MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ik ben er zondag iig bij in de Kuip. Ben net uitgeloot voor een kaartje. Zaterdag eerst naar HSV - Schalke met de oto, dus dat wordt een leuk voetbalweekend.

artemio
Ik vind het onbegrijpelijk hoe feyenoord het zo heeft laten liggen in de 2e competitiehelft. Toch aardige aankopen gedaan en het resultaat: noppes. Waar Nac geeindigd is daar had feyenoord moeten staan en dan was de eindstand geweest zoals je 'm had kunnen voorspellen.
Oei nu vergeet ik even AZ wat samen met feyenoord kan strijden voor de titel flop van het jaar. En met een blijvende van gaal weet ik het volgend jaar ook nog niet zo met AZ.
En voor psv was natuurlijk ook niet alles top. toch vrij kansloos tegen fiorentina in de eufa.

Het is inderdaad schandalig slecht wat Feyenoord heeft laten zien in de 2e helft van de competitie, met zo een selectie. Gelukkig kunnen ze het seizoen enigzins goedmaken door de Amstel Cup te pakken.

artemio
In eigen stadion... makkie!
Hadden ze het gisteren bij voetbal insite ook nog even over, de mogelijk nieuwe opzet van het bekertoernooi met een thuis en uitwedstrijd.

Het is wel eerlijker, maar ze klagen nu al over teveel wedstrijden. Dat gaat 'm dus niet worden.

charlezzz schreef:
is dat dat programma met die ene commentator die teveel lult, en die andere die te weinig lult. ze kunnen daar net zo goed die twee opa's van de muppets neerzetten, komt er meer zinnigs uit.

Het heeft in ieder geval wel meer inhoud dan Studio Ajax .....uhhhh Studio Voetbal

Ajax heeft Cvitanich binnen

WernerGSF
Joy4ever schreef:
Ajax heeft Cvitanich binnen

Ajax heeft met Atlético Banfield een akkoord bereikt over de overname van de spits Dario Cvitanich. De Amsterdammers betalen bijna zeven miljoen euro voor de 23-jarige Argentijn.

Cvitanich is van Kroatische afkomst en beschikt over zowel een Argentijns als een Kroatisch paspoort. Naar verwachting tekent de 1,75 meter lange aanvaller, die bij Banfield in 75 duels 24 keer scoorde, voor vijf jaar bij Ajax.

Vervanger voor Huntelaar?

Spijtoptant
Nicolage Rico schreef:
Het is wel eerlijker, maar ze klagen nu al over teveel wedstrijden. Dat gaat 'm dus niet worden.

Dan gewoon die nare play-offs afschaffen.

Verder worden er door Nederlandse clubs juist erg weinig wedstrijden gespeeld. Een paar meer kan echt geen kwaad.

Spijtoptant schreef:
(quote)

Dan gewoon die nare play-offs afschaffen.

Verder worden er door Nederlandse clubs juist erg weinig wedstrijden gespeeld. Een paar meer kan echt geen kwaad.

Ik beweer ook niet dat we teveel wedstrijden spelen, daar zeurt de KNVB continue over. Die play-offs moeten meteen afgeschaft worden.

Erg weinig? Als je in Europa niet meedoet of er meteen uitligt misschien.

BoordAppel schreef:
En je als "geplaatste" club pas later meedoet aan de strijd om de Donald Duck beker. In Engeland spelen ze pas veel wedstrijden en daar hoor je niemand klagen.

Ik hoor trouwens net dat Heijtinga de gouden schoen heeft gewonnen

In Engeland spelen ze pas veel wedstrijden en daar hoor je niemand klagen.

Jawel hoor, zeker als er een EK of WK is hoor je weer dat de spelers het zo moeilijk hebben omdat ze zoveel wedstrijden hebben moeten spelen.

Verder kunnen de meeste clubs in Engeland drie A-elftallen opstellen en in Nederland niet.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/76130/1/Feyenoord_aast_op_aanvaller_Xisco.html

Ik ken die Xicso niet echt, maar goede aanvallers zijn altijd welkom.

Die Xisco lijkt wel een rugby speler. Oorlog in de zestien zal nooit meer hetzelfde zijn.

Voetbal is oorlog.

Was oorlog maar voetbal.

Mooi gezegd, Tom.

DonDijk
Dan had de Verenigde Staten ook niet meer zoveel te zeggen..

Mooi gezegd, Don.

DonDijk
....ZUCHT....

Joy4ever schreef:

Ik hoor trouwens net dat Heijtinga de gouden schoen heeft gewonnen

Volkomen terecht overigens..

Zet even je Ajax bril af en reageer dan nog een keer Sowieso ben ik geen voorstander van een speler als beste te bestempelen terwijl hij geen kampioen is geworden maar dit even terzijde. Volgens mij is er maar één die die schoen verdient. En die beste man staat in het doel bij PSV.

Sinds wanneer keept Affelay

Maar serieus gezien zie ik meerdere spelers kans maken op die schoen:
- Gomes (PSV)
- Affelay (PSV)
- Heitinga (Ajax)
- Huntelaar (Ajax)
- Gabri (Ajax)
- El Ahmadi (Twente)
- Engelaar (Twente)
- Sulejmani (Heerenveen)
- Bradley (Heerenveen)
- Pranjic (Heerenveen)
- Gio (Feyenoord)
- Bruins (Feyenoord)
- en ik ben er vast nog een paar vergeten.

Sven Bersee
Joy4ever schreef:
Sowieso ben ik geen voorstander van een speler als beste te bestempelen terwijl hij geen kampioen is geworden maar dit even terzijde.
Wat een pure onzin zeg. Kan ik nog een puntje aan zuigen. Wanneer Duitsland wereldkampioen werd, kwam de beste speler dan ook altijd uit dat land?

Laten we anders een soort elftal van het seizoen maken allemaal. Je favoriete 11 van het afgelopen voetbalseizoen.

Doen er mensen mee?

Joy4ever schreef:
Volgens mij is er maar één die die schoen verdient. En die beste man staat in het doel bij PSV.

Zelfs bizar dat Gomes de gouden schoen niet heeft gehad....

Sven Bersee
Reijersen schreef:
Laten we anders een soort elftal van het seizoen maken allemaal. Je favoriete 11 van het afgelopen voetbalseizoen.

Doen er mensen mee?

Ja ik doe wel mee. Maar dan 1 keeper, 4 verdedigers, 3 middenvelders en 3 aanvallers?

Spijtoptant
BoordAppel schreef:

Als je met de subtop in Europa mee wilt doen, moet je niet moeilijk doen over Europese wedstrijden. Die paar wedstrijdjes extra die een dubbele bekerontmoeting opleveren kunnen daar best bij. Dan kan de club zelf beslissen of ze er voor gaan met de a-selectie, of wat spelers rust gunden. Dat kan misgaan, maar het is risico's nemen in de top.

Zo won wellicht Feyenoord ook in 2002 de UEFA-cup: doordat Inter zijn topspelers in de halve finale rust gunde. Je moet wat gokken soms, en je prioriteiten stellen, maar ondertussen doen je reservespelers wel belangrijke ervaring op.

Sven Bersee
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Zelfs bizar dat Gomes de gouden schoen niet heeft gehad....

Gouden schoen verdient ie niet. Gouden handschoen is meer op zijn plaats.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:29 uur

geplaatst: vandaag om 19:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.