MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
orbit schreef:
Twente, Heerenveen, AZ, allemaal ploegen die aanzienlijk oogstrelender voetbal laten zien in de afgelopen jaren..

Twente heb ik gezien afgelopen vrijdag
Heerenveen speelt de laatste maanden eindelijk redelijk, ja.
En AZ speelt sinds vGaal al niet meer zo aantrekkelijk als sommige mensen maar al te graag willen beweren.

DonDijk
orbit schreef:
Twente, Heerenveen, AZ, allemaal ploegen die aanzienlijk oogstrelender voetbal laten zien in de afgelopen jaren..
~
..Groningen...

Klumpie schreef:
Twente heb ik gezien afgelopen vrijdag
Heerenveen speelt de laatste maanden eindelijk redelijk, ja.
En AZ speelt sinds vGaal al niet meer zo aantrekkelijk als sommige mensen maar al te graag willen beweren.

Het eerste seizoen onder Van Gaal was echt prachtig om te zien man! Toen kwamen ze meen ik ook nog behoorlijk ver in de UEFA cup.
Twente was vorig jaar souverein qua voetbal. Wel lezen wat ik schrijf.
PSV heeft nu eenmaal nooit kunnen imponeren met prachtig voetbal, wel met voor NL begrippen heel erg degelijk voetbal. En dat is al heel wat. Ik geef het maar eerlijk toe hoor

"Zenden denkt aan afbouwen bij PSV".

Die gozer blijft afbouwen, of bedoelen ze dat hij eindelijk eens het psv stadion af gaat bouwen?

WernerGSF
Nicolage Rico schreef:

Die gozer blijft afbouwen, of bedoelen ze dat hij eindelijk eens het psv stadion af gaat bouwen?

Een paar iets te felle berichten van vanochtend weggehaald.

Nicolage Rico schreef:

Jornaquin
Ik mag het hopen voor psv, want die gast bouwt inderdaad al een jaar of 15 af. Wat een waardeloze speler is dat zeg

orbit schreef:
(quote)

Dit seizoen maar even niet meegerekend inderdaad

Och, een keer uit de CL vallen doen de beste clubs nog wel eens. Zo slecht was het nu ook weer niet, helaas alleen net niet goed genoeg.

Ace
Het is trouwens grappig dat afgelopen woensdag iedereen over een inderdaad wat asociale overtreding van Davids valt en je nu niemand hoort over de net zo schandalige overtreding van van bronkchorst. Puur toeval of een bevestiging van hetgeen hieronder besproken?

DonDijk
Ace schreef:
Het is trouwens grappig dat afgelopen woensdag iedereen over een inderdaad wat asociale overtreding van Davids valt en je nu niemand hoort over de net zo schandalige overtreding van van bronkchorst. Puur toeval of een bevestiging van hetgeen hieronder besproken?

Bij Davids is het meer regelmaat dan zeldzaamheid en bij vB is het net andersom.

Ace
DonDijk schreef:
(quote)

Bij Davids is het meer regelmaat dan zeldzaamheid en bij vB is het net andersom.

Dus?

DonDijk
Ace schreef:
(quote)

Dus?

weet ik niet..

Davids is gewoon een halve crimineel. Die gozer spoort toch niet? Mooie anekdote las ik volgens mij in het AD. Toen Davids nog bij Tottenham speelde maakte hij ruzie met Robbie Keane en stelde hij voor om het buiten de kleedkamer uit te vechten. Eén gerichte stoot was voor Robbie voldoende om Davids te vloeren. Robbie was namelijk amateurbokser geweest, haha!!

Ace
Davids heeft passie en strijd. Vraag maar aan van marwijk wat dat is, mag je gelijk rondjes lopen op het trainingsveld.

Overigens praat ik die overtreding niet goed, maar dat is hopelijk wel duidelijk. Echter de situatie waarin hij 'm maakte was exact dezelfde als gio-force of moet ik zeggen gio-posh? Zo best is hij helaas voor jullie ook niet meer. En idd, bij Davids lijkt het er ook een beetje af.

Ik ben niet bang uitgevallen, maar met Robbie Keane zou ik ook niet knokken. Typisch zo'n gast die in 1 of andere buitenwijk in een kroeg een glas kapot slaat en dat op je voorhoofd even tot nog kleinere stukjes maakt!

Gio valt mij ook zwaar tegen. Ik heb hem nooit een topvoetballer gevonden. Ik vind hem vergelijkbaar met Zenden. Beide zijn ze bij topclubs terechtgekomen (Barca en Liverpool) maar om nou te zeggen dat ze daar iets toevoegden .

Ace
Joy4ever schreef:
Gio valt mij ook zwaar tegen. Ik heb hem nooit een topvoetballer gevonden. Ik vind hem vergelijkbaar met Zenden. Beide zijn ze bij topclubs terechtgekomen (Barca en Liverpool) maar om nou te zeggen dat ze daar iets toevoegden .

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. gio was bij Barca erg vaak basis en was volgens mij zelfs eens captain voor een aantal wedstrijden. Dat ben je daar echt niet zomaar. Wat mij betreft heeft hij het daar wel aardig gemaakt. Wat betreft Zenden ben ik het wel met je eens. Laat die maar lekker afbouwen bij psv

Gio valt wel tegen, vooral de laatste wedstrijden. Hij is geen Cocu die je club nog eens kampioen maakt. Gio is wel een goede voetballer, maar geen leider. Hij maakt je elftal geen kampioen. Gio is zeker geen Zenden. Hij was geen bepalende speler bij Barca, maar welke back is dat wel? Hij deed goed mee. In de NL competitie is hij één van de betere voetballers.

Eens, maar ik doel eigenlijk meer op het feit dat Gio geen bepalende speler is. Tuurlijk kan ie wel ballen en wat je zegt: hij stond vaak in de basis bij Barca. Maar je mag toch verwachten dat zo een speler bij Feyenoord wel een bepalende speler is, iemand die voorop gaat in de strijd. Het is allemaal zo lamlendig nu. Maar ik weet ook niet wat de rol van van Marwijk in het geheel is. Ik denk dat hij de glans snel aan het verliezen is en dat Zeist zijn pijlen op een andere kandidaat gaat richten.

Wat ik niet zo snap bij Davids is dat zijn vechtmentaliteit maar steeds geroemd wordt, terwijl hij daarmee dus regelmatig zijn teams benadeelt (ook in het Nederlands elftal kan ik me nog heugen, rood na 15 minuten ofzo ). Laat die gast gaan afbouwen bij PSV samen met Boudie Ajax heeft aanzienlijk meer perspectief zonder hem.

DonDijk
orbit schreef:
Ajax heeft aanzienlijk meer perspectief zonder hem.

Absoluut. Men heeft immers Lindgren.

Kos
Hahaha Lindgren, ja die is echt te vergelijken met een type als Davids.

Ace
Bij dat vechten gaat Davids inderdaad geregeld over de schreef en benadeelt daarmee direkt het team waarin hij speelt. Toch vind ik het mooi om te zien wanneer iemand nooit opgeeft en voorop gaat in de strijd. Ik ben het er overigens wel mee eens dat het weleens afgelopen kan zijn met Davids. Als hij zo speelt als tegen psv heb je er niets aan. Dan kan je inderdaad Lindgren beter opstellen, al vind ik de vergelijking qua type speler ook ver te zoeken.

Aleen onkundigen komen met zo'n vergelijking ja, teletekstsupporters

DonDijk
Iemand hier van sarcasme gehoord?

DonDijk
orbit schreef:
Aleen onkundigen komen met zo'n vergelijking ja, teletekstsupporters

thanks...neem tenminste aan dat je mij daarmee bedoelt..

Ace schreef:
Dus?

Dus Davids is een recidivist.

en een godenzoon

DonDijk schreef:
thanks...neem tenminste aan dat je mij daarmee bedoelt..

Jij bedoelt het misschien nog sarcastisch, maar homeboy denkt echt dat Lindgren is te vergelijken

VanDeGriend schreef:
en een godenzoon

Eerder een goddeloze

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:25 uur

geplaatst: vandaag om 00:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.