Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
DonDijk
geplaatst: 16 april 2008, 16:07 uur
betekent dat ie dus ook niet naar Ajax gaat...blijft PSV over.
0
Jornaquin
geplaatst: 16 april 2008, 16:09 uur
Over Ajax staat dit erin:
Wat veel mensen niet weten is dat Sulejmani in het verleden al een gesprek heeft gehad met de TD van Ajax, Martin van Geel. Daar werd hem een belofte gedaan, die niet werd waargemaakt. 'Een jaar of twee geleden heb ik met Van Geel gesproken. Hij wilde me graag hebben. Op dat moment was ik pas zeventien jaar, maar ze zeiden dat ik op mijn achttiende kon komen. Daar bleef het bij, ik ben nooit meer gebeld door Ajax.' Volgens de berichten uit Amsterdam heeft Ajax, met dezelfde van Geel aan het roer, de contractsituatie van Sulejmani laten onderzoeken.
Hij had dus nu al bij Ajax kunnen voetballen, maar zijn zaakwaarnemers waren/zijn nogal vaag, wat Ajax een hoop negatieve aandacht zou geven wat ze niet kunnen hebben. Dat is wat ik ervan gehoord heb. Hij mocht eerst ook niet voor Heerenveen uitkomen ofzo, omdat hij Partizan of Rode Ster(weet ik veel waar hij speelde) genaaid zou hebben ofzo.
Ik denk overigens dat hij naar Ajax komt. Welke aanvaller wil er nu niet met van Basten en Bergkamp werken. Daar heb je meer aan dan met 9 man in de verdediging staan onder leiding van Huubie Stevens.
Wat veel mensen niet weten is dat Sulejmani in het verleden al een gesprek heeft gehad met de TD van Ajax, Martin van Geel. Daar werd hem een belofte gedaan, die niet werd waargemaakt. 'Een jaar of twee geleden heb ik met Van Geel gesproken. Hij wilde me graag hebben. Op dat moment was ik pas zeventien jaar, maar ze zeiden dat ik op mijn achttiende kon komen. Daar bleef het bij, ik ben nooit meer gebeld door Ajax.' Volgens de berichten uit Amsterdam heeft Ajax, met dezelfde van Geel aan het roer, de contractsituatie van Sulejmani laten onderzoeken.
Hij had dus nu al bij Ajax kunnen voetballen, maar zijn zaakwaarnemers waren/zijn nogal vaag, wat Ajax een hoop negatieve aandacht zou geven wat ze niet kunnen hebben. Dat is wat ik ervan gehoord heb. Hij mocht eerst ook niet voor Heerenveen uitkomen ofzo, omdat hij Partizan of Rode Ster(weet ik veel waar hij speelde) genaaid zou hebben ofzo.
Ik denk overigens dat hij naar Ajax komt. Welke aanvaller wil er nu niet met van Basten en Bergkamp werken. Daar heb je meer aan dan met 9 man in de verdediging staan onder leiding van Huubie Stevens.
0
geplaatst: 16 april 2008, 16:37 uur
Maar diezelfde aanvallers willen wel graag CL spelen. Lastige keuze.
0
DonDijk
geplaatst: 16 april 2008, 16:39 uur
Ja das wel een lastige idd...wat wil je, met 3-4 verliezen en een fantastische wedstrijd (voor het publiek) of met 9 man voor de pot hangen en met 0-1 winnen... 

0
Jornaquin
geplaatst: 16 april 2008, 16:41 uur
Kijk, Psv wordt kampioen. Dus die spelen sowieso CL. Ajax heeft de laatste 2 jaren de play-offs gewonnen en is er wat iedereen wel weet in de voorronde CL 2x uitgegooid door 2 gare ploegen. Maar goed, als je normale spelers koopt zullen zij zelf die wedstrijden moeten spelen en lijkt me de kans dus vrij groot dat je mits je de play-offs wint en goede spelers haalt Champions League speelt.
Het kan ook zo zijn dat Sulejmani naar Psv verkast hoor, maar als aanvaller lijkt het me dat je je geen betere leermeesters als van Basten en Bergkamp kan wensen. Laten we van't Schip niet vergeten trouwens, ook geen overdienstelijke speler.
Het kan ook zo zijn dat Sulejmani naar Psv verkast hoor, maar als aanvaller lijkt het me dat je je geen betere leermeesters als van Basten en Bergkamp kan wensen. Laten we van't Schip niet vergeten trouwens, ook geen overdienstelijke speler.
0
geplaatst: 16 april 2008, 16:43 uur
Zit Petterson daar niet meer? (over goede aanvallers gesproken)
0
geplaatst: 16 april 2008, 16:46 uur
Zoals eerder gezegd, denk ik ook dat hij naar ajax gaat. Het zou jammer zijn, hoewel hij net een half seizoen goed presteert bij Heerenveen. Hoeveel spelers zijn er al geweest die goed draaien bij Heerenveen, Roda JC, Vitesse, enz. en die de top toch niet aankunnen? Al denk ik wel dat Sulejmani de Nederlandse top aan kan.
0
Jornaquin
geplaatst: 16 april 2008, 16:48 uur
Ja inderdaad, maar ik denk dat er nogal een verschil zit tussen Sulejmani of pak hem beet Lurling,Sikora,Soetaers en Sibon. Dus wat jij ook zegt, ik denk dat hij het wel gaat redden.
0
geplaatst: 16 april 2008, 16:48 uur
Als we het over trainers gaan hebben, zal Sulejmani waarschijnlijk voor Feyenoord kiezen. Hij zegt over Verbeek dat hij de belangrijkste persoon is in zijn voetbalcarierre (tot nu toe).
0
Jornaquin
geplaatst: 16 april 2008, 16:49 uur
Jornaquin schreef:
Dit zegt hij erover:
We helpen alle Feyenoordfans die nu hoop koesteren maar meteen uit de droom: Sulejmani is niet van plan Verbeek te volgen naar De Kuip. 'Van mijn zaakwaarnemer heb ik gehoord dat Feyenoord de laatste jaren zijn beste spelers heeft verkocht aan Chelsea, Arsenal, Liverpool en Real Madrid. Het is helemaal geen verkeerde club, maar ik heb iets anders in gedachten. Ik heb een enorme drang om prijzen te winnen, Hopelijk gaat Verbeek dat lukken in Rotterdam, maar gezien de resultaten van Feyenoord in de laatste jaren lijkt me de kans op een prijs niet heel groot.'
Dit zegt hij erover:
We helpen alle Feyenoordfans die nu hoop koesteren maar meteen uit de droom: Sulejmani is niet van plan Verbeek te volgen naar De Kuip. 'Van mijn zaakwaarnemer heb ik gehoord dat Feyenoord de laatste jaren zijn beste spelers heeft verkocht aan Chelsea, Arsenal, Liverpool en Real Madrid. Het is helemaal geen verkeerde club, maar ik heb iets anders in gedachten. Ik heb een enorme drang om prijzen te winnen, Hopelijk gaat Verbeek dat lukken in Rotterdam, maar gezien de resultaten van Feyenoord in de laatste jaren lijkt me de kans op een prijs niet heel groot.'
0
geplaatst: 16 april 2008, 16:52 uur
Jornaquin schreef:
Het kan ook zo zijn dat Sulejmani naar Psv verkast hoor, maar als aanvaller lijkt het me dat je je geen betere leermeesters als van Basten en Bergkamp kan wensen.
Het kan ook zo zijn dat Sulejmani naar Psv verkast hoor, maar als aanvaller lijkt het me dat je je geen betere leermeesters als van Basten en Bergkamp kan wensen.
Das zeker waar. Alleen willen spelers vaker liever gelijk succes hebben. Sulejmani lijkt een topper idd, hoewel de scouts op het Kasteel vorige week voor niks kwamen. Die hebben nu de namen van Emnes en Dissels genoteerd
. Het voetbal wordt meer en meer een momentopname, in dat opzicht kan ik wel begrijpen dat spelers liever snel sportief succes willen hebben uit angst om vergeten te worden en het grote geld te missen.
0
geplaatst: 16 april 2008, 16:52 uur
@Jornaquin: Dat stuk had ik al in de VI gelezen, gozert. Maar jij brengt Bergkamp en van Basten erbij als motivatie om voor ajax te kiezen. Als we de vergelijking met trainers gaan maken...
0
Jornaquin
geplaatst: 16 april 2008, 16:54 uur
Hij is uitgeleerd bij Verbeek en kan zich onder van Basten ontwikkelen tot weer een stapje hoger, simpel toch?
0
geplaatst: 16 april 2008, 16:56 uur
Helaas spreekt van Basten met zijn voeten... Een geweldige trainer is hij (nog) niet. Ik weet niet of van Basten een doorslaggevende factor zal zijn.
0
geplaatst: 16 april 2008, 17:03 uur
Als Sulejmani een beetje slim is, tekent ie eerder gisteren dan vandaag een contract bij Ajax.
De best mogelijke leermeesters, zoals Jorn al zei en zeg nou eerlijk: wat voor concurrenten heeft ie daar verder eigenlijk? Ik schat hem in ieder geval hoger in dan Leonardo, Mitea, Emanuelson, Bakircioglu en Rommedahl vind ik toch allemaal minder als flankspeler... Mij lijkt het in ieder geval wel wat een aanval met Sulejmani op de ene en Suarez op de andere flank.
Rommedahl, Leonardo en Baki mogen dan lekker op de bank plaatsnemen...
De best mogelijke leermeesters, zoals Jorn al zei en zeg nou eerlijk: wat voor concurrenten heeft ie daar verder eigenlijk? Ik schat hem in ieder geval hoger in dan Leonardo, Mitea, Emanuelson, Bakircioglu en Rommedahl vind ik toch allemaal minder als flankspeler... Mij lijkt het in ieder geval wel wat een aanval met Sulejmani op de ene en Suarez op de andere flank.
Rommedahl, Leonardo en Baki mogen dan lekker op de bank plaatsnemen...
0
geplaatst: 16 april 2008, 17:23 uur
Javier Martina schijnt ook een heel grote speler op komst te zijn, en hij is een rechtsbuiten,maar goed, Leonardo schat ik ook heel hoog in, dus dan zijn de flanken in ieder geval wel dubbel bezet.
0
geplaatst: 16 april 2008, 21:28 uur
Dit soort wedstrijden zijn niet goed voor mijn hart. Maar goed gefeliciteerd Ajax!
Siem de Jong
Siem de Jong

0
geplaatst: 16 april 2008, 22:03 uur
wat heb ik toch een hekel aan ajax,
Sorry jongens maar ik kan er niks aan doen...
Wij waren gewoon sterker. Maarja laat ook maar ik zit mezelf weer op te fokken!!!!!!!!!
Wij waren gewoon sterker. Maarja laat ook maar ik zit mezelf weer op te fokken!!!!!!!!!
0
Spijtoptant
geplaatst: 16 april 2008, 22:07 uur
Laat PSV maar de titel vergooien door de laatste pot te verliezen.
Worden ze alleen maar sterker van; kijk maar naar AZ.
Worden ze alleen maar sterker van; kijk maar naar AZ.
0
geplaatst: 16 april 2008, 22:14 uur
'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste! Heb ik dat soort dingen ooit geroepen? Ongelooflijk'
Michael van Praag kijkt in Voetbal International terug op zijn periode als voorzitter van Ajax
Michael van Praag kijkt in Voetbal International terug op zijn periode als voorzitter van Ajax

0
geplaatst: 16 april 2008, 22:52 uur
Het wordt net zoals vorig jaar weer lekker spannend zondag
Maar het zal me verbazen als PSV dit nog laat lopen.. net zozeer als het me zal verbazen als 010 nog playoffs gaat spelen.
Maar het zal me verbazen als PSV dit nog laat lopen.. net zozeer als het me zal verbazen als 010 nog playoffs gaat spelen.
0
FattBeat
geplaatst: 16 april 2008, 22:59 uur
Ach, volgend jaar zijn wij de baas. Mark my words orbit.
0
geplaatst: 16 april 2008, 23:04 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dit soort wedstrijden zijn niet goed voor mijn hart. Maar goed gefeliciteerd Ajax!
Drie 'Groningse' goals

0
Jornaquin
geplaatst: 16 april 2008, 23:53 uur
jelmer19 schreef:
Ajax verdiend gewonnen, zat kansen om na de 1-0 de 2-0 te maken en na de 2-1 ook nog zat kansen op de 3-1 gehad. Het was redelijk gelijkopgaand maar Ajax was de betere. Tot volgend jaar, komen we de 3 punten weer ophalen

0
geplaatst: 17 april 2008, 00:38 uur
Ik hoop opeens zo op een fantastische afscheidswedstrijd van Theo Janssen. Wat mij betreft peert ie er in de 10de minuut een vrije trap in en blijft het daarbij, zondag. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.