MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Hans Brouwer schreef:
Maar The Vinking laat die jongetjes nou maar blij zijn met het kampioenschap

Jongetjes? Alsjeblieft, hou het even onder volwassenen.
(nog maals mijn welgemeende felicitaties)

Dank u!
volgend seizoen maken ze geen schijn van kans.

Nog 27 uur!!!!
Spaaaaaaaaaaannend!!!!

Paalhaas schreef:
(quote)

En wat versta jij onder een provincieclub? Een club die is gevestigd in een provincie? Ik zag graag een nadere uitleg, want ik bespeur een laatdunkende ondertoon.

Nee hoor waarschijnlijk zie je spoken in een PSV tenue !

Hartelijke groet the viking

Groningen speelt uit meestal beroerd, maar ik blijf hopen op een stunt.

Froylan Ledezma!

Claudio Caniggia! Buruchagga! Emilio Butrageno, Ivan Zamorano, Gilles Yapi Yapo, Jackson Avelinho Coelho, Cleerence Clearwater Couto,...

the viking schreef:
(quote)

Nee hoor waarschijnlijk zie je spoken in een PSV tenue !

Hartelijke groet the viking

Prima, maar dat is nog geen antwoord, viking. Nogmaals: wat is nou een provincieclub en wat is er mis mee?

Paalhaas schreef:
Prima, maar dat is nog geen antwoord, viking. Nogmaals: wat is nou een provincieclub en wat is er mis mee?

Beste Paalhaas,

The Viking is mijn vriend dus als je The Viking een vraag stelt kan het zomaar zo zijn dat ik, Hans, het antwoord geef.
Kijk Feyenoord en Ajax hebben fans in heel Nederland en ook daarbuiten. PSV heeft fans in Eindhoven en omgeving. Mischien nog een fan in Limburg en Zeeland. Mischien nog een verdwaalde fan in Leiden en Den Haag maar dan houdt het toch echt op. Daarom is PSV, zoals mijn vriend The Viking al schreef met fans alleen in Brabant, dus een provincieclub. En dat zo'n provincieclub nu een keer kampioen wordt is enkel en alleen de verdienste van Meneer Guus Hiddink.

Ajax heeft zijn Cruyff, zijn Krol, zijn Sjakie Zwart, zijn heer Keizer;
Feyenoord heeft zijn Willlem van Hanegem, zijn Wim Jansen, zijn Rinus, zijn Kalou, zijn Kuyt.
PSV had..................Van Raay??, Van Bommel?? Huilers zijn het, hele grote huilers! Nog meer spelers? Hebben in ieder geval geen indruk gemaakt!
En als klap op de vuurpeil kiest Guus ook eieren voor z'n geld . Hoezo geen provincie club?

Ajax heeft De Arena, Feyenoord heeft De Kuip, PSV, ja wat heeft PSV nou eigenlijk voor een stadion. Ik kan mij niet heugen dat er bijvoorbeeld een popconcert is gegeven in dat Philips stadion. Hoeveel toeschouwers kunnen erin? 35.000? Dan heb je het echt wel gehad! Hoezo geen provincieclub?

Dat is nou het verschil tussen Ajax en Feyenoord enerzijds en PSV andersijds!

De groeten met handen en voeten, Hans

gemaster schreef:
Froylan Ledezma!

Schijnt wellicht mee te gaan naar het WK!

Nicolas Frutos schreef:
Claudio Caniggia! Buruchagga! Emilio Butrageno, Ivan Zamorano, Gilles Yapi Yapo, Jackson Avelinho Coelho, Cleerence Clearwater Couto,...

Vergeet ook Nayim niet! Zijn goal voor Real Zaragoza tegen Arsenal in de UEFA-cup finale (1995) is legendarisch!

andré schreef:
(quote)

Vergeet ook Nayim niet! Zijn goal voor Real Zaragoza tegen Arsenal in de UEFA-cup finale (1995) is legendarisch!

Was dat niet Nouredine Naybet? Inderdaad een fantastische lob over het hoofd van Seaman.

zucht haal dit soort albums weg Yak aub...

HiLL schreef:
zucht haal deze albums weg Yak...

Uitstekend plan!

Hans Brouwer schreef:
(quote)

Beste Paalhaas,

The Viking is mijn vriend dus als je The Viking een vraag stelt kan het zijn dat ik, Hans dus, het antwoord geef.
Kijk Feyenoord en Ajax hebben fans in heel Nederland en ook daarbuiten. PSV heeft fans in Eindhoven en omgeving. Mischien nog een fan in Limburg en Zeeland maar dan houdt toch het echt op. Daarom is PSV, zoals mijn vriend The Viking al schreef met fans alleen in Brabant, dus een provincieclub.

Toevallig ken ik een meneer uit Leiden, ElMeroMero heet-ie, die ook PSV'er is. Dan is er nog Cees Geel (Je weet wel, van de film Simon, Amsterdammer die vrijwel altijd op de tribune zit bij PSV. Zomaar een paar voorbeeldjes.
En dat zo'n provincieclub nu een keer kampioen wordt is enkel en alleen de verdienste van Meneer Guus Hiddink.

Verliezerspraat in optima forma.

Ajax heeft zijn Cruyff, zijn Krol, zijn Sjakie Zwart;
Feyenoord heeft zijn twee Willlems, zijn Rinus, zijn Kalou, zijn Kuyt
PSV had..................Van Bommel??

Dai is nou het verschil!

De groeten met handen en voeten, Hans

Je hebt helemaal gelijk, Hans. Dillen, v/d Kuijlen, Van Beveren, de gebroeders v/d Kerkhof, Edstrom, Heintze, Vanenburg, Gullit, Romario, Nilis, Koeman, Stam, Cocu, Ronaldo, Van Nistelrooij, en Robben vergeet je uiteraard gemakshalve.

Nou Paalhaas en andere PSV 'ers nog één keer: gefeliciteerd met het kampioenschap en dan nu over tot de orde van de dag

Groeten, Hans

Paalhaas hier is er nog eentje: ben ook voor PSV, ofschoon ik in Den Haag woon.
Ben gek op Den Haag, maar alleen ADO is niet echt m'n nr. 1 club (lelijke shirts ook). Hoop altijd wel dat ADO wint, maar ben nog meer voor PSV.

Hier ook een PSV fan, en ik woon in de kop van Noord-Holland. Dus wat nou met provincie club? En ga niet zeggen dat wij uitzonderingen zijn want ik ken wel meer PSV fans bij mij in de buurt.

Bob Cremers
En Fortuna dan

Music4ever schreef:
En ga niet zeggen dat wij uitzonderingen zijn.

Eigenlijk altijd wel gedacht dat je een uitzondering op de regel was........Neem nu je opmerking over Coldplay op 30 maart 11.21 uur . Het zijn alleen PSV 'ers die zulke opmerkingen kunnen maken. Huilers, grote huilers!

Bob Cremers
Ik denk dat hij 18 jaar is

Bob Cremers schreef:
Ik denk dat hij 18 jaar is
Ja inderdaad, ik voel me vaak net een klein kind . Hou ouder hoe gekker , wijsheid komt niet met de jaren etc. etc. Maar wat ik een uurtje geleden geschreven heb over die provincieclub is dus wel waar. Anders hadden jullie toch niet zo lekker gehapt , ja toch, niet dan !

De groeten

er is toch zeker niemand die al dit geouwehoer serieus neemt.
't is toch alleen maar geouwehoer, gewoon omdat je over voetbal alleen maar kunt ouwehoeren.

daarbij komt het feit dat er maar een CLUB de grootste kan zijn, dat die toevallig in ROTTERDAM ZUID speelt...

Dat is nou het verschil tussen Ajax en Feyenoord enerzijds en PSV andersijds!

Wat wil je daar nu mee zeggen? Dat het extra triest is dat Ajax en Feyenoord helemaal niets presteren?

Overigens zie ik een stem van je bij dit album staan wat betekent moet hebben dat je het beluisterd hebt. Zo groot is PSV dus dat zelfs de haters albums gaan beluisteren waar PSV op staat.

dutch2
Ik vind het als Ajaxsupporter ook een beetje triest om al die flauwekul te lezen. PSV is al decennialang een gevestigde waarde in het (inter)nationale voetbal. Met een goede leiding, (meestal) een goed aankoopbeleid en prima resultaten. Jammer dat Ajax geen kampioen wordt, maar al dat oeverloze gezuig en gejammer is inderdaad nergens goed voor en wel erg kinderachtig

BoordAppel schreef:
(quote)

Wat wil je daar nu mee zeggen? Dat het extra triest is dat Ajax en Feyenoord helemaal niets presteren?

Overigens zie ik een stem van je bij dit album staan wat betekent moet hebben dat je het beluisterd hebt. Zo groot is PSV dus dat zelfs de haters albums gaan beluisteren waar PSV op staat.

Beste BoordAppel,

Wat gisteren 6 april om 15.08 uur van mijn kant begon als een welgemeende felicitatie aan het adres van PSV en z'n fans is dus uitgelopen op een discussie die nergens meer over gaat. Jullie PSV 'ers kunnen er dus kennelijk niet tegen als een Feyenoorder jullie welgemeend feliciteert met het te behalen kampioenschap. Hoe dom en kleinzielig en gefrustreerd kan je zijn als PSV 'er.

Groeten, Hans

Ja joh, draai het maar allemaal om. Yak heeft weer werk geloof ik...

Ja kunnen al die voetbal-albums niet meteen de prul in?

Bob Cremers
Zijn er dan nog meer oh god

BoordAppel schreef:
Ja joh, draai het maar allemaal om. Yak heeft weer werk geloof ik...

Ok dan niet! Zie je wel BoordAppeltje dat je er niet tegen kunt.

dutch2
Bob Cremers schreef:
Zijn er dan nog meer oh god

Wind je niet op Bob, het komt vast allemaal weer goed.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:48 uur

geplaatst: vandaag om 18:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.