MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:
Het grappige is dat een aantal ajacieden op dit forum steeds beginnen over die haat en frustratie tussen beide clubs en dat je de Feyenoorders er niet over hoort.
Precies, als je snel gefrustreerd bent, kun je maar beter niet voor Feyenoord zijn. En inmiddels ook niet meer voor Ajax trouwens...en dat laatste is, zo te merken aan de fans, best even wennen

Overigens denk ik dat het wel het beste is dat Ajax die CL vooronde gaat spelen. Ik gun het mn NAC van ganser harte maar dat gaat volgend jaar weinig opleveren...alhoewel...veel matiger dan Ajax (of Feyenoord...eerlijk is braaf) zal het ook wel niet worden..zeker niet met geweldenaar Maaskant aan het roer die toch maar weer mooi een 7de plek heeft weten te bemachtigen in de Gouden Gids divisie.

Kos
Jornaquin schreef:
Ben je vroeger gepest door Ajacieden ofzo?

. Ja, Klaas-Jan zat me altijd te pesten.

Ik zie niet echt wat er mis is met wat sportieve vijandigheid. Maakt het juist wel leuk allemaal.

Kos schreef:
(quote)

Ik zie niet echt wat er mis is met wat sportieve vijandigheid. Maakt het juist wel leuk allemaal.
Het valt alleen wel op dat voornamelijk de Ajax- en Feyenoord fans constant in de clinch liggen. De PSV fans gaan intussen vrolijk door met het vieren van weer een landstitel. Iets met twee honden die om een bot vechten..

Jep, wij kijken toe en lachen een beetje.

DonDijk
BoordAppel schreef:

Tegenwoordig is het van afstand ook best lachen om de soap/komedie bij PSV anders. Maar..toegegeven, ze hebben het em wel weer geflikt.

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)
Het valt alleen wel op dat voornamelijk de Ajax- en Feyenoord fans constant in de clinch liggen. De PSV fans gaan intussen vrolijk door met het vieren van weer een landstitel. Iets met twee honden die om een bot vechten..

Ik heb niet zoveel tegen psv. Die brabantse gemoedelijkheid werkt aandoenlijk, denk ik.

Overigens irriteer ik me in De Arena ook aan het zingen over de vriendjes uit 010, wanneer er tegen rkc gespeed wordt. Het is dus overal hetzelfde...

BoordAppel schreef:

Je zal je ongetwijfeld gaan verschuilen achter je titel, maar geloof me: wij lachen ook om jullie. Allereerst om de club die wij niet willen zijn (en dan hebben we het nog niet eens over de supporters specifiek) en het wordt er de laatste weken alleen nog maar grappiger op nu ze ook in eindhoven, waar volgens het hele land altijd alles zo stabiel en gezellig is, elkaar af beginnen te maken

Kos
Nou dat is dan toch hetzelfde. De rest van Nederland lacht ook vooral om Ajax, ze zijn echt niet jaloers op zo'n sfeerloze club met nepsupporters die telkens haar praatjes niet waar kan maken hoor. Is eerder medelijden.

Overigens is bij ons ook alles geel-zwarte homo wat een beetje die kleuren heeft. Maakt niet uit of Vitesse speelt of niet. .

maar geloof me: wij lachen ook om jullie. Allereerst om de club die wij niet willen zijn

Dat snap ik. Wij willen ook absoluut geen Ajax zijn. Een beetje wat Kos zegt.

en het wordt er de laatste weken alleen nog maar grappiger op nu ze ook in eindhoven, waar volgens het hele land altijd alles zo stabiel en gezellig is, elkaar af beginnen te maken

Het is inderdaad allemaal niet fraai wat er gebeurd. Grote verschil met andere clubs is wel dat er gewoon netjes gewacht wordt tot na het seizoen met ruziemaken. Voor het volgende seizoen begint is het allemaal weer opgelost.

Zolang Reker daar zit lijkt het mij nog niet rustig.. de man drukt een beetje zijn stempel op de verkeerde manier.
Verder moeten we maar naar Engeland kijken voor échte volksclubs die nog wat willen presteren, dat hebben we in Nederland allang niet meer.

DonDijk
orbit schreef:
Zolang Reker daar zit lijkt het mij nog niet rustig.. de man drukt een beetje zijn stempel op de verkeerde manier.
Verder moeten we maar naar Engeland kijken voor échte volksclubs die nog wat willen presteren, dat hebben we in Nederland allang niet meer.

Op Groningen na dan.

En op Feyenoord na dan.

Nicolage Rico schreef:
Het grappige is dat een aantal ajacieden op dit forum steeds beginnen over die haat en frustratie tussen beide clubs en dat je de Feyenoorders er niet over hoort.

zijn we veel te rielekst voor.

wij hebben overigens ook geen last van onbegrijpelijke orakels op de achtergrond zoals in amsterdam. daar is arnhem trouwens na de zoveelste voortijdige aadlozing ook weer van verlost.

Koster zet Colin uit Ajax-selectie
Een interview van Jurgen Colin heeft ervoor gezorgd dat de verdediger door trainer Adrie Koster uit de Ajax-selectie is gezet. Bovendien krijgt hij een geldboete, zo meldt De Telegraaf.

Colin gaf afgelopen zaterdag een interview aan diezelfde krant, waarin hij zich kritisch uitliet over zijn huidige trainer. "Mijn relatie met hem is strikt zakelijk. Als Kenneth Perez of Edgar Davids iets zegt, zal ik erover nadenken. Als de trainer iets zegt denk ik, het zal wel", zei hij bijvoorbeeld.

Koster was van die kritiek niet gediend, waardoor Colin tijdens de play-offs vermoedelijk buiten de boot valt.

Gelijk heeft Koster. De eerste trainer van ajax die sinds..... ja, wie eigenlijk? sympathie krijgt van mij.

En Colin zal je missen.....

max en joep
herman schreef:
(quote)

Kan zijn dat ik per ongeluk een berichtje teveel heb weggegooid, maar aangezien het een beetje op moddergooien uitliep heb ik er de bezem doorheen gehaald en dan ga ik echt niet elk berichtje apart wikken of wegen. Niets mis met een beetje discussie en 'zeggen waar het op staat', maar het gaat er af en toe wel erg kinderachtig aan toe. Kreeg ook van meerdere kanten het verzoek in te grijpen, vandaar ook.

als mensen er zelf voor kiezen een ander topic op te starten, er zelf voor kiezen om niet serieus over muziek te praten en er zelf voor kiezen om gewoon ongeneerd over voetbal te zeveren wat uiteraard uitloopt op gezond treiteren (en dat mag ook), waarom moet er dan altijd weer een moderator de boel verstieren?

max en joep schreef:

als mensen er zelf voor kiezen een ander topic op te starten, er zelf voor kiezen om niet serieus over muziek te praten en er zelf voor kiezen om gewoon ongeneerd over voetbal te zeveren wat uiteraard uitloopt op gezond treiteren (en dat mag ook), waarom moet er dan altijd weer een moderator de boel verstieren?

Het moet wel netjes blijven. Lijkt me logisch. Bij de albums (ed) worden ook zulks soort berichten (terecht) verwijderd.

max en joep
tuurlijk, er zijn regels en fatsoen moet er zijn.
Maar laat onder het kopje "overigen" de mensen ook wat vrijer...
Maar goed, da's slechts mijn bescheiden mening.

Nicolage Rico schreef:
Colin ....

Wat een geweldige wortel. Helemaal niets presteren maar wel een grote waffel.

Geen wonder dat hij mag blijven bij ajax

Nicolage Rico schreef:

Als Feyenoord grote wedstrijden speelt (tijdje geleden) zoals bij Liverpool krijg ik ook kippenvel. Dat zal jij ook gehad hebben in de (is niet) meer. Liverpool is een ander verhaal. Engeland is ook een stukje groter dan Nederland. Liverpool staat op de nr. 2 in de lijst van beste atmosfeer in stadions in Europa. Feyenoord op nr. 10. Waar staat ajax??

Wie staat er eigenlijk op één dan? Heb je daar een lijstje van? Vind het wel interessant om te zien namelijk

Kos
Reijersen schreef:

Wie staat er eigenlijk op één dan? Heb je daar een lijstje van? Vind het wel interessant om te zien namelijk

1. Mestalla Valencia
2. Anfield, Liverpool
3. Stade Velodrome, Marseille
4. Ali Sami Yen Stadium, Galatasaray
5. Fratton Park, Portsmouth
6. Signal Iduna Park, Dortmund
7. Celtic Park, Glasgow
8. Stadio Olimpico, Rome
9. The Karaiskaki Stadium, Olimpiacos, Athens
10. Feyenoord Stadion, Rotterdam

Vrij arbitrair lijstje trouwens.

Volgens een onderzoek van Setanta.com is de atmosfeer in De Kuip nog een top-10 stadion.

1. Mestalla Valencia
2. Anfield, Liverpool
7. Celtic Park, Glasgow
8. Stadio Olimpico, Rome

Kos schreef:
(quote)

1. Mestalla Valencia
2. Anfield, Liverpool
7. Celtic Park, Glasgow
8. Stadio Olimpico, Rome

Hey Kos, niet opeens je bericht veranderen hé.

Nicolage Rico schreef:
Volgens een onderzoek van Setanta.com is de atmosfeer in De Kuip nog een top-10 stadion.

1. Mestalla Valencia
2. Anfield, Liverpool
7. Celtic Park, Glasgow
8. Stadio Olimpico, Rome

Ow, Rome en Valencia vind ik toch wel opvallend. Maar op zich een mooi lijstje. Thanks!

Ik durf zelfs te stellen dat als vv Noordhoek uitverkocht huis heeft, er een betere sfeer is dan in de Arena. En een betere grasmat...

Respect voor ajax zijn verleden maar in het heden is zelfs dat niet op orde. En das best grappig....

Nicolage Rico schreef:

1. Mestalla Valencia

is dit voor, tijdens of na de komst van koeman?

Mja er zijn veel vlakken waarin Ajax Feyenoord overtroeft, maar over het stadion beginnen is een zwaktebod, want vriend en vijand is het over eens dat de Kuip een veel sfeervoller stadion is dan die betonbak die ze de Arena noemen.

Reijersen schreef:
Ach, lijkt me duidelijk dat de Arena een sfeerloos betonblok is. Dat is toch algemeen bekend?

reactie vanuit de arena: "niet waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar"

Kos
charlezzz schreef:
(quote)

reactie vanuit de arena: "niet waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar"

.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:08 uur

geplaatst: vandaag om 07:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.