MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Hopelijk komt de tuinman nog in het veld

Dat zou inderdaad geen overbodige luxe zijn.

De tuinman was geschorst vanwege de rellen vorig jaar met Valencia.

PSV heeft zwak gevoetbalt, wat een kut mentaliteit. Sta je eindelijk in zo'n stadion, ga je als een zwakkeling zulke duels in En zeker nadat Inter met 10 man kwam, ik dacht 'nu gaan ze er lekker fel in en snel die 2-1 maken om Inter de schrik te laten krijgen'. Maar nee hoor, geen enkele extra drang naar voren, geen zwaar duel gezien. Wat een bagger mentaliteit. En dan die Kromkamp wat een prutser

Klumpie schreef:
De tuinman was geschorst vanwege de rellen vorig jaar met Valencia.

Vandaar dat het veld er zo beroerd bijlag...

Ace
Ach, je hoeft je echt niet te schamen hoor, wanneer je van dit Inter verliest. Dat is dus echt wel 1 van de beste 5 ploegen van Europa.

Ik kan er nog steeds maar slecht tegen dat die Perez in een Philips-shirt loopt moet ik zeggen.

Perez was gisteren de enige speler aan de kant van psv met enige zichtbare kwaliteit.

Jeps,de uitblinker van PSV,en die andere oud ajacied Zlatan de uitblinker van Inter natuurlijk

Wel twee rode kaarten voor inter, een beetje dom. Maar zelfs als die tweede in de reguliere speeltijd was gevallen was er nog geen kans voor PSV.

Social_Mask
Vreemde doelpunt van Zlatan wel.. Ik weet nog een paar jaartjes terug toen ik hem met een paar vrienden op ging zoeken bij zijn huis. Aardige gozer, eventjes mee gevoetbald zelfs.

Dat klinkt als groupie-gedrag...

Ik lees net dat Ten Cate met Chelsea heeft gesproken over een mogelijk dienstverband als trainer.

Ben benieuwd wat daar uit gaat komen... Maar misschien houdt Chelsea nog veel meer gesprekken met allerlei trainers.

Heb ik ook gelezen ja. Ik heb een half uur gierend van het lachen over de grond gerold.

Ik las trouwens ook dat bij Lazio de messen geslepen zijn. Er staat nog een rekening open bij Cannavaro. Die heeft twee jaar geleden, als speler van Inter, 2 spelers van Lazio een gebroken been bezorgd.
Ik ga er straks maar eens goed voor zitten.

Wat een geniaal doelpunt van v. Nistelrooij! Ik snap niet dat er nog een discussie is/was of hij wel of niet in Oranje hoort. Maar goed, we hebben het over van Basten.

Het is jammer dat Rude niet kan voetballen.

Volgens ene JC dan.

rayman schreef:
Het is jammer dat Rude niet kan voetballen.

Volgens ene JC dan.

JC kon zelf niet voetballen...

Ace
Van Persie kan ook niet voetballen.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

JC kon zelf niet voetballen...

Klopt.
Vraag maar aan Brard, Hoekstra, Molenaar, Troost, Wijnstekers......
Maar wat Rude wederom laat zien, in een elftal met een gruwelijke Guti met name, getuigt gewoon van uitermate grote klasse natuurlijk.
Geniale pass van Raul natuurlijk.

Davids kan ook niet voetballen,

want hij is geblesseerd.

Nicolage Rico schreef:
Davids kan ook niet voetballen,

want hij is geblesseerd.

Volgens de dokter kan ik voetballen.
Gaaf!! Heb ik nooit gekund.

Ace
Wat een rare praat hier, ik ben weg.

Mooi zo.
Dat is gelukt dus.

Ace
Ik ben er weer

Vinden jullie die Guti ook zo'n irritant mannetje? Hij kan trouwens wel aardig voetballen, maar dat terzijde.

Zenden heeft een keer zijn huiswerk goed gedaan

Ace
Omdat 1 of andere Valbuena die bal er per ongeluk in trapt? Hij heeft overigens wel tijd zat gehad om zijn huiswerk voor te bereiden in Liverpool, want bitter veel heeft hij niet gespeeld. Overigens ben ik nu niet blij.

Henk ten Cate, naar Chelsea als veldcoach? Met een beetje mazzel heeft Colin nog een huis in Engeland, kan hij hem meenemen en kunnen ze samen gaan wonen. Van Henk hoef ik niet noodzakelijk af, maar als dat voorkomt dat ik die halve zool van een Colin nog 1 keer in het een Ajax-shirt zie, wil ik ze desnoods nog met mijn rubberboot gaan brengen.

Ace schreef:
Omdat 1 of andere Valbuena die bal er per ongeluk in trapt? Hij heeft overigens wel tijd zat gehad om zijn huiswerk voor te bereiden in Liverpool, want bitter veel heeft hij niet gespeeld. Overigens ben ik nu niet blij.

Henk ten Cate, naar Chelsea als veldcoach? Met een beetje mazzel heeft Colin nog een huis in Engeland, kan hij hem meenemen en kunnen ze samen gaan wonen. Van Henk hoef ik niet noodzakelijk af, maar als dat voorkomt dat ik die halve zool van een Colin nog 1 keer in het een Ajax-shirt zie, wil ik ze desnoods nog met mijn rubberboot gaan brengen.

Heb jij een rubberboot?

Ace schreef:

Sensatie in Poule D, waar Celtic van Milan wint.

Shaktar gaat daar nu aan de leiding. Zou leuk zijn als ze de tweede ronde konden halen...

DutchViking
Mooie overwinning van Celtic Gezien de goede vorm van de laatste weken hoopte ik er al op, hoewel Milan natuurlijk altijd een lastige tegenstander is.

Zou inderdaad leuk zijn als het (voorlopig) verrassend sterke Shakhtar - samen met Celtic - de poulefase weet te overleven en dat Milan er dan uitligt

De grootste verrassing deze ronde vond ik de 0-3 thuisnederlaag van Olympique Lyon tegen de Rangers.

Eric Gerets wint in zijn eerste officiële wedstrijd als trainer van Marseille op het veld van Liverpool.

Heerlijk dat AC Milan verloren heeft

AC Milan presteert in de competitie ook totaal niet, dus geheel onverwachts is het niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:53 uur

geplaatst: vandaag om 02:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.