Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 april 2008, 14:22 uur
Nou, poeh poeh, ze zijn het vak uitgelopen zonder alles kort en klein geslagen te hebben. Fantastisch hoor.
.
.
0
geplaatst: 14 april 2008, 14:28 uur
Wat me gister vooral opviel bij het voorval is het volgenden. Er waren Groningen-supporters uit hun vak op het veld gesprongen om zich het vege lijf te redden. Logisch.
Maar dat ze dan ook nog de gedachte krijgen om al provocerend door te lopen naar het vak met Ajax-supporters leek mij wat kinderachtig en totaal onbegrijpelijk. Of ligt dat aan mij?
Maar dat ze dan ook nog de gedachte krijgen om al provocerend door te lopen naar het vak met Ajax-supporters leek mij wat kinderachtig en totaal onbegrijpelijk. Of ligt dat aan mij?
0
DonDijk
geplaatst: 14 april 2008, 14:41 uur
Nou even serieus, diep schaam ik me als een Groninger zijnde. Ik bied excuses aan, aan iedereen die FC Groningen een sympathieke club vindt.
Het laatste nieuws gaat dat er een stuk of 10 jongens waren die fikkie gingen maken. Dit maakt het nog kanslozer.
Dit betekent namelijk dat er niet 1 (waar ik op hoopte), maar een meervoud debielachtige kanslozen in dat vak zitten die, schaarwijnlijk onder invloed van.., zulke kleuteracties hebben gedaan.
Ik heb zo mijn vermoeden als ik die foto´s bekijk, ik herken zo nu en dan een hersenloos kaal koppie, maar ik kan alleen maar hopen dat ze dit helemaal op kunnen lossen.
Zojuist toevallig een sms gehad van een meid die altijd midden in het vak zit en nu nog in de warre is. ´´Erger dan een horrorfilm, is echt niet overdreven´´ zegt ze. Ik geloof haar.
Het laatste nieuws gaat dat er een stuk of 10 jongens waren die fikkie gingen maken. Dit maakt het nog kanslozer.
Dit betekent namelijk dat er niet 1 (waar ik op hoopte), maar een meervoud debielachtige kanslozen in dat vak zitten die, schaarwijnlijk onder invloed van.., zulke kleuteracties hebben gedaan.
Ik heb zo mijn vermoeden als ik die foto´s bekijk, ik herken zo nu en dan een hersenloos kaal koppie, maar ik kan alleen maar hopen dat ze dit helemaal op kunnen lossen.
Zojuist toevallig een sms gehad van een meid die altijd midden in het vak zit en nu nog in de warre is. ´´Erger dan een horrorfilm, is echt niet overdreven´´ zegt ze. Ik geloof haar.
0
geplaatst: 14 april 2008, 14:41 uur
Ja qua vechtlust is het een ander verhaal, maar als alle supporters zich zo zouden gedragen zou de wedstrijd gewoon door zijn gegaan.
Alhoewel je nou wel elke wedstrijd opzich kan zien zonder de hele tijd te zappen
Kijk dat is dan weer het voordeel.
Edit:Oh jah vergeten de slachtoffers, in dat geval is het wel triest eigenlijk ja.
Alhoewel je nou wel elke wedstrijd opzich kan zien zonder de hele tijd te zappen

Kijk dat is dan weer het voordeel.
Edit:Oh jah vergeten de slachtoffers, in dat geval is het wel triest eigenlijk ja.
0
Jornaquin
geplaatst: 14 april 2008, 15:10 uur
Fc Groningen is gewoon een vet stoere club met allemaal grote, angstaanjagende jongens
.
.
0
DonDijk
geplaatst: 14 april 2008, 15:28 uur
Je wil mij inderdaad niet tegenkomen 's nachts in een steegje..
0
geplaatst: 14 april 2008, 20:55 uur
DonDijk schreef:
Nou even serieus, diep schaam ik me als een Groninger zijnde. Ik bied excuses aan, aan iedereen die FC Groningen een sympathieke club vindt.
Niet doen, heeft niets met FC Groningen te maken. Leuke Club wat mij betreft (ik ben FC Utrecht fan). Om de woorden van Ron Jans te gebruiken, ZIEKE GEESTEN heb je helaas overal. Mensen die zoals gisteren de boel in de fik steken, mensen die valkuilen graven in het bos met ijzeren spiezen in beton, mensen die stoeptegels van viaducten gooien (en maar 4 jaar krijgen terwijl een vrouw zich dood rijdt). Zieke geesten heb je dus helaas overal en steeds meer.
0
Sven Bersee
geplaatst: 15 april 2008, 09:17 uur
Mooi! Gisteren in NOVA een Groningen supporter: "Die ajacieden zullen wel denken, die boeren zijn dom."
En inderdaad, de boeren die dit deden zijn behoorlijk dom. Ik hoop voor ze dat ze ontoerekeningsvatbaar zijn anders zijn ze onaards dom.
En inderdaad, de boeren die dit deden zijn behoorlijk dom. Ik hoop voor ze dat ze ontoerekeningsvatbaar zijn anders zijn ze onaards dom.
0
Sven Bersee
geplaatst: 15 april 2008, 11:32 uur
Ha, nee ongetwijfeld. Of misschien op een ijzeren boerderij?
Hoge hekken in stadions zouden veilig zijn, maar in de Euroborg heeft een laag hek levens gered.
Hoge hekken in stadions zouden veilig zijn, maar in de Euroborg heeft een laag hek levens gered.
0
geplaatst: 15 april 2008, 17:41 uur
Even Belgische wijsheid: Anderlecht haalde 21/21. Jammer dat de competitie niet lang meer is, of ze werden alweer kampioen.
0
geplaatst: 15 april 2008, 19:59 uur
Zolang het Club Brugge niet wordt, ben ik tevree aangezien Genk het erg hard laat afweten in de terugronde. 2de kolom 
Standard wordt dit seizoen kampioen.. Niets aan te doen, zelfs als Anderlecht op Sclessin gaat winnen. Standard heeft de sterkste ploeg, vooral verdediging dan. Camozzato, Sarr, Onyewu & Danté. Jammer voor Standard dat ik niet denk dat ook maar 1 van die mannen gaat blijven. Onyewu zal nu wel echt vertrekken zeker, Danté wil ook weg, Camozzato & Sarr betwijfel ik. Jovanovic vertrekt ook al al vind ik hem niet echt een fantastische speler ...
Standard zal volgend seizoen gene vette zijn denk ik
Als Genk investeert in een goeie linksback, linksmid & centrale verdediger heb ik het gevoel dat ze binnen top-3 zullen komen.

Standard wordt dit seizoen kampioen.. Niets aan te doen, zelfs als Anderlecht op Sclessin gaat winnen. Standard heeft de sterkste ploeg, vooral verdediging dan. Camozzato, Sarr, Onyewu & Danté. Jammer voor Standard dat ik niet denk dat ook maar 1 van die mannen gaat blijven. Onyewu zal nu wel echt vertrekken zeker, Danté wil ook weg, Camozzato & Sarr betwijfel ik. Jovanovic vertrekt ook al al vind ik hem niet echt een fantastische speler ...
Standard zal volgend seizoen gene vette zijn denk ik

Als Genk investeert in een goeie linksback, linksmid & centrale verdediger heb ik het gevoel dat ze binnen top-3 zullen komen.
0
geplaatst: 16 april 2008, 10:09 uur
Zou niet de eerste Feyenoord-speler zijn die in het buitenland opeens best wat in zijn mars lijkt te hebben. 
Ghaly, Elmander, etc. noem ze allemaal maar op.
Hoe gaat het trouwens met die Zuid-Koreaanse spits? Zou hij eigenlijk niet Makaay moeten vervangen of is ie definitief weggekwijnd?

Ghaly, Elmander, etc. noem ze allemaal maar op.
Hoe gaat het trouwens met die Zuid-Koreaanse spits? Zou hij eigenlijk niet Makaay moeten vervangen of is ie definitief weggekwijnd?

0
geplaatst: 16 april 2008, 10:25 uur
Die Zuid Koreaan was een paniekaankoop, ook al weigert Feyenoord dat toe te geven. Die Lee verzuipt in heimwee, maar zonder heimwee is hij nog van het niveau ASWH. Gewoon proberen extra teddyberen met Feyenoord shirt te verkopen in Zuid Koreau en dan samen met Bahia verkopen aan FC Porto.
Bahia zal nooit een topper worden. Onmogelijk. Ghaly presteerde bij Feyenoord ook redelijk, maar het kwam er nooit helemaal uit. Hij is nu nog geen topper. Elmander doet het goed in Frankrijk, maar het was niet raar dat Feyenoord hem destijds wegdeed. Hij raakte geen bal, een verschrikking was het.
Bahia zal nooit een topper worden. Onmogelijk. Ghaly presteerde bij Feyenoord ook redelijk, maar het kwam er nooit helemaal uit. Hij is nu nog geen topper. Elmander doet het goed in Frankrijk, maar het was niet raar dat Feyenoord hem destijds wegdeed. Hij raakte geen bal, een verschrikking was het.
0
geplaatst: 16 april 2008, 10:43 uur
El Ahmadi naar Feyenoord? Wel een goede speler, maar een speler voor Feyenoord? Ik weet het niet.
0
geplaatst: 16 april 2008, 10:55 uur
de Guzman zal weggaan, net als Sahin. Ik denk dat El Ahmadi beter is dan beide spelers, dus ik ben wel tevreden. Hij is wel een speler voor Feyenoord, waarom niet? Omdat hij geen "vechter" is? (hij is Marrokaan....)

0
geplaatst: 16 april 2008, 11:15 uur
Nee, dat niet. Voor mijn gevoel is het meer een PSV-speler eigenlijk. Maar een goede speler is het inderdaad, dus komt wel goed.
Is Feyenoord dan nog steeds de club van de vechters? Merk dat vrij weinig.
Waar zullen Guzman en Sahin dan heen gaan?
0
geplaatst: 16 april 2008, 11:18 uur
Nicolage Rico schreef:
Omdat hij geen "vechter" is? (hij is Marrokaan....)
Omdat hij geen "vechter" is? (hij is Marrokaan....)
Mijn hele familie is Marokkaans
0
geplaatst: 16 april 2008, 11:26 uur
Reijersen schreef:
Nee, juist niet meer. Ik vroeg het eigenlijk aan jou... Eigenlijk zou Feyenoord wel een "vechter" op het middenveld erbij moeten hebben, een leider.
De Guzman heeft belangstelling zat en ziet een overstap zitten. Sahin is gehuurd (1 jaar) van Dortmund, dus waarschijnlijk zal hij teruggaan of zal hij verkocht/verhuurd worden aan een andere club. Heel misschien zal Feyenoord hem nog een jaar huren, maar dat denk ik niet. Hij heeft niet echt kunnen overtuigen.
0
geplaatst: 16 april 2008, 11:29 uur
Sahin niet kunnen overtuigen? Dan kun je heel Feyenoord wel in de uitverkoop doen? En 95% van Ajax en PSV. Wordt nog druk op de transfermarkt, deze zomer. Ik denk dat ik ook maar een club begin.
0
geplaatst: 16 april 2008, 12:01 uur
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd waar Sulejmani naar toe gaat.
0
geplaatst: 16 april 2008, 12:08 uur
Sulejmani zal niet naar Feyenoord gaan in ieder geval, zo spreekt hij in de VI van vandaag. "Ik heb iets anders in gedachten".
Zou wel erg jammer zijn voor Feyenoord.
-----
Sahin heeft bijna geen enkele wedstrijd uitgespeeld. Hij is wel redelijk vaak in de basis begonnen. Hij begon de competitie ook vrij goed, maar heeft verder teleurstellend gespeeld. Hij durft te weinig, heeft geen goed schot. Uiteraard is hij een talent, maar echt misschien zal Feyenoord hem echt niet. Dan kan Feyenoord beter de Guzman behouden.
En je hebt wel gelijk dat veel spelers in de verkoop kunnen bij Feyenoord.
Te beginnen bij Buijs en Bahia.
Zou wel erg jammer zijn voor Feyenoord.
-----
Sahin heeft bijna geen enkele wedstrijd uitgespeeld. Hij is wel redelijk vaak in de basis begonnen. Hij begon de competitie ook vrij goed, maar heeft verder teleurstellend gespeeld. Hij durft te weinig, heeft geen goed schot. Uiteraard is hij een talent, maar echt misschien zal Feyenoord hem echt niet. Dan kan Feyenoord beter de Guzman behouden.
En je hebt wel gelijk dat veel spelers in de verkoop kunnen bij Feyenoord.
Te beginnen bij Buijs en Bahia.
0
DonDijk
geplaatst: 16 april 2008, 12:29 uur
Buijs is van harte welkom bij Groningen.
Om het vuurtje wat op te stoken.
Om het vuurtje wat op te stoken.
0
FattBeat
geplaatst: 16 april 2008, 13:34 uur
Ik las anders net dat Porto 'interesse' schijnt te hebben voor Bahia 

0
Sven Bersee
geplaatst: 16 april 2008, 14:54 uur
Oh ja? Dat is nog eens nieuws mensen, zo kan het dus ook!
0
Jornaquin
geplaatst: 16 april 2008, 16:03 uur
Nicolage Rico schreef:
Sulejmani zal niet naar Feyenoord gaan in ieder geval, zo spreekt hij in de VI van vandaag. "Ik heb iets anders in gedachten".
Dit zegt hij erover:
We helpen alle Feyenoordfans die nu hoop koesteren maar meteen uit de droom: Sulejmani is niet van plan Verbeek te volgen naar De Kuip. 'Van mijn zaakwaarnemer heb ik gehoord dat Feyenoord de laatste jaren zijn beste spelers heeft verkocht aan Chelsea, Arsenal, Liverpool en Real Madrid. Het is helemaal geen verkeerde club, maar ik heb iets anders in gedachten. Ik heb een enorme drang om prijzen te winnen, Hopelijk gaat Verbeek dat lukken in Rotterdam, maar gezien de resultaten van Feyenoord in de laatste jaren lijkt me de kans op een prijs niet heel groot.'
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.