MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
orbit schreef:
Zolang Reker daar zit lijkt het mij nog niet rustig.. de man drukt een beetje zijn stempel op de verkeerde manier.

Veel nuttigs zeg je niet maar hier heb je wel gelijk in. Ik lees zojuist op teletekst dat Piet de Visser stopt met scouten voor PSV. Reker moet echt heel snel oprotten voordat hij nog meer kapot maakt.

DonDijk
Ok...voetbal....wie wordt Europees Kampioen?

In de finale zal Italië sowieso weer staan.

WernerGSF
DonDijk schreef:

Nederland

DonDijk schreef:
Italië!!

Duitsland denk ik...

Ik denk Duitsland.

Ace
DonDijk schreef:

Argentinie!

DonDijk
Joy4ever schreef:
(quote)
Italië!!

Ik ga met je mee in deze

DonDijk
Ace schreef:
(quote)

Argentinie!

Zeg moderator...het goede voorbeeld geven he

Ace schreef:
Ik was vroeger moderator op een voetbal-gerelateerd topic. Het niveau gaat hier dezelfde kant op...

Welk forum was dat?

outsider, maar wie weet: Roemenie.
EK wil nog wel eens verrassende winnaar opleveren: 1988, 1992, 2004

charlezzz schreef:
outsider, maar wie weet: Roemenie.
EK wil nog wel eens verrassende winnaar opleveren: 1988, 1992, 2004

Misschien lukt het Spanje eindelijk een keer

Ace
DonDijk schreef:
(quote)

Zeg moderator...het goede voorbeeld geven he

Ik dacht: laat ik me aanpassen en ook net doen of ik niet op school heb gezeten. Hoe kan ik dat beter bewijzen dan met wat topgrafische feitjes?

Reijersen schreef:
(quote)

Welk forum was dat?

f-side.nl

Reijersen schreef:
(quote)

denk het niet. zo komen er vast begin juni achter dat al die afkortingen op bloedzakken van fuentes niet op wielrenners sloegen maar op spaanse voetballers.

Ace schreef:

f-side.nl

Feyenoord-side?

DonDijk
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Feyenoord-side?

Joy4ever schreef:
(quote)
Italië!!

Reijersen schreef:

Dat zou best weleens kunnen,samen met Spanje geef ik Duitsland de hoogste kansen.
Dat zijn mijn favorieten na Nederland.
Spanje omdat ze een mooi team hebben en nog nooit wat hebben gewonnen volgens mij.
En Duitsland omdat ik de laatste tijd veel Krautrock heb geluisterd, waardoor ik in een voetbalgame nou meestal Duitsland kies
En goeie team natuurlijk.

Ik merk toch dat Nederland opeens een favoriet is van velen, terwijl een half jaar geleden niemand Oranje een kans gaf.

De gebruikelijke favorieten zijn dit jaar ook weer favoriet. Dus alleen de Nederlanders tippen Oranje ook als favoriet.

DonDijk
Inderdaad wel typisch Nederland..Ik denk zelf dat ze verdedigend niet sterk genoeg zijn.

Ace schreef:
Ik was vroeger moderator op een voetbal-gerelateerd topic. Het niveau gaat hier dezelfde kant op...

VanDeGriend schreef:
Het lijkt erop alsof de bezem er weer bij gepakt kan worden. Hoe moeilijk is het nou helemaal om op een normale manier, met de gebruikelijke steekjes onder water (graag) over voetbal te praten.

Waarvan akte. De bezem is er door, laten we het weer gezellig houden.

Kos
Nederland komt niet eens door de eerste ronde. dat zou echt een wereldprestatie zijn als ze daar doorheen kwamen.

Nicolage Rico schreef:
Ik merk toch dat Nederland opeens een favoriet is van velen, terwijl een half jaar geleden niemand Oranje een kans gaf.

De gebruikelijke favorieten zijn dit jaar ook weer favoriet. Dus alleen de Nederlanders tippen Oranje ook als favoriet.
Nederland is ook één van de favorieten, op de afgelopen EK's hebben ze het zeker niet onverdienstelijk gedaan lijkt me. Daarnaast kunnen ze ook nu weer een meer dan verdienstelijk elftal opstellen.

Ik geef Nederland wel een kans om erdoor te komen, hoewel ze wat geluk nodig hebben. We kunnen van iedereen winnen en van iedereen verliezen.

Mijn prognose, nergens op gebaseerd natuurlijk:

1. Italie
2. Portugal
3. Nederland
4. Duitsland

Ach op zo'n EK kan iedereen van iedereen winnen (en niet alleen op een EK ). Dus het lijkt me slechts gissen. We zien wel.

Kos schreef:
Nederland komt niet eens door de eerste ronde. dat zou echt een wereldprestatie zijn als ze daar doorheen kwamen.
Frankrijk en Roemenië schat ik niet hoger in dan Nederland

Paap_Floyd schreef:
Ach op zo'n EK kan iedereen van iedereen winnen (en niet alleen op een EK ). Dus het lijkt me slechts gissen. We zien wel.
Das waar. Zo zie ik Zwitserland ook wel ver komen. En wie weet krijgt Griekenland ook weer de geest.

Ik zou zeggen: laat de EK-poule maar komen, voordat iedereen zijn tips weggeeft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:28 uur

geplaatst: vandaag om 05:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.