Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 april 2008, 17:14 uur
0
geplaatst: 25 april 2008, 19:13 uur
Iedereen deze goal vergeten ?
Kijk ook vooral naar de spurt die Maxi Rodriguez uitvoert, in 't begin van het filmpje is hij nog (bijna) bij de bal ...
Ook geweldige commentaar

0
geplaatst: 25 april 2008, 20:06 uur
En bij teamgoals past ook nog eentje van het WK 2002.
Fantastische counter van Senegal afgerond door Salif Diao.
Fantastische counter van Senegal afgerond door Salif Diao.
0
Jornaquin
geplaatst: 25 april 2008, 20:59 uur
T
Dit is pas techniek!
En dit is pas een teamgoal!
(2e filmpje zit eerst nogwat gelul voor, maar dit was de beste kwaliteit)
0
Jornaquin
geplaatst: 25 april 2008, 22:05 uur
Oh, niet gezien Rico
. Je verwacht toch niet dat ik dit hele topic door ga spitten om te kijken wat wel en niet geplaatst is 
. Je verwacht toch niet dat ik dit hele topic door ga spitten om te kijken wat wel en niet geplaatst is 
0
geplaatst: 26 april 2008, 07:55 uur

Ik wist dat Jorn met zoiets zou komen.
Maar ik ga nu naar Hamburg (Hsv - Schalke 04) en morgen naar Feyenoord- Roda, dus tot maandag.

0
Jornaquin
geplaatst: 26 april 2008, 19:53 uur
Zie je eindelijk een paar spelers die wel kunnen voetballen in plaats van die pannenkoeken daar in 010 

0
geplaatst: 26 april 2008, 22:09 uur
herman schreef:
Maar al met al was het niet zo'n bijzonder WK. Beste herinneringen beleef ik toch aan dat van '90, maar dat was ook het eerste WK wat ik bewust mee maakte. Vooral de goal van Caniggia destijds, waardoor Brazilie werd uitgeschakeld.
Maar al met al was het niet zo'n bijzonder WK. Beste herinneringen beleef ik toch aan dat van '90, maar dat was ook het eerste WK wat ik bewust mee maakte. Vooral de goal van Caniggia destijds, waardoor Brazilie werd uitgeschakeld.
WK '90 staat ongeveer wel bekend als het lelijkste WK ooit

WK '86, WK '94, WK '98 zijn toch wel de beteren van de afgelopen 20 jaar ofzo (daarvoor keek ik er ook niet actief naar).
0
geplaatst: 27 april 2008, 12:28 uur
Het WK van '82 mag natuurlijk niet onvermeld blijven met het beste Braziliaanse team ooit (Socrates, Zico, Falcao etc.) en de legendarische wedstrijd Brazilië - Italië (2-3) met een beter Brazilië, maar ook "sluipmoordenaar" Paolo Rossi, die ze de das om deed.
0
geplaatst: 27 april 2008, 14:46 uur
Ben helaas te jong om dat te hebben meegemaakt. '86 kan ik me ook niet herinneren, ken alleen de beelden van later...
Jammer dat je dat soort wedstrijden niet echt kunt terugkijken.
Jammer dat je dat soort wedstrijden niet echt kunt terugkijken.
0
geplaatst: 27 april 2008, 17:18 uur
WK '86 was prachtig, met een bovenaardse Maradona die soms in zijn eentje het hele veld doorkliefde iedere tegenstander passerend alsof ze niet bestonden en de bal er gewoon in kegelde.. ongelovelijk!
De wedstrijd Rusland-België was trouwens ook erg memorabel! Belanov de onoverwinnelijke tegenover 11 onverzettelijke rode duivels..
'82 moet ook wel erg goed zijn geweest, volgens mij was Italië-Frankrijk ook legendarisch. En de finale natuurlijk, met die smerige Schumacher.
WK '70 heb ik wel de samenvattingen van gezien en de finale helemaal, dat was ook beslist een van de beste WK's ooit. Ook een geweldig Brazilië met Pelè op zijn best.
De wedstrijd Rusland-België was trouwens ook erg memorabel! Belanov de onoverwinnelijke tegenover 11 onverzettelijke rode duivels..
'82 moet ook wel erg goed zijn geweest, volgens mij was Italië-Frankrijk ook legendarisch. En de finale natuurlijk, met die smerige Schumacher.
WK '70 heb ik wel de samenvattingen van gezien en de finale helemaal, dat was ook beslist een van de beste WK's ooit. Ook een geweldig Brazilië met Pelè op zijn best.
0
LocoHermano
geplaatst: 27 april 2008, 19:02 uur
http://www.youtube.com/watch?v=rPgbLYp_h2c&feature=related
1 van de vele hoogtepunten van het WK 86, het geniale doelpunt van Negrete (Mexico) tegen Bulgarije.
1 van de vele hoogtepunten van het WK 86, het geniale doelpunt van Negrete (Mexico) tegen Bulgarije.
0
geplaatst: 27 april 2008, 19:57 uur
Gaaf doelpunt is dat inderdaad.
Grappig commentaar ook daaronder (vertaald uit het Spaans):
"Dit doelpunt is beter dan die van Maradona. Bovendien had Maradona een kilo cocaïne in zijn bloed bij het scoren van dat doelpunt, waardoor hij niet stopte met rennen"
Grappig commentaar ook daaronder (vertaald uit het Spaans):
"Dit doelpunt is beter dan die van Maradona. Bovendien had Maradona een kilo cocaïne in zijn bloed bij het scoren van dat doelpunt, waardoor hij niet stopte met rennen"

0
geplaatst: 28 april 2008, 08:20 uur
Zo de beker is binnen. Lekker bruin geworden ook met dat lekkere zonnetje. Genieten dus in de Kuip 
Cercle Brugge here we come

0
geplaatst: 28 april 2008, 08:38 uur
VanDeGriend schreef:
Zo de beker is binnen. Lekker bruin geworden ook met dat lekkere zonnetje. Genieten dus in de Kuip
PSV de titel, Feyenoord de beker en Ajax niets Zo de beker is binnen. Lekker bruin geworden ook met dat lekkere zonnetje. Genieten dus in de Kuip

0
Ace
geplaatst: 28 april 2008, 09:45 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
PSV de titel, Feyenoord de beker en Ajax niets 
Mocht Ajax de play-offs winnen en de CL halen dan wil ik met fnoord niet ruilen, dus niet te voorbarig

Wat een ellende joh. Ik werk op de Hofplein... Wat ze tegenwoordig al niet overhoop halen voor een bekeroverwinnig

0
geplaatst: 28 april 2008, 09:53 uur
Ace schreef:
Mocht Ajax de play-offs winnen en de CL halen dan wil ik met fnoord niet ruilen, dus niet te voorbarig
Wat een ellende joh. Ik werk op de Hofplein... Wat ze tegenwoordig al niet overhoop halen voor een bekeroverwinnig
Ach, zoveel waarde hecht ik nu ook weer niet aan zo een beker. Zeker niet in Nederland. Maar goed, het is nu eenmaal zo dat er voor het begin van het seizoen twee tastbare prijzen te verdelen zijn. En dan laat ik de JC schaal maar even buiten beschouwing, wie dat bedacht heeft (quote)

. Maar je hebt gelijk, als Ajax de play-offs wint en de voorronde CL overleeft dan is dat van meer waarde dan het winnen van de nationale beker. Neemt niet weg dat het voor Feyenoord een aardig doekje voor het bloeden is, zeker in het jubileumjaar. Ik heb het jubileumjaar van Ajax nog goed voor de geest, en daar wil ook niemand mee ruilen.
0
Ace
geplaatst: 28 april 2008, 10:15 uur
Dat het een aardig doekje voor het bloeden is blijkt wel! De halve stad is afgezet! Alsof ze de wereldbeker gewonnen hebben... Daarbij loopt er genoeg politie om binnen een dag heel Uruzgan mee uit te kammen. En daar werk ik dan tussen...
Ik ga maar naar huis zo.
Ik ga maar naar huis zo.
0
Sven Bersee
geplaatst: 28 april 2008, 10:22 uur
Ach Feyenoord is zesde en wint de beker. Prima dat ze die beker winnen, maar geen uitzonderlijke prestatie. Verder in de competitie dus erg slecht gedaan. Al met al wederom een draak van een seizoen. De beker red Van Marwijk een beetje, maar hij moet mij nu echt nog volledig gaan overtuigen.
0
geplaatst: 28 april 2008, 10:26 uur
Ace schreef:
Dat het een aardig doekje voor het bloeden is blijkt wel! De halve stad is afgezet! Alsof ze de wereldbeker gewonnen hebben... Daarbij loopt er genoeg politie om binnen een dag heel Uruzgan mee uit te kammen. En daar werk ik dan tussen...
Ik ga maar naar huis zo.
Tja Ace, ons parkeerterrein is nu eenmaal niet zo mooi als P1 he Dat het een aardig doekje voor het bloeden is blijkt wel! De halve stad is afgezet! Alsof ze de wereldbeker gewonnen hebben... Daarbij loopt er genoeg politie om binnen een dag heel Uruzgan mee uit te kammen. En daar werk ik dan tussen...
Ik ga maar naar huis zo.
Maar eens hoor, beetje zonde van het gemeenschapgeld om zoveel effort te steken in het mennen van een horde randdebielen.
En die beker is veel beter dan helemaal geen beker. Je moet m toch maar zien te winnen. En t was gezellig...dus...

0
Ace
geplaatst: 28 april 2008, 10:39 uur
VanDeGriend schreef:

Maar eens hoor, beetje zonde van het gemeenschapgeld om zoveel effort te steken in het mennen van een horde randdebielen.
En die beker is veel beter dan helemaal geen beker. Je moet m toch maar zien te winnen. En t was gezellig...dus...
(quote)
Tja Ace, ons parkeerterrein is nu eenmaal niet zo mooi als P1 he 

Nou ja, dat je zoiets nu uithaalt voor de titel of het winnen van de Europa Cup, ok. Maar goed, ze kijken maar, hebben ze ook weer eens een feestje. Ik had er ook een stuk minder moeite gehad wanneer ik nu niet al 3 kwartier naar het geschreeuw van cock van der palm had hoeven luisteren.
0
geplaatst: 28 april 2008, 10:49 uur
Ace schreef:
Nou ja, dat je zoiets nu uithaalt voor de titel of het winnen van de Europa Cup, ok. Maar goed, ze kijken maar, hebben ze ook weer eens een feestje. Ik had er ook een stuk minder moeite gehad wanneer ik nu niet al 3 kwartier naar het geschreeuw van cock van der palm had hoeven luisteren.
(quote)
En dan is alles wat je hoort: het lied van Feyenoord

0
geplaatst: 28 april 2008, 10:55 uur
Dat is typisch Feyenoord dat er een huldiging plaats vindt na een bekerwinst. Komt ook vooral omdat Feyenoord niet zoveel prijzen wint.
Maar ook omdat Feyenoord de fanatiekste supporters heeft.
Was een mooi feestje gisteren. Zeker na de wedstrijd. Feyenoord was niet heel goed, maar voetbalde alleen bij vlagen redelijk. Bruins kan wel een erg goede voetballer worden. Ik ben benieuwd.
En over het niveau: het niveau in Duitsland (HSV - Schalke) was bij lange na niet beter dan het niveau van de Eredivisie. Het was een draak van een wedstrijd. En waarom die Nigel de Jong nog geselecteerd wordt???? Wat is die gozer slecht!!!!! V/ d Vaart speelde ook onopvallend, scoorde wel bijna achter de standbeen.
En die beker stelt niet veel voor in NL (best raar als er maar 2 prijzen zijn te winnen), maar het is wel een tastbare prijs. Die miljoenen van de CL zijn veel belangrijker, maar eigenlijk is een prijs winnen leuker.
Maar ook omdat Feyenoord de fanatiekste supporters heeft. Was een mooi feestje gisteren. Zeker na de wedstrijd. Feyenoord was niet heel goed, maar voetbalde alleen bij vlagen redelijk. Bruins kan wel een erg goede voetballer worden. Ik ben benieuwd.
En over het niveau: het niveau in Duitsland (HSV - Schalke) was bij lange na niet beter dan het niveau van de Eredivisie. Het was een draak van een wedstrijd. En waarom die Nigel de Jong nog geselecteerd wordt???? Wat is die gozer slecht!!!!! V/ d Vaart speelde ook onopvallend, scoorde wel bijna achter de standbeen.
En die beker stelt niet veel voor in NL (best raar als er maar 2 prijzen zijn te winnen), maar het is wel een tastbare prijs. Die miljoenen van de CL zijn veel belangrijker, maar eigenlijk is een prijs winnen leuker.
0
geplaatst: 28 april 2008, 11:01 uur
Volgens Jack van Gelder schijnt er een geldschieter te zijn die de hele transfersom van Sulejmani wil betalen. Helaas heeft Sulejmani alleen gezegd dat hij niet naar Feyenoord wil komen en heeft van Basten gezegd dat Suljemani prioriteit nummer 1 is, dus hij zal wel naar ajax gaan..
@ Sven: dat Feyenoord het zo fanatiek viert....
@ Sven: dat Feyenoord het zo fanatiek viert....
0
Ace
geplaatst: 28 april 2008, 11:15 uur
Het meest trieste is dat je ze vorig jaar had moeten horen toen Ajax ook een huldiging deed voor de beker.... En nu hebben ze het opeens zelf ook over een hoofdprijs. Als je op een gegeven moment bijna niets meer wint zoals feyenoord of je wint alleen af en toe een JC-schaal en een beker zoals Ajax, ga je inderdaad huldigingen organiseren voor dit soort onzin. Ja onzin, dat vond ik het vorig jaar in Amsterdam ook.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.