Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 april 2008, 11:13 uur
Helaas ligt PSV eruit tegen Fiorentina (lees Mutu). Ze kwamen vooral qua gezonde agressie te kort gister.
Maar ja, daar gaan weer wat punten op de UEFA lijst voor Nederland. Het Nederlandse voetbal is helaas niet meer in staat om echt potten te breken in Europa.
Stilletjes hoop ik als Ajacied dat PSV van Twente verliest zondag, maar ga daar niet vanuit en denk dat ze in Eindhoven gewoon feest kunnen vieren.
Maar ja, daar gaan weer wat punten op de UEFA lijst voor Nederland. Het Nederlandse voetbal is helaas niet meer in staat om echt potten te breken in Europa.
Stilletjes hoop ik als Ajacied dat PSV van Twente verliest zondag, maar ga daar niet vanuit en denk dat ze in Eindhoven gewoon feest kunnen vieren.
0
Sven Bersee
geplaatst: 11 april 2008, 11:13 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Wat een lef om dat te roepen. Zal ik maar beginnen over Huntelaar dan?
Ga je gang
0
Sven Bersee
geplaatst: 11 april 2008, 11:14 uur
Nicolage Rico schreef:

Ik vond Frank Snoeks gisteren een verademing, zoals altijd. Vanochtend een samenvatting gezien met commentaar van Evert en ik kon mijn ontbijtkoek niet binnen houden...
(quote)

Ik vond Frank Snoeks gisteren een verademing, zoals altijd. Vanochtend een samenvatting gezien met commentaar van Evert en ik kon mijn ontbijtkoek niet binnen houden...
Ha, Evert is prachtfiguur, én alcoholist.
0
geplaatst: 11 april 2008, 11:15 uur
Nicolage Rico schreef:
Inderdaad, overige supporters vinden het vooral jammer dat een Nederlandse club uitgeschakeld is. Jaloezie van de ajacieden?
(quote)
Inderdaad, overige supporters vinden het vooral jammer dat een Nederlandse club uitgeschakeld is. Jaloezie van de ajacieden?
nee man afgunst! MWUHAHAHAHAHAHAH
Kom op man,ik als Ajacied zijnde had graag gehoopt dat PSV door zou gaan voor het NL voetbal,maar ze verpesten het helemaal zelf, daar moet je Ajax supporters niet op aanrekenen.
Natuurlijk is het wel weer een mooi smoesje om je afgunst en jaloezie naar het grote Ajax te uiten,maar dat reken ik die Feyenooit en PSGay fans niet aan, zit immers ingebakken he

Me buurman was gister ook langs om te gamen,hij is Feyenoorder,we hadden zoiets van oh het is PSV niet boeiend voetbal, dus gingen we gewoon gamen met de wedstrijd ernaast, in de hoop dat het wat zou worden.
Nou had PSV mooi de kans om te laten zien dat ze de parel van het NL voetbal zijn,en wat doen ze??
Vertel eens wat deden ze?? Laf spelen,en lelijk en slecht ook
, en als je dan onderuit gaat, ga je ook echt onderuit, zonder eer niks, met schaamte van het veld af 
0
geplaatst: 11 april 2008, 11:20 uur
schizodeclown schreef:
het grote Ajax te uiten
het grote Ajax te uiten
Ik heb idd genoten van het grote Ajax de laatste jaren

0
Sven Bersee
geplaatst: 11 april 2008, 11:21 uur
Maar dan heb jij niet genoten van het Nederlandse voetbal de laatste jaren. Het beste kwam namelijk van datzelfde Ajax.
0
geplaatst: 11 april 2008, 11:23 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Als je wilt dat er hard gelachen gaat worden ga je gang

Hunter 32 van de in totaal 87 Ajax-doelpunten,dat is niet eens de helft.
Even nog vermelding maken van de doelpuntenmakers van de overige 55 doelpunten?
Met Hunter was het trouwens zo dat een hoop goals van hem ook niet eens meer beslissend waren in een wedstrijd, maar wel voor grotere uitslagen zorgde natuurlijk.
Gomes is toch wel wat meer een puntjes sprokkelaar voor PSV.
0
geplaatst: 11 april 2008, 11:23 uur
Tuurlijk Ajax is altijd de beste! En om in Colin termen te spreken: "Ajax is vet!!!" 

0
geplaatst: 11 april 2008, 11:24 uur
schizodeclown schreef:

Tja, dat beeld moet jij als Ajacied onderhand wel kennen na de afgelopen jaren!(quote)
ga je ook echt onderuit, zonder eer niks, met schaamte van het veld af 
0
geplaatst: 11 april 2008, 11:25 uur
Klumpie schreef:
(quote)

En de seizoenen dat ze echt succesvol waren, genoot je er toen ook van?Wil ik echt weten.
0
geplaatst: 11 april 2008, 11:25 uur
Sven Bersee schreef:
Maar dan heb jij niet genoten van het Nederlandse voetbal de laatste jaren. Het beste kwam namelijk van datzelfde Ajax.

0
geplaatst: 11 april 2008, 11:27 uur
schizodeclown schreef:
Maar gezien het (voor Ajax-begrippen) schandalig grote aantal tegengoals (iets minder dan Willem II zelfs) maakt het eigenlijk toch wel een heel kein beetje veel uit.(quote)

0
geplaatst: 11 april 2008, 11:28 uur
schizodeclown schreef:
En de seizoenen dat ze echt succesvol waren, genoot je er toen ook van?Wil ik echt weten.
(quote)
Ja hoor, rond '95 speelden ze idd het beste voetbal v.d. wereld. Als voetballiefhebber heb ik daar echt van kunnen genieten. Alleen word er de laatste jaren nogal eens gesuggereerd dat Ajax altijd beter voetbal speelt dan PSV. Dat is gewoon een foute constatering. Ajax poogt aanvallender toe voetballen dan PSV, het word alleen zo zwak uitgevoerd dat ze al 4 jaar geen kampioen meer zijn geworden.
0
geplaatst: 11 april 2008, 11:29 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Tja, dat beeld moet jij als Ajacied onderhand wel kennen na de afgelopen jaren!Oh gaan we over ouwe koeien praten??
Ajax heeft 4 X EC 1 gewonnen,PSV een keertje, jij zal als PSVer zijnde wel niet dat gevoel kennen dat je een Europa Cup wint he,ja als je dan zoveel wint en het gaat ff wat minder,dan komen de wormen opeens uit de grond hoor!Ooh wat een schaamte

0
Sven Bersee
geplaatst: 11 april 2008, 11:30 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Maar gezien het (voor Ajax-begrippen) schandalig grote aantal tegengoals (iets minder dan Willem II zelfs) maakt het eigenlijk toch wel een heel kein beetje veel uit.En daar hebben we de zwakte van een speler als Huntelaar in de spits. Veel balverlies. En daar zijn veel tegendoelpunten uit voortgekomen.
0
geplaatst: 11 april 2008, 11:32 uur
Zonder een fatsoenlijke verdediging had hij er ook veel meer door gelaten. Salcido en Marcellis zijn prima verdedigers.
Ook zonder Gomes zou PSV de minste doelpunten tegen hebben gehad.
0
geplaatst: 11 april 2008, 11:33 uur
Pffff, een beetje respect voor elkaars club is er ook niet meer bij. De ene is nou eenmaal voor A, de andere voor B. Dan kan je elkaar toch nog wel wat gunnen?
0
geplaatst: 11 april 2008, 11:33 uur
Klumpie schreef:
Ja hoor, rond '95 speelden ze idd het beste voetbal v.d. wereld. Als voetballiefhebber heb ik daar echt van kunnen genieten. Alleen word er de laatste jaren nogal eens gesuggereerd dat Ajax altijd beter voetbal speelt dan PSV. Dat is gewoon een foute constatering. Ajax poogt aanvallender toe voetballen dan PSV, het word alleen zo zwak uitgevoerd dat ze al 4 jaar geen kampioen meer zijn geworden.
Kan ik me helaas in vinden,het oude aanvallende voetbal wat je graag wilt zien willen ze ook graag spelen, maar komt er niet altijd uit, te geforceerd zoals er gister ook werd gezegd,beter voetbal spelen ze ook niet altijd dan PSV.
Maar ze proberen in ieder geval wel mooi te spelen,dat is nog niet altijd het geval helaas...
0
geplaatst: 11 april 2008, 11:35 uur
Reijersen schreef:
Pffff, een beetje respect voor elkaars club is er ook niet meer bij. De ene is nou eenmaal voor A, de andere voor B. Dan kan je elkaar toch nog wel wat gunnen?
Ey!!!Ik was gister zo erg voor PSV he!!Hadden ze de kans om wat te laten zien...nou ga ik maar niet verder op in,dat weten we nou allemaal wel

0
geplaatst: 11 april 2008, 11:35 uur
schizodeclown schreef:
Oh gaan we over ouwe koeien praten??
Dat zijn beelden uit het huidige seizoen maar goed, ik zou ze zelf ook z.s.m. willen vergeten. Over oude koeien gesproken: (quote)
Oh gaan we over ouwe koeien praten??
Ajax heeft 4 X EC 1 gewonnen,PSV een keertje, jij zal als PSVer zijnde wel niet dat gevoel kennen dat je een Europa Cup wint he,ja als je dan zoveel wint en het gaat ff wat minder,dan komen de wormen opeens uit de grond hoor! Ooh wat een schaamte
Ik ben geen museum-supporter (natuurlijk waren de jaren rondom '95 goud voor Ajax, wie gaat dat nou ontkennen?), ik leef per seizoen. En tja, dat jij nog alleen je geluk kan verteren door aan de prijzen van Ajax te denken van een dikke 10 jaar geleden, ik snap het wel. Ik heb zondag iig weer wat te vieren
.
0
Sven Bersee
geplaatst: 11 april 2008, 11:39 uur
Klumpie schreef:
Ajax poogt aanvallender toe voetballen dan PSV, het word alleen zo zwak uitgevoerd dat ze al 4 jaar geen kampioen meer zijn geworden.
(quote)
Ajax poogt aanvallender toe voetballen dan PSV, het word alleen zo zwak uitgevoerd dat ze al 4 jaar geen kampioen meer zijn geworden.
Ajax was vorig seizoen bijvoorbeeld de beste club, verliest het kamp. op 1 gol. Ook deze jaargang vind ik ze beter, maar wederom slordiger. De twee jaargangen daarvoor was PSV zelfs iets beter.
0
geplaatst: 11 april 2008, 11:40 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik ben geen museum-supporter ik leef per seizoen.
Ik ben geen museum-supporter ik leef per seizoen.
MJ_DA_MAN schreef:
Tja, dat beeld moet jij als Ajacied onderhand wel kennen na de afgelopen jaren!
Tja, dat beeld moet jij als Ajacied onderhand wel kennen na de afgelopen jaren!
...
0
geplaatst: 11 april 2008, 11:41 uur
Sven Bersee schreef:
Ajax was vorig seizoen bijvoorbeeld de beste club, verliest het kamp. op 1 gol. Ook deze jaargang vind ik ze beter, maar wederom slordiger. De twee jaargangen daarvoor was PSV zelfs iets beter.
Vraag het een objectieve voetballiefhebber anders. Herman? Joy4ever? (
).
0
geplaatst: 11 april 2008, 11:43 uur
Nicolage Rico schreef:
Haha, en jij haalt het team uit 1995 erbij...
(quote)
Haha, en jij haalt het team uit 1995 erbij...
Tja er word over afgelopen jaren gepraat en niet alleen dit seizoen,dan wil ik ook wel een paar seizoenen erbij halen hoor geen probleem, maar hey jongens het was gezellig,ik voel dat we het hierbij maar moeten laten

0
geplaatst: 11 april 2008, 11:45 uur
Sven Bersee schreef:
Vergeet niet dat PSV wekelijks een dubbelprogramma heeft tot begin april vanwege Europees voetbal, terwijl Ajax z'n rustmoment kan nemen. Het is dus echt geen wonder dat Ajax wat meer uitgerust en strijdvaardiger kan beginnen aan een competitiewedstrijd. Dat ze nu nog steeds 5 punten achter staan op PSV geeft meteen aan hoe matig dit Ajax is.
0
Sven Bersee
geplaatst: 11 april 2008, 11:46 uur
Nicolage Rico schreef:
).
(quote)
).Sorry, ik bén een objectieve ajacidische voetballiefhebber. In jouw ogen ben ik alleen objectief als ik alleen maar negatief ben over Ajax?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.