MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Mijn excuses voor een naieve uitspraak deze week:
schizodeclown schreef:
Ja hoor hartstikke sportieve prestaties van PSV,''we verkrachten het voetbal gewoon dan maken we kans op die Europacup 3''

Het moest natuurlijk zijn:''We verkrachten het voetbal gewoon''

BoordAppel schreef:
(quote)

Koevermans en Lazovic zijn prima spelers voor de Nederlandse competitie dus eruit gooien lijkt me wat te rigoureus. Maar inderdaad, die kansen moeten erin. Had PSV een type als Huntelaar in de selectie dan waren ze hier, ondanks het matige spel, gewoon doorgegaan.

PSV had Vennegoor (die niet weg wilde, maar Koeman zag meer in Kluivert) en Koné (ook hier zag Koeman niks in, en werd dus vervangen door Koevermans). Dat is mismanagement van de bovenste plank. Want Vennegoor en Koné konden wel scoren in dit soort wedstrijden. Van de zomer word het tijd om de puinhopen van Koeman op te ruimen, te beginnen met Koevermans, Zonneveld, Lazovic, Alcides en Kromkamp.

schizodeclown schreef:
Mijn excuses voor een naieve uitspraak deze week:
(quote)

Het moest natuurlijk zijn:''We verkrachten het voetbal gewoon''

Koné had ook nogal de ik-mis-100%-kansen ziekte en was bovendien enorm wisselvallig. Aan Vennegoor heb je inderdaad wel een goede, vond het ook jammer dat hij weg ging.

Van de zomer word het tijd om de puinhopen van Koeman op te ruimen, te beginnen met Koevermans, Zonneveld, Lazovic, Alcides en Kromkamp.

Spelers wegdoen die er elke competitie een hoop in schieten lijkt me nogal onzinnig. Er moet gewoon een écht goede spits komen, waar je ook wat aan hebt in Europese wedstrijden.

artemio
BoordAppel schreef:

Spelers wegdoen die er elke competitie een hoop in schieten lijkt me nogal onzinnig. Er moet gewoon een écht goede spits komen, waar je ook wat aan hebt in Europese wedstrijden.

Psv
Een echt goede spits? dan kan je lang wachten..
Psv mag al blij zijn als afellay behouden blijft. Het verschilmet of zonder was duidelijk zichtbaar

Gelukkig creëerde Kone dan nog wel kansen voor anderen, iets wat deze 2 spitsen totaal niet kunnen. Daarbij heeft Lazovic er nog maar 10 gemaakt en Koevermans 14. Dat is veels te weinig voor in de Nederlandse competitie.

Ik zeg Suljmani en Vennegoor halen, een creative middenvelder erbij naast Aissati (ik verwacht dat Afellay vertrekt), een goede centrale verdediger (Marcellis doet het goed tot nu toe, Salcido is dit seizoen belabberd maar hij kan het wel) en een opbouwende linksback.

Lazovic is een regelrechte miskoop. Nooit begrepen waarom nederlandse clubs dit "fenomeen" zo nodig willen aankopen. Koevermans was bij AZ erg bruikbaar als finaal aanspeelpunt, maar lijkt niet erg op zijn plek in dit elftal. Een wereldspeler is het natuurlijk niet, maar mits goed gebruikt kan hij er wel de beslissende goals voor je intrappen. Maar ook de boeruh missen kwaliteit over de breedte blijkt. Geen enkele NL club kan dit jaar nou echt terugkijken op bijzondere prestaties, en dat is eigenlijk al jaren zo..

PSV kan zich nu volledig gaan richten op de competitie

Bayern Munchen.

rayman schreef:
Bayern Munchen.
Duitsers geven pas op als het laatste fluitsignaal heeft geklonken

Joy4ever schreef:
(quote)
Duitsers geven pas op als het laatste fluitsignaal heeft geklonken
Zeg je duitsers, zeg je Toni en Ribery.

rayman schreef:
(quote)
Zeg je duitsers, zeg je Toni en Ribery.
Das waar, die hebben zich de Duitse mentaliteit snel eigen gemaakt.

Joy4ever schreef:
(quote)
Das waar, die hebben zich de Duitse mentaliteit snel eigen gemaakt.
Overigens leek die tweede goal van de duitsers, de eerste dus van Toni, niet onhoudbaar.

herman schreef:
De kampioen van de lafheid... Ik hoop dat Stevens er weer wat meer voetbal inbrengt, dit is echt niet om aan te zien.
Waarom lafheid, het is toch effectief? Vergoossen speelt op zeker, dat neem ik hem absoluut niet kwalijk. Ook weet de club dat de kwaliteit dit jaar niet al te hoog is (Alcides normaal in de basis zegt genoeg lijkt me), dus waarom risico's gaan nemen? Omdat er toevallig een aantal niet-PSV'ers een leuke voetbalavond willen hebben met prachtig voetbal? Sorry hoor, maar dan verwijs ik u toch door naar een andere competitie . Ik zeg er wel bij, als Stevens de ploeg volgend seizoen ook niet echt aan de praat krijgt, geef ik wèl commentaar op de club, maar op dit moment is het overleven en zekerheid stellen. Pas als clubs als Ajax, Feijenoord e.d. zelf wat laten zien, nationaal of internationaal, hebben ze alle recht op PSV te bekritiseren (dit is niet persé gericht naar jou Herman, weet nl. niet wat je cluppie is).

Sven Bersee
orbit schreef:
Lazovic is een regelrechte miskoop. Nooit begrepen waarom nederlandse clubs dit "fenomeen" zo nodig willen aankopen.

Lazovic is een erg zenuwachtige jongeman. Temperamentvol. Ik denk toch dat hij meer bij Feyenoord past. Hij is een werker.

Sven Bersee schreef:
Ik denk toch dat hij meer bij Feyenoord past. Hij is een werker.

Dat hebben we gezien...

Qua mentaliteit sowieso niet, ook al werkt hij weleens hard.

Sven Bersee
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Waarom lafheid, het is toch effectief? Vergoossen speelt op zeker, dat neem ik hem absoluut niet kwalijk.

Met een hele boel geluk en een geweldige goalie wordt het wel degelijk laffe PSV kampioen. Zelfs tegen kleine clubjes spelen ze terughoudend. Ook nog eens zeer onlogisch dat ze uberhaupt terughoudend spelen. Hun verdediging is hun zwakte en daar leggen ze de nadruk op. Alsof ze de klasse van Gomes nog maar eens aan het daglicht willen brengen. Slecht idee, want als pakweg AC Milan een beetje zit op te letten, hebben ze zo de opvolger van Dida te pakken. En dan zal PSV echt ijzersterk moeten gaan inkopen.

Kos
orbit schreef:
Geen enkele NL club kan dit jaar nou echt terugkijken op bijzondere prestaties, en dat is eigenlijk al jaren zo..
al die halve en kwartfinaleplaatsen in Europa lijken me niet mis.

Wel hilarisch overigens die Ajax-reacties overal op gisteravond. .

Kos schreef:

Wel hilarisch overigens die Ajax-reacties overal op gisteravond. .

Inderdaad, overige supporters vinden het vooral jammer dat een Nederlandse club uitgeschakeld is. Jaloezie van de ajacieden?

Kos
Lijkt me nogal duidelijk.

Sven Bersee
Ik baal er wel degelijk van als ajacied. We kunnen geen enkele coeficienten (of hoe je dat ook schrijft) punt meer missen. Echter , zouden die punten niet bestaan, dan was ik blij geweest met dit verlies van PSVau (inderdaad, het zijn een stelletje Duitsers).

Afgunst .

Sven Bersee
Houd jij het daar maar lekker op MJ.

Wie zijn jouw helden dan, Sven?

Edit: ik zie het al, kon ook niet anders. Dat maakt afgunst nog alleen maar leuker ³.

Ik denk Herman Brusselmans.

Sven Bersee schreef:

Ook nog eens zeer onlogisch dat ze uberhaupt terughoudend spelen. Hun verdediging is hun zwakte en daar leggen ze de nadruk op.

Aha, vandaar dat ze zo weinig doelpunten tegen hebben in de competitie.

Sven Bersee
Ja. Verder nog: Chris Funk, Johan Cruijff, Marco van Basten, Marlon Brando, James Caan, Al Pacino, Colin Meloy, Stef Kamil Karlens, Tom Barman, Evert ten Napel, Finn Andrews, Hans Teeuwen, Wim Helsen, Marco Materazzi, Paolo Maldini, Stephan Vanfleteren, Tyson Vogel, Adam Stephens, Black Francis, Nick Cave. Ik houd op.

Sven Bersee
BoordAppel schreef:
(quote)

Aha, vandaar dat ze zo weinig doelpunten tegen hebben in de competitie.

Dat zeg ik, Gomes.

Wat een lef om dat te roepen. Zal ik maar beginnen over Huntelaar dan?

Sven Bersee schreef:
Evert ten Napel

Ik vond Frank Snoeks gisteren een verademing, zoals altijd. Vanochtend een samenvatting gezien met commentaar van Evert en ik kon mijn ontbijtkoek niet binnen houden...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:02 uur

geplaatst: vandaag om 12:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.