Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Omayyad
geplaatst: 15 mei 2007, 16:32 uur
orbit schreef:
Meeste experts zijn het er nationaal en internationaal wel over eens dat Ajax in de jaren 70 voetbal van een andere planeet speelde, en dat het NL elftal voornamelijk daarop geïnspireerd was en is.
Meeste experts zijn het er nationaal en internationaal wel over eens dat Ajax in de jaren 70 voetbal van een andere planeet speelde, en dat het NL elftal voornamelijk daarop geïnspireerd was en is.
Het Nederlands Elftal van 1974 was inderdaad sterk geïnspireerd (en terecht!) op de Ajaxschool, maar dat was vier jaar later alweer anders. Bovendien heeft het Nederlands Elftal in 1988 zijn grootste succes geboekt en raad eens welke club toen hofleverancier was?
0
geplaatst: 15 mei 2007, 16:35 uur
PSV. Hoewel Vanenburg en Kieft een aardig Ajax verleden hebben. Net als R. Koeman. Wat betreft Oranje vind ik het ook niet zo spannend welke club het best vertegenwoordigd is. Als ze maar presteren. Hopelijk komt van Nistelrode weer terug, die doet het niet overdienstelijk bij Madrid.
0
Omayyad
geplaatst: 15 mei 2007, 17:04 uur
Joy4ever schreef:
Wat betreft Oranje vind ik het ook niet zo spannend welke club het best vertegenwoordigd is. Als ze maar presteren.
Wat betreft Oranje vind ik het ook niet zo spannend welke club het best vertegenwoordigd is. Als ze maar presteren.
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in..., maar het is de vraag of Johan Cr... heh... Marco van Basten diezelfde mening is toegedaan.
0
Davez
geplaatst: 15 mei 2007, 17:31 uur
Jongens jongens zwijg toch over die bende overgewaardeerde Nederlandse profvoetballers.
Belgie dat is pas een voetballand! Talenten zat, denk maar aan Bob Peeters, Peeters Bob en Pob Beeters!!
Nu even serjeus ik zie het toch nog goed komen met mijn land! Er moet gewoon even een Nederlandse trainer met veel lef aan het roer komen!
Belgie dat is pas een voetballand! Talenten zat, denk maar aan Bob Peeters, Peeters Bob en Pob Beeters!!
Nu even serjeus ik zie het toch nog goed komen met mijn land! Er moet gewoon even een Nederlandse trainer met veel lef aan het roer komen!
0
geplaatst: 15 mei 2007, 17:33 uur
Misschien moet Co Adriaanse maar een Belgische club gaan trainen.
0
geplaatst: 15 mei 2007, 17:36 uur
Davez schreef:
veel lef?Nu even serjeus ik zie het toch nog goed komen met mijn land! Er moet gewoon even een Nederlandse trainer met veel lef aan het roer komen!
ik ken 'r maar één.
Dick Advocaat

0
geplaatst: 15 mei 2007, 17:44 uur
ettettummu schreef:
ik ken 'r maar één.
Dick Advocaat
(quote)
veel lef?ik ken 'r maar één.
Dick Advocaat

Wie anders.

0
geplaatst: 15 mei 2007, 18:18 uur
De volgende trainer moet Kolkkkkka mid mid zetten en Kolkkkka de opstelling laten maken.
Eigenlijk moet Kolkkkka trainer-voetballer worden.
of eigenlijk trainer-voetballer-keeper.
eigenlijk trainer-voetballer-keeper-publiek.
0
geplaatst: 15 mei 2007, 18:19 uur
Dat kan ie ook allemaal.
Multifunctionele speler.
En onderschat.
Kolkkkkka.
Naturaliseren zeg ik, en rap.
Multifunctionele speler.
En onderschat.
Kolkkkkka.
Naturaliseren zeg ik, en rap.
0
geplaatst: 15 mei 2007, 18:21 uur
vind ik ook.
Hollander maken, die hap
kun je 'm voortaan Kolka noemen ipv Kolkka; klinkt al heel anders
Hollander maken, die hap
kun je 'm voortaan Kolka noemen ipv Kolkka; klinkt al heel anders
0
geplaatst: 15 mei 2007, 18:23 uur
Hij zou er sowieso zijn artiestennaam van moeten maken.
Kolkka is veel te verwarrend. Dat wordt zo vaak verkeerd geschreven.
Kolkka is veel te verwarrend. Dat wordt zo vaak verkeerd geschreven.
0
geplaatst: 15 mei 2007, 18:24 uur
Kolkka is volgens mij al zijn artiestennaam.
hij heet eigenlijk Klokkaart.
Janus Klokkaart.
hij heet eigenlijk Klokkaart.
Janus Klokkaart.
0
geplaatst: 15 mei 2007, 21:48 uur
Akonner schreef:
Dat niet maar een man met een goede voorzet, en in ieder geval beter dan Tom De Mul. Het is een mooie aankoop en voor weinig geld. Heb gehoord dat hij slechts 1,3 miljoen koste.
Dat niet maar een man met een goede voorzet, en in ieder geval beter dan Tom De Mul. Het is een mooie aankoop en voor weinig geld. Heb gehoord dat hij slechts 1,3 miljoen koste.
Wat is er slecht aan Tom De Mul... Omdat hij een Belg is???

0
geplaatst: 15 mei 2007, 21:56 uur
Tom de Mul is een prima speler. Van mag ie blijven. Heeft Ajax tenminste wat te kiezen voorin.
0
geplaatst: 15 mei 2007, 23:53 uur
Omayyad schreef:
Het Nederlands Elftal van 1974 was inderdaad sterk geïnspireerd (en terecht!) op de Ajaxschool, maar dat was vier jaar later alweer anders. Bovendien heeft het Nederlands Elftal in 1988 zijn grootste succes geboekt en raad eens welke club toen hofleverancier was?
(quote)
Nou, dat was behoorlijk gelijkmatig verspreid hoor. Van Basten, Wouters, Rijkaard, van 't Schip, Mühren, Winter, Bosman, Koeman.. 8 ajacieden, danwel zeer recentelijk ajacieden op de 20! Ik denk dat het half om half was eerder. Zeker aangezien Van Basten en Rijkaard van zeer grote invloed waren dat EK.
0
Davez
geplaatst: 16 mei 2007, 00:28 uur
Heeft Ajax niet net een Belg gekocht? Delorge geloof ik, proficiat met de eerste miskoop 
Soetaers is dan redelijk goed maar ja die krijgt dan geen kansen. Die man heeft een perfecte voorzet, perfect voor het ajaxsysteem....

Soetaers is dan redelijk goed maar ja die krijgt dan geen kansen. Die man heeft een perfecte voorzet, perfect voor het ajaxsysteem....
0
Harco
geplaatst: 16 mei 2007, 00:37 uur
ettettummu schreef:
De volgende trainer moet Kolkkkkka mid mid zetten en Kolkkkka de opstelling laten maken.
Hahahahahahahaha.
0
geplaatst: 16 mei 2007, 01:13 uur
Davez schreef:
Heeft Ajax niet net een Belg gekocht? Delorge geloof ik, proficiat met de eerste miskoop

Die Soetaers heeft dit seizoen toch wel potten gebroken bij KRC Genk, die tweede zijn geworden. Echt prima speler, raar dat hij plots weinig kansen kreeg bij Ajax.
Qua Belgen in Nederland denk ik dat Timmy Simons, Moussa Dembele, Maarten Martens & Thomas Vermaelen wellicht de beste zijn...
Delorge? Ja, snap die koop ook niet echt: heeft in België nooit potten gebroken.
0
geplaatst: 16 mei 2007, 11:32 uur
P Jay schreef:
Qua Belgen in Nederland denk ik dat Timmy Simons, Moussa Dembele, Maarten Martens & Thomas Vermaelen wellicht de beste zijn...
Jan Vertonghen niet te vergeten. Dat wordt écht een goede voetballer. Ik ben benieuwd of ze dat volgend seizoen bij Ajax ook inzien.
0
geplaatst: 16 mei 2007, 11:43 uur
Pellie schreef:
Ik ben benieuwd of ze dat volgend seizoen bij Ajax ook inzien.
Ik ben benieuwd of ze dat volgend seizoen bij Ajax ook inzien.
Als ze bij Ajax net zoveel verstand hebben als vBasten:
Van Basten kiest Slory en Zenden
ZEIST - Boudewijn Zenden en Mario Melchiot maken deel uit van de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor de oefenstage in juni in Azië. Zenden, die komende week met zijn club Liverpool de finale van de Champions League speelt, behoorde in september 2004 voor het laatst tot de selectie van Oranje, Melchiot (Stade Rennes) in juni 2005.
Ook Romeo Castelen is terug op de voorlopige lijst. De Feyenoorder zat er in november 2005 voor de laatste keer bij. Andwelé Slory van Excelsior behoort voor het eerst tot de voorlopige groep.
Bondscoach Marco van Basten maakt op 25 mei zijn definitieve selectie voor de duels met Zuid-Korea (2 juni) en Thailand (6 juni) bekend.

0
geplaatst: 16 mei 2007, 11:49 uur
Boudewijn Zenden, mijn hemel! Halen ze die ook weer van stal. Ik begrijp ook niet wat die Benites in hem ziet. Bij gebrek aan beter wellicht.
0
geplaatst: 16 mei 2007, 12:08 uur
brooklyn schreef:
Vond hem de twee halve finales goed spelen.
Vond hem de twee halve finales goed spelen.
Hebben we naar dezelfde wedstrijd gekeken? De eerste halve finale was Zenden echt dramatisch slecht. Hij revancheerde zich wel in de return. Maar hij kan nog steeds niets meer dan proberen de achterlijn te halen en de bal voor te geven. Zeer middelmatige voetballer. Maar goed, smaken verschillen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.