Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2008, 14:45 uur
herman schreef:
Je denkt trouwens toch niet serieus dat Twente de CL haalt?
Je denkt trouwens toch niet serieus dat Twente de CL haalt?
Dat hangt helemaal van de loting af.
Zonder cynisch te doen, tegen Slavia Praag hebben ze zeker 50% kans.
0
Jornaquin
geplaatst: 19 mei 2008, 14:48 uur
Alsof Slavia Praag een beschermde status heeft 
Liverpool, Barcelona, Arsenal,Atletico Madrid,Schalke 04, Juventus, Fiorentina, Marseille, Fiorentina, Celtic. Zulke clubs moet Twente aan denken.

Liverpool, Barcelona, Arsenal,Atletico Madrid,Schalke 04, Juventus, Fiorentina, Marseille, Fiorentina, Celtic. Zulke clubs moet Twente aan denken.
0
geplaatst: 19 mei 2008, 14:58 uur
Alleen tegen Celtic maken ze een heel klein beetje kans, de rest lijkt me onmogelijk.
0
geplaatst: 19 mei 2008, 15:01 uur
herman schreef:
Ik heb er geen moeite mee. Groningen koopt op zijn beurt ook de regio leeg en haalt in de slotminuten van de winterstop nog even de beste speler van De Graafschap daar weg. Het is de tol van het succes. Als Twente (of misschien PSV) volgend jaar de CL wint, dan worden ze ook leeggekocht door grotere clubs.
Het is trouwens "Als Ajaxfan" of "Zijnde Ajaxfan", maar niet allebei.
Ik heb er geen moeite mee. Groningen koopt op zijn beurt ook de regio leeg en haalt in de slotminuten van de winterstop nog even de beste speler van De Graafschap daar weg. Het is de tol van het succes. Als Twente (of misschien PSV) volgend jaar de CL wint, dan worden ze ook leeggekocht door grotere clubs.
Het is trouwens "Als Ajaxfan" of "Zijnde Ajaxfan", maar niet allebei.

Ik zal het noteren in mijn schrift meester

Ik doelde(?) ook meer op het feit dat Ajax zelf bijna niks meer scout zo lijkt het,spelers uit het buitenland halen, zoals Zlatan, Grygera, Chivu,Babangida, Litmanen etc.
Het lijkt erop alsof er bijna geen scouting meer is, gewoon ff rondneuzen in de vaderlandse competitie en hopen dat het dan wat word.
Naast de jeugdopleiding stond Ajax ook wel bekend om het aantrekken van grote talenten, nou word het allemaal voor hun gedaan door de subtop, haalt toch weer wat van het ouwe Ajax charme weg vind ik.
0
Jornaquin
geplaatst: 19 mei 2008, 15:02 uur
Dit is het volledige rijtje waar Twente tegen zou kunnen uitkomen: Liverpool, Barcelona, Arsenal, Schalke'04, Juventus, Steaua Boekarest, Panathinaikos, Celtic/Glasgow Rangers, FC Basel, Olympiakos Piraeus, Fenerbahçe, Shaktar Donetsk, Anderlecht, Fiorentina en Spartak Moskou.
Basel en Anderlecht lijken mij de twee zwaksten van het rijtje.
Basel en Anderlecht lijken mij de twee zwaksten van het rijtje.
0
geplaatst: 19 mei 2008, 15:04 uur
Anderlecht en FC Basel moet toch te doen zijn...
Maar is het niet mogelijk dat Twente tegen een ploeg moet die door de vorige kwalificatierondes is gekomen?
Maar is het niet mogelijk dat Twente tegen een ploeg moet die door de vorige kwalificatierondes is gekomen?
0
Jornaquin
geplaatst: 19 mei 2008, 15:07 uur
Nee, dit zijn de ploegen met een beschermde status. Er zijn net zoveel ploegen met een niet-beschermde status, waar Twente er één van is, die het tegen deze ploegen op moeten nemen. Overigens staat er Celtic/Rangers omdat deze beiden nog in gevecht voor de titel zijn. Anderlecht en Basel lijken me ook te doen voor Twente, maar om nu te zeggen dat het zwakkere ploegen dan Twente zijn, dat denk ik persoonlijk niet. Hoe dan ook, het zal lastig voor ze worden.
0
DonDijk
geplaatst: 19 mei 2008, 15:23 uur
De regio? Je bedoelt die Zweden, Noren, Uruguayanen (goed geschreven?), Sierra Leoner (
) en nu weer een Deen? Of bedoel je nou echt die ene speler van De Graafschap? Ja, die hebben ze idd gekocht...Moesten ze dan zonder spits verder!!!????

0
geplaatst: 19 mei 2008, 15:42 uur
Juist wel, joh. In het voetbal is dat inmiddels verworden tot een 'versteende uitdrukking'.

0
geplaatst: 19 mei 2008, 15:50 uur
DonDijk schreef:
De regio? Je bedoelt die Zweden, Noren, Uruguayanen (goed geschreven?), Sierra Leoner (
) en nu weer een Deen?
Of bedoel je nou echt die ene speler van De Graafschap? Ja, die hebben ze idd gekocht...Moesten ze dan zonder spits verder!!!????

(quote)
) en nu weer een Deen? Of bedoel je nou echt die ene speler van De Graafschap? Ja, die hebben ze idd gekocht...Moesten ze dan zonder spits verder!!!????

Die Sierra Leoner speelde ook gewoon in Noord-Holland, die hebben ze echt niet eigenhandig daarvandaan gehaald.

En er worden ook wel spelers van Veendam, Zwolle, etc. gehaald. Ik heb er ook geen problemen mee verder. Het is juist wel knap dat bijna elke speler die ze kopen een meerwaarde heeft.
0
geplaatst: 19 mei 2008, 17:57 uur
0
geplaatst: 19 mei 2008, 18:17 uur
orbit schreef:
Alleen tegen Celtic maken ze een heel klein beetje kans, de rest lijkt me onmogelijk.
Volgens mij is de verdediging van Athletico binnenkort een goed te nemen horde

0
geplaatst: 19 mei 2008, 18:52 uur
Twente; ik heb ze niet zien spelen, maar ik denk niet dat (als Anderlecht deze kern min of meer samenhoudt) Twente moet denken dat Anderlecht 'een makkie' wordt.
Datzelfde geldt dan weer voor Anderlecht, als ik het zo hoor lijken het me gelijkwaardige tegenstanders.
Datzelfde geldt dan weer voor Anderlecht, als ik het zo hoor lijken het me gelijkwaardige tegenstanders.
0
geplaatst: 19 mei 2008, 18:54 uur
schizodeclown schreef:
Ik doelde(?) ook meer op het feit dat Ajax zelf bijna niks meer scout zo lijkt het,spelers uit het buitenland halen, zoals Zlatan, Grygera, Chivu,Babangida, Litmanen etc.
(quote)
Babangida kwam van Roda (en daarvoor van VVV geloof ik).
0
geplaatst: 19 mei 2008, 19:02 uur
Was dat niet Haruna die bij Roda zat?
Hoe dan ook niet allemaal moeten perse uit het buitenland komen, maar alleen maar shoppen uit de eredivisie vind ik gewoon kleurloos.
Hoe dan ook niet allemaal moeten perse uit het buitenland komen, maar alleen maar shoppen uit de eredivisie vind ik gewoon kleurloos.
0
Jornaquin
geplaatst: 19 mei 2008, 20:18 uur
dix schreef:
heeft Ajax die dan nog stééds ?
(quote)
heeft Ajax die dan nog stééds ?

Ja, maar daar hadden we het niet over, ofwel

0
geplaatst: 20 mei 2008, 09:16 uur
.Ik hoop alleen dat we wat leuke steden hebben om heen te reizen. Svp niet weer Krakow of zo.
.
0
geplaatst: 20 mei 2008, 09:37 uur
Gefeliciteerd nog. Ik denk dat je met de auto naar Rusland moet...
0
geplaatst: 20 mei 2008, 10:05 uur
Zolang het niet zo'n verplichte reis met z'n allen is. Ik ga daar niet tussen al die paupers in de bus zitten .
.
.
0
geplaatst: 20 mei 2008, 16:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Goed nieuws Tom: Del Piero in de Italiaanse voorselectie.
Goed nieuws Tom: Del Piero in de Italiaanse voorselectie.
Donadoni moest kiezen tussen Del Piero en Inzaghi. Ik zou ze allebei hebben meegenomen. Dan maar geen Cassano.
0
Jornaquin
geplaatst: 20 mei 2008, 21:11 uur
Cassano > Inzaghi. Inzaghi vind ik ook geen pinchhitter. Wel een goaltjesdief natuurlijk, maar wel eentje die 90 minuten moet spelen en zo op zijn kansjes loert. Ik neem aan dat Donadoni geen basisplaats voor hem in gedachten heeft, en dus vind ik het logisch dat hij hem niet meeneemt.
0
geplaatst: 20 mei 2008, 23:25 uur
Ik vraag me af of ie kwalitatief nog wel goed genoeg is, maar een paar ervaren spelers kan AZ wel gebruiken. Nu moet het het wat dat betreft voor van Kew en Barry hebben en da's wel een beetje treurig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.