Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
DonDijk
geplaatst: 14 mei 2008, 13:37 uur
Jornaquin schreef:
Er zitten inderdaad ook nog een aantal jongens uit de A1 en Jong Ajax eraan te komen ja, waarvan er volgend seizoen een aantal in de A-selectie zitten.
Er zitten inderdaad ook nog een aantal jongens uit de A1 en Jong Ajax eraan te komen ja, waarvan er volgend seizoen een aantal in de A-selectie zitten.
Wie dan?

0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 13:40 uur
Slijngard, Martina, Sarpong, van der Heijden hoogstwaarschijnlijk, Anita zal eerst verhuurd worden en Siem de Jong, alhoewel die dit jaar al is doorgebroken. Mitchell Donald maakt ook nog kans.
Edit: Toch knap van jullie dat jullie na het nieuws over Berg het voor elkaar hebben gekregen om het over de jeugdopleiding van Ajax te gaan hebben
Edit: Toch knap van jullie dat jullie na het nieuws over Berg het voor elkaar hebben gekregen om het over de jeugdopleiding van Ajax te gaan hebben

0
geplaatst: 14 mei 2008, 14:05 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik voel een bezem opkomen.
Ik voel een bezem opkomen.
Bij deze wat kinderachtig gedoe verwijderd.
Ondertussen speelde vorig seizoen Stekelenburg, Heitinga, Emanuelson, Van der Wiel en De Jong best een boel wedstrijden in het eerste, dus zo slecht is het nu ook weer niet met Ajax' jeugdopleiding gestelt. Sinds Kluivert is er alleen geen echt goede spits meer doorgebroken, terwijl dat de laatste jaren zo goed ging (Van Basten, Bosman, Bergkamp, etc.).
0
geplaatst: 14 mei 2008, 14:08 uur
Jeugdopleiding of niet, Ajax is dus in het buitenland nog steeds heel groot, dat is iets wat ik niet had verwacht gezien de prestaties laatste jaren, dat geeft in ieder geval wel te kennen dat het nog steeds een aantrekkelijke club is voor spelers.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 14:09 uur
Pff.. de hele zomer zullen dit soort berichtjes komen over zowat alle spelers. Gaan jullie die meteen allemaal zo serieus nemen?
Na wat er afgelopen jaar is gebeurd zie ik zowel Berg als Sulejmani niet vertrekken bij die clubs voor minder dan gigantische bedragen.
Denk maar aan een miljoentje of 10 voor Berg en 15 voor Sulejmani.
Wordt een heel moeilijk verhaal.
Na wat er afgelopen jaar is gebeurd zie ik zowel Berg als Sulejmani niet vertrekken bij die clubs voor minder dan gigantische bedragen.
Denk maar aan een miljoentje of 10 voor Berg en 15 voor Sulejmani.
Wordt een heel moeilijk verhaal.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 14:11 uur
Inderdaad. Bij Sunderland waren ze maar wat blij dat ze een van de grootste clubs ter wereld (want dat is Ajax qua status toch nog wel, zelfs al waren ze dit seizoen gedegradeerd) hebben geregeld voor een oefenwedstrijd. 
Maar goed, als je naar het voetbal kijkt is dat niet altijd om vrolijk van te worden.
Ben trouwens wel benieuwd naar vanavond. Ik hoop van harte Zenith de UEFA-cup pakt ten faveure van die laffe Schotten.

Maar goed, als je naar het voetbal kijkt is dat niet altijd om vrolijk van te worden.

Ben trouwens wel benieuwd naar vanavond. Ik hoop van harte Zenith de UEFA-cup pakt ten faveure van die laffe Schotten.

0
schizodeclown schreef:
Jeugdopleiding of niet, Ajax is dus in het buitenland nog steeds heel groot, dat is iets wat ik niet had verwacht gezien de prestaties laatste jaren, dat geeft in ieder geval wel te kennen dat het nog steeds een aantrekkelijke club is voor spelers.
ajax werpt nog steeds zijn vruchten af van het team uit '95 met zijn CL-winst. Best logisch dat het daardoor nog een grote club is, vooral voor de mensen uit Servië en Scandinavië.

0
Jornaquin
Klopt Kos, je moet zeker niet ieder bericht serieus nemen. Maar aangezien Ajax zeer serieus is met betrekking tot Sulejmani en Berg heeft gezegd graag voor Ajax te willen spelen is dat wel de moeite waard te bespreken. Er zullen ongetwijfeld 100 miljoen spelers aan Ajax gelinkt worden (ook aan andere clubs natuurlijk) maar je moet al die geruchten meestal met een korrelte zout nemen.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 14:13 uur
Overigens zullen ze Leonardo (de volgende aanvaller die ze hebben kapotgemaakt) voor een schijntje van de hand doen. Lekker nuttig als je dan Sulejmani voor een enorm bedrag gaat kopen.
Vooral aangezien die nu in z'n 'seizoen -na-de-doorbraak' gaat komen, wat bijna altijd flink tegenvalt.
Vooral aangezien die nu in z'n 'seizoen -na-de-doorbraak' gaat komen, wat bijna altijd flink tegenvalt.
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 14:15 uur
Leonardo is bijna een jaar geblesseerd geweest en heeft bij Ajax gewoon vrijwel niets laten zien, dus of ze hem kapot gemaakt hebben betwijfel ik. Sulejmani zit inderdaad in z'n 'seizoen-na-de-doorbraak komend seizoen maar dat zat Suarez dit seizoen ook, en die doet het ook niet onaardig 

0
geplaatst: 14 mei 2008, 14:20 uur
Nja, typisch zo'n speler die niet in het Ajax-systeem past zoals Machlas of Sonck. Dat noem ik kapotgemaakt.
Maar ik hoor dat er een redelijke kans is dat hij naar ons komt dus laat maar gaan.
.
Maar ik hoor dat er een redelijke kans is dat hij naar ons komt dus laat maar gaan.
.
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 14:23 uur
Leonardo zal vrijwel zeker vertrekken ja. Toevallig ook nog interesse in Rommedahl en Kennedy?
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 14:36 uur
Haha, Rico. Die gaat naar Fc Dordrecht heb ik vernomen. 010 een bod gedaan op Vadocz van NEC lees ik net.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 14:45 uur
Nicolage Rico schreef:
ajax werpt nog steeds zijn vruchten af van het team uit '95 met zijn CL-winst. Best logisch dat het daardoor nog een grote club is, vooral voor de mensen uit Servië en Scandinavië.
(quote)

Nouw das wel heel kort door de bocht, Ajax heeft vanaf eind jaren 60 een grote naam weten te maken, jaren 70 3x achter elkaar EC 1 gewonnen bijvoorbeeld, met spelers als Neeskens en Cruijff en een trainer als Michels, die mede Barca(!) groot hebben gemaakt.
Jaren 80 spelers als V Basten en Rijkaard voortgebracht, EC2 gewonnen, jaren 90 hoeven we niet eens meer over te beginnen

Nieuwe millenium spelers als Chivu, Zlatan, Grygera, Maxwell ontdekt, helaas qua prijzen enz niet zo voldoeninggevend meer, maar goed, heeft echt niet alleen maar met '95 te maken dus

En nou heb ik het trouwens beetje in grote lijnen geschreven, anders word het een waslijst

0
DonDijk
geplaatst: 14 mei 2008, 14:50 uur
Maar goed van die 3 knipogen, anders had ik het bericht nog bijna serieus genomen ook.

0
geplaatst: 14 mei 2008, 14:52 uur
Het is ook serieus hoor, maar anders kwam het zo haatdragend over 

0
geplaatst: 14 mei 2008, 15:02 uur
Denk je dat die jonge voetballers momenteel iets afweten van die tripple in de jaren '70?
0
geplaatst: 14 mei 2008, 15:02 uur
Okeej maar nu even het echte nieuws. Weet niet of het al vermeld was maar Groningen heeft een goeie vervanger voor Lindgren gevonden en gekocht. De naam is ''Agilore Oluwafemi'' of gewoon kort gezegd: ''Femi'' en heeft de FCG 3,3 miljoen eurotjes gekost.

0
DonDijk
geplaatst: 14 mei 2008, 15:04 uur
jelmer19 schreef:
Okeej maar nu even het echte nieuws. Weet niet of het al vermeld was maar Groningen heeft een goeie vervanger voor Lindgren gevonden en gekocht. De naam is ''Femi''
(afbeelding)
Okeej maar nu even het echte nieuws. Weet niet of het al vermeld was maar Groningen heeft een goeie vervanger voor Lindgren gevonden en gekocht. De naam is ''Femi''
(afbeelding)

We hebben onze Nigeriaanse Deen binnen
0
geplaatst: 14 mei 2008, 15:05 uur
Omdat ik wel vertrouwen heb ik het aankoop beleid van mijn club gezien de laatste jaren. Denk dat een ajacied het hier wel mee eens moet zijn
0
DonDijk
geplaatst: 14 mei 2008, 15:07 uur
Ach, en over 3 jaar zal ie wel in de Arenabak spelen dus dan kan je zelf oordelen. 

0
geplaatst: 14 mei 2008, 15:11 uur
0
geplaatst: 14 mei 2008, 15:13 uur
Behoorlijk goed, jong, sierlijk en lastig te vervangen. Mag wel een miljoentje of 5 kosten als het aan mij ligt.
.
.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 15:17 uur
Kos schreef:
Behoorlijk goed, jong, sierlijk en lastig te vervangen. Mag wel een miljoentje of 5 kosten als het aan mij ligt.
.
.2 miljoen, oke?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

.