MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Jornaquin
Mijn prognose

1. Oostenrijk
2. Zwitserland

Om de 3e en 4e plaats wordt niet gespeeld op een EK, dus die in prognose meenemen zou discriminerend zijn.

Jornaquin schreef:
Mijn prognose

1. Oostenrijk
2. Zwitserland

Om de 3e en 4e plaats wordt niet gespeeld op een EK, dus die in prognose meenemen zou discriminerend zijn.

Oostenrijk en Zwitserland kunnen elkaar niet tegenkomen in de finale, hun poules zijn aan elkaar gekoppeld t/m de halve finale.

DutchViking
Ik gok op Italië - Duitsland als finale, voor mij op dit moment de twee meest overtuigende en beste voetballanden van Europa. De gastlanden zie ik niet ver komen, Zwitserland kan misschien voor een verrassing zorgen, maar van Oostenrijk heb een minder hoge pet op. Outsider voor mij: Polen, zeker met ome Leo kunnen ze tot veel in staat zijn (dat laten kwalificatie en recente resultaten zien).

Wat Nederland betreft, zal het een zware kluif worden om ver te komen. Er zit weinig niveauverschil tussen Frankrijk, Roemenië en Nederland.

Jornaquin
Haha, ik wou mezelf net verbeteren omdat ik net het programma zat te bekijken en zag dat dat inderdaad (helaas) niet mogelijk is. Dan maar een finale Duitsland - Oostenrijk (wat ook niet kan zie ik net )

Een EK-poule'tje lijkt me wel leuk

Veel urgenter: zal Barca het vanavond halen tegen dat irritante Manchester van Ferguson? Of wordt het een razendsnelle blitzkrieg voor de engelsen met een 2-0 voorsprong na 15 minuten en is het dan gespeeld.. (en exit Frenkie!)

DonDijk
En wie zal de beste voetballer van het EK worden?

Jornaquin
Andreas Ivanschitz

DonDijk schreef:

Mag toch hopen op Gerrard. Want dat is nou eenmaal.

Jornaquin
orbit schreef:
Veel urgenter: zal Barca het vanavond halen tegen dat irritante Manchester van Ferguson? Of wordt het een razendsnelle blitzkrieg voor de engelsen met een 2-0 voorsprong na 15 minuten en is het dan gespeeld.. (en exit Frenkie!)

United wint om vervolgens ingemaakt te worden in de finale door Liverpool (droomscenario )

Jornaquin schreef:
Haha, ik wou mezelf net verbeteren omdat ik net het programma zat te bekijken en zag dat dat inderdaad (helaas) niet mogelijk is. Dan maar een finale Duitsland - Oostenrijk (wat ook niet kan zie ik net )
Erg leuk zo een "geregelde" EK. Te gek voor woorden eigenlijk. Normaal gaan ze "kruizen" met de halve finales. Nu weten Zwitserland en Tsjechië al bij voorbaat dat ze elkaar na de openingswedstrijd niet tegen kunnen komen in de finale.

DonDijk schreef:
Het zal wel weer een speler worden die zelf geen Europees Kampioen wordt

Ace
Reijersen schreef:
(quote)

Mag toch hopen op Gerrard. Want dat is nou eenmaal.

Geintje zeker?

Ace schreef:
(quote)

Geintje zeker?

Nee, vind Gerrard de beste voetballer op de Europese velden, op dit moment.

Reijersen schreef:
(quote)

Nee, vind Gerrard de beste voetballer op de Europese velden, op dit moment.

Yep, en Engeland word Europees Kampioen

Klumpie schreef:
(quote)

Yep, en Engeland word Europees Kampioen

Neen, maar dat heeft toch niks met de kwaliteiten van Gerrard te maken. Hij kan dan nog wel de Gouden Bal winnen?

Ballack lijkt me een goede voor beste speler van het EK, die begint zijn schwung weer terug te vinden

Voor vanavond hoop ik op een glansrol voor Messi cs.

@Reijersen: Gerrard doet niet mee, of bedoel je die Spanjaard Gérard?

Reijersen schreef:
(quote)

Neen, maar dat heeft toch niks met de kwaliteiten van Gerrard te maken. Hij kan dan nog wel de Gouden Bal winnen?

Maar de vraag was "wie zal de beste voetballer van het EK worden" ?

Klumpie schreef:
(quote)

Maar de vraag was "wie zal de beste voetballer van het EK worden" ?

Oeps, volgens mij heb ik iets verkeerd gelezen.

De beste speler zal Edwin van de Sar worden.

In de finale tegen Portugal na een zenuwslopende penaltyserie zal hij de beslissende tegen houden.

herman schreef:
Ballack lijkt me een goede voor beste speler van het EK, die begint zijn schwung weer terug te vinden

Voor vanavond hoop ik op een glansrol voor Messi cs.

@Reijersen: Gerrard doet niet mee, of bedoel je die Spanjaard Gérard?

Ik denk dat Ballack nooit meer de "oude" wordt. Goede voetballer, maar ik denk niet dat hij de speler van het EK zal worden.

Reijersen schreef:
(quote)

Oeps, volgens mij heb ik iets verkeerd gelezen.

Dat kan de beste overkomen Gerrard is natuurlijk een fantastische voetballer. Beste speler van het EK word Torres.

DutchViking
Ik ga voor Pirlo als beste speler. Ik verwacht veel van Italië, net zoals twee jaar geleden.

Ik hoop dat van Nistelrooy of van Persie de speler van het het EK wordt. Van Persie moet het nu laten zien en van Nistelrooij moet ook eens de topscorer van een groot tournooi worden.

Ik ben benieuwd Ruud veel weet te scoren in de poule.

Ik ben benieuwd Ruud veel weet te scoren in de poule.

Ik volg het buitenlands voetbal niet echt superb om te kunnen zeggen wie de beste EK speler word, maar afgaande op het Gouden Schoen Klassement zeg ik Christiano Ronaldo, alhoewel ik niet veel sympathie voor die huilebalk heb.

Nou we het er toch over hebben vind ik Nederland wel de beste aanval hebben,maar ja de rest weten we wel...

Ik denk dat Ronaldo de topscorer + man van het toernooi zal worden.

Ace
Piet de vissert heeft de eindhovense slangenkuil ook gedag gezegd...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:09 uur

geplaatst: vandaag om 07:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.