MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Jornaquin
Was natuurlijk te verwachten dat psv vandaag kampioen werd. Na vorig jaar vrij teleurgesteld te zijn viel dat dit jaar allemaal wel mee. Realistische gezien was het vooraf al bijna een mission impossible, en had een kampioensschap een onverwachte bonus geweest. Rest mij 1 ding te zeggen. Gefeliciteerd Psv'ers! Dat we jullie volgend jaar een stuk meer tegenstand mogen bieden.

Wacht effe....Eindhoven, wa zijn wij?

ps. Nog bedankt voor die avatar, Arthur.

Jornaquin schreef:
Gefeliciteerd Psv'ers! Dat we jullie volgend jaar een stuk meer tegenstand mogen bieden.

Lol, ik heb even een déjà vu.

Jornaquin
Drink ff niet zoveel bier plz. Het is/was zondag ja!

Paalhaas schreef:
Wacht effe....Eindhoven, wa zijn wij?

Kam-pi-oe-nen, kampi, kampioenen!

ps. Nog bedankt voor die avatar, Arthur.

Graag gedaan .

BoordAppel schreef:
Kam-pi-oe-nen, kampi, kampioenen!

Ik zag Kromkamp(of was het Zonneveld??) dat zingen en springen op tv, zag er echt niet uit

Sven Bersee
Gefeliciteerd PSV. Geniet van het ronde stuk metaal dat jullie verdiend hebben met zaken doen.

Op naar de play-offs en het EK. Natuurlijk ook naar de OS met Foppe en zijn jongens.

PSV is verdient kampioen zeggen ze dan, want ze staan bovenaan. Logisch. (al zat ik wel lang te balen)

Ik rouw met je mee Reijersen. Volgend jaar goede hoop op Marco van Basten?

Kos
Sven Bersee schreef:
Gefeliciteerd PSV. Geniet van het ronde stuk metaal dat jullie verdiend hebben met zaken doen.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik rouw met je mee Reijersen. Volgend jaar goede hoop op Marco van Basten?

Ik ben heel erg benieuwd of van Basten kan presteren bij een club. 24/7 met spelers bezig zijn enzovoort. Ik heb goede hoop, al ben ik nu niet zo'n groot liefhebber van hem bij het NL-elftal.

Wie wel?

Hijzelf? (en Cruijff?)

Sven Bersee schreef:

Reijersen schreef:
Ik ben heel erg benieuwd of van Basten kan presteren bij een club. 24/7 met spelers bezig zijn enzovoort. Ik heb goede hoop, al ben ik nu niet zo'n groot liefhebber van hem bij het NL-elftal.

Toen ie bij de A-jeugd gaandeweg het roer overnam van Van 't Schip deed ie dat wel goed.

In ieder geval is er genoeg potentieel. Als er in elke linie een behoorlijke versterking bijkomt, moet het toch wel goedkomen.

Ben benieuwd naar volgend seizoen in ieder geval. Vraag me af wat Twente gaat doen nu Rutten naar Schalke gaat.

herman schreef:
Toen ie bij de A-jeugd gaandeweg het roer overnam van Van 't Schip deed ie dat wel goed.

Daar heeft hij inderdaad ook nog getraind. Ach, het is gewoon afwachten.

Inderdaad. Wel leuk dat de hele top 6 van deze competitie een nieuwe coach heeft volgend seizoen.

Arsenal heeft belangstelling voor de Guzman. Hij zou daar Hleb moeten vervanegen die in de belangstelling staat van Juventus. Met alle respect, maar de Guzman en Hleb vergelijken is moeilijk voor te stellen.

de Guzman is veel beter......

Hleb naar Juventus

WernerGSF
De Guzman naar Arsenal: daar wordt iedereen beter van. Feyenoord omdat ze van hem af zijn, en vast wel een paar miljoen aan overhouden, De Guzman zelf omdat hij nu de kans heeft om een absolute topper te worden, en als dat gebeurd, is Arsenal ook blij.

Balen gisteren, maar ik had het ook niet meer verwacht. Hopelijk wordt Gomez nog eens weggekocht en wint Ajax die schaal gewoon volgend jaar. Nu weer even die playoffs winnen

Waar staat dat van Hleb en De Guzman?

herman schreef:
Waar staat dat van Hleb en De Guzman?

Gisteren bij Voetbal Inside, maar het zijn uiteraard geruchten.

Jornaquin
herman schreef:
(quote)

In ieder geval is er genoeg potentieel. Als er in elke linie een behoorlijke versterking bijkomt, moet het toch wel goedkomen.

Ben benieuwd naar volgend seizoen in ieder geval. Vraag me af wat Twente gaat doen nu Rutten naar Schalke gaat.

Hij heeft samen met van 't Schip (hij was van 't Schip zijn assistent) Jong Ajax getraind, dus niet de A1. Die deed Danny Blind toendertijd

orbit schreef:
Nu weer even die playoffs winnen
En weer uitgeschakeld worden in de voorronde CL

Oja, my mistake.

Het was wel zo dat Van Basten gaandeweg de leiding overnam van Van 't Schip.

Nicolage Rico schreef:
Gisteren bij Voetbal Inside, maar het zijn uiteraard geruchten.

is dat dat programma met die ene commentator die teveel lult, en die andere die te weinig lult. ze kunnen daar net zo goed die twee opa's van de muppets neerzetten, komt er meer zinnigs uit.

van Hanegem zegt vaak wel nuttige dingen. Wereldgozert.

Die hangsnor is over het algemeen wel goed geinformeerd, dat is ook zijn enige kwaliteit: hij kent mensen die wél verstand van voetbal hebben en kakelt die na.
Overigens van harte PSV fans!

Nicolage Rico schreef:
van Hanegem zegt vaak wel nuttige dingen. Wereldgozert.

... die na de wedstrijd het werk aan van loen overlaat om 's avonds nog eens met wat gemompel en inhakend op zijn populariteit wat ruggen komt ophalen.

los daarvan mag ik hem overigens wel, hoor, begrijp me niet verkeerd.

hoorde daarjuist ook dat de de trein van valencia een noodstop maakt om koeman er af te laten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:12 uur

geplaatst: vandaag om 21:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.