Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 januari 2008, 10:14 uur
Paap_Floyd schreef:
Heeft Status Seeker ineens internetproblemen?
Heeft Status Seeker ineens internetproblemen?
Nee hoor, ik ben dit weekend gewoon weinig online geweest (zaterdag dammen, zondag fitness+ schaatsen kijken+ voetbal kijken, boer zoekt vrouw, de reünie, studio voetbal)
Tja, wat kan ik erover zeggen. Tot de 43e minuut was er niks aan de hand, daarna was het natuurlijk dramatisch.
Verder is het te hopen dat die Waterman eens gepasseerd wordt, wat een drama.....maar ze zullen Piet toch wel niet halen

0
geplaatst: 14 januari 2008, 11:26 uur
Bij ons thuis (030) ging de vlam weer eens goed in de pan! Willem op zoek naar aanstekers in het strafschop gebied

Torino verliest van Livorno

Torino verliest van Livorno

0
WernerGSF
geplaatst: 14 januari 2008, 15:39 uur
Status Seeker schreef:
Nee hoor, ik ben dit weekend gewoon weinig online geweest (zaterdag dammen, zondag fitness+ schaatsen kijken+ voetbal kijken, boer zoekt vrouw, de reünie, studio voetbal)
leuk avondje

0
WernerGSF
geplaatst: 14 januari 2008, 16:23 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
Dan moet je maar voor Torino's grote broer zijn 
de eingste grote broer die een oude dame is:)
0
artemio
geplaatst: 14 januari 2008, 17:03 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
De oude dame was ook niet echt in topvorm anders met een gelijkspelletje tegen Catania

0
Jornaquin
geplaatst: 14 januari 2008, 18:29 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
Gelukkig hebben de mensen in Turijn er wel verstand van

0
geplaatst: 16 januari 2008, 15:54 uur
Openlijke vraag: Waarom beginnen we hier in Nederland nog aan zuid amerikaanse spelers? we hebben de soap van Alves, de soap Suarez (of zal ik zeggen Schuwalbez) en nu die Silva weer. Ik word in elk geval niet goed van die zaakwaarnemers en ben er voor vanaf nu elke speler gewoon aan zn contract te houden. Dus wat mij betreft Bruno Silva 1,5 jaar (zo lang heeft hij nog contract hier in Grunn) tribune, kijken welke topclub er dan in de rij staat om hem te kopen en een dik salaris te betalen.
0
geplaatst: 16 januari 2008, 16:15 uur
Dat Platini uitgerekend Ajax een invitatie stuurt is opvallend, aangezien PSV nationaal en internationaal al jaren geldt als hét visitekaartje van Nederland. Zo staat PSV twaalfde op de UEFA-ranglijst, Ajax is pas terug te vinden op positie 35.
0
geplaatst: 16 januari 2008, 16:17 uur
Ach, het is voorlopig ook het enige waar Ajax beter in is...het aanzien van de prijzenkast. 

0
geplaatst: 16 januari 2008, 17:43 uur
ukkie84 schreef:
Openlijke vraag: Waarom beginnen we hier in Nederland nog aan zuid amerikaanse spelers? we hebben de soap van Alves, de soap Suarez (of zal ik zeggen Schuwalbez) en nu die Silva weer.
Openlijke vraag: Waarom beginnen we hier in Nederland nog aan zuid amerikaanse spelers? we hebben de soap van Alves, de soap Suarez (of zal ik zeggen Schuwalbez) en nu die Silva weer.
Omdat bv. Cruz, Romario, Ronaldo, Salcido, Alex, Gomez en Maxwell het goed deden. Ik denk niet dat je alle spelers van een compleet werelddeel maar meteen over één kam moet scheren...
0
geplaatst: 16 januari 2008, 20:40 uur
herman schreef:
Omdat bv. Cruz, Romario, Ronaldo, Salcido, Alex, Gomez en Maxwell het goed deden. .
Omdat bv. Cruz, Romario, Ronaldo, Salcido, Alex, Gomez en Maxwell het goed deden. .
Van Silva en Suarez hebben we alhier in Groningen ook behoorlijk plezier gehad, Silva was tot zijn dienstweigering een van de populairste spelers op de Z-Side.
0
geplaatst: 16 januari 2008, 22:25 uur
Mee eens. Ik heb Silva ook absoluut een held gevonden, heb hem hier ook 2,5 jaar prima zien voetballen. Maar je mag toch ook verwachten dat meneer Silva zelf enigsinds loyaliteit kan opbrengen ten opzichte van zijn werkgever. Als je een contract heb getekent ben je daar zelf bij en verantwoordelijk voor, dan moet je niet, als je ergens in 020 het dubbele kan verdienen ineens op deze manier een actie gaan voeren. En zeg nou zelf, Silva heeft alle kwaliteiten voor nog een top half jaar hier en dan een transfer naar bijvoorbeeld het geinteresseerde Fiorentina. Met scandinaviers (bijvoorbeeld) gaat dat toch ook altijd op een normale fatsoenlijke manier?
0
geplaatst: 16 januari 2008, 22:27 uur
Het is toch maar weer pijnlijk duidelijk hoe de ajax verdediging de zwakke schakel is, ze hadden in de 2e helft toch wel de overmacht tot de 2-1 gelijk.
Helaas, maar NAC is zowiezo altijd een lastige ploeg, alhoewel ik de 4-1 (is nou 82e minuut) over het algehele wedstrijd toch wat overdreven vind.
Zo, ff van me afgeschreven
Helaas, maar NAC is zowiezo altijd een lastige ploeg, alhoewel ik de 4-1 (is nou 82e minuut) over het algehele wedstrijd toch wat overdreven vind.
Zo, ff van me afgeschreven

0
geplaatst: 16 januari 2008, 22:37 uur
Ach ja, de 6-1 tegen AZ was ook overdreven. En NAC of niet, zo een terugval mag natuurlijk nooit gebeuren voor een club als Ajax. Het blijft toch verbazingwekkend hoe weinig clubs de prioriteit leggen bij een goede verdediging. Was dat niet de beste aanval?
0
geplaatst: 16 januari 2008, 22:43 uur
Nee de 6-1 was niet overdreven want Ajax was constant in de aanval en overheersde ook qua spel, deze wedstrijd was de 1e helft terecht 1-0 voor NAC, half uur daarna hoorde Ajax er wel 2-3 doelpunten te maken, en ook daarna was NAC nou ook weer niet zo overheersend, maar ging wel heel makkelijk door de verdediging.
En voila
En voila
0
geplaatst: 16 januari 2008, 22:51 uur
ukkie84 schreef:
dan moet je niet, als je ergens in 020 het dubbele kan verdienen ineens op deze manier een actie gaan voeren.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook behoorlijk opstandig zou worden als ik ergens 2 x zoveel kan verdienen en mijn werkgever wil me niet laten gaan...dan moet je niet, als je ergens in 020 het dubbele kan verdienen ineens op deze manier een actie gaan voeren.
0
Jornaquin
geplaatst: 17 januari 2008, 00:21 uur
Joy4ever schreef:
Ach ja, de 6-1 tegen AZ was ook overdreven. En NAC of niet, zo een terugval mag natuurlijk nooit gebeuren voor een club als Ajax. Het blijft toch verbazingwekkend hoe weinig clubs de prioriteit leggen bij een goede verdediging. Was dat niet de beste aanval?
Als er 1 ding goed is bij Ajax, zijn het de backs wel

0
KSPR
geplaatst: 17 januari 2008, 08:04 uur
God wat was Ajax slecht. Hebben een kwartiertje echt gevoetbald, dan word het terecht 1-1 en stoppen ze weer. Ja en dan maar staan te kijken als het 4-2 word. Het is hard nodig dat Ajax een fatsoenlijke linksback, rechtsback en centrale verdediger koopt...
0
DonDijk
geplaatst: 17 januari 2008, 09:52 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Ik moet zeggen dat ik zelf ook behoorlijk opstandig zou worden als ik ergens 2 x zoveel kan verdienen en mijn werkgever wil me niet laten gaan...Ook als je met je hele volwassen verstand een contract hebt getekend? Bovendien, ze willen hem wel laten gaan maar nu ff niet. Logisch toch, na het seizoen mag hij gewoon weg. Dat vind ik al heel wat, Silva moet nu niet zo gaan piepen zeg..
0
geplaatst: 17 januari 2008, 09:59 uur
Helemaal mee eens DonDijk.... en ik kan me niet herinneren dat er in het verleden ooit dit soort problemen zijn geweest in soort gelijke situaties met bijvoorbeeld scandinaviers, oostenrijkers, koreanen of waar je spelers ook weg wil halen. Ik heb me overigens weer prima vermaakt met de lachfilm van gister, want dat is elke wedstrijd van ajakkes wel geworden
0
Jornaquin
geplaatst: 17 januari 2008, 16:00 uur
KSPR schreef:
God wat was Ajax slecht. Hebben een kwartiertje echt gevoetbald, dan word het terecht 1-1 en stoppen ze weer. Ja en dan maar staan te kijken als het 4-2 word. Het is hard nodig dat Ajax een fatsoenlijke linksback, rechtsback en centrale verdediger koopt...
Als Vermaelen en van der Wiel terug zijn is een rechtsback genoeg. Vertonghen op links, Vermaelen en Heitinga centraal(evt. van der Wiel) en op rechts bijv. Silva. Emanuelson en Ogararu zijn nog niet eens FC Dordrecht waardig.
0
geplaatst: 17 januari 2008, 16:15 uur
Jornaquin schreef:
Emanuelson en Ogararu zijn nog niet eens FC Dordrecht waardig.
En wie selecteert Bassie straks voor de wedstrijd tegen Kroatië?(quote)
Emanuelson en Ogararu zijn nog niet eens FC Dordrecht waardig.
0
geplaatst: 17 januari 2008, 17:21 uur
Ogararu en Urby lijken aanvallend zelfs beter te zijn, met wat verdedigende kwaliteiten, Urby in ieder geval dan.
Ogararu heeft niet echt een goede indruk als Trabelsi bijv op me gemaakt dus Silva is welkom.
Is Vermaelen op linksback trouwens niet wat?(vd Wiel samen met Heitinga en daarna Vermaelen de echte goede verdediger bij Ajax, dus die centraal)
Ogararu heeft niet echt een goede indruk als Trabelsi bijv op me gemaakt dus Silva is welkom.
Is Vermaelen op linksback trouwens niet wat?(vd Wiel samen met Heitinga en daarna Vermaelen de echte goede verdediger bij Ajax, dus die centraal)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.