Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 april 2008, 14:06 uur
Sven Bersee schreef:
Op het vorige WK werd Zidane als beste speler uitgeroepen. Het WK daarvoor Oliver Kahn. Beide verliezers.(quote)
Wat een pure onzin zeg. Kan ik nog een puntje aan zuigen. Wanneer Duitsland wereldkampioen werd, kwam de beste speler dan ook altijd uit dat land?
0
geplaatst: 22 april 2008, 14:06 uur
Sven Bersee schreef:
Ja ik doe wel mee. Maar dan 1 keeper, 4 verdedigers, 3 middenvelders en 3 aanvallers?
(quote)
Ja ik doe wel mee. Maar dan 1 keeper, 4 verdedigers, 3 middenvelders en 3 aanvallers?
1 Keeper is wel handig, maar verder zou ik zeggen, zet je favoriete systeem in elkaar.
0
geplaatst: 22 april 2008, 14:09 uur
Sven Bersee schreef:
Gouden schoen verdient ie niet. Gouden handschoen is meer op zijn plaats.
(quote)
Als je zoveel punten pakt voor je elftal, verdien je de gouden schoen. Geen enkele eredivisie speler is zo belangrijk geweest als hij voor psv.
0
Sven Bersee
geplaatst: 22 april 2008, 14:17 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Op het vorige WK werd Zidane als beste speler uitgeroepen. Het WK daarvoor Oliver Kahn. Beide verliezers.Klopt. Wat je hiermee wilt zeggen is me alleen onduidelijk.
0
Sven Bersee
geplaatst: 22 april 2008, 14:18 uur
Nicolage Rico schreef:
Als je zoveel punten pakt voor je elftal, verdien je de gouden schoen. Geen enkele eredivisie speler is zo belangrijk geweest als hij voor psv.
(quote)
Met zijn handen inderdaad.
0
geplaatst: 22 april 2008, 14:19 uur
Sven Bersee schreef:
Klopt. Wat je hiermee wilt zeggen is me alleen onduidelijk.
Dat die prijs van beste speler vaak nergens over gaat (quote)
Klopt. Wat je hiermee wilt zeggen is me alleen onduidelijk.

0
geplaatst: 22 april 2008, 14:21 uur
De gouden schoen geldt toch voor de beste speler? Dat was Gomes dus.
0
DonDijk
geplaatst: 22 april 2008, 14:23 uur
Gomes (Ten Rouwelaar);
Silva, Marcellis, Heitinga, de Cler; (El Akachahaouioha)
Pranjic, Affelay, ElAhmadi; (Dissels)
Huntelaar, Sulejmani, Suarez (N'Kufo)
Dit schiet mij een beetje binnen, spelers die mij opvielen dit seizoen.
Silva, Marcellis, Heitinga, de Cler; (El Akachahaouioha)
Pranjic, Affelay, ElAhmadi; (Dissels)
Huntelaar, Sulejmani, Suarez (N'Kufo)
Dit schiet mij een beetje binnen, spelers die mij opvielen dit seizoen.
0
Sven Bersee
geplaatst: 22 april 2008, 14:31 uur
Mijn team speelt 4-3-3:
Gomes
Bruno Silva – John Heitinga (C) – Jan Vertonghen – Tim de Cler
Jonathan de Guzman – Ibrahim Affelay – Rasmus Lindgren – Michael Bradley
Roy Makaay – Klaas-Jan Huntelaar – Miralem Sulejmani
Coach: Gertjan Verbeek
Gomes
0
geplaatst: 22 april 2008, 14:36 uur
Ik speel 3-4-3
Gomes
Heitinga - Marcellis - Vertonghen
El Ahmadi - Gabri - Afellay - Siem de Jong
Sulejmani - Huntelaar - Bradley
Coach: GJ. Verbeek
Gomes
Heitinga - Marcellis - Vertonghen
El Ahmadi - Gabri - Afellay - Siem de Jong
Sulejmani - Huntelaar - Bradley
Coach: GJ. Verbeek
0
geplaatst: 22 april 2008, 14:38 uur
Sven Bersee schreef:
Mijn team speelt 4-3-3:
Gomes
Mijn team speelt 4-3-3:
Gomes
Een twaalttal! Als je met dit team geen kampioen wordt...

0
geplaatst: 22 april 2008, 14:41 uur
Helaas zette Makaay zijn geweldige spel niet door naar het 2e seizoenshelft. In het 2e gedeelte speelde hij écht als een spook. Nu hoort hij dus niet bij de beste 11.
0
geplaatst: 22 april 2008, 14:41 uur
Heb even een kleine wijziging doorgevoerd. Ben sinds dit seizoen een groot liefhebber van de voetballer Siem de Jong.
0
Sven Bersee
geplaatst: 22 april 2008, 15:06 uur
Reijersen schreef:
Heb even een kleine wijziging doorgevoerd. Ben sinds dit seizoen een groot liefhebber van de voetballer Siem de Jong.
Je bent niet de enige. Groot talent en zeer beheersd, rustig en slim. Dat gaat er denk ik voor zorgen dat hij de top haalt.
0
geplaatst: 22 april 2008, 15:25 uur
Sven Bersee schreef:
(quote)
Inderdaad. Maar eens de prijs opdelen in twee prijzen dan..

Maar wat betreft voetballers vind ik het volkomen logisch dat Johnny de prijs pakt, was van doorslaggevend belang voor veel wedstrijden en is overall gewoon de beste speler. Helaas is hij er niet nog een seizoen bij..
0
DutchViking
geplaatst: 22 april 2008, 15:26 uur
Mijn 11 voor dit seizoen:
Gomes
De Cler - Marcellis - Heitinga - Braafheid
Lovre - Afellay - Bradley
N'Kufo - Huntelaar - Amrabat
Gomes
De Cler - Marcellis - Heitinga - Braafheid
Lovre - Afellay - Bradley
N'Kufo - Huntelaar - Amrabat
0
geplaatst: 22 april 2008, 15:29 uur
orbit schreef:
Maar wat betreft voetballers vind ik het volkomen logisch dat Johnny de prijs pakt, was van doorslaggevend belang voor veel wedstrijden en is overall gewoon de beste speler.
Ik blijf me verbazen..(quote)
Maar wat betreft voetballers vind ik het volkomen logisch dat Johnny de prijs pakt, was van doorslaggevend belang voor veel wedstrijden en is overall gewoon de beste speler.
0
Sven Bersee
geplaatst: 22 april 2008, 15:32 uur
Wie zou jij dan noemen? En nu niet weer Gomes noemen.
0
Jornaquin
geplaatst: 22 april 2008, 15:44 uur
Darío Cvitanich is dichtbij een overgang naar Ajax. De Amsterdamse club heeft inmiddels met Banfield overeenstemming bereikt over een transfersom van ongeveer zeven miljoen euro. Dat laat de Argentijnse club dinsdag op de eigen website weten.
De 23-jarige aanvaller, die een Argentijns en Kroatisch paspoort heeft, komt vermoedelijk deze week al naar Amsterdam voor een medische keuring. De eerste aankoop van de toekomstig hoofdtrainer Marco van Basten wil dan ook de laatste details over een meerjarig contract afwerken.
Cvitanich kan op meerdere posities in de aanval uit de voeten en speelt ook regelmatig als aanvallende middenvelder. Hij scoorde in 75 competitieduels 24 doelpunten voor Banfield. Hij stond ook in de belangstelling van Boca Juniors, Espanyol en Napoli.
De 23-jarige aanvaller, die een Argentijns en Kroatisch paspoort heeft, komt vermoedelijk deze week al naar Amsterdam voor een medische keuring. De eerste aankoop van de toekomstig hoofdtrainer Marco van Basten wil dan ook de laatste details over een meerjarig contract afwerken.
Cvitanich kan op meerdere posities in de aanval uit de voeten en speelt ook regelmatig als aanvallende middenvelder. Hij scoorde in 75 competitieduels 24 doelpunten voor Banfield. Hij stond ook in de belangstelling van Boca Juniors, Espanyol en Napoli.
0
geplaatst: 22 april 2008, 15:46 uur
Sven Bersee schreef:
Huntelaar(quote)
0
geplaatst: 22 april 2008, 15:48 uur
Jornaquin schreef:
Darío Cvitanich is dichtbij een overgang naar Ajax. Hij scoorde in 75 competitieduels 24 doelpunten voor Banfield. Hij stond ook in de belangstelling van Boca Juniors, Espanyol en Napoli.
Indrukwekkend is een ander verhaal.Darío Cvitanich is dichtbij een overgang naar Ajax. Hij scoorde in 75 competitieduels 24 doelpunten voor Banfield. Hij stond ook in de belangstelling van Boca Juniors, Espanyol en Napoli.
0
Sven Bersee
geplaatst: 22 april 2008, 15:49 uur
Ok ok, neem ik genoegen mee. Hunter is echt een fenomeen aan t worden.
0
Woutt
geplaatst: 22 april 2008, 15:52 uur
Gomes (Velthuizen)
Silva - Wielaert - Zwaanswijk - De Cler
De Guzman - Afellay (Meeuwis) - Pranjic
Lens - Huntelaar (N' Kufo) - Amrabat (Sulejmani)
Zoiets.
Silva - Wielaert - Zwaanswijk - De Cler
De Guzman - Afellay (Meeuwis) - Pranjic
Lens - Huntelaar (N' Kufo) - Amrabat (Sulejmani)
Zoiets.

0
geplaatst: 22 april 2008, 15:58 uur
Gomes
Silva - Heitinga - de Cler
El Ahmadi - Affelay - Pranjic - Bradley
Sulejmani - Huntelaar - Amrabat
Silva - Heitinga - de Cler
El Ahmadi - Affelay - Pranjic - Bradley
Sulejmani - Huntelaar - Amrabat
0
Sven Bersee
geplaatst: 22 april 2008, 15:58 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Indrukwekkend is een ander verhaal.Banfield is zeker geen grote Argentijnse club en draait dan ook niet in de top mee. Afgelopen weekend 3-0 verloren. Dus lijkt mij een vrij normaal gemiddelde. Maar misschien wordt hij wel als nr 10 gekocht. Ik loop de discussie vooruit door te zeggen: Misschien blijft Huntelaar wel bij Ajax.
0
geplaatst: 22 april 2008, 16:13 uur
Wat mij betreft is het ook:
1. Heitinga
2. Huntelaar
3. Gomes
Ik vind dat Gomes een beetje overhypet wordt. Geniale reddingen, maar ook wel serieuze miskleunen. Vond hem minder dan de vorige 2 seizoenen. Ik denk dat ie beter een nieuwe uitdagingen kan gaan zoeken, aangezien ie bij PSV niet veel beter zal worden.
Heitinga ontpopte zich als leider na het vertrek van Stam en heeft amper slechte wedstrijden gespeelt, zelfs niet als de rest van het elftal het liet afweten.
Mijn elftal van het jaar:
Gomes
Silva - Heitinga - De Cler
Pranjic - Lindgren - Bradley - Affelay
Sulejmani - Huntelaar - Suarez
1. Heitinga
2. Huntelaar
3. Gomes
Ik vind dat Gomes een beetje overhypet wordt. Geniale reddingen, maar ook wel serieuze miskleunen. Vond hem minder dan de vorige 2 seizoenen. Ik denk dat ie beter een nieuwe uitdagingen kan gaan zoeken, aangezien ie bij PSV niet veel beter zal worden.
Heitinga ontpopte zich als leider na het vertrek van Stam en heeft amper slechte wedstrijden gespeelt, zelfs niet als de rest van het elftal het liet afweten.
Mijn elftal van het jaar:
Gomes
Silva - Heitinga - De Cler
Pranjic - Lindgren - Bradley - Affelay
Sulejmani - Huntelaar - Suarez
0
geplaatst: 22 april 2008, 16:25 uur
Een centrale verdediger van Ajax die meer dan 45 tegendoelpunten krijgt, kan wat mij betreft ook niet de beste zijn. Het is maar waar je hart van vol zit.
0
geplaatst: 22 april 2008, 16:26 uur
Heitinga was uiteraard niet de beste voetballer dit jaar, maar als je naar de lijst kijkt van de gouden schoen winnaars, kun je nog veel meer onlogische keuzes zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.