MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Spijtoptant
Daar was ik helaas niet bij, maar mijn beste maat van toen wel.
Dat was een Heracles-fan, en tot op de dag van vandaag blijft hij beweren dat de uitslag geflatteerd was, dat Heracles de betere was...

En weet je, dat zou nog best eens zo kunnen zijn ook ! Who cares?

Edit: nee, dat was een 7-1, al jaren daarvoor. Wel dezelfde clubs.

Van '97 - '98 heb ik weinig meegemaakt. Toen verbleef ik vanaf februari tot en met april in de Andes, en had weinig binding met AZ.

Jornaquin
Spijtoptant schreef:
ik bedoel dat ik al die jaren dat ze in de middenmoot van de eerste divisie meedraaiden ook achter ze stond en ze in Leeuwarden, Zwolle en Veendam bezocht heb.

Waar ze staan is minder belangrijk dan wie ze zijn !

Ik vatte je bericht anders op, ik heb niks gezegd

Wat een ontlading!!! In de laatste seconde van de 5' van de toegevoegde tijd heeft Anderlecht dan toch de verdiende overwinning 2-1 tegen Bordeaux binnengehaald

Mooiste wedstrijd die ik ooit in het stadion heb gezien:
Sparta-FC Utrecht in de halve finale KNVB beker enkele jaren geleden vanuit een business box op Spangen. Lekkere Indische hap vooraf met uitzicht op het veld, vervolgens een bloedstollende wedstrijd die in 3-3 eindigt waarna FC Utrecht zwaar onverdiend op penalties wint en ik in juichen uitbarst met enkele anderen tussen duizenden zwaar teleurgestelde Sparta fans.

DonDijk
Running On Empty schreef:
Sparta-FC Utrecht in de halve finale KNVB beker enkele jaren geleden vanuit een business box op Spangen. Lekkere Indische hap vooraf met uitzicht op het veld

Ugh, ben je dr zo één?
PS: wel een mooie wedstrijd inderdaad! Met de Koef enzo nog toch bij Sparta?

Hmmmm dat klinkt meteen als een stempel maar nee zeker niet als dat je gerust stelt, maar het bedrijf van een vriend had daar zo'n box en die nodigde mij uit. Erg leuk voor een keertje en dan zo'n pot voetbal krijgen als FC Utrecht fan.

Overigens is er niets mis met hardwerkende ondernemers die hun eigen centjes verdienen hoor, ik heb meer moeite met overbetaalde (semi) ambtenaren die op kosten van de gemeenschap gouden handdrukken krijgen.

Dat was toch die wedstrijd met dat zondagsschot van Broerse?

Net zo´n zondagsschot als deze?

http://nl.youtube.com/watch?v=crSkWaJqx-Y

WernerGSF
kwam door de wind...

En mijn clubje heeft voor de 7e keer op rij gewonnen vandaag. We staan gedeeld 2e met Ajax en Feyenoord en dan gaan ze niet door met Brandts. En een Sturing, Erwin Koeman of Maaskant gaat het echt niet beter doen. Misschien denkt dat prutsbestuur dat we Hiddink kunnen halen ofzo.
Ik weet dat NAC niet aantrekkelijk speelt maar wij willen een ploeg zien die werkt en knokt. En verdedigend geven we niets weg want dit was alweer de 5e wedstrijd op rij dat we de nul houden.
En om maar weer te beamen hoe stom ons bestuur is lopen de contracten van onze linksback en keeper af en is er zelfs nog geen eens een gesprek of aanbieding voor ze geweest.
Voor een club van NAC liggen degelijke linksbacks en keepers die zoals nu 5 wedstrijden op rij geen bal doorlaten echt niet voor het oprapen...

Als het zo doorgaat wordt het hoog tijd dat Ernie Brandts en Ten Rouwelaar en al die anderen een standbeeld krijgen...

Haha Ten Rouwelaar heeft geloof ik nu ook het Record van Gomes verbroken

Vandaag wint Standard de topper tegen Club Brugge, zo wordt het toch nog spannend in Belgie...

herbertwest schreef:
Haha Ten Rouwelaar heeft geloof ik nu ook het Record van Gomes verbroken

Nee, van John Karelse. Het record van Gomes is nog een paar wedstrijden meer.

AZ weer bedroevend.. die hoeven al niet meer af te reizen op deze manier. Ik zou er zwaar depressief van worden als Van Gaal zijnde.

Slecht weekend. Niet alleen persoonlijk wat voetbal betreft (nummer twee 2 punten op ons ingelopen), maar ook Real Madrid. Verliezen onfortuinlijk bij Betis, terwijl Barcelona gelukkig bij Zaragoza wint. Erg vervelend.

thomzi50 schreef:
Slecht weekend. Niet alleen persoonlijk wat voetbal betreft (nummer twee 2 punten op ons ingelopen), maar ook Real Madrid. Verliezen onfortuinlijk bij Betis, terwijl Barcelona gelukkig bij Zaragoza wint. Erg vervelend.

Haha dat ervaar ik als plezierig.

FC Utrecht vandaag genaaid met een rode kaart

DonDijk
Running On Empty schreef:
FC Utrecht vandaag genaaid

Door Cornelisse

Nee, door dezelfde scheidsrechter die de sparta keeper na een echte overtreding in het veld laat staan.

DonDijk
Nou ja, hoe het ook zij en met alles respect maar als je zó wordt wéggespeeld door een ploeg als VVV mag je natuurlijk nooit alleen maar kijken naar de scheidsrechter. Kan me 2 week geleden nog herinneren: Groningen-Roda JC, een volkómen onverdiende rode kaart voor Meerdink maar toch nog een gelijkspel eruit slepen, puur op mentaliteit. En dat was tegen Roda. Dat is toch wel een wereld van verschil met FC Utrecht gister. En dat was tegen VVV.

Daar hoor je mij niet over. De jongens van FCU zouden zich diep moeten schamen...Ook al zat de helft van de selectie geschorst of stuk op de tribune. Wél over een scheids die met twee maten meet.

Dim
herman schreef:
(quote)

Nee, van John Karelse. Het record van Gomes is nog een paar wedstrijden meer.

Nee, het record is wel degelijk gebroken, Ten Rouwelaar heeft nu drie minuten langer (517 tegen 514) dan Gomes zijn doel schoongehouden.

Daarnaast staat Ten Rouwelaar ook eerste in het klassement 'meeste wedstrijden de 0 gehouden'.

Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar Gomes' record is 971 minuten. En hij heeft zijn doel ook een keer 956 en 817 minuten schoon gehouden. Jij hebt het alleen over dit seizoen, denk ik. Het all-time record van 1 keeper is trouwens bijna 1100 minuten door Heinz Stuy.

beruk schreef:
Daar hoor je mij niet over. De jongens van FCU zouden zich diep moeten schamen...Ook al zat de helft van de selectie geschorst of stuk op de tribune. Wél over een scheids die met twee maten meet.

8 basisspelers op de tribune en dan een van je beste overgebleven spelers eruit met rood dat is niet echt gemakkelijk. Maar gelijkspelen hadden ze wel minimaal moeten doen.

Overigens begon alles met de blunder van de reservekeeper. Het gemis van eerste keeper Michel Vorm voor de rest van het seizoen kon FC Utrecht wel eens aardig gaan opbreken.

Vanavond begint de Knock-Outfase van de CL. Wat verwachten jullie?

0-1 Schalke '04 - Porto
0-0 Liverpool - Inter Milan
1-2 AS Roma - Real Madrid (Real gaat lekker aanvallen, maar gezien de verdedigende zwakte krijgen ze toch een goal tegen)
0-2 Olympiakos Piraeus - Chelsea

1-2 Celtic - FC Barcelona
0-3 Olympique Lyon - Manchester United (het is wel een beetje over met Lyon)
2-1 Arsenal - AC Milan (wens vader gedachte)
1-0 Fenerbahce - Sevilla

Ik weet niet wie afgelopen weekend de beelden van Manchester United - Arsenal (4-0) heeft gezien, maar bij de gallery play van Nani moest ik even terugdenken aan Richard Witschge (die ik trouwens een van de meest onderschatte voetballers van de jaren '90 vindt, zeker als je kijkt naar zijn Bordeaux tijd met Zidane). Vergelijk:

Nani:

Witschge, 23 seconden:

Jornaquin
De Telegraaf meldt dat Jaakke vanavond verzocht word op te stappen. Nu van Geel nog! Fontein mag overigens wat mij betreft best blijven, heb niks met de man, maar ook niks tegen hem. Hoe hij zijn werk doet weet ik niet, dus daar mogen anderen over oordelen

FSC613
herman schreef:
Ik weet niet wie afgelopen weekend de beelden van Manchester United - Arsenal (4-0) heeft gezien, maar bij de gallery play van Nani moest ik even terugdenken aan Richard Witschge (die ik trouwens een van de meest onderschatte voetballers van de jaren '90 vindt, zeker als je kijkt naar zijn Bordeaux tijd met Zidane).

Alleen was er bij Witschge duidelijk iets mis met zijn gevoel voor timing, en daarmee doel ik uiteraard op het feit dat deze wedstrijd zonder publiek gespeeld werd naar aanleiding van de rellen in Beverwijk. Hoe knap het ook is wat hij doet, ik vind dat een beetje misplaatst om dat uitgerekend in die wedstrijd te doen...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:36 uur

geplaatst: vandaag om 10:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.