Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Jornaquin
geplaatst: 29 april 2008, 14:05 uur
Mijn prognose
1. Oostenrijk
2. Zwitserland
Om de 3e en 4e plaats wordt niet gespeeld op een EK, dus die in prognose meenemen zou discriminerend zijn.
1. Oostenrijk
2. Zwitserland
Om de 3e en 4e plaats wordt niet gespeeld op een EK, dus die in prognose meenemen zou discriminerend zijn.
0
geplaatst: 29 april 2008, 14:08 uur
Jornaquin schreef:
Mijn prognose
1. Oostenrijk
2. Zwitserland
Mijn prognose
1. Oostenrijk
2. Zwitserland
Oostenrijk en Zwitserland kunnen elkaar niet tegenkomen in de finale, hun poules zijn aan elkaar gekoppeld t/m de halve finale.
0
DutchViking
geplaatst: 29 april 2008, 14:11 uur
Ik gok op Italië - Duitsland als finale, voor mij op dit moment de twee meest overtuigende en beste voetballanden van Europa. De gastlanden zie ik niet ver komen, Zwitserland kan misschien voor een verrassing zorgen, maar van Oostenrijk heb een minder hoge pet op. Outsider voor mij: Polen, zeker met ome Leo kunnen ze tot veel in staat zijn (dat laten kwalificatie en recente resultaten zien).
Wat Nederland betreft, zal het een zware kluif worden om ver te komen. Er zit weinig niveauverschil tussen Frankrijk, Roemenië en Nederland.
Wat Nederland betreft, zal het een zware kluif worden om ver te komen. Er zit weinig niveauverschil tussen Frankrijk, Roemenië en Nederland.
0
Jornaquin
geplaatst: 29 april 2008, 14:11 uur
Haha, ik wou mezelf net verbeteren omdat ik net het programma zat te bekijken en zag dat dat inderdaad (helaas) niet mogelijk is. Dan maar een finale Duitsland - Oostenrijk
(wat ook niet kan zie ik net
)
)
0
geplaatst: 29 april 2008, 14:14 uur
Veel urgenter: zal Barca het vanavond halen tegen dat irritante Manchester van Ferguson? Of wordt het een razendsnelle blitzkrieg voor de engelsen met een 2-0 voorsprong na 15 minuten en is het dan gespeeld.. (en exit Frenkie!)
0
geplaatst: 29 april 2008, 14:21 uur
DonDijk schreef:
En wie zal de beste voetballer van het EK worden?
Mag toch hopen op Gerrard. Want dat is nou eenmaal.
0
Jornaquin
geplaatst: 29 april 2008, 14:22 uur
orbit schreef:
Veel urgenter: zal Barca het vanavond halen tegen dat irritante Manchester van Ferguson? Of wordt het een razendsnelle blitzkrieg voor de engelsen met een 2-0 voorsprong na 15 minuten en is het dan gespeeld.. (en exit Frenkie!)
United wint om vervolgens ingemaakt te worden in de finale door Liverpool (droomscenario
)
0
geplaatst: 29 april 2008, 14:22 uur
Jornaquin schreef:
Haha, ik wou mezelf net verbeteren omdat ik net het programma zat te bekijken en zag dat dat inderdaad (helaas) niet mogelijk is. Dan maar een finale Duitsland - Oostenrijk
)
Erg leuk zo een "geregelde" EK. Te gek voor woorden eigenlijk. Normaal gaan ze "kruizen" met de halve finales. Nu weten Zwitserland en Tsjechië al bij voorbaat dat ze elkaar na de openingswedstrijd niet tegen kunnen komen in de finale.Haha, ik wou mezelf net verbeteren omdat ik net het programma zat te bekijken en zag dat dat inderdaad (helaas) niet mogelijk is. Dan maar een finale Duitsland - Oostenrijk
)
0
geplaatst: 29 april 2008, 14:23 uur
DonDijk schreef:
Het zal wel weer een speler worden die zelf geen Europees Kampioen wordt En wie zal de beste voetballer van het EK worden?

0
Ace
geplaatst: 29 april 2008, 14:27 uur
Reijersen schreef:
(quote)
Geintje zeker?
0
geplaatst: 29 april 2008, 14:31 uur
Nee, vind Gerrard de beste voetballer op de Europese velden, op dit moment.
0
geplaatst: 29 april 2008, 14:32 uur
Reijersen schreef:
(quote)
Yep, en Engeland word Europees Kampioen

0
geplaatst: 29 april 2008, 14:34 uur
Neen, maar dat heeft toch niks met de kwaliteiten van Gerrard te maken. Hij kan dan nog wel de Gouden Bal winnen?
0
geplaatst: 29 april 2008, 14:34 uur
Ballack lijkt me een goede voor beste speler van het EK, die begint zijn schwung weer terug te vinden
Voor vanavond hoop ik op een glansrol voor Messi cs.
@Reijersen: Gerrard doet niet mee, of bedoel je die Spanjaard Gérard?

0
geplaatst: 29 april 2008, 14:36 uur
Reijersen schreef:
Neen, maar dat heeft toch niks met de kwaliteiten van Gerrard te maken. Hij kan dan nog wel de Gouden Bal winnen?
(quote)
Maar de vraag was "wie zal de beste voetballer van het EK worden" ?
0
geplaatst: 29 april 2008, 14:39 uur
De beste speler zal Edwin van de Sar worden.
In de finale tegen Portugal na een zenuwslopende penaltyserie zal hij de beslissende tegen houden.
In de finale tegen Portugal na een zenuwslopende penaltyserie zal hij de beslissende tegen houden.
0
geplaatst: 29 april 2008, 14:39 uur
herman schreef:
Ballack lijkt me een goede voor beste speler van het EK, die begint zijn schwung weer terug te vinden

Ik denk dat Ballack nooit meer de "oude" wordt. Goede voetballer, maar ik denk niet dat hij de speler van het EK zal worden.
0
geplaatst: 29 april 2008, 14:41 uur
Reijersen schreef:
Oeps, volgens mij heb ik iets verkeerd gelezen.
(quote)
Oeps, volgens mij heb ik iets verkeerd gelezen.Dat kan de beste overkomen
Gerrard is natuurlijk een fantastische voetballer. Beste speler van het EK word Torres.
0
DutchViking
geplaatst: 29 april 2008, 14:43 uur
Ik ga voor Pirlo als beste speler. Ik verwacht veel van Italië, net zoals twee jaar geleden.
0
geplaatst: 29 april 2008, 14:43 uur
Ik hoop dat van Nistelrooy of van Persie de speler van het het EK wordt. Van Persie moet het nu laten zien en van Nistelrooij moet ook eens de topscorer van een groot tournooi worden.
0
geplaatst: 29 april 2008, 14:51 uur
Ik volg het buitenlands voetbal niet echt superb om te kunnen zeggen wie de beste EK speler word, maar afgaande op het Gouden Schoen Klassement zeg ik Christiano Ronaldo, alhoewel ik niet veel sympathie voor die huilebalk heb.
0
geplaatst: 29 april 2008, 14:52 uur
Nou we het er toch over hebben vind ik Nederland wel de beste aanval hebben,maar ja de rest weten we wel...
0
geplaatst: 29 april 2008, 14:54 uur
Ik denk dat Ronaldo de topscorer + man van het toernooi zal worden.
0
Ace
geplaatst: 29 april 2008, 15:23 uur
Piet de vissert heeft de eindhovense slangenkuil ook gedag gezegd... 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.