MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ik gunde het AZ ook wel van harte, eigenlijk. Mooi voetbal mag best beloond worden, namelijk.

De vorige keer dat NEC Europees speelde is niet eens zo gek lang geleden, trouwens. Ik kan me nog herinneren dat dat onder Neeskens was...

dix
Sven Bersee schreef:
Maar of NEC iets te zoeken hebben in Europa? Ik denk van niet. Maar met NAC heb ik hetzelfde. NEC speelt momenteel trouwens wel erg goed/leuk voetbal, daarom gun ik hen het UEFA toernooi.

Ach ..... NEC heeft toch heus in 1983 Europees een half uur lang met 2-0 vóórgetsaan tegen Barcelona. No less.
maar het werd uiteindelijk 2-3 thuis, en 2-0 uit

freitzen schreef:
Sjongejonge, wat waren die Groningers (in Dagblad van het Noorden) allemaal optimistisch trouwens. Een-nul nederlaag, 'moet kunnen'... MAN, je complete centrum is geschorst!

Ja was echt overdreven. Ben gisteren voor het eerst sinds ik een seizoenkaart heb weggelopen bij een wedstrijd, wat een slappe vertoning van de FC. Het is vloeken in de kerk hier, maar NEC is de verdiende winnaar.

herman schreef:
Ik gunde het AZ ook wel van harte, eigenlijk. Mooi voetbal mag best beloond worden, namelijk.

Ik gunde ze het natuurlijk ook wel hoor.

Seedorf niet mee naar het EK

Ja, ik hoorde het net. Apart en zonde tegelijk... Ik ben blij dat die van Basten weggaat.

Nou kan Ajax Seedorf schudden lijkt mij

brooklyn schreef:
Seedorf niet mee naar het EK

Kos
Wat een prutscoach ben je als je Seedorf uit je elftal weet te verdrijven...

Ach ja, hoeveel goede wedstrijden heeft ie nou eigenlijk gespeeld in het shirt van Oranje? Ik ben er niet echt rouwig om.

Welke orjanje international heeft er nou wel goed gevoetbalt onder van Basten??

Tsja, ook niet veel. Maar Seedorf heeft nooit echt zijn stempel kunnen drukken en wel altijd een grote mond gehad. Hij mag blij zijn dat ie nog aan 86 interlands is gekomen. Wel een geweldige clubvoetballer, maar bij Oranje kwam het er nooit echt uit. Zonde.

Ik zie dan ook meer uit naar de terugkomst van Van Bommel, die heeft volgens mij wel meerwaarde voor Oranje.

Ik denk dat Seedorf momenteel niet te vergelijken is met de Seedorf van "vroeger" toen hij nog mister balverlies heette. En momenteel krijgt hij geen kans.

Oprecht balen. Een van de succesvolste Nederlandse voetballers aller tijden, die zonder overdreven morren een paar keer tien luizige minuutjes mag spelen van Van Basten. Kan tijdens zo'n toernooi nooit kwaad een routinier in het team te hebben. Ik kan niet wachten op de volgende bondscoach...

Van de ene kant zonde dat ie niet meegaat, van de andere kant ook weer niet.
Als hij was meegegaan dan had ie eigenlijk ook (regelmatig) moeten spelen (en dus niet 5 minuten voor tijd laten invallen) en ik vrees dat van Basten 'm die kans niet had gegeven.
En gegeven die situatie loop je met Seedorf, zeker hoe langer het toernooi duurt, dan toch altijd wel het risico dat je vroeg of laat wellicht problemen gaat krijgen.

Ben het met Herman eens dat ie bij de clubs waarvoor hij speelde altijd veel meer heeft laten zien dan in Oranje.

Wat betreft van Bommel, die vond ik de laatste tijd toch ook niet echt geweldig spelen bij Bayern.
En mocht het hardnekkige gerucht dat Gattuso naar Bayern zou verhuizen straks blijken te kloppen, dan zie ik 'm daar misschien ook nog wel op de bank belanden.

Woutt
herman schreef:
Tsja, ook niet veel. Maar Seedorf heeft nooit echt zijn stempel kunnen drukken en wel altijd een grote mond gehad. Hij mag blij zijn dat ie nog aan 86 interlands is gekomen. Wel een geweldige clubvoetballer, maar bij Oranje kwam het er nooit echt uit. Zonde.

Ik zie dan ook meer uit naar de terugkomst van Van Bommel, die heeft volgens mij wel meerwaarde voor Oranje.

Ik sluit me hier bij aan; speelt vaak erg goed bij AC Milan, maar bij Oranje altijd één van de minsten.

Bizar trouwens dat Maniche niet is opgeroepen voor het Portugees Elftal. Hij was één van de beste middenvelders van het WK 2006. Volgens mij stond hij zelfs in het door "kenners" samengestelde beste elftal van datzelfde WK. Tegen Nederland maakte hij een prachtig doelpunt. En nu zit ie er niet bij omdat hij meer op de bank zit bij Inter dan dat hij in het veld staat. Jammer hoor. Gelukkig mag zijn broertje wel mee.

Maniche is een fantastische speler, maar sinds dat WK is er al aardig wat nieuw Portugees talent komen opborrelen. Maar desalniettemin wel jammer.

Wat betreft van Bommel, die vond ik de laatste tijd toch ook niet echt geweldig spelen bij Bayern.
En mocht het hardnekkige gerucht dat Gattuso naar Bayern zou verhuizen straks blijken te kloppen, dan zie ik 'm daar misschien ook nog wel op de bank belanden.

Van Bommel is een etter die te veel kaarten pakt, maar hij verschaft Nederland wel dat beetje venijn dat het nu mist.

Gattuso zie ik ook nog wel naar Engeland vertrekken eigenlijk... Al zou het voor Bayern ook een mooie speler zijn.

Kos
herman schreef:
Ach ja, hoeveel goede wedstrijden heeft ie nou eigenlijk gespeeld in het shirt van Oranje?

(Effe copy/pasten van Mome:)

Wat natuurlijk volledig te wijten is aan de verschillende trainers die hem overal neer hebben gezet behalve op de posities waar hij hoort te spelen.
En aan het belachelijk naieve 4-3-3 systeem natuurlijk, waar voetballers met topclubervaring als Seedorf horendol van worden.

Jornaquin
Ja, laten we het systeem aan Seedorf aanpassen

En btw, gelukkig heeft Seedorf bij Ajax geen 4-3-3 gespeeld

Mja, hij heeft op zijn eigen positie altijd betere spelers voor zich gehad. Dan is de keuze: of niet opstellen of op een andere plek. Op een andere plek wist ie zich niet te onderscheiden. Nouja, dan heb je in mijn optiek pech gehad... Er zijn genoeg andere spelers die ook niet op hun eigen plek speelden en dat wel naar behoren hebben gedaan.

Jornaquin
Ja, vind ik ook. En ik vind zowel van Persie, Sneijder als van der Vaart op het middenveld een veel nuttigere bijdrage leveren.

Over de bijdrage van Landzaat, De Zeeuw en Heitinga daarentegen, daar gaan bij mij de handen echter niet van op elkaar.
Maar goed, Seedorf en Oranje gaat helaas niet samen, dat is vaak genoeg bewezen. Helaas, want Seedorf kan wel erg goed voetballen.
Wel vind ik deze wending een teken aan de wand. Misschien is het niet eens onverstandig om Van Basten de klus maar niet af te laten maken en er een Adje Interim tegenaan te gooien om het toernooi te gaan doen. Een beetje een rel kan nooit kwaad.

Kan Van basten niet vast opstappen voordat het EK begint ipv Seedorf .
Dan kan hij dit toernooi tenminste niet verkloten zoals hij ook het WK heeft verknald .

V Basten heeft V Persie anders wel een kans gegeven in Oranje, dat is ook niet verkeerd uitgepakt, en daar hoor je weer niemand over.

Dat vind ik dan weer niet meer dan normaal, want Van Persie is een hele meneer bij Arsenal.
Van Basten een een veel grotere waslijst weggooiers een kans gegeven.

schizodeclown schreef:
V Basten heeft V Persie anders wel een kans gegeven in Oranje

Formidabel inzicht inderdaad, om de beste Nederlandse voetballer van het moment op te stellen

rayman schreef:
Adje Interim
Altijd in geloofd.

Maar goed, Seedorf eruit is natuurlijk prima. Ik kan me werkelijk geen een belangrijke wedstrijd van Oranje herinneren waarin hij niet een van de slechtsten was.

En als je Sjaak Polak bij Real Madrid in de basis zet, kunnen ze ook nog steeds de CL winnen. Dat geneuzel over die prijzen van Seedorf altijd....zegt mij allemaal helemaal niets.

Nu van Basten alvast naar Ajax (ik denk dat ie Mathijssen gaat halen....) en we hebben een kans om redelijk eervol in ronde 1 uitgeschakeld te worden.

VanDeGriend schreef:
Dat geneuzel over die prijzen van Seedorf zegt mij helemaal niets.

Dat riekt toch een beetje naar persoonlijke afkeer, want Seedorf heeft op het Europese podium vaak geweldig gevoetbald.

lebowski schreef:
(quote)

Dat riekt toch een beetje naar persoonlijke afkeer, want Seedorf heeft op het Europese podium vaak geweldig gevoetbald.
Het riekt aan alle kanten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:20 uur

geplaatst: vandaag om 18:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.