duidelijk zijn dat ik deze mening niet deel en laten we het er maar op houden dat we het met elkaar eens zijn dat we het oneens zijn... Goed?
0
Omayyad
geplaatst: 14 mei 2007, 19:33 uur
Akonner schreef:
Zoiezo een gezelliger stadion dan de 'kille' Arena.
Zoiezo een gezelliger stadion dan de 'kille' Arena.
Het staat weliswaar tussen aanhalingstekens, maar ik denk dat je hiermee de sfeer in de Arena zelf al zeer juist aangeeft...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.