Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2008, 15:26 uur
Nicolage Rico schreef:
Denk je dat die jonge voetballers momenteel iets afweten van die tripple in de jaren '70?
Denk je dat die jonge voetballers momenteel iets afweten van die tripple in de jaren '70?
In interviews met recente voetballers word er wel altijd over Ajax gezegd dat het een club met een rijke geschiedenis is, die ''veel prijzen heeft gepakt.''
Wat betreft scouting van Groningen is het abnormaal goed gedaan eigenlijk, als je ziet welke spelers er zijn aangetrokken laatste jaren idd,nou kijken of elke speler ook gelijk een garantie is als goeie aankoop.
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 15:38 uur
jelmer19 schreef:
Omdat ik wel vertrouwen heb ik het aankoop beleid van mijn club gezien de laatste jaren. Denk dat een ajacied het hier wel mee eens moet zijn
Omdat ik wel vertrouwen heb ik het aankoop beleid van mijn club gezien de laatste jaren. Denk dat een ajacied het hier wel mee eens moet zijn
Ik zeg ook niet dat er iets mis is met jullie aankoopbeleid. Dat prijs ik zelfs. Maar het lijkt me nogal raar om te zeggen dat hij goed is, aangezien je hem waarschijnlijk nog nooit hebt zien spelen.
Kos schreef:
Behoorlijk goed, jong, sierlijk en lastig te vervangen. Mag wel een miljoentje of 5 kosten als het aan mij ligt.
.
Behoorlijk goed, jong, sierlijk en lastig te vervangen. Mag wel een miljoentje of 5 kosten als het aan mij ligt.
.De paar keer dat ik hem aan het werk zag vond ik hem ook opvallen ja, in positieve zin.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 15:41 uur
Toch heeft Feyenoord meer behoefte aan verdedigers en aanvallers. Voor de breedte zal Vadocz een goeie zijn, hoewel Feyenoord op het middenveld allemaal dezelfde soort spelers krijgt. de Guzman zal waarschijnlijk weggaan, anders lijkt me deze koop onnodig.
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 15:43 uur
Ben ik met je eens Rico, maar Vadocz is naar mijn weten een defensieve middenvelder, is het niet? Verdedigers en aanvallers hebben ze zeker nodig daar in Roffa-Zuid
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 16:54 uur
Olijve en Lachman naar Jong FC Groningen
woensdag 14 mei, door SP, Amsterdam, 15:39u, Gezinsbode/AS
Frank Olijve (19) en Darryl Lachman (18) zijn komend seizoen actief bij het beloftenelftal van FC Groningen. De twee A-junioren van Ajax moesten bij de Amsterdamse club vertrekken.
Middenvelder Olijve was dit seizoen basisspeler bij het hoogste jeugdelftal, maar moet onder andere vertrekken door de komst van het Zuid-Afrikaanse talent Daylon Claassen. Olijve speelt vanaf de E2 bij Ajax. Ook Vitesse had belangstelling in de voormalig jeugdinternational.
Darryl Lachman, die zowel als rechtsback als centrale verdediger uit de voeten kan, verloor in de A1 de concurrentiestrijd met Deniz Aslan en Toby Alderweireld. Lachman speelde daardoor zijn wedstrijden afwisselend bij de A2 of A1. De verdediger kwam twee jaar geleden over van amateurclub Hellas Sport.
Overigens staan voor Ajax A1 drukke weken op het programma. Komend weekeind neemt de ploeg deel aan het Terborg Toernooi en de twee weekeinden daarna volgt deelname aan de Copa Amsterdam in Amsterdam en de Otten Cup in Eindhoven. Het seizoen wordt afgesloten op 7 juni met de bekerfinale tegen de A1 van SC Heerenveen.
Snik, ik denk dat ik maar alvast wc-rollen ga kopen en shirtjes ga laten bedrukken
Frank Olijve (19) en Darryl Lachman (18) zijn komend seizoen actief bij het beloftenelftal van FC Groningen. De twee A-junioren van Ajax moesten bij de Amsterdamse club vertrekken.
Middenvelder Olijve was dit seizoen basisspeler bij het hoogste jeugdelftal, maar moet onder andere vertrekken door de komst van het Zuid-Afrikaanse talent Daylon Claassen. Olijve speelt vanaf de E2 bij Ajax. Ook Vitesse had belangstelling in de voormalig jeugdinternational.
Darryl Lachman, die zowel als rechtsback als centrale verdediger uit de voeten kan, verloor in de A1 de concurrentiestrijd met Deniz Aslan en Toby Alderweireld. Lachman speelde daardoor zijn wedstrijden afwisselend bij de A2 of A1. De verdediger kwam twee jaar geleden over van amateurclub Hellas Sport.
Overigens staan voor Ajax A1 drukke weken op het programma. Komend weekeind neemt de ploeg deel aan het Terborg Toernooi en de twee weekeinden daarna volgt deelname aan de Copa Amsterdam in Amsterdam en de Otten Cup in Eindhoven. Het seizoen wordt afgesloten op 7 juni met de bekerfinale tegen de A1 van SC Heerenveen.
Snik, ik denk dat ik maar alvast wc-rollen ga kopen en shirtjes ga laten bedrukken

0
geplaatst: 14 mei 2008, 17:18 uur
Nicolage Rico schreef:
2 miljoen, oke?
(quote)
2 miljoen, oke?
Nee, voor dat geld halen we nooit een goede terug.
.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 17:20 uur
Jornaquin schreef:

Pfff... best belangrijk voetbalnieuws tbh

0
geplaatst: 14 mei 2008, 17:24 uur
De zoveelste jonge spelers die Groningen wegkaapt bij Ajax. Eerst Lindgren, nu dit. 
Wat betekent tbh trouwens?

Wat betekent tbh trouwens?
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 17:25 uur
Het betekent to be honest. Maar het gaat nu wel erge vormen aannemen ja 

0
raffael77
geplaatst: 14 mei 2008, 17:40 uur
Het zal wel oud nieuws zijn maar lees net in Dag krant dat Seedorf niet meedoet met EK 2008
Niet dat het mij uitmaakt want ben voor Italië.
Maar dacht ik zal het ff bekend maken.
Niet dat het mij uitmaakt want ben voor Italië.
Maar dacht ik zal het ff bekend maken.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 17:45 uur
Dat The Beatles inmiddels uit elkaar waren was je wel al bekend?
0
geplaatst: 14 mei 2008, 17:49 uur
rayman schreef:
Gut, ze leven toch allemaal nog wel hè?
0
geplaatst: 14 mei 2008, 17:50 uur
Lukas schreef:
Misschien kan je dat beter aan Hill vragen.(quote)
0
geplaatst: 14 mei 2008, 17:54 uur
Nu moet Luisao, die aanvoerder van Benfica, weer naar Ajax komen. Ben benieuwd wie morgen de opvolger van Heitinga is.
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 17:58 uur
En hij moet 15 miljoen kosten
Hij heeft de laatste seizoenen ook weinig gespeeld trouwens, uit de selectie gezet samen met Katsouranis omdat ze ruzie kregen in een wedstrijd.
Hier te zien overigens: http://www.youtube.com/watch?v=_2OAbvxAc-M
Hij heeft de laatste seizoenen ook weinig gespeeld trouwens, uit de selectie gezet samen met Katsouranis omdat ze ruzie kregen in een wedstrijd.Hier te zien overigens: http://www.youtube.com/watch?v=_2OAbvxAc-M
0
geplaatst: 14 mei 2008, 18:08 uur
Nicolage Rico schreef:
Maar hun zaakwaarnemers e.d. weten nog wel iets van de generatie Cruijf en vervolgens Van Basten
De naam van Ajax is nog steeds groot hoor, heeft zeker niet alleen met '95 te maken, meer een erelijst door de decennia heen en bij vlagen weergaloos voetbal.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 19:05 uur
Vergeet trouwens niet dat Ajax ook nog eens in de 2 jaar daarna in de finale en halve finale CL heeft gestaan 

0
geplaatst: 14 mei 2008, 20:45 uur
Vergeet trouwens ook niet dat Ajax daarin ook nog eens 2 keer werd uitgeschakeld door een gedrogeerd Juventus...
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 21:18 uur
Tjah, eerst je hele team aan de drugs, daarna je hele land omkopen. Wat een prachtige geschiedenis toch.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 21:19 uur
herman schreef:
Vergeet trouwens ook niet dat Ajax daarin ook nog eens 2 keer werd uitgeschakeld door een gedrogeerd Juventus...
Wat?Bedoel je dat die Juve spelers stimulerende middelen ophadden destijds?
Daar was ik net te jong voor om dat te begrijpen toendertijd denk ik...

0
geplaatst: 14 mei 2008, 21:22 uur
Vreemd dat je daar zo weinig over terughoort dan 
Ik bedoel nogal schandalig

Ik bedoel nogal schandalig

0
geplaatst: 14 mei 2008, 21:24 uur
herman schreef:
Wat eigenlijk betekend dat Ajax rechtmatig tenminste nóg een europacup1 had moeten hebben..

0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2008, 21:24 uur
Er was zelfs even sprake dat Ajax de CL van 1996 zou krijgen. Maarja je kent die ruggengraatloze piemeltrekkers van de FIFA en de UEFA. Die durven altijd alleen loze dreigingen te uiten. Niet dat je zit te wachten op een CL van 10 jaar oud maar het typeert die figuren natuurlijk wel.
0
artemio
geplaatst: 14 mei 2008, 21:40 uur
orbit schreef:
Wat eigenlijk betekend dat Ajax rechtmatig tenminste nóg een europacup1 had moeten hebben..
(quote)

Met een beetje pech/geluk krijgt Ajax de kans om een en ander recht te zetten.
(ervan uitgaande dat twente wordt verslagen en de loting vcl ajax koppelt aan juventus)
En glasgow r ook nu in de finale uefa cup schandalig

zul je zien dat ze op penalty's weer gaan winnen.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 21:42 uur
Ik ben er ook bang voor ja.. wat een afgrijselijk antivoetbal van die Schotten. Hopelijk gooit Zenit er een versnellinkje of een a twee bij!
0
geplaatst: 14 mei 2008, 22:20 uur
Jornaquin schreef:
Tjah, eerst je hele team aan de drugs
Wat een gelul. Maar dat weet je zelf ook wel. Je kan Ajax nu ook wel gaan drogeren maar dan winnen ze in 100 jaar nog geen Champions League.Tjah, eerst je hele team aan de drugs
0
geplaatst: 14 mei 2008, 22:20 uur
orbit schreef:
Ik ben er ook bang voor ja.. wat een afgrijselijk antivoetbal van die Schotten. Hopelijk gooit Zenit er een versnellinkje of een a twee bij!
1-0 Ik ben er ook bang voor ja.. wat een afgrijselijk antivoetbal van die Schotten. Hopelijk gooit Zenit er een versnellinkje of een a twee bij!

0
geplaatst: 14 mei 2008, 22:23 uur
artemio schreef:
Met een beetje pech/geluk krijgt Ajax de kans om een en ander recht te zetten.(ervan uitgaande dat twente wordt verslagen en de loting vcl ajax koppelt aan juventus)
Haha, dacht je serieus dat Ajax kans maakt tegen Juventus?Met een beetje pech/geluk krijgt Ajax de kans om een en ander recht te zetten.(ervan uitgaande dat twente wordt verslagen en de loting vcl ajax koppelt aan juventus)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.