Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Social_Mask
geplaatst: 4 oktober 2007, 11:18 uur
Real Madrid
.... Hoe kunnen ze gelijk spelen!?!?!? Ik vond ze wel wat beter. En onbegrijpelijk dat Milan heeft verloren.....VAN CELTIC!! Mijn voetbalspirit komt weer terug.. 
.... Hoe kunnen ze gelijk spelen!?!?!? Ik vond ze wel wat beter. En onbegrijpelijk dat Milan heeft verloren.....VAN CELTIC!! Mijn voetbalspirit komt weer terug.. 
0
Ace
geplaatst: 4 oktober 2007, 11:20 uur
Hoe ze gelijk konden spelen? Ze mogen blij zijn dat Lazio al die kansen van de eerste helft niet afmaakte.
0
Social_Mask
geplaatst: 4 oktober 2007, 11:23 uur
En Lazio mag blij zijn dat Real dat niet deed in de tweede helft...Maar ik moet zeggen dat ze in de 1e helft niet minder waren dan Real. Komop, in de 2de helft was Real wel beter. En dat de gelijkmaker was geluk. Ik weet niet meer wie precies, maar een verdediger van Real speelde de bal slecht terug. Die verdediging ook van Madrid, daar moeten ze wat aan doen.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 11:34 uur
Lazio toonde ook wat meer inzet dan Real vond ik,aan de andere kant waren hun wel de verdedigende ploeg,dus dat is zowiezo al lastiger voor Real.
0
Social_Mask
geplaatst: 4 oktober 2007, 11:40 uur
De laatste minuten gaf Real het op, na de 2-2. Dat was toch wel te merken. Tja..ik hoop dat ze door gaan.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 17:55 uur
nu.nl weet dit te melden.
AMSTERDAM - Voor Henk ten Cate ligt in Londen een driejarig contract klaar dat hem in totaal negen miljoen euro oplevert. Dat meldt de sportredactie van de Engelse krant The Sun donderdag.
ANP
De Ajax-trainer zou volgende week door Chelsea gepresenteerd worden. Het contract is vorige week al opgesteld met Chelsea-baas Roman Abramovich, meldt de krant.
De Nederlander moet op de trainingsvelden van The Blues de motivator worden achter hoofdtrainer Avram Grant. Ten Cate had eerder eenzelfde rol bij Barcelona, achter Frank Rijkaard. Grant wordt volgens The Sun het gezicht naar de buitenwereld en het aanspreekpunt voor de pers.
Naast een nieuwe veldtrainer is de club ook nog op zoek naar een conditietrainer en een keeperstrainer.
AMSTERDAM - Voor Henk ten Cate ligt in Londen een driejarig contract klaar dat hem in totaal negen miljoen euro oplevert. Dat meldt de sportredactie van de Engelse krant The Sun donderdag.
ANP
De Ajax-trainer zou volgende week door Chelsea gepresenteerd worden. Het contract is vorige week al opgesteld met Chelsea-baas Roman Abramovich, meldt de krant.
De Nederlander moet op de trainingsvelden van The Blues de motivator worden achter hoofdtrainer Avram Grant. Ten Cate had eerder eenzelfde rol bij Barcelona, achter Frank Rijkaard. Grant wordt volgens The Sun het gezicht naar de buitenwereld en het aanspreekpunt voor de pers.
Naast een nieuwe veldtrainer is de club ook nog op zoek naar een conditietrainer en een keeperstrainer.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 19:00 uur
Jah dit staat op VoetbalPrimeur:
''Chelsea sprak in het geheim met Ten Cate
Henk ten Cate heeft donderdag met de clubleiding van Chelsea gesproken over een mogelijk dienstverband. Dat bericht de VI in zijn jongste editie.
De oefenmeester van Ajax zou in het huis van Chelsea's technisch directeur Frank Arnesen hebben gesproken met de Londense leiding.
Chelsea wil Ten Cate aanstellen als eerste veldtrainer, terwijl huidig coach Avram Grant dan als manager zal fungeren en het hoofd van de technische staf zal zijn.
(Het volgende is vervolgens in een apart roze gekleurd vakje gezet) :
De berichten in de categorie Boulevard zijn vaak gebaseerd op geruchten of bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Toch meent VoetbalPrimeur dat dit nieuws dusdanig interessant is, dat we het onze bezoekers niet willen onthouden. Neem deze nieuwtjes echter wel met een korreltje zout.''
Of het echt zo is word dus maar afwachten.
''Chelsea sprak in het geheim met Ten Cate
Henk ten Cate heeft donderdag met de clubleiding van Chelsea gesproken over een mogelijk dienstverband. Dat bericht de VI in zijn jongste editie.
De oefenmeester van Ajax zou in het huis van Chelsea's technisch directeur Frank Arnesen hebben gesproken met de Londense leiding.
Chelsea wil Ten Cate aanstellen als eerste veldtrainer, terwijl huidig coach Avram Grant dan als manager zal fungeren en het hoofd van de technische staf zal zijn.
De berichten in de categorie Boulevard zijn vaak gebaseerd op geruchten of bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Toch meent VoetbalPrimeur dat dit nieuws dusdanig interessant is, dat we het onze bezoekers niet willen onthouden. Neem deze nieuwtjes echter wel met een korreltje zout.''
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 19:24 uur
Nederlands voetbal zakt gewoon af naar Belgisch niveau. Is niet zo gek als je beste spelers iedere keer worden verkocht. Maar Heerenveen mag toch wel winnen van de nummer 7 uit Zweden, heb de vorige wedstrijd gezien maar dat was toch een zeer matige ploeg ondanks Henke Larsson.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 20:32 uur
Dat het Nederlands voetbal zakt naar het Belgisch niveau ben ik het niet mee eens. Psv is juist de laatste jaren goed bezig in Europa. We doen het zeker niet slechter dan pak hem beet 5, 6 jaar geleden. Toen werd psv continue in de groupsfase al uitgeschakeld.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 21:40 uur
Ach, verrassend is deze afgang nu ook weer niet. Ajax lijkt er een abonnement op te hebben in Europa. Het zal mij benieuwen wat ome Henk nu weer te zeggen heeft na afloop.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 22:06 uur
Status Seeker schreef:
Na volgende week (Ajax- Dinamo Zagreb en Sparta- Ajax) praten we wel weer verder
(quote)
Na volgende week (Ajax- Dinamo Zagreb en Sparta- Ajax) praten we wel weer verder

Nu nog Sparta uit, altijd lastig
. AZ is er trouwens ook nog niet. Misschien moet Twente dan maar de Nederlandse eer redden?
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 22:13 uur
Status Seeker schreef:
. AZ is er trouwens ook nog niet. Misschien moet Twente dan maar de Nederlandse eer redden?
Wat een grote mond, AZ is in geweldige doen de laatste weken (quote)
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 22:13 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat het Nederlands voetbal zakt naar het Belgisch niveau ben ik het niet mee eens. Psv is juist de laatste jaren goed bezig in Europa. We doen het zeker niet slechter dan pak hem beet 5, 6 jaar geleden. Toen werd psv continue in de groupsfase al uitgeschakeld.
Maar toen deden Ajax (kwartfinale CL), Feyenoord (winnaar UEFA cup) en PSV (3x kwartfinale UEFA Cup) het nog goed. Nu is de hoge positie volledig afhankelijk van PSV en AZ. Nu weer de beste spelers bij PSV en AZ, maar ook bij Ajax zijn vertrokken wordt het wel erg somber.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 22:16 uur
schizodeclown schreef:
Inderdaad, maar dit stond ook in de VI (de eerste bron), dus dat maakt het al iets aannemelijker allemaal.
Ajax was trouwens treurnis alom.

Ongelooflijk die Colin in de eerste helft. Maar er waren er meer die geen enkele bal fatsoenlijk wisten te raken.
Op papier staat er een behoorlijke ploeg, maar op de een of andere manier lukt het ook Ten Cate niet ze lange tijd fatsoenlijk aan het voetballen te krijgen...
Lokomotiv Moskou, Elfsborg en Panionios haalden wel de poulefase. Denk dat Ajax momenteel niet eens meer tot de Europese eerste divisie behoort...
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 22:18 uur
Ineens hoor je niemand meer over het godenzonen 3-spitsen systeem...
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 22:20 uur
Ik stond tot mijn grote verbazing te juigen voor Zagreb, Ondanks dat ik toendertijd wel sympathie kon opbrengen voor Ajax. Tegenwoordig is niet om aan te zien, gewoon nederig voetbal. De hele orginisatie van Ajax is gewoon besmet met mensen die alleen denken in bedrijfsprocessen.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 22:20 uur
Tussenstanden:
Twente* 3-2 (1-0) Getafe
Fiorentina 1-1 (0-0) Groningen
AZ Alkmaar 0-0 (0-0) Pacos Ferreira
*N'Kufo rood
Twente* 3-2 (1-0) Getafe
Fiorentina 1-1 (0-0) Groningen
AZ Alkmaar 0-0 (0-0) Pacos Ferreira
*N'Kufo rood
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 23:58 uur
brooklyn schreef:
Daar hoorde je toch al verrassend weinig mensen meer over.. trouwens ook niet over godenzonen, dat elftal wat momenteel speelt mag namelijk niet meer in de verre schaduw staan van de ploeg die het eens was. Bedroevend

0
Spijtoptant
geplaatst: 5 oktober 2007, 00:10 uur
Even melden dat AZ het wereldrecord Europese Thuiswedstrijden Niet Verliezen geëvenaard heeft. (32 keer op rij inmiddels!!)
Klinkt lullig, maar is toch een geweldige prestatie. Nog één wedstrijdje niet verliezen thuis en ze zijn alleenrecordhouder.
Nu delen ze het record nog met de slechte oude bekende Ipswicht Town (Ja, waar ze ooit die UEFA-cup finale van verloren).
Toch klasse hoor, temeer als je weet dat AZ nog steeds NOOIT een Europese thuiswedstrijd verloren heeft. Dat mag best bijzonder genoemd worden, en dat doe ik dan ook, en ik feliciteer ze ermee, al was het dan ook niet veel soeps vanavond. Soms moet het wat meezitten!
Hup AZ, ga ervoor om het wereldrecord alleen in handen te krijgen!!!
Klinkt lullig, maar is toch een geweldige prestatie. Nog één wedstrijdje niet verliezen thuis en ze zijn alleenrecordhouder.
Nu delen ze het record nog met de slechte oude bekende Ipswicht Town (Ja, waar ze ooit die UEFA-cup finale van verloren).
Toch klasse hoor, temeer als je weet dat AZ nog steeds NOOIT een Europese thuiswedstrijd verloren heeft. Dat mag best bijzonder genoemd worden, en dat doe ik dan ook, en ik feliciteer ze ermee, al was het dan ook niet veel soeps vanavond. Soms moet het wat meezitten!
Hup AZ, ga ervoor om het wereldrecord alleen in handen te krijgen!!!
0
geplaatst: 5 oktober 2007, 00:43 uur
herman schreef:
Op papier staat er een behoorlijke ploeg, maar op de een of andere manier lukt het ook Ten Cate niet ze lange tijd fatsoenlijk aan het voetballen te krijgen...
Dat is dus zo raar,de namen hoef ik niet eens op te noemen,maar de chemie is er gewoon niet in deze ploeg lijkt het.
Op het laatst hadden ze opeens wel de een na de andere kans bij wijze van spreken.Het lijkt erop alsof ze wakkergeschud moeten worden eer ze op hun kunnen weer gaan spelen.
Suarez heeft weer een aantal cruciale momenten verspeeld.
En die goal op het allerlaatst is gewoon te ironisch.
Voor Jaap vind ik het pas echt balen,die gast heeft een sublieme carriere achter de rug,sluit hij zich aan bij Ajax(mijn club en rivaal van PSV zijn ouwe clubbie),en dan gebeurt er dit.Geen europees voetbal meer

Maar 1 lichtpuntje,vandaag geen blessures gevallen

0
geplaatst: 5 oktober 2007, 07:30 uur
Retteketet
Tsjonge, vier clubs uitgeschakeld na de 1e ronde, VIER!! Mocht de opzet van de UEFA hetzelfde blijven dan komt het doemscenario er voor Nederland met rasse schreden aan 
Tsjonge, vier clubs uitgeschakeld na de 1e ronde, VIER!! Mocht de opzet van de UEFA hetzelfde blijven dan komt het doemscenario er voor Nederland met rasse schreden aan 
0
geplaatst: 5 oktober 2007, 08:37 uur
Nederland is ondertussen afgezakt naar niveau Letland. Je weet dat het niet best is, maar iedere keer gaat mijn mond weer een stukje verder open. Wat een treurnis.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.