Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 februari 2008, 12:34 uur
[quote="BoordAppel]Dus Davids is een recidivist.[/quote]
Zeker weten. Een draaideurcrimineel.
Ik denk dat hij binnenkort op het erf bij Bogarde woont, samen met een stuk of 20 rottweilers.
Zeker weten. Een draaideurcrimineel.
Ik denk dat hij binnenkort op het erf bij Bogarde woont, samen met een stuk of 20 rottweilers.
0
geplaatst: 5 februari 2008, 12:38 uur
En met de tekst boven de deur: "deze negers buigen voor niemand"
0
geplaatst: 5 februari 2008, 15:25 uur
0
geplaatst: 5 februari 2008, 17:21 uur
Davids staat ook niet bekend om zijn Bruce Lee vechtkwaliteiten, maar om zijn mentaliteit, en dat kan een team altijd gebruiken.
Of het echt gedaan is met Edgar moeten we nog zien, een half jaar revalideren is niet niks voor een topsporter natuuurlijk, al helemaal niet op die leeftijd, dus het is gewoon afwachten.
Cocu speelde tot ze 36e nog goed.
Of het echt gedaan is met Edgar moeten we nog zien, een half jaar revalideren is niet niks voor een topsporter natuuurlijk, al helemaal niet op die leeftijd, dus het is gewoon afwachten.
Cocu speelde tot ze 36e nog goed.
0
geplaatst: 5 februari 2008, 19:22 uur
Cocu moest het ook niet hebben van zijn inzet en mentaliteit, maar van zijn kwaliteiten. Talent is nu eenmaal iets duurzamer dan conditie. En als Davids niet meer 90 minuten als een dampende stier over het grasveld kan stuiteren, blijft er opvallend weinig over. Los van collega's het ziekenhuis in proberen te schoppen. Davids is kortom geschiedenis. Wel hele mooie geschiedenis trouwens 

0
geplaatst: 5 februari 2008, 20:22 uur
Dat is ook waar ja, dus het blijft gewoon afwachten hoe duurzaam Edgar's lichaam nog is enz.
0
WernerGSF
geplaatst: 6 februari 2008, 08:55 uur
Urby Emanuelson sluit aan bij Oranje. De linksback van Ajax is door Marco van Basten opgeroepen om naar Split te komen, waar Nederland woensdagavond oefent tegen Kroatië.
Extra mankracht is nodig omdat er nogal wat spelers met kwaaltjes zijn. Linksback Wilfred Bouma is het grootste zorgenkind en kampt met een hamstringblessure. Bouma kon dinsdagavond slechts een loopprogramma afwerken.
Van Basten beschikt inclusief Emanuelson en Bouma over negentien spelers. Eerder zegden Ruud van Nistelrooy, Clarence Seedorf, Orlando Engelaar en André Ooijer al af met blessures.
De krachtmeting met EK-ganger Kroatië is de eerste van vijf oefenduels in de aanloop naar het eindtoernooi in Oostenrijk en Zwitserland. Oranje spart eveneens met Oostenrijk, Oekraïne, Denemarken en Wales.

Extra mankracht is nodig omdat er nogal wat spelers met kwaaltjes zijn. Linksback Wilfred Bouma is het grootste zorgenkind en kampt met een hamstringblessure. Bouma kon dinsdagavond slechts een loopprogramma afwerken.
Van Basten beschikt inclusief Emanuelson en Bouma over negentien spelers. Eerder zegden Ruud van Nistelrooy, Clarence Seedorf, Orlando Engelaar en André Ooijer al af met blessures.
De krachtmeting met EK-ganger Kroatië is de eerste van vijf oefenduels in de aanloop naar het eindtoernooi in Oostenrijk en Zwitserland. Oranje spart eveneens met Oostenrijk, Oekraïne, Denemarken en Wales.

0
geplaatst: 6 februari 2008, 09:04 uur
Urby
. Het wordt toch helemaal niks zo. Ik hoop maar dat Kroatië Nederland straks helemaal zoek speelt. Lamlendig gedoe allemaal.
. Het wordt toch helemaal niks zo. Ik hoop maar dat Kroatië Nederland straks helemaal zoek speelt. Lamlendig gedoe allemaal.
0
Ace
geplaatst: 6 februari 2008, 09:24 uur
Het is jammer dat ze bij het NL elftal geen kontrakten uitdelen. Had Marco Urby mooi over kunnen nemen!
0
geplaatst: 6 februari 2008, 10:03 uur
Waarschijnlijk wordt hij wel weer eens verhuurd aan Sparta ofzo 

0
geplaatst: 6 februari 2008, 10:07 uur
Ik begreep dat Tottenham hem wilde hebben een paar weken terug. Ace wilde hem nog op eigen kosten op de veerboot zetten..
0
WernerGSF
geplaatst: 6 februari 2008, 12:49 uur
orbit schreef:
Urby is eerder het niveau feyenooit ja..
Urby is eerder het niveau feyenooit ja..

wat is dat?
0
geplaatst: 6 februari 2008, 12:57 uur
Aangezien zijn contract afliep is het een goede zaak voor Groningen maar wat moet je in hemelsnaam bij Anderlecht? Die club stelt echt niks meer voor.
0
geplaatst: 6 februari 2008, 12:59 uur
0
geplaatst: 6 februari 2008, 13:07 uur
Het enige dat ik over het Belgische voetbal kan zeggen is dat er van die grote reclameborden langs de velden staan.
0
DonDijk
geplaatst: 6 februari 2008, 13:16 uur
En dat het elke zaterdagnacht op televisie is, als ik flink in de warre aan het zappen ben 

0
geplaatst: 6 februari 2008, 13:16 uur
En dan moet je met je dronke kop kijken (dan lijkt het nog wat).
0
geplaatst: 6 februari 2008, 13:35 uur
Nee, met je zatte harses de uitslagen op Teletekst lezen, dat is lachen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.