Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 mei 2008, 02:10 uur
herman schreef:
Anderlecht en FC Basel moet toch te doen zijn...
Maar is het niet mogelijk dat Twente tegen een ploeg moet die door de vorige kwalificatierondes is gekomen?
Anderlecht en FC Basel moet toch te doen zijn...
Maar is het niet mogelijk dat Twente tegen een ploeg moet die door de vorige kwalificatierondes is gekomen?
Oke ik ben als Anderlechtfan misschien niet objectief genoeg, maar ik denk toch echt wel dat Anderlecht Twente aankan mochten de twee ploegen elkaar kruisen...
En om Anderlecht nu zwakker dan Steau Boekarest te achten...
0
Jornaquin
geplaatst: 21 mei 2008, 02:28 uur
Steaua Boekarest schat ik persoonlijk ongeveer gelijk aan Anderlecht, maar ik zou veel liever Anderlecht treffen dan Steaua. Stugge ploegen, die Oost-Europese teams.
0
Ace
geplaatst: 21 mei 2008, 10:31 uur
Ik zie Anderlecht niet zo vaak spelen, maar ik zou toch zeggen dat een ploeg als Twente Anderlecht aan zou moeten kunnen.... Of heb ik nu een erg lage pet op van het Belgisch voetbal?
0
geplaatst: 21 mei 2008, 10:44 uur
Ik denk dat de Belgen Twente ook onderschatten. Maar goed, kijken wie er van de zomer allemaal weggaan bij Twente (en Anderlecht). El Ahmadi is er alvast niet meer.
0
geplaatst: 21 mei 2008, 10:44 uur
Ik schat Anderlecht wel hoger in, ook door de Europese ervaring (afgelopen seizoen er pas uit tegen Bayern Munchen in de UEFA Cup, het jaar ervoor Champions League gespeeld). Maar het lijkt me wel een van de teams waar FC Twente nog een redelijke kans tegen heeft (40% ofzo).
0
geplaatst: 21 mei 2008, 11:42 uur
Ace schreef:
Ik zie Anderlecht niet zo vaak spelen, maar ik zou toch zeggen dat een ploeg als Twente Anderlecht aan zou moeten kunnen.... Of heb ik nu een erg lage pet op van het Belgisch voetbal?
Bwa, ik denk toch echt wel dat de beste ploeg van België (of toch vaak de beste ploeg) met veruit het meest Europese ervaring in zowel Uefa als CL het aan zichzelf verplicht is het te halen van een ploeg die in Nederland niet de absolute top is (zoals Ajax of PSV).
Ik zou toch alleszins een beetje "beschaamd" zijn als Anderlechtfan. Maar als competitie in het geheel is de Nederlandse wel wat beter, al is de Belgische stilaan uit een dal aan het klimmen. Vorig jaar heeft Anderlecht helaas de CL-groepsfases niet gehaald, omdat het vrij "nipt" is uitgeschakeld door Fenerbahce, maar ja: hoe ver zijn die niet geraakt...
0
geplaatst: 21 mei 2008, 12:16 uur
Och, zo werd Twente zeer nipt uitgeschakeld door een ploeg die uiteindelijk in blessuretijd van de verlenging genekt werd door Luca Toni.
In Europees opzicht zit er niet zoveel verschil tussen Twente, Ajax, Groningen, PSV, Heerenveen, etc.
Maar goed, de kans dat het daadwerkelijk een treffen wordt tussen Twente en Anderlecht is natuurlijk ook maar 1 op 15 ofzo.
Ik hoop trouwens niet dat Steve McLaren daadwerkelijk de nieuwe coach van Twente wordt. Ik heb niet zo'n hoge pet op van die kerel...
In Europees opzicht zit er niet zoveel verschil tussen Twente, Ajax, Groningen, PSV, Heerenveen, etc.
Maar goed, de kans dat het daadwerkelijk een treffen wordt tussen Twente en Anderlecht is natuurlijk ook maar 1 op 15 ofzo.
Ik hoop trouwens niet dat Steve McLaren daadwerkelijk de nieuwe coach van Twente wordt. Ik heb niet zo'n hoge pet op van die kerel...
0
geplaatst: 21 mei 2008, 12:22 uur
Huh? Jawel hoor.
0
geplaatst: 21 mei 2008, 12:26 uur
Een seizoen geleden stak PSV daar nog wel bovenuit inderdaad. Maar nu toch niet meer, vind ik.
0
geplaatst: 21 mei 2008, 12:28 uur
Aangezien ze veel verder zijn gekomen dan welke Nederlandse club ook doen ze dat nog steeds. En zelfs Ajax heeft het ook beter gedaan dan die andere clubs die je noemt.
0
geplaatst: 21 mei 2008, 12:32 uur
Nationaal is er weinig verschil tussen die ploegen meer, internationaal denk ik dat PSV toch wel wat meer in zijn mars heeft de laatste jaren.
Kijk maar naar Liverpool nationaal of internationaal, ook een wereld van verschil. Dat soort ploegen is in staat blijkbaar toch iets meer van zichzelf te vergen als het om internationaal succes gaat.
Kijk maar naar Liverpool nationaal of internationaal, ook een wereld van verschil. Dat soort ploegen is in staat blijkbaar toch iets meer van zichzelf te vergen als het om internationaal succes gaat.
0
geplaatst: 21 mei 2008, 12:35 uur
BoordAppel schreef:
Aangezien ze veel verder zijn gekomen dan welke Nederlandse club ook doen ze dat nog steeds. En zelfs Ajax heeft het ook beter gedaan dan die andere clubs die je noemt.
Als ajacied durf ik wel te stellen dat dat nog in de tijd was dat Koeman trainer was.. nu acht ik Ajax niet zoveel hoger meer in internationaal als een Twente of Heerenveen
Hopelijk veranderd daar wat in volgend jaar..
0
DonDijk
geplaatst: 21 mei 2008, 12:59 uur
herman schreef:
Is die kandidaat?
Zou behoorlijk stom zijn inderdaad van Twente, als je het mij vraagt. Waarom niet die assistent, Erik ten Hag, samen met een meer ervaren goser? Twente moet voourtborduren nu.
0
Jornaquin
geplaatst: 21 mei 2008, 13:01 uur
Misschien mogen we dit keer wel tegen de kampioen van Ierland. Kunnen we altijd nog zeggen dat Ieren lastige tegenstanders zijn, zoals we in de WK-kwalificatie van 2002 wel hebben gezien 

0
Ace
geplaatst: 21 mei 2008, 14:04 uur
Even een spelletje voor de Groningen-supporters...
Mag ik van jullie van de FC Groningen spelers Markus Berg?
Bedankt!! Kwartet!
Mag ik van jullie van de FC Groningen spelers Markus Berg?
Bedankt!! Kwartet!
0
geplaatst: 21 mei 2008, 14:07 uur
Even een spelletje voor de PSV supporters..
Mag ik van jullie de vierde landstitel?
Kwartet!
Mag ik van jullie de vierde landstitel?
Kwartet!
0
DonDijk
geplaatst: 21 mei 2008, 14:20 uur
Even een spelletje voor de Ajax-supporters...
Mag ik van jullie de 4e trainer in 3 jaar?
Kwartet!
Mag ik van jullie de 4e trainer in 3 jaar?
Kwartet!
0
geplaatst: 21 mei 2008, 14:22 uur
Even een spelletje voor de Feyenoord-supporters
Mag ik van jullie het aantal landstitels de afgelopen 30 jaar?
Kwar... oh dat zijn er maar drie

0
geplaatst: 21 mei 2008, 14:32 uur
Heeft iemand nog een voorkeur voor vanavond? Ik hoop eigenijk wel dat Man United de CL finale wint. Mooiste club van Engeland.
0
geplaatst: 21 mei 2008, 14:35 uur
Ik heb een voorkeur voor Van der Sar. Qua team vind ik Chelsea wel meer hebben.
0
geplaatst: 21 mei 2008, 14:45 uur
Ace schreef:
De vraag is natuurlijk of FC Twente het kan betalen om van Anderlecht te winnen. Ze hebben geen Dick Scheringa daar in Enschede.
0
geplaatst: 21 mei 2008, 14:50 uur
herman schreef:
Ik vind Chelsea zo'n sfeerloze club. Doe dan maar ManU met Sarah Bettens in de goal

0
geplaatst: 21 mei 2008, 16:46 uur
brooklyn schreef:

0
geplaatst: 21 mei 2008, 16:48 uur
dix schreef:
De vraag is natuurlijk of FC Twente het kan betalen om van Anderlecht te winnen. Ze hebben geen Dick Scheringa daar in Enschede.
(quote)
Vandaar dat AZ ook voorronde CL speelt?
0
geplaatst: 21 mei 2008, 17:40 uur
Ik support Manchester vanavond. Ik kan het niet verkroppen als blijkt dat succes te koop is. Daarnaast is Manchester een leukere club en The Smiths komen er vandaan 

0
geplaatst: 21 mei 2008, 18:42 uur
dix schreef:
Die hadden toch geen belgische tegenstander ?
(quote)
Die hadden toch geen belgische tegenstander ?
Als het een kwestie van geld geweest was, had AZ niet alleen voorrondes CL mogen spelen, maar ook elke Belgische tegenstander daarin uitgeschakeld. Aangezien geen van beiden waar is, lijkt het me dus niet alleen een kwestie Scheringa/ geen Scheringa.. comprendere?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.