Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 oktober 2007, 22:47 uur
De tuinman was geschorst vanwege de rellen vorig jaar met Valencia.
PSV heeft zwak gevoetbalt, wat een kut mentaliteit. Sta je eindelijk in zo'n stadion, ga je als een zwakkeling zulke duels in
En zeker nadat Inter met 10 man kwam, ik dacht 'nu gaan ze er lekker fel in en snel die 2-1 maken om Inter de schrik te laten krijgen'. Maar nee hoor, geen enkele extra drang naar voren, geen zwaar duel gezien. Wat een bagger mentaliteit. En dan die Kromkamp wat een prutser 
PSV heeft zwak gevoetbalt, wat een kut mentaliteit. Sta je eindelijk in zo'n stadion, ga je als een zwakkeling zulke duels in
En zeker nadat Inter met 10 man kwam, ik dacht 'nu gaan ze er lekker fel in en snel die 2-1 maken om Inter de schrik te laten krijgen'. Maar nee hoor, geen enkele extra drang naar voren, geen zwaar duel gezien. Wat een bagger mentaliteit. En dan die Kromkamp wat een prutser 
0
Ace
geplaatst: 3 oktober 2007, 09:34 uur
Ach, je hoeft je echt niet te schamen hoor, wanneer je van dit Inter verliest. Dat is dus echt wel 1 van de beste 5 ploegen van Europa.
Ik kan er nog steeds maar slecht tegen dat die Perez in een Philips-shirt loopt moet ik zeggen.
Ik kan er nog steeds maar slecht tegen dat die Perez in een Philips-shirt loopt moet ik zeggen.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 09:42 uur
Perez was gisteren de enige speler aan de kant van psv met enige zichtbare kwaliteit.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 10:48 uur
Jeps,de uitblinker van PSV,en die andere oud ajacied Zlatan de uitblinker van Inter natuurlijk 

0
geplaatst: 3 oktober 2007, 13:44 uur
Wel twee rode kaarten voor inter, een beetje dom. Maar zelfs als die tweede in de reguliere speeltijd was gevallen was er nog geen kans voor PSV.
0
Social_Mask
geplaatst: 3 oktober 2007, 19:11 uur
Vreemde doelpunt van Zlatan wel.. Ik weet nog een paar jaartjes terug toen ik hem met een paar vrienden op ging zoeken bij zijn huis. Aardige gozer, eventjes mee gevoetbald zelfs.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 19:47 uur
Dat klinkt als groupie-gedrag... 
Ik lees net dat Ten Cate met Chelsea heeft gesproken over een mogelijk dienstverband als trainer.
Ben benieuwd wat daar uit gaat komen... Maar misschien houdt Chelsea nog veel meer gesprekken met allerlei trainers.

Ik lees net dat Ten Cate met Chelsea heeft gesproken over een mogelijk dienstverband als trainer.
Ben benieuwd wat daar uit gaat komen... Maar misschien houdt Chelsea nog veel meer gesprekken met allerlei trainers.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 20:04 uur
Heb ik ook gelezen ja. Ik heb een half uur gierend van het lachen over de grond gerold.
Ik las trouwens ook dat bij Lazio de messen geslepen zijn. Er staat nog een rekening open bij Cannavaro. Die heeft twee jaar geleden, als speler van Inter, 2 spelers van Lazio een gebroken been bezorgd.
Ik ga er straks maar eens goed voor zitten.
Ik las trouwens ook dat bij Lazio de messen geslepen zijn. Er staat nog een rekening open bij Cannavaro. Die heeft twee jaar geleden, als speler van Inter, 2 spelers van Lazio een gebroken been bezorgd.
Ik ga er straks maar eens goed voor zitten.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 22:08 uur
Wat een geniaal doelpunt van v. Nistelrooij! Ik snap niet dat er nog een discussie is/was of hij wel of niet in Oranje hoort. Maar goed, we hebben het over van Basten.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 22:10 uur
Het is jammer dat Rude niet kan voetballen.
Volgens ene JC dan.
Volgens ene JC dan.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 22:14 uur
Nicolage Rico schreef:
JC kon zelf niet voetballen...

(quote)
JC kon zelf niet voetballen...

Klopt.
Vraag maar aan Brard, Hoekstra, Molenaar, Troost, Wijnstekers......

Maar wat Rude wederom laat zien, in een elftal met een gruwelijke Guti met name, getuigt gewoon van uitermate grote klasse natuurlijk.
Geniale pass van Raul natuurlijk.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 22:15 uur
Volgens de dokter kan ik voetballen.
Gaaf!! Heb ik nooit gekund.
0
Ace
geplaatst: 3 oktober 2007, 22:23 uur
Ik ben er weer 
Vinden jullie die Guti ook zo'n irritant mannetje? Hij kan trouwens wel aardig voetballen, maar dat terzijde.

Vinden jullie die Guti ook zo'n irritant mannetje? Hij kan trouwens wel aardig voetballen, maar dat terzijde.
0
Ace
geplaatst: 3 oktober 2007, 22:31 uur
Omdat 1 of andere Valbuena die bal er per ongeluk in trapt? Hij heeft overigens wel tijd zat gehad om zijn huiswerk voor te bereiden in Liverpool, want bitter veel heeft hij niet gespeeld. Overigens ben ik nu niet blij.
Henk ten Cate, naar Chelsea als veldcoach? Met een beetje mazzel heeft Colin nog een huis in Engeland, kan hij hem meenemen en kunnen ze samen gaan wonen. Van Henk hoef ik niet noodzakelijk af, maar als dat voorkomt dat ik die halve zool van een Colin nog 1 keer in het een Ajax-shirt zie, wil ik ze desnoods nog met mijn rubberboot gaan brengen.
Henk ten Cate, naar Chelsea als veldcoach? Met een beetje mazzel heeft Colin nog een huis in Engeland, kan hij hem meenemen en kunnen ze samen gaan wonen. Van Henk hoef ik niet noodzakelijk af, maar als dat voorkomt dat ik die halve zool van een Colin nog 1 keer in het een Ajax-shirt zie, wil ik ze desnoods nog met mijn rubberboot gaan brengen.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 22:33 uur
Ace schreef:
Omdat 1 of andere Valbuena die bal er per ongeluk in trapt? Hij heeft overigens wel tijd zat gehad om zijn huiswerk voor te bereiden in Liverpool, want bitter veel heeft hij niet gespeeld. Overigens ben ik nu niet blij.
Heb jij een rubberboot?
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 22:33 uur
Ace schreef:

0
geplaatst: 3 oktober 2007, 22:54 uur
Sensatie in Poule D, waar Celtic van Milan wint. 
Shaktar gaat daar nu aan de leiding. Zou leuk zijn als ze de tweede ronde konden halen...

Shaktar gaat daar nu aan de leiding. Zou leuk zijn als ze de tweede ronde konden halen...
0
DutchViking
geplaatst: 3 oktober 2007, 23:05 uur
Mooie overwinning van Celtic
Gezien de goede vorm van de laatste weken hoopte ik er al op, hoewel Milan natuurlijk altijd een lastige tegenstander is.
Zou inderdaad leuk zijn als het (voorlopig) verrassend sterke Shakhtar - samen met Celtic - de poulefase weet te overleven en dat Milan er dan uitligt
De grootste verrassing deze ronde vond ik de 0-3 thuisnederlaag van Olympique Lyon tegen de Rangers.
Gezien de goede vorm van de laatste weken hoopte ik er al op, hoewel Milan natuurlijk altijd een lastige tegenstander is. Zou inderdaad leuk zijn als het (voorlopig) verrassend sterke Shakhtar - samen met Celtic - de poulefase weet te overleven en dat Milan er dan uitligt

De grootste verrassing deze ronde vond ik de 0-3 thuisnederlaag van Olympique Lyon tegen de Rangers.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 01:24 uur
Eric Gerets wint in zijn eerste officiële wedstrijd als trainer van Marseille op het veld van Liverpool. 

0
geplaatst: 4 oktober 2007, 09:01 uur
AC Milan presteert in de competitie ook totaal niet, dus geheel onverwachts is het niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.