Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2008, 20:56 uur
lebowski schreef:
Dat riekt toch een beetje naar persoonlijke afkeer, want Seedorf heeft op het Europese podium vaak geweldig gevoetbald.
Ik ben fanatiek fan van het NL elftal en iemand die het daar keer op keer verkloot maar wel een grote waffel houdt, kan bij mij op weinig sympathie rekenen. Dat riekt toch een beetje naar persoonlijke afkeer, want Seedorf heeft op het Europese podium vaak geweldig gevoetbald.
In dat kader interesseert het me verder weinig hoe goed hij is voor AC Milan, Real of een van die andere clubs waar ik, zachtjes gezegd, helemaal niets mee heb.
0
geplaatst: 13 mei 2008, 20:58 uur
Dat verklaart een hoop. Mij kan Oranje gestolen worden, net als elke club of landenteam. Als het goed is, is het goed.
0
geplaatst: 13 mei 2008, 21:00 uur
OK OK zijn grote bek gaat af en toe wel eens op de zenuwen werken.
IK WIL RESPECT!
Toch had ik hem er graag bij gezien. Heb kaartjes voor Nederland-Roemenië, ben benieuwd wat Marco uit zijn onnavolgbare voetbalduim zuigt.
IK WIL RESPECT!
Toch had ik hem er graag bij gezien. Heb kaartjes voor Nederland-Roemenië, ben benieuwd wat Marco uit zijn onnavolgbare voetbalduim zuigt.
0
geplaatst: 13 mei 2008, 21:04 uur
lebowski schreef:
Nederland-Roemenië
Ik hoop samen met jou heel erg dat het dan nog ergens om gaat.Nederland-Roemenië
Tof wel

lebowski schreef:
ben benieuwd wat Marco uit zijn onnavolgbare voetbalduim zuigt.
vd Vaart en Schneijder (maak het allebei nu maar eens echt waar) met twee bikkelaars op het middenveld (Kuijt en nog eentje) lijkt me wel wat met Persie en Nisselrooij voorin?ben benieuwd wat Marco uit zijn onnavolgbare voetbalduim zuigt.
0
geplaatst: 13 mei 2008, 21:12 uur
VanDeGriend schreef:
vd Vaart en Schneijder (maak het allebei nu maar eens echt waar) met twee bikkelaars op het middenveld (Kuijt en nog eentje) lijkt me wel wat met Persie en Nisselrooij voorin?
vd Vaart en Schneijder (maak het allebei nu maar eens echt waar) met twee bikkelaars op het middenveld (Kuijt en nog eentje) lijkt me wel wat met Persie en Nisselrooij voorin?
Poe, als je het zo uitgeschreven ziet krijg je ineens het gevoel dat we het toernooi kunnen winnen. Een stevige line-up voorwaar. Als Mathijsen nou nog even ongelukkig ten val komt tijdens een fietstochtje...
Heb het EK in Portugal in zijn geheel meegemaakt en een wedstrijdje op het WK, echt tof om daar bij te zijn.
0
geplaatst: 13 mei 2008, 21:34 uur
het wordt wel een wat karakterloos cluppie zo zonder figuren als v Bommel, Seedorf en Davids.
Ik zie het al helemaal voor me bij achterstand tegen Italië. Iedereen kijkt naar v Basten met een blik in de ogen die vraagt 'wat nu coach?'
Ik zie het al helemaal voor me bij achterstand tegen Italië. Iedereen kijkt naar v Basten met een blik in de ogen die vraagt 'wat nu coach?'
0
geplaatst: 13 mei 2008, 21:51 uur
lebowski schreef:
Formidabel inzicht inderdaad, om de beste Nederlandse voetballer van het moment op te stellen
(quote)
Formidabel inzicht inderdaad, om de beste Nederlandse voetballer van het moment op te stellen

Ja dat word dus nooit gezegd.
0
Jornaquin
geplaatst: 13 mei 2008, 22:04 uur
lebowski schreef:
(quote)

Beetje jammer dat die beste jongen 10 van 12 maanden per jaar geblesseerd is. Verder vind ook ik hem met Sneijder de beste speler van Nederland.
0
geplaatst: 13 mei 2008, 22:16 uur
dix schreef:
het wordt wel een wat karakterloos cluppie zo zonder figuren als v Bommel, Seedorf en Davids.
Juist. Als je ervaring op een groot toernooi van flappie de doelman moet komen heb je op z'n zachtst gezegd een probleem.
0
geplaatst: 13 mei 2008, 22:19 uur
Jornaquin schreef:
Beetje jammer dat die beste jongen 10 van 12 maanden per jaar geblesseerd is.
Beetje jammer dat die beste jongen 10 van 12 maanden per jaar geblesseerd is.
big deal
als ie maar 3 weken fit is
0
Ace
geplaatst: 14 mei 2008, 09:37 uur
Weet je wat ik vind? Dat ook Van Marwijk spelers die nu bedanken voor het NL elftal nooit meer op zou moeten roepen. Inclusief die fijne schoonzoon van hem. Bedanken voor het NL elftal doe je maar één keer en dat is dan gelijk voor altijd, tenzij je geblesseerd bent of niet mag van je club. Problemen met de coach? So what? Ik vind mijn baas ook een lul, maar ik moet ook naar mijn werk. Voor een hongerloontje om precies te zijn.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 09:42 uur
Ace schreef:
Ik vind mijn baas ook een lul.
Ik vind mijn baas ook een lul.
Dat gaan we ff doorspelen, Ace.

Aan de ene kant heb je gelijk. Het is eigenlijk arrogant om te bedanken, jezelf hoger schatten dan het Oranje. Maar goed, van Bommel speelt volgend jaar op zeker weer in Oranje. We kunnen wijzen naar die spelers, als er zoveel spelers zijn die problemen hebben met van Basten, dan mag Marco ook weleens naar zichzelf kijken.
0
Ace
geplaatst: 14 mei 2008, 10:24 uur
Nicolage Rico schreef:
Aan de ene kant heb je gelijk. Het is eigenlijk arrogant om te bedanken, jezelf hoger schatten dan het Oranje. Maar goed, van Bommel speelt volgend jaar op zeker weer in Oranje. We kunnen wijzen naar die spelers, als er zoveel spelers zijn die problemen hebben met van Basten, dan mag Marco ook weleens naar zichzelf kijken.
(quote)

Natuurlijk zou het ook aan Van Basten kunnen liggen, maar wat is nu eigenlijk de echte reden? Van Basten kijkt (al dan niet terecht) niet naar namen en behandelt de heren niet als de vedetten die ze graag zijn. Waarom gaat Seedorf niet mee? Omdat hij een basisplaats wil. Waarom is Van Bommel niet meer beschikbaar? Omdat hij dan weer wel opgeroepen werd en dan weer niet, dan weer wel speelde, dan weer niet. Van Bommel lijkt me itt Seedorf normaal gesproken kans maken op een basisplaats, maar je moet jezelf niet boven een nationaal elftal stellen, ongeacht de coach die er staat. Opzouten dus, wat mij betreft... Dan maar Landzaat, het is niet anders.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 10:47 uur
Daarnaast creeërt Seedorf (de man van de gemiste penalty, iets anders opvallends heeft hij voor oranje nog nooit betekend) weer onnodig allemaal negatieve commotie rondom het NL-elftal en Van Basten, één maand voordat ze moeten beginnen op het EK.. beetje sabotage lijkt me. Kan best zijn dat Clarence de schele leeuw het heeft gehad dat niet iedereen idolaat van hem is, maar wees dan gewoon verder stil en ga niet weer aan de grote klok hangen dat je het gehad hebt met de bondscoach. We kunnen die gast in elk geval missen als kiespijn, hopelijk gaat de rest van de groep hier volwassen mee om en gaan ze ook niet opeens gekrenkte vedettetjes uithangen op het laatste moment.
0
DonDijk
geplaatst: 14 mei 2008, 10:48 uur
Jammer, maar zonder Seedorf heb ik er ábsoluut geen vertrouwen meer in.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 11:13 uur
Of juist niet...want wie moet ik nu als topscorer van Oranje invullen

0
geplaatst: 14 mei 2008, 11:18 uur
El Ninjo schreef:

(quote)

Ik zou Maniche kiezen, El Ninjo. Tip van mij.
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 12:53 uur
Marcus Berg zou openstaan voor Ajax
Van concrete interesse van Ajax voor Marcus Berg is niets bekend, maar de Zweedse spits van FC Groningen geeft in de nieuwe editie van Voetbal International aan dat Hij Ajax voor FC Groningen zou verruilen. "Het ligt in Groningen wat gevoelig om over de transfer van Bruno Silva te praten, maar ik snapte hem wel. Ajax is 'huge'. Zeker voor buitenlanders. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten. Hoewel ze de laatste jaren in Europa weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek. (..) Als je de kans krijgt een stap hogerop te maken, moet je er natuurlijk wel over nadenken, maar er is nog niets concreet, dus denk ik er niet over na. Het enige dat ik er wel over wil zeggen is dat ik Europa nodig heb om een topper te worden.'

Zo, zijn die wc-rolletjes ook weer ff stil.
Van concrete interesse van Ajax voor Marcus Berg is niets bekend, maar de Zweedse spits van FC Groningen geeft in de nieuwe editie van Voetbal International aan dat Hij Ajax voor FC Groningen zou verruilen. "Het ligt in Groningen wat gevoelig om over de transfer van Bruno Silva te praten, maar ik snapte hem wel. Ajax is 'huge'. Zeker voor buitenlanders. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten. Hoewel ze de laatste jaren in Europa weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek. (..) Als je de kans krijgt een stap hogerop te maken, moet je er natuurlijk wel over nadenken, maar er is nog niets concreet, dus denk ik er niet over na. Het enige dat ik er wel over wil zeggen is dat ik Europa nodig heb om een topper te worden.'

0
DonDijk
geplaatst: 14 mei 2008, 13:02 uur
Jornaquin schreef:

Waarom leiden ze zelf nog maar geen spits op?
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 13:05 uur
Volgens mij doet dat in deze niet terzake aangezien Berg een open sollicitatie bij Ajax doet en Ajax niet bij hem. Maar misschien moet je daarom voortaan ook eerst het stukje maar even lezen 

0
DonDijk
geplaatst: 14 mei 2008, 13:08 uur
Jornaquin schreef:
Volgens mij doet dat in deze niet terzake aangezien Berg een open sollicitatie bij Ajax doet en Ajax niet bij hem. Maar misschien moet je daarom voortaan ook eerst het stukje maar even lezen

Zo..voor de 2e keer gelezen.
Maarre...waarom leidt Ajax zelf nog maar geen spits op?

0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 13:16 uur
Als je niks weet te zeggen wees dan gewoon stil
. Dit is als vragen of alles goed met iemand is en dan antwoorden met waar je geweest bent. Oftewel, totaal nutteloos. Accepteer nu maar dat die hele groen-witte zooi van je het liefst in Wit-Rood-Wit speelt.
. Dit is als vragen of alles goed met iemand is en dan antwoorden met waar je geweest bent. Oftewel, totaal nutteloos. Accepteer nu maar dat die hele groen-witte zooi van je het liefst in Wit-Rood-Wit speelt.
0
DonDijk schreef:

(quote)

0
Gaan trouwens de gekste geruchten spelers die naar Ajax moeten komen. Gourcufff, Wayne Bridge, Robert Huth, etc. Lijkt me allemaal prima. Ben benieuwd, één zo'n speler zou al een flinke versterking zijn.
Hoorde ook over Ryan Donk en Demy de Zeeuw. Die laatste snap ik dan weer niet. Alhoewel ik best een fan van hem ben, heeft Ajax Gabri en Lindgren toch al?
Hoorde ook over Ryan Donk en Demy de Zeeuw. Die laatste snap ik dan weer niet. Alhoewel ik best een fan van hem ben, heeft Ajax Gabri en Lindgren toch al?
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 13:19 uur
Gabri is meer rechtshalf, Lindgren kan ook op linkshalf in principe. Gourcouff en Wayne Bridge zullen versterkingen zijn ja. De kans dat Gourcouff komt acht ik wel aanwezig, maar Wayne Bridge is mijns inziens onhaalbaar. Robert Huth is een soort Jelle van Damme, een lompe speler die hooguit handig is als breekijzer als je 5 minuten voor tijd achterstaat. (Daarvoor gebruikte Mourinho hem ook altijd.)
Verder zou vandaag Ajax 1e bod op Sulejmani afgewezen zijn en zou het nog maar de vraag zijn of Ajax wel met een 2e bod komt.
Verder zou vandaag Ajax 1e bod op Sulejmani afgewezen zijn en zou het nog maar de vraag zijn of Ajax wel met een 2e bod komt.
0
DonDijk
geplaatst: 14 mei 2008, 13:29 uur
Wat veel namen ja.. Bestáát de befaamde jeugdopleiding nog wel dan?
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 13:31 uur
Ach. Calimero is op zijn teentjes getrapt. Er zitten inderdaad ook nog een aantal jongens uit de A1 en Jong Ajax eraan te komen ja, waarvan er volgend seizoen een aantal in de A-selectie zitten. Ook in '95 speelde Ajax niet met een team met alleen maar jeugdspelers, dus kan de befaamde Calimero nu zijn grot weer in?
0
geplaatst: 14 mei 2008, 13:34 uur
Maarja als ajax topspitsen als Berg aan gaat trekken of Sulejmani dan hebben de aankomende tallentjes vast niet zoveel toekomst en kunnen deze ook snel weer hun grot in.
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 13:36 uur
Ajax gaat Berg niet aantrekken, Berg wil alleen heel graag naar Ajax toe
. En Ajax leidt niet alleen aanvallers op, helder licht
.
. En Ajax leidt niet alleen aanvallers op, helder licht
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.