Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 mei 2008, 23:27 uur
Ik vind hem ook een vervelend arrogante uitstraling hebben, maar het is natuurlijk wel een fantastisch speler: fysiek ijzersterk en een geweldige techniek. Maar ik kan toch veel meer genieten van de frêle Messi of bikkelende verdedigers als Senderos en Andrade.
0
FattBeat
geplaatst: 23 mei 2008, 00:03 uur
Precies, Ronaldo mag dan wel bekend staan om zijn 'fancy footwork' maar die kerel is ook nog eens fysiek in top conditie. Het zelfde geld voor de oh zo schattige Torres. Ja hij heeft een leuk koppie en zal verder best een lieverd zijn, maar die gast is verdomt sterk aan de bal. Kwa lichaamsbouw ook gewoon een boomstam.
0
geplaatst: 23 mei 2008, 00:19 uur
De Engelse competitie heeft hen dan ook gevormd tot conditionele atleten.. in Spanje waren dat zwakke mannetjes gebleven waarschijnlijk.
0
FattBeat
geplaatst: 23 mei 2008, 00:45 uur
Ik geloof best dat daar in de Engels competitie wat meer aandacht zal worden besteed, maar tegenwordig is dat toch wel een vereiste hoor. Soms hangen die voetballer nog langer in de sportschool dan dat ze in het veld staan. Nee maar even serieus, ik heb soms echt het gevoel dat de fysieke gesteld uiteindelijk veel meer bepalend is om door te breken dan enkel talent. Geloof me ik zat bij Willem II - Feyenoord te kijken en het verbaase me hoe groot iedereen was. Zelfs Nicky Hofs leek eerder een brombeer dan een driftkikker. Ook Lee beschikte over flink wat body. En dan praten we over de Eredivisie, laat staan op een niveau als de Primera Division.
0
geplaatst: 23 mei 2008, 01:20 uur
Ik blijf erbij dat de PL echt zo'n mate van fysieke conditie vergt dat je het niveau Primera Division wel overstijgt qua volume. Raul is geen mannetjeputter hoor, noch Messi. Die hoeven niet iedere 90 minuten helemaal tot het putje te gaan. De PL is wat dat betreft de meest uitputtende competitie. En dat eist nu eenmaal een bepaald type speler, iets waar ze in Engeland ook goed mee omgaan. En het werpt zijn vruchten af zoals je kunt zien. Een beetje tactisch de bal rondspelen zoals Barca doet, daar ligt een Man Utd of Chelsea niet meer wakker van. Agressie, venijn en niet opgeven, dat zijn de moderne wapens van het voetbal.
0
Ace
geplaatst: 23 mei 2008, 07:53 uur
Jornaquin schreef:
Geef mij ook maar Herbert Dijkstra & Maarten Ducrot. Jean Nelissen vind ik nog wel ok, maar Mart Smeets mogen ze van mij aan de Eiffeltoren hangen.
(quote)
Geef mij ook maar Herbert Dijkstra & Maarten Ducrot. Jean Nelissen vind ik nog wel ok, maar Mart Smeets mogen ze van mij aan de Eiffeltoren hangen.
Helemaal mee eens wat betreft Mart, maar die stonede gek van een Jean mogen ze er wat mij betreft best naast hangen...
Nee, dan Maarten, zoals bv weer in de Ronde van Vlaanderen: Kijk die Cancellara! Die zit te schudden op zijn fiets als een ja-knikker in Drenthe!
Bij het voetballen kan alleen Frank Snoeks me nog een beetje bekoren...
0
geplaatst: 23 mei 2008, 09:01 uur
0
geplaatst: 23 mei 2008, 15:03 uur
We staan al 2e
Hoort zegt het voort: er kan nog veel meer bij! Ook een leuke reclame voor MusicMeter 
0
geplaatst: 23 mei 2008, 15:20 uur
Joy4ever schreef:
Ook een leuke reclame voor MusicMeter
(quote)
Ook een leuke reclame voor MusicMeter

Dan had je het beter www.musicmeter.nl kunnen noemen, Tom.
Maakt niet uit.
0
geplaatst: 23 mei 2008, 17:27 uur
Wel jammer dat Kos gaat winnen. Ach ja dan ga ik maar voor de 2de plaats.
0
geplaatst: 23 mei 2008, 20:38 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Hoezo? Heeft hij NEC als kampioen getipt?
0
geplaatst: 24 mei 2008, 10:12 uur
net aangemeld voor de ek poel (dank joy4ever)
alle poulewedstrijden ingevuld, maar moet je dan ook direct de kwartfinales e.d. invullen? nee toch?
alle poulewedstrijden ingevuld, maar moet je dan ook direct de kwartfinales e.d. invullen? nee toch?
0
davidqotsa
geplaatst: 24 mei 2008, 11:02 uur
je kan nog wachten tot 6 juni ofzo, je moet iig voor die dag alles ingevuld hebben.
0
geplaatst: 24 mei 2008, 11:26 uur
Ik zit er ook in. Ik hoop dat mijn surrealistische gokjes beloond zullen worden 

0
geplaatst: 24 mei 2008, 11:45 uur
davidqotsa schreef:
je kan nog wachten tot 6 juni ofzo, je moet iig voor die dag alles ingevuld hebben.
hmm, netjes de 1ste rond al ingevuld, wil ik de rest invullen, blijkt alles gewist ;-(
0
raffael77
geplaatst: 24 mei 2008, 14:23 uur
Joy4ever schreef:
http://www.ek-poel.nl/
Graag inschrijven en aanmelden voor de subleague MusicMeter
Succes!
http://www.ek-poel.nl/
Graag inschrijven en aanmelden voor de subleague MusicMeter
Succes!
Thx mate voor het vragen maar ik log niet in op een hollandse site.
Het blauw zit bij mij veel te diep.
Ik plaag wel veel maar ben erg sportief maar ik heb echt een hekel aan de kleur oranje.
0
geplaatst: 24 mei 2008, 17:34 uur
Thx mate voor het vragen maar ik log niet in op een hollandse site.
Wist je dat dit ook een Hollandse site is?

0
raffael77
geplaatst: 24 mei 2008, 19:04 uur
Ik doelde op het oranje gedeelte. Die site zit vol oranje hehehehe.
Vieze kleur is dat.
Vieze kleur is dat.
0
geplaatst: 24 mei 2008, 19:19 uur
Nou, nou wat een haat, het is maar een kleur hoor. Zal je trouwens wel goed doen dat ik Italie als winnaar heb ingevuld. Ondanks dat afschuwelijke Azzuri-blauw
.
.
0
raffael77
geplaatst: 24 mei 2008, 22:22 uur
We zullen zien wat er gebeurd. Ik heb nooit van te voren grote praat.
Opscheppen laat ik wel over aan de nederlanders.
Met die irri reclames anti Frankrijk & Italië
Opscheppen laat ik wel over aan de nederlanders.
Met die irri reclames anti Frankrijk & Italië
0
geplaatst: 24 mei 2008, 23:21 uur
Die ene met die domme journalist in dat vragenpanel aan een franse trainer ofzoiets..
Ik heb inmiddels ook een gezonde hekel gekregen aan al die nitwit josties in hun oranje klompen en leeuwenstaarten aan hun broek, maargoed, dat is niet het NL elftal zelf natuurlijk
Volgens mij zijn de spelers nog steeds redelijk realistisch in hun kansen, en denken ze niet zomaar even over Italië of Frankrijk heen te gaan stappen. Dat zal alleen lukken als er een soort van magische dadendrang naarbinnen sluipt bij het NL elftal. Die poort moet Van Basten zien open te zetten, vraag me af of hij dat kan.
Ik heb inmiddels ook een gezonde hekel gekregen aan al die nitwit josties in hun oranje klompen en leeuwenstaarten aan hun broek, maargoed, dat is niet het NL elftal zelf natuurlijk

Volgens mij zijn de spelers nog steeds redelijk realistisch in hun kansen, en denken ze niet zomaar even over Italië of Frankrijk heen te gaan stappen. Dat zal alleen lukken als er een soort van magische dadendrang naarbinnen sluipt bij het NL elftal. Die poort moet Van Basten zien open te zetten, vraag me af of hij dat kan.
0
geplaatst: 24 mei 2008, 23:24 uur
Let's hope for it.
En die reclame zegt mij even niets maar ik zal hem ogenschijnlijk kennen.
En die reclame zegt mij even niets maar ik zal hem ogenschijnlijk kennen.
0
geplaatst: 25 mei 2008, 05:44 uur
Ik vind die "Oranje is goed en de rest stelt geen reet voor"-reclames die je op sommige voetbalsites tegenkomt ook te treurig voor woorden, eigenlijk.
Iemand vanavond de wedstrijd nog gezien? Ik was zelf niet thuis, heb het helemaal gemist, maar op teletekst zijn ze aardig enthousiast.
Iemand vanavond de wedstrijd nog gezien? Ik was zelf niet thuis, heb het helemaal gemist, maar op teletekst zijn ze aardig enthousiast.
0
WernerGSF
geplaatst: 25 mei 2008, 08:28 uur
Het behalen van de Champions League-finale was niet genoeg voor Avram Grant. Drie dagen na de verloren strafschoppenreeks tegen Manchester United in Moskou kreeg de Israëlische trainer van Chelsea zijn congé. "Chelsea kan bevestigen dat het contract van Avram Grant is beëindigd", aldus de Londenaren op de clubsite. De opvolger is nog niet bekend.
Grant nam het roer bij Chelsea in september 2007 over van José Mourinho. Enkele maanden eerder had de Russische clubeigenaar Roman Abramovitsj hem aangesteld als technisch directeur. Op dat moment was de Israëliër nog een grote onbekende in het Engelse voetbal.
Grant werd in 1992 en 1995 kampioen van Israël met Maccabi Tel Aviv en herhaalde dat kunstje in 2001 en 2002 met Maccabi Haifa. Tussen 2002 en 2006 was hij bondscoach van Israël en in 2006 ging hij aan de slag als technisch directeur bij Portsmouth. Bij Chelsea werd de 53-jarige coach, met Henk ten Cate als assistent aan zijn zijde, de eerste Israëlische coach in een Champions League-finale.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Niet alleen Avram Grant, maar ook assistenten Henk ten Cate en Steve Clarke moeten weg bij Chelsea. The Times meldt zaterdag dat de Londenaren het volgende seizoen willen beginnen met een geheel nieuwe technische staf. Volgens de Engelse krant praatte Grant vrijdag op Stamford Bridge over zijn toekomst en kondigt hij binnenkort zijn afscheid aan.
Een rol als directeur, zoals eerder werd gesuggereerd, zit er volgens The Times niet in voor Grant en Ten Cate heeft nog minder krediet bij de clubleiding. De Amsterdammer zou met zowel spelers, manager als collega Clarke een stroeve relatie onderhouden en te veel mensen bij de club tegen zich in het harnas hebben gejaagd. 'Ten Cate werd gehaald als de 'bad cop' om balans in de technische staf te brengen, maar hij heeft zijn rol iets te serieus genomen', schrijft The Times. De oud-trainer van Ajax zou inmiddels in de spelersgroep de bijnaam Mad Dog hebben.
Grant nam het roer bij Chelsea in september 2007 over van José Mourinho. Enkele maanden eerder had de Russische clubeigenaar Roman Abramovitsj hem aangesteld als technisch directeur. Op dat moment was de Israëliër nog een grote onbekende in het Engelse voetbal.
Grant werd in 1992 en 1995 kampioen van Israël met Maccabi Tel Aviv en herhaalde dat kunstje in 2001 en 2002 met Maccabi Haifa. Tussen 2002 en 2006 was hij bondscoach van Israël en in 2006 ging hij aan de slag als technisch directeur bij Portsmouth. Bij Chelsea werd de 53-jarige coach, met Henk ten Cate als assistent aan zijn zijde, de eerste Israëlische coach in een Champions League-finale.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Niet alleen Avram Grant, maar ook assistenten Henk ten Cate en Steve Clarke moeten weg bij Chelsea. The Times meldt zaterdag dat de Londenaren het volgende seizoen willen beginnen met een geheel nieuwe technische staf. Volgens de Engelse krant praatte Grant vrijdag op Stamford Bridge over zijn toekomst en kondigt hij binnenkort zijn afscheid aan.
Een rol als directeur, zoals eerder werd gesuggereerd, zit er volgens The Times niet in voor Grant en Ten Cate heeft nog minder krediet bij de clubleiding. De Amsterdammer zou met zowel spelers, manager als collega Clarke een stroeve relatie onderhouden en te veel mensen bij de club tegen zich in het harnas hebben gejaagd. 'Ten Cate werd gehaald als de 'bad cop' om balans in de technische staf te brengen, maar hij heeft zijn rol iets te serieus genomen', schrijft The Times. De oud-trainer van Ajax zou inmiddels in de spelersgroep de bijnaam Mad Dog hebben.
0
geplaatst: 25 mei 2008, 12:52 uur
In Muziek > Algemeen > MusicMeter EK Pool 2008:
Op dit topic zal ik dagelijks de tussenstanden plaatsen van de EK Pool. Indien je zelf deelneemt aan de Pool kan je de tussenstanden ook zelf terugvinden op http://www.ek-poel.nl. Je dient dan wel in te loggen. Uiteraard is dit topic er ook om te discussiëren over het verloop van het EK c.q. EK Pool.
Op dit topic zal ik dagelijks de tussenstanden plaatsen van de EK Pool. Indien je zelf deelneemt aan de Pool kan je de tussenstanden ook zelf terugvinden op http://www.ek-poel.nl. Je dient dan wel in te loggen. Uiteraard is dit topic er ook om te discussiëren over het verloop van het EK c.q. EK Pool.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.