MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
WernerGSF
nu nog een goede spits, misschein neemt Verbeek er een mee?
en dan kan het zomaar leuk worden volgend seizoen

Volgens een aantal insiders gaat Sulejmani idd naar Feyenoord

Zou mooi zijn, maar ik reken er voorlopig niet op.

Ik denk niet dat het zomaar mogelijk is om een goede spits mee te nemen. Heerenveen zal er veel geld voor willen hebben, ze gaan echt geen korting geven omdat Verbeek naar Feyenoord gaat, notabene een grote concurrent van Heerenveen.

Dat we een nieuwe spits nodig hebben, lijkt me duidelijk. Nu nog 1 of 2 centrale verdedigers en vleugelspelers, sowieso een rechtsbuiten.

WernerGSF
AZ gewonnen

Jornaquin
Huntelaar nu 1 op 1

Sven Bersee
Ja werkelijk een koning. Ik heb echter het gevoel dat San Marco K-J gaat behouden voor Ajax.

WernerGSF
Gaat Liverpool nu Arsenal uitschakelen?

Feeder
Yup

Ja, kennelijk wel. Op basis van de tweede helft in ieder geval dik verdiend. Mentaliteitsvoetbal ten top van Liverpool .

3 Engelse clubs in de halve finales

Moge Rijkaard zegevieren

Arsenal gaat een samenwerkingsverband met Ajax aan, meteen uitgeschakeld in de Europacup. Hoe typisch

is dat al zeker dan

Nee, helemaal niet. Liverpool is wel erg goed in de CL zeg... Chelsea zullen ze ook wel weer verslaan.

Wat een weergaloze wedstrijd gisteren, dik 90 minuten lang puur genieten. Ik had een lichte voorkeur voor Arsenal maar alle lof voor Liverpool. Wat een tempo, wat een acties, wat een goals. Pure reclame voor het voetbal.

DonDijk
Anti-Ajax-shirts verkopen erg goed
De groene Euroborg zou zondagmiddag wel eens zwart kunnen gaan kleuren. Dan neemt FC Groningen het immers op tegen Ajax. De supporters van Groningen hebben echter een unieke manier bedacht om de tegenstander te "verwelkomen."

Er is namelijk een pikzwart T-shirt met daarop de slogan 'Fuck Ajax, 110 procent antiAmsterdam' in omloop. Het T-shirtje is bijzonder populair onder de Groningse fans. Zo zijn er de afgelopen weken al 1200 exemplaren verkocht en inmiddels zijn er met spoed 500 bijbesteld.

De supporters van de club uit het hoge Noorden zijn fel gekant tegen Ajax vanwege het feit dat de Amsterdammers in één seizoen maar liefst drie spelers (Luis Suarez, Bruno Silva en Ramus Lindgren) overnamen van FC Groningen.

En nee, ik heb deze actie niet bedacht

Haha hoe zielig kan je zijn,nou laat alle Ajacieden dan maar ook shirts met ''Fuck Milan,Inter,Juve,Barca,Arsenal,Liverpool,Real Madrid'' kopen, die hebben ook nog wat spelers van ons, de smiechten
Aan de andere kant, als een club zo erg word gehaat omdat ''supporters'' van een andere club erdoor gefrustreerd raken, mag je wel spreken van een grote club,en nee,wij haten PSV niet , we worden er alleen een beetje slaperig van

DonDijk
schizodeclown schreef:
Haha hoe zielig kan je zijn,nou laat alle Ajacieden dan maar ook shirts met ''Fuck Milan,Inter,Juve,Barca,Arsenal,Liverpool,Real Madrid'' kopen, die hebben ook nog wat spelers van ons, de smiechten

Vind het ook verre van origineel

schizodeclown schreef:
Aan de andere kant, als een club zo erg word gehaat omdat ''supporters'' van een andere club erdoor gefrustreerd raken, mag je wel spreken van een grote club,en nee,wij haten PSV niet , we worden er alleen een beetje slaperig van

Maakt niet uit schizo, ik snap dat je op sportief vlak die bevestiging van 'een grote club zijn' mist, dus mag je het best proberen te deduceren uit een een actie van een stel boeren uit het Noorden (en meteen even een kleine sneer naar PSV plaatsen, welja, dat gun ik je ook nog wel). Winnen wij ondertussen het kampioenschap en de UEFA cup wel.

Ja hoor hartstikke sportieve prestaties van PSV,''oh laten wij maar weer met ze alle als een stelletje pussy's in de 16 meter lopen, dan worden we wel weer kampioen, we verkrachten het voetbal gewoon dan maken we kans op die Europacup 3, jaja wij zijn groot hoor, we eten veel Liga en drinken veel melk en pap''
Farfan de gier maakt een schwalbe waardoor PSV met 1-0 wint,en dan komt die lelijke mormel van een Jan ErrugLelijkHoor of Getsiepik nog even blij zeggen op tv dat het een verdiende overwinning was.
Hartstikke sportief jongens, gefeliciteerd,chapeau

Wat een werelddribbel van Walcott , hij had zo op atletiek gekund. Jammer dat die goal wat op de achtergrond raakte door die paar minuten daarna

Ik mis nog een eervolle vermelding voor Babel na zijn imposante invalsbeurt van gister.
En wat een wedstrijd!

Oh jah, Babel, die superspeler die van Ajax komt prachtige wedstrijd inderdaad

Dezelfde Babel die een week terug een drama van een wedstrijd speelde Maar je ziet wel dat Babel bij Liverpool in korte tijd een veel betere speler is geworden. Hadden die de Boertjes toch gelijk destijds met het niveau van de trainingen bij Ajax.

Nou als die trainingen een zo laag niveau hadden zouden spelers als Sneijder, Heitinga,VD Vaart etc ook nooit klaargestoomd kunnen worden voor de andere grote clubs.
Alhoewel clubs als Liverpool en Real natuurlijk een lager niveau dan Ajax hebben, daarom springen spelers als Sneijder en Babel er nou ook wat meer uit daar he

Ik geloof niet dat Sneijder en Babel er (meer) uitspringen in hun competities, Schizo.

DonDijk
Van Basten wil Pranjic, Sulejmani en de Koef..ambitieus hoor, ben benieuwd..

Sven Bersee
Nee, de Koef hoef ik echt niet. Helemaal geen Ajax-spits.

WernerGSF
DonDijk schreef:
Van Basten wil Pranjic, Sulejmani en de Koef..ambitieus hoor, ben benieuwd..

haha, dus eerst FC Groningen leeg kopen, en nu SC Heerenveen?

Sven Bersee
Nee, we kopen maar 10 procent weg daar.

WernerGSF
Sulemanji gaat waarschijnlijk met Verbeek mee naar Rotterdam, dus die kan Van Basten uit zijn hoofd zetten. Ook zal Koevermans niet naar Ajax gaan, dat lijkt mij te onwaarschijnlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:22 uur

geplaatst: vandaag om 15:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.