MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Omayyad schreef:
PSV is uit de beker gezet....

Een administratieve blunder

Dus Jong Heerenveen is door

Dat dit soort blunders nog worden gemaakt.. Ongekend.

PSV en administratie

vNistelrooij vergeten op de spelerslijst te zetten.
de Jong vergeten op de spelerslijst te zetten.
Eric Addo vergeten op de spelerslijst te zetten.
Da Costa opstellen terwijl die geschorst is.
En bij Jong PSV is hetzelfde voorgekomen Lindsay Wilson 2 jaar geleden.

Artifact
Opzich wel lullig, las het ook net op VI.

Bizar dit! Ach, nu kunnen ze zich richten op het kampioensschap.

Zonder Alves was het nooit gelukt....

Omayyad schreef:
PSV is uit de beker gezet....

Wat deed Wesley Sneijder gisteren in het team van ajax eigenlijk?

Ace
Omayyad schreef:
(quote)

Dus als je flink kan rellen ben je supporter van een échte club?

Zeg ik dat ergens? Het gaat erom dat die clubs het uitstralen een club te zijn. Fanatieke supporters horen daarbij, al ben ik ook niet zo pro-geweld. Als ik dan die sjalen en petten van psv en az zie lopen kan ik me lastig voorstellen dat je daar wekelijks gaat zitten.

Kos, stil maar jongen. Het was niet persoonlijk.

Kos
wat bedoel je?

Overigens ben ik het helemaal met je eens. Volksclubs moeten we hebben. Al schaar ik Ajax daar ook niet bepaald onder.

Omayyad
Ace schreef:
Zeg ik dat ergens?

Neen, maar het viel mij gewoon op. Verder had ik er bewust een smilie bijgezet, zodat je dit niet al te serieus diende te nemen...

Ace schreef:
Het gaat erom dat die clubs het uitstralen een club te zijn. Fanatieke supporters horen daarbij, al ben ik ook niet zo pro-geweld. Als ik dan die sjalen en petten van psv en az zie lopen kan ik me lastig voorstellen dat je daar wekelijks gaat zitten.

Ach... Ik geloof dat het stadion van PSV jaar in jaar uit de hoogste bezettingsgraad kent, dus klaarblijkelijk zitten er mensen genoeg.

Dat jij AZ en PSV geen uitstraling vindt hebben, is uiteraard jouw goed recht. Ik heb jaren in Noord-Brabant gewoond en ik kan je zeggen dat die club in die streek wel degelijk uitstraling heeft. Dat die uitstraling niet tot aan Hilversum reikt, is wellicht één van de oorzaken van jouw standpunt. Ik ben het daar dus niet mee eens, hoewel ik PSV geen volksclub wil noemen. Net zo min als Ajax overigens, maar dat terzijde.

Akonner
FCDB!!!

Rettekettet weg met AZ!

Social_Mask
Ik sta toch echt versteld..

Nieuwe sfeer actie PSV:

(afbeelding)

sterk die banner;
wel een zootje amateurs daar,
komt zeker omdat er geen gloeilampen meer gemaakt worden; sinds die tijd is het zeker te donker in Eindhoven.

Ace
Kos schreef:
wat bedoel je?

Overigens ben ik het helemaal met je eens. Volksclubs moeten we hebben. Al schaar ik Ajax daar ook niet bepaald onder.

Ik reageerde huilend op je huilsmiley. Ofzo.

Trouwens: retteketet! Mijn hele voorgevoel komt uit! Prachtig! Het lijkt erop alsof de klappen een beetje over Noord-Holland verdeeld worden momenteel...

Die Genee heeft wel een beetje kijk op voetbal, CAMBUUR!!!

Mijn favoriete club is eigenlijk altijd al Real Madrid. Vond het altijd ergerlijk dat ik deenige in heel Nederland was, maar van deze "oranje" hype die er nu plaatsvindt moet ik ook weinig hebben.

Artifact
Ehm Real Madrid is altijd een favorietje geweest hoor?

Kos
thomzi50 schreef:
Mijn favoriete club is eigenlijk altijd al Real Madrid. Vond het altijd ergerlijk dat ik deenige in heel Nederland was, maar van deze "oranje" hype die er nu plaatsvindt moet ik ook weinig hebben.
Ik heb hetzelfde.

Pffff, Barça is gwn zóveel beter.

Thierry Henry is lekker bezig vanavond.

Ik blijf nog pro Barça, maar volg Real nu wel met meer interesse. Elke vorm van patriotisme is mij niet vreemd...

Stel dat zelfs Feyenoord in Europa zou spelen, zou ik voor hen zijn(!)

Ace
Ik kan 'm hier wel blijven plaatsen: retteketet!

Ace schreef:
Ik kan 'm hier wel blijven plaatsen: retteketet!

Na volgende week (Ajax- Dinamo Zagreb en Sparta- Ajax) praten we wel weer verder

Zlatan!

Psv maakt geen schijn van kans. Kromkamp is voor mijn apart definitief afgeschreven voor het Nederlands elftal, als dat al niet het geval is.

Kromkamp is een drama. Niet alleen vandaag, al een hele tijd. Maar ook de rest van psv is niet om aan te zien. Kleine uitzondering voor Perez, maar ook dat is geen nieuws.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:07 uur

geplaatst: vandaag om 06:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.